الا امروز خیییییییییلی خوشگل شده بودی

 

 

                    

 

 

                      اووووووووومممممم ممم مم بچسبووووووون

 

 



نظرات شما عزیزان:

عشق دو طرفه
ساعت21:18---2 مهر 1394
خخخخخخ ماشالله چه کارایی میکنین
وبت عالیه بمنم سر بزن
پاسخ:ممنون نظر لطفته ... چی کارا؟؟؟(-:


نسرین
ساعت17:22---12 دی 1393
عشق،یک فریب بزرگ و قوی است
و دوست داشتن
یک صداقت راستین و صمیمی
بی انتها و مطلق..."


الهام
ساعت13:12---6 دی 1393
اوههههه...محمد جلو همه...زشته داداش ...اون تسبیح من کجاس؟؟؟؟؟...
پاسخ:صداشو در نیار الهام خخخ انا اونجاست کنار عمامه منه خخخخ


مائده
ساعت12:16---30 آذر 1393

یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.
یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.
پاسخ:مرسییییی ابجی مائده .... یلدات خوش باد


مائده
ساعت18:08---25 آذر 1393
رفیق اگه ببینم "گرفته" باشی
شهری را به نماز آیات وا می دارم...!!!
پاسخ:دمتـــــ گرررم خخخ خرابتیم رفیق (-:


rooz19
ساعت20:53---24 آذر 1393
بوسه یعنی لذت دلدادگی، لذت از شب لذت از دیوانگی،

بوسه آغازی برای ما شدن، لحظه ای با دلبری تنها شدن،

بوسه آتش می زند بر جسم و جان،

بوسه یعنی عشق من با من بمان

گرچه از دوری این فاصله ها مایوسم، از همین فاصله دور تورا می بوسم
پاسخ:مرسییی ابجی رز (-:


mar♥ jan
ساعت10:52---23 آذر 1393
دادا محمد سلامیه مدت نت نبودم.گرفتارم زیاد نمیتونم بیام.ولی از این به بعد سعی میکنم بیشتر بسرم پستای جدیدتم خوندم همش عالی 21بازم میام.عشقتم از طرف من ببوس
پاسخ:سلام ابجی مرجان خوبی؟؟ امیدوارم گرفتاریات هر چه زودتر برطرف شن ... ممنون که اومدی خوشحال شدم (-:


الا جوووووووووووون
ساعت13:37---22 آذر 1393

پاسخ:خخخ عینکشوو


سهیلا
ساعت9:53---20 آذر 1393

.................... فکر نمیکنی ممکنه اونا ناراحتی قلبی داشته باشن اونوقت میاد به من میگه

ولی خوب کردی خخخخخخ

به نظرت چطوره به الا هم بدی
فکر خوبیه نه؟؟
اصن این کار لذت داره ها


پاسخ:ببین سهیلا اون نقطه چین هرچی هست خوووودتی خخخ اینایی که اوردمشون اینجا اول ازشون تست گرفتم سالم سالم بودن . الا خوشش نمیاد ، اره لذت بخشه ولی به شرط اینکه طرفتو بشناسی


negar
ساعت15:53---19 آذر 1393
محمد!!!!!
منو یادت نمیاد بچه پروووو!!!!بگیرم بزنمت !!!!!
الا هم منو یادشه ولی تو یادت نیست؟؟؟؟
خدا میبینی یه داداش خواستیم اون هم الزایمر گرفت!!!!
پاسخ:خب گفتم شاید اون نگار باشه اخه نگار زیاد داریم خخخخ ... خوبی خوش قول؟؟؟


سهیلا
ساعت18:20---18 آذر 1393

چرا فوش میدی؟؟



خوب حالتو گرفتم
اللهم صل علی محمد وال محمد فکر کنم خیلی ها دعا کردن بمیرم الله اکبر
اخ کو تسبیحم؟؟؟



پاسخ:خب بیشووووووور نمیگی ممکنه طرف ناراحتی قلبی داشته باشه؟؟؟هان؟؟؟ اگه سکته میزدم خونم گردن تو بود دختر . خخخ ولی چیز باحالی بود دوتا از همسایه های مغازمو اوردم پشت سیستم صداشم تا ته وا کردم خخخخ یعنی مردنو زنده شدن خخخخخخخخ


negar
ساعت16:28---18 آذر 1393
عجب آهنگي گذاشتي باباااا!!!!
ايول ادم شاد ميشه آخه هرجا ميري ادم اشكش درمياد!!!

پاسخ:مرسییی ، هر وقت خواستی شاد شی بیا پیش خودم خخخ ادرسم که نذاشتی؟!!!


شیما
ساعت13:23---18 آذر 1393
خو ببین هر وقت میام وبت چشم و گوشم جــــر میخوره..اصن دیگه نمیام
پاسخ:ناراحتی نیا


سهیلا
ساعت19:56---17 آذر 1393



گفتم یه چیز باحال دیدم برات بذارم ببینی ممدی . فقط صدای اسپیکرا رو زیاد کن چون صداش ضعیفه .


http://fun.sdinet.de/flash/find_the_three_errors.swf

پاسخ:نکنه صدای خندست میخوای بترسونیم خخخخ میرم ببینم ولی ریسک نمیکنم صدارو کم میکنم

پاسخ:قلبم واستاد کثافتتتتتتتتتتتتت بیشووووووووووووووور ، بمیری



شیما
ساعت10:54---17 آذر 1393
migam nazaret chie nayay webam???????

پاسخ:خخخ میام


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت11:38---16 آذر 1393
بعضی ازین دخترخانوما هستن..... تعداد کفشایی ک دارن و واسه اومدن به دانشگاه میپوشن از تعداد روزایی ک من به دانشگاه میرم بیشتره.
.
.
همچنین بعضی دخترا جوری میان سر جلسه امتحان انگار اومدن هروسی داداششون ..... باو اومدی برینی بری دیگه میری دسشویی با این وض میری؟؟؟؟؟
پاسخ:خخخخ دیوانه


سهیلا
ساعت17:23---14 آذر 1393

ممدی خیلی آهنگت باحاله

چه حالی میده

 




پاسخ:مرسیییییییییییی برو حالشو ببر سهیلا خخخخ


الا جوووووووووووون
ساعت16:52---14 آذر 1393
الا سرش جایی دیگه بنده دارم واست

سهیلا
ساعت19:39---12 آذر 1393
نظر جالب یک ریاضیدان درباره زن و مرد
روزی از دانشمندی ریاضیدان نظرش را درباره زن و مرد پرسیدند.

جواب داد:....


اگر زن یا مرد دارای ( اخلاق) باشند پس مساوی هستند با عدد یک =1

اگر دارای (زیبایی) هم باشند پس یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم =10....

اگر (پول) هم داشته باشند دوتا صفر جلوی عدد یک میگذاریم =100
اگر دارای (اصل و نصب) هم باشند پس سه تا صفر جلوی عدد یک میگذاریم =1000

ولی اگر زمانی عدد یک رفت (اخلاق) چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم به تنهایی هیچ نیست ، پس آن انسان هیچ ارزشی نخواهد داشت.....
پاسخ:جالب بود سهیلاجان


شبنم..نبض احساس..
ساعت19:32---12 آذر 1393
انشاا..بهم سریع تر برسید این دوری ها پایان بگیره
پاسخ:همممممم


سهیلا
ساعت18:54---12 آذر 1393
سلام اق محمد گل
خوبی خوشی؟؟؟ چه میکنی؟؟؟
میگم یه مدته از چسبان چسبان خبری نیست نه ؟
راستی محمد ایول داری اهنگت خیلی باحاله من که کیف کردم لایکـــــــــ ــــــــ ـــ
پاسخ:سلام سهیلا خوبم مرسی تو خوبی؟؟ اره اینجا خبری نی ، خوشحالم خوشت اومده سهیلا . مرسی که بهم سر میزنی تو دوست خوبی هستی دختر (-:


شبنم..نبض احساس..
ساعت18:42---12 آذر 1393
اهان دلتنگ نباشی که میدونم شدید هستی...سلام برسون ویژه...بابت بوس مرسی امیدوارم زودی بیاد پیشت
پاسخ:به دلتنگی که عادت کردم آبجی ... رو چشم .


شبنم..نبض احساس..
ساعت17:35---12 آذر 1393
ملض داداش حالم گرفته هس منو میخندونی...الا جونم کجاست وبشم که نمیاد؟؟سلام بهش برسون یه بوس به لباش نه ببخشید به لپش بده
پاسخ:الا سرش جای دیگه ایی گرمه زیاد وب نمیاد ، هفته آینده میاد پیشم حتمأ سلامتو بهش میرسونم بابت بوسم خیالت تخت


شبنم..نبض احساس..
ساعت17:25---12 آذر 1393
طرف همچین خودش و میگیره



انگار منـــــــه



(ツ)
< )>
_//_



والا بخدا چه آدمایی پیدا میشن!!!

من یه دونم واسه نمونم ))
پاسخ:اره تو یه دونه ایی ، واسه جوجه کشی حرف نداری خخ


شبنم..نبض احساس..
ساعت17:23---12 آذر 1393
سلامتی دختری ک شب عروسیه عشقش رفت دمه ماشین عروسو کادوشو گذاشت و رفت..
وقتی پسر بازش کرد دید ک ی جلد قرآنه ک تو صفحه اولش نوشته بود:
این همون کتابیه ک وقتی داشتی ﺑﻬﻢ ﺗﺠﺎﻭﺯ میکردی بهش قسم خوردی ک تا آخرش پام وایسی...
....این باشه بدرقه راهت....
پاسخ:)-:)-:


شبنم.نبض احساس
ساعت15:57---10 آذر 1393


شاهــــزاده ی تمـــام قصه هـــــا هم که باشـــی

بایــــد برای شـــــاه شدن

زنـــــی را انتخاب کنـــــی

که ملکـــــه ی تمام قصه هـــــایت شود

♥ زیبایــــــی زن و مـــــرد بودن به باهم بودنشـــــــان است♥
پاسخ:دقیقأ


elham
ساعت9:07---10 آذر 1393


کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .
پاسخ:موافقم باهات الهام هممممم ... خوبی؟؟؟


شبنم..نبض احساس..
ساعت23:39---8 آذر 1393
ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺱ ﭘﺮﺳﯿﺪ :

ﺁﯾﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ، ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮداشتی ؟

ﻋﺮﻭﺱ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩ …

ﺩﺍﻣﺎﺩ داد ﺯﺩ ﮔﻔﺖ :

ﺍﺯ اﯾﻦ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﭼﯽ ﺑﻔﻬﻤﻢ ؟

ﻋﺮﻭﺱ ﮔﻔﺖ : پدرﺳﮓ داد نزن دارم میشمرم )
پاسخ:ههههه


سهیلا
ساعت17:46---8 آذر 1393
ارضـــــــا یــعــنــی چـــه؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


عکس العمل فردی که رضا را درخیابان میبینید و میگوید: عِه رضا....

البته نظر ذهن منحرف تو هم محترمه =)))
پاسخ:خخخخ خخ دیوووونه


سهیلا
ساعت17:44---8 آذر 1393
به این مورد دقت کنید :
وسط بحث کردن با مخاطب خاصت باشی ،
بعد یه اس خفن بدی بعد اون جواب نده بعد فکر کنی حسابی ضایع شده
بعد نگاه کنی ببینی شارژت تمووم شده اس نرفته بعد ببینی خودت ضایع شدی !
لامصب چقدر تجربه در اختیارت بذارم ؟
پاسخ:واسه منکه پیش نیومده والاا


سهیلا
ساعت17:39---8 آذر 1393
به قلبم گفتم: چرا خوابم نمیبرد ؟ این بی خوابی ها از کجاست ؟
جواب داد : زر مفت نزن ؛ ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار !
یادت رفت بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی ؟
جوابش منطقی بود کاملا !
قلبمم اعصاب نداره :|
قلبمونم بیشعور شد رفت !
پاسخ:هههههه


نازنین شاعر
ساعت15:32---8 آذر 1393
سلاممممممممممممممم
شما هنوز بهم نرسیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:به به نازنین خانووم سلامممم خوبی؟؟؟؟؟چه عجب یادی یادی از ما کردی؟؟؟خخخخ هنوز نه (-:


مریم
ساعت12:22---8 آذر 1393
میگم ها شما دوتا عاشق و بپایین ندزدن خخخخ آقا با اجازه من عشقتون تو کتاب گینتس ثبت شد خخخخموفق باشی ولی کاش میتونسم شما دوتا رو ببینم نکنه میترسین از من ؟؟؟؟؟؟هاهاهاها
پاسخ:خخخخخ حواسمون هست مریم ، راستشو بخوای من یکی که میترسم ولی الا رو نمیدونم ، بعدشم ماه مبارک میتونی منو الا رو توو ماه عسل ببینی والاا خخخخ


الا جوووووووووووون
ساعت22:18---7 آذر 1393
اووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووم
عاشق چسبوندناشم
لامصب از خوابم زدم بخاطر هیچی
کوفتت بشه
این دیگر امکانات چیه اونوقت ؟؟
پاسخ:خخخ کثااااااااافففففففت ... بعدأ بهت میگم چیه


سهیلا
ساعت10:10---7 آذر 1393

اواااااااااااااااا چرا به نظرم توجه نکردی محمد؟؟؟؟؟؟

پاسخ:خوبی سهیلااا؟؟؟؟اخه نبودم که توجه کنم والااا خخخ


سهیلا
ساعت19:12---6 آذر 1393
محمدخان بی زحمت یه نگاه به دیگر امکانات بنداز

نه جون من اصلا دیدی؟؟؟

اخه حواستو فرستادی کجا نکنه الان رفته رو لبای الاخانم

پاسخ:دیگر امکانات؟؟؟؟ینی چی؟؟!!! اون که اره لامصب از فکر لباش نمیتونم بیرون بیام (-:


سهیلا
ساعت10:57---6 آذر 1393
چه چسبان در چسبانی شده

میگم نظرتون چیه یه چسب دوقولو بزنیم دیگه راحت بشین همیشه لباتون چسبیده باشه
والااااااااااااااااا
پاسخ:ههههه لازم نکرده دخترخانوووم شما چسب اگه داری واسه خودت نگه دار لازمت میاد ، مال ما بدون چسب میچسبه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |