عکسـ از خودمـ واسهـ الامـ

                          اینمـ یهـ عکسـ جدید از خودمـ واسهـ الامـ

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
""""" لطفأ درخواستـــ رمز نکنید""""""

نظرات شما عزیزان:

الا
ساعت19:03---13 آبان 1394
اووووووووووومممممممممماااااااا چ

الا
ساعت10:09---3 آبان 1394
نگفتی چرا عکس رو عوض کردی
پاسخ:سلام خوبی؟؟؟همیجوری ... موقعی که رمزو بهت بدم عوض کردم ..


شینا
ساعت13:08---18 مهر 1394
پیام رمز رسید؟؟؟؟
پاسخ:بععله...خدا خیلی دوست داشته خخ


شینا
ساعت17:23---15 مهر 1394
یک گوشه دنج
یک نقطه
یک عالمه بغض
یک دنیا حرف
یک دل شکسته
و بینهایت خاطره
کافیست براى جوان مرگ شدن


شینا
ساعت19:28---11 مهر 1394
چقـــــــدر زجر آور اســــــت...
اینکـــــه...
تــــو صاحــــب آرزویی باشـــی کــــه...
َلــــذت تعبیـــــرش بـــرای دیگریســــت...


خوشا بسعادتش
پاسخ:نمیدونم کی هستی ولی حرف دلمو گفتی....


شینا
ساعت12:08---9 مهر 1394
میشه رمزش رو برام بفرستین خواهشا
پاسخ:شرمنده ... صاحب داره


ღƝ£gƛƦღ
ساعت16:39---29 مهر 1393
واســه شـــما تــا حــــالا پیـــش اومـــده ؟

ﻭﻗــﺘﯽ ﺩﺍﺭیــن ﭘـﺴــﺖِ ﻋﺎﺷـــﻘﺎﻧﻪ ﻣــﯿﺬﺍﺭین ،

ﺍﺯ ﺧﯿــﺴﯽِ ﮐﯿــﺒﻮﺭﺩ بفــهمین ﺩﺍﺭیــن ﮔـــﺮﯾﻪ میـــکنیـــن ؟


ﻭﺍسـه ﻣــﻦ ﮐـﻪ ﭘﯿــﺶ ﻧﯿﻮﻣــﺪﻩ! ﺍﯾﻦ ﻗﺮطــــی بازیــــا ﭼﯿــﻪ ملـــت درمیـــارن

مـــن ﺗـــﻪ ﺩﯾـــﮓِ ﻣــﺎﮐـــﺎﺭﻭنیــم ﺳـــﻮﺧـــﺖ ﮔـــﺮﯾﻪ ﻧــﮑﺮﺩﻡ (--___--)
پاسخ:خخخخخخخ گل گفتی نگار


ندا
ساعت15:50---14 مهر 1393
سلام به منم رمز میدی؟
پاسخ:سلام ندا این یکی رو اجازشو ندارم ولی قبلی رو بهت میدم


atefeh
ساعت19:02---29 شهريور 1393
اهای کافه چی!دستور بده سیگار بیاورن.مشروب و پاسور هم...مردان هرزه را دور میز من جمع کن!شاید غیرتی شد برگشت...

atefeh
ساعت19:00---29 شهريور 1393
باید بــ بعضیـــ ـــا گفتـــ


من اونیـــو کـــ میخواستــم


با ی اشتبــــــاه کنـــار گذاشتـــــم


تو رو کـ ــ ....


atefeh
ساعت18:46---29 شهريور 1393
به مـــــــن یـــــــــــــــاد بده انسان مدرنـــــــــی باشــــــــــــم

وهربار که دلتنــــــــــــــگت میشــــــــــــوم…

به جـــــــــــــــــــــــای اشــــــــــــــــک و بغـــــــــــــــض

به این جملــــــــــه اکتفا کنـــــــــــــم

که هوای بـــــــــــــد این روزها آدم را افســــــــــــــــــــرده میکنــــــــــــــــــــد…


atefeh
ساعت12:27---29 شهريور 1393
بلا تکلیف مانده ام
میان آدمها
آدمند یا بازیگر
و من لا به لای
این همه
دوست و آشنا
دچار غربتم
به چه عاشقی کنم
که عشق
اندوه رنجوارهٔ من است
من تلخ تر از عشق به آدمی‌
چیزی نچشیده ام


الا جوووووووووووون
ساعت19:43---23 شهريور 1393
نه بهش میگم خودش بیاد عیادتش کنی
پاسخ:بهش بگو میدونم طاقت مهمون داری ندارین خخخخخخ


الا جوووووووووووون
ساعت19:38---23 شهريور 1393
آره واسه همین ر دیشب کلا مریض بود خودم بهش شربت و قرص دادم از شک درآد خخخخ
پاسخ:خخخخخخ پس باید بیام عیادتش ، بهش خبر بده (-:


negar
ساعت14:54---23 شهريور 1393
وااااا چرا؟؟؟؟؟
رمزو به من نمیگی؟؟؟؟؟
پاسخ:آخه جیزه ابجی نگار ، بعدشم اجازشو ندارم


negar
ساعت12:10---23 شهريور 1393
رمز این دیگه چیه؟
پاسخ:اووووووو نگارجان هیچی نگو که اوضاع خیته خخخخخ


الا جوووووووووووون
ساعت22:18---22 شهريور 1393
بازم میخواااااااااااااااااااااااااا اااااام
پاسخ:خب منم میخوام دیوووونه ... واسه سشنبه برنامه بریز


الا جوووووووووووون
ساعت22:18---22 شهريور 1393

ای جووووووووووووووووووووووووووووو وووووونم عشقمی
چسبید همه چیز چسبید؟؟؟ راستی فکر کنم ر... نفهمید چی شد خخخخخ
اخه یه چیزی پرسید تلفنی بهت میگم خخخخ
پاسخ:ای جووونم خوشحالم بهت خوش گذشته به منم حسابی خوش گذشت عشقمم . خخخخ طفلی ر... چیزایی که دیروز دید و شنید واسش خیلی سنگین بود خخخخخخ



شبنم
ساعت18:54---21 شهريور 1393
نمیتونم بگم شرمنده....چرا رمز اینو ندادی هااااا....گگگگگگگگگگگگگگ
پاسخ:گریه نکن ابجی شبنم هممم


Áäžáм
ساعت15:28---21 شهريور 1393

خُــــدایـــآ!

بیـــا قَـــدَمـــ بِـــزَنیمــ

... سیـــگآر از مَــن! بـــــآران از تــــو!

پاسخ:تو هنوز سیگارو ترک نکردی؟؟


Áäžáм
ساعت15:24---21 شهريور 1393
چرا با احساسات دختر مردم بازی میکنید؟منم موخوام ببینم خو
رمز لدفن
پاسخ:وااا مگه چیکار کردم؟ ازم رمز خواستی منم الان میام میدمت البته رمز پست قبلی رو


الهام
ساعت11:03---21 شهريور 1393
اين جا سرزمين واژگان واژگون است

اين جا گنج ، جنگ مي شود

درمان ، نامرد

قهقه ، هق هق

اما دزد همان دزد است و درد همان درد

به هركس كه مي نگرم در شكايت است

عجيب است پس شادي هاي اين دنيا از آن كيست ؟

پاسخ:هممممم عجیبـــ استـ


الهام
ساعت10:55---21 شهريور 1393
محمد لینکی
پاسخ:ممنونم الهام (-:


الهام
ساعت23:56---20 شهريور 1393
اگر فرصت داشتم دوباره با او باشم

بیشتر آنکه به ساعتم نگاه می کنم

به او نگاه می کردم.

سعی می کردم درباره اش کمتر بدانم

اما بیشتر به او توجه کنم.

کمتر به او سخت بگیرم،

بیشتر تأییدش کنم،

و بیشتر از آنچه عشق به قدرت را یادش دهم،

قدرت عشق را یادش دهم!!!


پاسخ:لااااااایکــــ ـــــــ داریـ الهامـ


محدثه
ساعت23:08---19 شهريور 1393
محمد جون رمز عکساتو ندادی ها گفته بودی بهت میدم
پاسخ:عکسام؟؟؟یه دونه عکس بود از بچگیام چششم میام بهت میدم


الا جوووووووووووون
ساعت23:05---19 شهريور 1393
ممدی خودمه عکسشم فقط خودم میبینم مفهووووووم شد؟؟؟؟
پاسخ:خوشششمم اووومد


ترلان
ساعت22:26---19 شهريور 1393
اصلا حالا هیچــــــی که پارس ما شده فـــــارس!!
این پاکستانیا ناموسا شانس اوردن مشمول این قائده نشدن ...
والا خیلی تخریب میشدن!!
پاسخ:خخخخخخخ ای شیطون


saeedsingle
ساعت13:26---19 شهريور 1393
مملی اگه عکس خودته رمزو بم بده دیگه
همشهریی گفتن ها مثلا
پاسخ:داداش سعید عکس خودمه ولی اجازه ندارم رمزو به کسی بدم شرمندتم داداش


الا جوووووووووووون
ساعت11:39---19 شهريور 1393
دیشب رو توو بغل ممدیم خوابیدم هممممممم
پاسخ:اوووووووووووومممممم نفس خودمی تو اینو میدونستی؟؟؟ با لباسام چیکار کردی؟؟؟خخخ


دنیا
ساعت13:53---18 شهريور 1393

منم میخام ببینم لطفاپاسخ:شرمندتم دنیا ، میتونم رمز پست قبلی رو بدمت بری کوچکیامو ببینی ... اونو ببینی از دیدن این منصرف میشی خخخخخ



الا جوووووووووووون
ساعت12:56---18 شهريور 1393
ولی یادت باشه خیلی دوس داری منو کفری کنی هاااااا
منم که حســـــــــــاس
پاسخ:الهیـ ، منـ غلط بکنمـ عشقم ... قربونـ حساسـ بودنتـ برهـ محمدتـ ... منـ تو رو نداشتمـ چیکار میکردمـ هاااانـ؟؟هااانـ؟؟


الا جوووووووووووون
ساعت12:55---18 شهريور 1393
دوسش دارم یه حس قشنگی بهم میده
عااااااشقتم
کاش مال خود خود خود خودم بودی لعنتی
قربون اون استیلت برم
قربون اون تیپ قشنگت برم همه چیز بیسته
پاسخ:الههههییییی گریه نکن خوشگلم من مال خود خود خود خودتم خره اوووووووووووووووووووووووومممممممم رو پیشونیتــ


الا جووووووووون
ساعت12:25---18 شهريور 1393

عکس به این قشنگی اینقدر ناز میاره
پاسخ:جدنی خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |