عاشقیـ با تعمـ تو

                                                الاجونمـ

 

                                       با منـ بمانـ کهـ ماندنتـ

 

                        نابـ ترینـ حسـ ماندگار اینـ روزهایـ منـ استـ

 

                                               

 

          

 

       دیروز خیلی خوشگل شده بودی کثافط ، جلو بقیه خیلی خودمو

 

                                       کنترل کردم خخخخ

 

 



نظرات شما عزیزان:

بیاتابترکی ازخنده
ساعت10:38---25 مهر 1393
لج می کنم و بد اخلاق میشم

نه چیزی می بینم نه چیزی می شنوم نه چیزی می گم

دست خودم که نیست تو که نباشی

زندگی باید به کام من تلخ بشه
پاسخ:(-:


بیاتابترکی ازخنده
ساعت14:13---15 مهر 1393
√ رسمـ رفاقـــــــتـ اینـﮧ که
با رفیـــــقـ پیرشـــــے نـﮧ اینکـﮧ

وســـــط راه از رفیـــــقـ سیرشـــے +_+


پاسخ:لااااااااایکـــــــــــــــــــــــــــــــــــ


tanha
ساعت17:35---7 مهر 1393
khoshbehalet eshgh 2 tarafe darin

مائده
ساعت11:34---7 مهر 1393


تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را



زیرا خوشی آن است که تو می خواهی



و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد . . .


شبنم
ساعت19:19---4 مهر 1393


برای تو...

برای چشم هایت...

برای من...

برای درد هایم...

برای ما...

برای این همه تنهایی ای کاش خدا کاری کند.
پاسخ:لاااایکــــــــ ـــــ داری ابجی سبنم (-:


الهام
ساعت14:19---3 مهر 1393
جایی در دلم برای کینه و نفرین نگذاشتم...
به دلم گفته ام:

با تمام شکستگی ات فراموش نکن این را که...

"روزی شادیش آرزویت بود"...

پاسخ:عالیـــــــــ بـــــــود


الهام
ساعت11:59---31 شهريور 1393
خب محمد چرا با هم مزدوج نمیشید ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:ایشالا کم کم ما صبرمون زیاده (-:


ye zakhar
ساعت7:55---31 شهريور 1393

وااااااااااااای کوفتت ش عشقت خوشمله
پاسخ: وااااا کوفت گفتنت برا چیه؟؟؟؟ زاخار مرسی که بهم سر زدی بازم بیا



atefeh
ساعت19:04---29 شهريور 1393
جونَم بَرآت بگه رُکُ و راست !!!!!!!!!!

میخآم سَر بِه تَنِت نَبآشه مُخآطَبِ خآص !!!!!!!

ماهیچ نیستیم اینم لطف خداس !

ولی همین هیچی ارزوی خیلیاس…


atefeh
ساعت19:03---29 شهريور 1393
به بعضیا باس گفت:

اگه از من خوشت نمیاد به درک!

چون من اصلا جوری رفتار نمیکنم که تو خوشت بیاد)



هررری


atefeh
ساعت18:59---29 شهريور 1393

+ هــه


مـیـگـه عـزیـزتـریـن کـسـی کـه داری و نـابـود مـیـکـنـم


عـزیـزم مـن هـیـچـکـس بـرام عـزیـز نـیـسـتـ


هـرکـاری مـیـخـوای بـکـن


دیـگـه خـوب شـد نـتـم بـرام مـهـم نـیـسـت


هــــِـــــری...


atefeh
ساعت18:46---29 شهريور 1393
برایِ تــــو می نویسم




می رومـــ و پشتـــــ خواهمـــ کــرد به تمـــامیِ تپشــهایِ این دقایــــق

دل خواهمــ کَنـد

بی تـــــو خواهمــ زیـستـــــ

گوش خواهــمــ سپـرد

فریــاد خواهمــ شد

مهربان نخواهمــ بـود ،

دل نخواهمــ سپرد

آرامـــــتر که شدمــ




بــــــی تــــــو خواهمــ مــــــرد ...


mar♥jan
ساعت10:22---27 شهريور 1393
قبـפּﻝ בارے

سخـت تریـטּ ڪار בنیـا

بے محلے کرבטּ بـﮧ ڪسیـﮧ ڪـﮧ

با تـمـام פּجوב בפּستش בارے….
پاسخ:100%


nanaz
ساعت12:48---26 شهريور 1393
ey kalak
پاسخ:منــــــــــ؟؟؟؟؟کوتاه بیاااا


الا جوووووووووووون
ساعت18:59---25 شهريور 1393
ولی ممدی من از هیولا بدش نمیاد خخخخ
پاسخ:خخخخخ خیلی هم خوشم میاد


الا جوووووووووووون
ساعت18:57---25 شهريور 1393
پس کوووو نظرم
پاسخ:ندادم مگه؟؟؟


مائده
ساعت15:30---25 شهريور 1393
!میدونی خوشبخت ترین زوج دنیاکیه؟

خنده وگریه...

به ندرت باهم دیده میشن

اماوقتی باهم دیده میشن اون بهترین

لحظه ی زندگیه.


عزیزم آپمممممم تولد عشقمه
پاسخ:لااااااااایککککک ... حتمأ میام ابجی


mهی بابا
ساعت16:55---24 شهريور 1393
روزگار عوض شد . . .
مثل دفترهای قدیمی کاهی بودیم ،
دو به دو با هم . . .
هر کداممان را که می کندند ،
آن یکی هم بیرون میزد از زندگی !
حالا سیمی مان کردند که با رفتن دیگری
کک مان هم نگزد . . . !
پاسخ:لااااااااااااااااایکــــــــــــــ ــــ


negar
ساعت13:38---24 شهريور 1393
ساپورت چیست؟





همین که شما پست های منو لایک میکنید دارید ساپورتم میکنید!!!چیه منحرف تا گفتم ساپورت چشمات برق زد!!نکن برادر نکن!!!باتسبیح بزنم تو سرت بیوفتی گوشه جمکران؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخ
پاسخ:خخخخخخ دیوااااااانه


negar
ساعت13:35---24 شهريور 1393
دقت کردی....وقتی به کسی که دوسش داری میگی:پیشی من,گربه ی ملوسم,جوجوی من..... ولی اگه بهشون بگی حیوون من بهشون بر میخوره!!!!
پاسخ:نه دقت نکردم یعنی تا حالا به کسی از این حرفا نگفتم هههه


mهی بابا
ساعت6:27---24 شهريور 1393
دقت کردین هرچیزی در حالت تست درست کار میکنه

و همون چیز در حال استفاده و یا معرفی به دیگران آبرو و حیثیتت آدمو میبره ؟
پاسخ:آره دقیقأ ههههه


mهی بابا
ساعت6:26---24 شهريور 1393
خوب شد بازیِ Pou اومد توو گوشیا

تا بعضی پسرا بعد ابرو برداشتن و گوشواره انداختن

قشنگ طعم مادر بودن رو بِچِشَن
پاسخ:ههههه


mهی بابا
ساعت5:58---24 شهريور 1393
سلام چطوری ممد بامعرفت.
من امده ام وای وای من آمده ام

پاسخ:سلاممممم بوچک رسیدن بخیر خوبی؟خوش گذشت؟ خوش اومدی (-:


الا جوووووووووووون
ساعت20:31---23 شهريور 1393
گذاشتم وبم نظرت رو بدی فعلا بای
پاسخ:منم الان کدشو واست گذاشتم توو وبت خخخ


الا جوووووووووووون
ساعت20:25---23 شهريور 1393
ممدی آهنگ فکر من باش از مجید رستمی رو دانلود کن
نمیتونم کدش رو پیدا کنم واسه وبم
پاسخ:باشه گلم الان دانلودش میکنم بوووووووووووووووووس


الا جوووووووووووون
ساعت20:19---23 شهريور 1393
آهنگت عالیه عزیزم بوووووووووووووس
پاسخ:فداااااااااش ، قابلشو نداره (-:


الا جوووووووووووون
ساعت19:59---23 شهريور 1393
امروز خیلی حال داد هااااااااااااااا
پاسخ:اوووووووففف محشر بود اووووووووووووممممم ممممم ممممم


الا جوووووووووووون
ساعت19:50---23 شهريور 1393
نوشتب برو بخور واسه ....
پاسخ:نگرفتم چی میگی؟


الا جوووووووووووون
ساعت19:48---23 شهريور 1393
واسه نخود بخری من دیگه ترک میکنم گفته باشم

پاسخ:شوخی کردم دیونه ... به سوپر مارکتیه گفتم همه رو من میخوام غیر از من به هیشکی نده ، چون خودم نمونه ادامس رو بهش داده بودم تا بیاره خخخخخ


الا جوووووووووووون
ساعت19:47---23 شهريور 1393
این ... چی بود؟؟
پاسخ:چی؟؟؟؟؟؟


الا جوووووووووووون
ساعت19:45---23 شهريور 1393
ممدی یه سری آهنگای توپ میخوام این سبک دیگه خیلی تکراری شده
پاسخ:به جون جفتمون از عصر دارم میگردم یه اهنگ شاد پیدا کنم ولی با هیچکدومشون حال نکردم


الا جوووووووووووون
ساعت19:42---23 شهريور 1393

عااااااااااااااااااااااااااااا شقتم همه جوره
اخ جون برم آدامس بخورم جوووووون
پاسخ:نفسمیییییییییی آره برو بخور ، یه بار باید واسه نخود بگیرم ببینم نظرش چیه خخخخ



الا جوووووووووووون
ساعت19:34---23 شهريور 1393
کم نیاری یه وقت خخخ؟؟!!!
پاسخ:من کم بیارم؟؟؟بچه شدی مگه خخخ


الا جوووووووووووون
ساعت19:33---23 شهريور 1393

پس هواست نم کشیده خخخخخخ
پاسخ:نه نم نکشیده عشقم ، تعم تو با طعمای دیگه فرق داره واسه همین این شکلی نوشتم خخخخخ



الا جوووووووووووون
ساعت19:26---23 شهريور 1393
دیروز خیلی خوشکل شده بودی یعنی امروز خوشکل نبودم ؟؟؟؟ هان ؟ هان؟ هان؟
اگه پس فردا اومدم
پاسخ:خخخخخخ امروزم عالی بودی اصن روز به روز خوشگلتر میشی بلا


الا جوووووووووووون
ساعت19:25---23 شهريور 1393
ممدی طعم رو با این ط بنویس
پاسخ:مگهـ تو واسهـ آدمـ حواسـ میذاریـ ههههههه


الا جوووووووووووون
ساعت19:25---23 شهريور 1393

آره دیدم چجوری هم کنترل کردی خخخخخخ

پاسخ:بخدا جلو ر... یه کوچلو خجالت میکشیدم خخخخ



سوزان
ساعت17:19---23 شهريور 1393
ay joooooooooooon
پاسخ:نیستی سوزان!!!


سهیلا
ساعت10:53---23 شهريور 1393

به سلامتی بیسوادی که گفتند عشق چند حرفه گفت 4حرفه همه بهش خندیدن ولی هیچکی نفهمید عشق اون "رفیق" بود



خیلیــــــــــــــــــــــــ ــــــ قشنگ بود

پاسخ:مرسییییی لااااااااایکـــــ ـــ داری سهیلا


reyhane
ساعت9:59---23 شهريور 1393
حالاااا بماند گوشتو بیار تا بگم اینجا عیبه
پاسخ:ههههه بگو به کسی نمیگم


reyhane
ساعت9:55---23 شهريور 1393
نونو ب زبون خودمه یعنی نازنازی یعنی مامانی یعنی عزیز ریحانه
پاسخ:خخخخخ عجبـــــ ، منکه اخرش نفهمیدم عزیز ریحانه کیه!!! والا (-:


reyhane
ساعت9:46---23 شهريور 1393
الهی دورش بگردم نونوی منه موچش میکنم
پاسخ:واااا نونوی منه یعنی چی؟؟؟


reyhane
ساعت8:59---23 شهريور 1393

ب سلامتیه مخاطب خـــــاص
بارکلا ب خودم ک چقد تحویلش گرفتم مخاطب خاصم و


پاسخ:به سلامتی الاجونم .... از من میشنوی زیاد تحویلش نگیر پررو میشه خخخخ



reyhane
ساعت8:52---23 شهريور 1393
باید عاشق باشی تا بفهمی!
نگاه سرد یعنی چی!
دست سرد یعنی چی!
حرف سردیعنی چی!
درمقابل دوستت دارم گفتنت
سکوت سرد یعنی چی!
باید عاشق باشی تا بفهمی گرمای نگاه وحرف ودستت

وقتی به سرمای نگاه او برخورد میکند چگونه قلبت را اتش میزند

پاسخ:هیییییییی روزگار )-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |