لبانمـ

                   لبهایـ منـ و اندامـ تو چهـ حکایتـ هاییـ دارند در سکوتـ

 

                                            میانـ عشقـ بازیـ

 

                             لحظهـ هاییـ کهـ نفسـ هایـ بریده یـ منـ

 

              با نالهـ هایـ پر شهوتـ تو ساز شهوتیـ مستانهـ را میـ نوازنـ

 

                                                

 

                                 

 

                                         لبانمـ با تمامـ نیاز

 

                                      نازتـــ را روایتـــ میکند

 

                           وقتیـ در آغوشـ منـ عشقـ بازیـ میکنیـ

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

کتایون
ساعت17:39---17 آبان 1393
اگــــــرمـیـخـواهــــــے بـــــــہ مــــــלּ تـڪـیـــــــہ ڪـنــــــے ,



تـڪـیـــــــہ ڪــــــלּ ...



؋ـقـــــط بــــــב اלּ ڪـــــــہ مــــــלּ ,



בیــــــوارے تــــــرڪ خــــــورבـہ اҐ ...!!





تـحـمـــــل تـڪـیــــــہ בارҐ



امــــــا ضــربــــــہ را نــــــــہ ......!


مائده
ساعت21:43---11 آبان 1393
بهترین راه برای در امان ماندن از دلشکستگی ها
این است که هیچ چیزی از هیچ کسی توقع نداشته باشید
پاسخ:باهاتـ موافقمـ شدید


بیاتابترکی ازخنده
ساعت17:42---10 آبان 1393
بعد از رفتنت نمیدانم

سیگارها کوچک شده اند

یا کام های من سنگین تر...
پاسخ:سعیده تو هم سیگار؟؟!!!وای وای وای


بیاتابترکی ازخنده
ساعت10:42---8 آبان 1393
هـَمیشهـ یـِکی هَـست کهـ هُـلِت بِـده

چـهـ نِشستهـ بـاشی رویِ تـاب

چـهـ ایسـتادهِ بـاشی لـبِ پـَرتگـاه


پاسخ:شک نکن


mar♥jan
ساعت20:32---3 آبان 1393
عاقا ما توپ توپ برگشتیم سر پستای خوشملت ههه. دیه دلمون آب نمیشه
پاسخ:خخخخخ نکنه دوپینگ کردی ... تو لطف داری ابجی (((:


mar♥jan
ساعت19:46---3 آبان 1393
داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم
خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی
ببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود …
پاسخ:همممم گلـ گفتیـ مرجانـ ( این روزها عشق با گریستن اثبات میشوه )


محدثه
ساعت11:05---1 آبان 1393
خیلی زیباست
پاسخ:مرسی محدثه


sozi
ساعت19:13---30 مهر 1393
عالیه
پاسخ:مرسیییی


ღƝ£gƛƦღ
ساعت14:10---30 مهر 1393
اگه فکر کردی قید چشمات رو میزنم،

اگه فکر کردی ازت به آسونی دل میکنم،

برای اولین بار تو عمرت درست فکر کردی.
پاسخ:(-:


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت23:53---29 مهر 1393
پستای جدید گذشاتم بیاین توهمش نظربزارین جمعه اگه وقت کردم میام بهتون سرمیزنم عزیزم
پاسخ:خخخخخ این از اون وعده های سر خرمنه هاااا ... باشه میام نیلوفر


ღƝ£gƛƦღ
ساعت16:35---29 مهر 1393
زخمی بر پهلویم است ،







روزگار نمک میپاشد







و من پیچ و تاب میخورم







و همه گمان میکنند که میرقصم
پاسخ:)-:


elham
ساعت11:21---29 مهر 1393
من بلد نیستم دوستت نداشته باشم
بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت
بلد نیستم نخندم وقتی باتوم
حتی اخم کنم وقتی ناراحتم
من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو
پاسخ:لااااااااااایکـــــــ ــ دمتـــــــ جیزززززززززززز


الا جوووووووووووون
ساعت10:19---29 مهر 1393

آقا ما رفتیم بووووووووووووووووووووووووووووس
کوفتت بشه الهی اذیتم میکنی هی
پاسخ:نفسیــــــــــــ ... جوووووووووووووون دوست دارم اذیتت کنم بچه خوشگلـ



الا جوووووووووووون
ساعت10:18---29 مهر 1393

نداریم تموم شد رفت تازه خروسا نوک میدن نه بووووس خخخخخخ
پاسخ: خخخخ لعنتی عجب زبونی داره!!! بخورمشــــــــــ



الا جوووووووووووون
ساعت10:11---29 مهر 1393
خروس جنگی هم نخودته
پاسخ:خخخخخخخخ اینو نگی چی بگی ... الا بوووووووووووس میخوامممم


الا جوووووووووووون
ساعت10:10---29 مهر 1393
کثااااااااافت یه نظر واسم نذاشته
کوفتت بشه دو تا نظرم که پریده اصلا خوب شد پرید اییییشششششش
پاسخ:خخخخخخخخ میگن خدا جای حق نشسته راس میگن (-:


الا جوووووووووووون
ساعت9:45---29 مهر 1393
حیف دو تا نظرم که ثبت نشده
پاسخ:شانس منه دیگه )-:


negar
ساعت15:43---28 مهر 1393
خدایا خرابت میشوم..



مرا هرگونه که میخواهی بساز

سلااام داداشی جونم چطوری خوش تیپ؟؟
ببخشید چند وقت نبودم از الا جووونم چه خبر؟؟؟
پاسخ:سلام نگار خوبم مرسی تو خوبی؟اشکال نداره ابجی


نسیم
ساعت17:37---27 مهر 1393
تو دنیا هیچ وقت به کسی دل نبند چون دنیا اونقد کوچیکه که دو تا دل پیش هم جا نمیشن اما اگه دل بستی ازش جدا نشو چون دنیا اونقد بزرگه که دیگه پیداش نمیکنی... وبت حرف نداااااااااااااااااااااااااااا ره
پاسخ:اوووووووف عجب متنی ایــــــــول داری نسیم خانووم ... مرسی بابت تعریفت (-:


♥NADIA♥
ساعت16:05---27 مهر 1393
✘ بی اعتمادم ✘ میدونی چرا ؟ ؟ ✘ چون کبریتی دستمو سوزوند که روش نوشته بود (بی خطر) ✘ ✘ هِی رفیق به ‌هر کسو ناکس اعتماد نکن ✘

پاسخ:باشهـ رفیق حواسم هستـــــ (-:


negar
ساعت15:54---27 مهر 1393
Biggggggg LIKE

پاسخ:مرسییی ابجی نگار


لیلا
ساعت10:18---27 مهر 1393
من همیشه وقتی حرف میزنم دیگران یادداشت ور میدارن چی فک کردی تو؟ها؟حرفای جدید میزنی خخخخ بهم برخوردا عروسیم رفتم هم خوش منو گذروند هم من اونو کلن باهم بودیم ی مدت خخخخخ گفتم الا بمن حساسیت داره دیگه نیومدم رفتم تو افق محو شدم ولی دیگه اونجا گفتن خیلی اینجا موندی مهمون ی روز دو روز دیگه چقد آخه خلاصه ی مدت مرخصی اجباری دادن بهمون خخخخ حالام زنگ میزنن هی میگن لیلا غلط کردیم تورو خدا برگرد
پاسخ:خخخخخ اره میدونم اصن همه منتظرن شما بنویسی ... الان شاید یه شصت نفری توو وبم باشن منتظر تأیید نظرای تو خخخخ توهم زدی دختر خخخخخ نه بابا الام رو هیچ کدوم حساس نی اگه بود حتمأ بهم میگفت ، خخخخ نه بابا بر نگردی یه وقت برو به درس و مشقات برس (-:


لیلا
ساعت10:02---27 مهر 1393
سلام آقای محمد خان مدیر وبلاگ عشق2طرفه عاغا ی مدت نبودم خیلی پیشرفت کردیا از اتاق فرمان به من اشاره کردن که بیام آخرین اخطارو بهت بدمچه وضیه خانواده زندگی میکنه اینجا بزارمت لای سجاده تا میخوری بزنمت؟دهع
پاسخ:خخخخخخ خوش اومدی لیلا کجایی تو دختر؟؟؟شنیدم عروسی بودی خوش گذشت؟؟خخخخ این مدت نبودی حرفای جدید یاد گرفتی!!! ایوووول خوشمان آمد (-:


elham
ساعت9:49---27 مهر 1393
ghashange
پاسخ:مرسییی الهام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |