تعطیلـ شد

                               

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت8:46---1 شهريور 1393
به من هم سر بزنید ونظر بزارید خوشحال میشم ممنون


مسعود
ساعت12:40---22 مرداد 1393
سلام داداش محمد خوبی وبلاگت خیلی قشنگه
ممنون
داداش اگه خواستی با من تبادل لینک کنی به هم سر بزن ممنون
http://tanz--jaleb.mihanblog.com


رزا
ساعت8:34---12 مرداد 1393
سلام محمد...ممنون به وبم سر زدی...خوشحال شدم...خیلی مطالبت قشنگه...خوشم اومد
پاسخ:سلام رزا مرسییی که سر زدی و ممنون از تعریفت ... خوشحالم خوشت اومده بازم بیا


الی
ساعت15:42---8 مرداد 1393

پاسخ:اره دیگه پیش میاد خخخ


سودابه جان
ساعت10:18---5 مرداد 1393
دوستم بدار..

من با بی تفاوتی های زیادی کنارآمده ام اما....

قبول کن از تو, کمی بیشتر ازآدمها انتظار دارم.http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(9).gif
پاسخ:قشنگ بود


بیاتابترکی ازخنده
ساعت0:25---4 مرداد 1393
بچه هادیروز ازساختمون هشت طبقه خودمو انداختم پایین!
یه دست ویه پام کنده شده،قطع نخاع شدم،کلیه مو هم فروختم..
ولی زندگیم خیلی عالیه.به نظرتون برم برنامه ماه عسل؟!
پاسخ:رواااانی الان که داره ماه عسل تموم میشه خخخ اگه اول ماه مبارک این کارو میکردی ممکن بود این آخرا دعوتت میکردن


دختر باران
ساعت8:11---30 تير 1393
سلام.
مطالبت رو دوست داشتم
ممنون سر زدی
پاسخ:سلام ممنون ... خوشحال شدم اومدی مرسییی


شیرین عسل
ساعت12:18---26 تير 1393
یادمان باشد : وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم ! در برابرش مسؤولیم … در برابر اشک‌هایش ؛ شکستن غرورش ، لحظه‌های شکستنش در تنهایی و لحظه‌های بی‌قراریش …. و اگر یادمان برود ! در جایی دیگر سرنوشت یادمان خواهد آورد...
پاسخ:مرسی شیرین عسل


محمد و مونا
ساعت15:41---23 تير 1393
زنی که دوستش داری را به من معرفی کن
تا به او عاشق تو بودن را بیاموزم

.

.
مهم نیست آن زن من نیستم
مهم این است؛ کسی کمتر از «عشــق» به تـو نگوید!
پاسخ:مرسی مونا خیلی قشنگ بود


مائده
ساعت19:05---19 تير 1393
اینجا همه خوبند ، خیالت راحت. . .
من مانده ام و چهارتا هم صحبت. . .
این گوشه نشسته ایم و دلتنگ توایم. . .
من ، عشق ، خدا ، عقربه های ساعت . . . (!)
پاسخ:لاااااااااااایک


reyhane
ساعت16:32---19 تير 1393
انسان چیست ؟

شنبه: به دنیا می آید.
یکشنبه: راه می رود.
دوشنبه: عاشق می شود.
سه شنبه: شکست می خورد.
چهارشنبه: ازدواج می کند.
پنج شنبه: به بستر بیماری می افتد.
جمعه: می میرد.
پاسخ:دنیا دو روزه ابجی


reyhane
ساعت16:19---19 تير 1393
سفرهای تنهایی همیشه بهترند
کنارِ یک غریبه می‌‌نشینی قهوه ات را می‌‌خوری
سرت را به پشتی‌ صندلی تکیه میدهی‌ تا وقت بگذرد
به مقصد که رسیدی
کیف و بارانی ات را بر میداری
به غریبه ی کنارت سری تکان می‌‌دهی‌ و می‌‌روی
همین که زخمِ آخرین آغوش را به تن‌ نمی‌کشی
همین که از دردِ خداحافظی به خود نمی‌‌پیچی‌
همین که تلخی‌ یک بغض را با خودت از شهری به شهری نمیبری
همین یعنی‌ سفرت سلامت ..
نیکی‌ فیروزکوهی
پاسخ:قشنگ بود ، مرسی ریحانه جان


ترلان
ساعت15:05---19 تير 1393
هنوز منتظــــرم


وسط یک شـ ـ ـ ــ ـب بارانـ ـ ـ ـی


که از شـــــدت تب عرق کرده ام


بیدارم کنی و بگویی


چیزی نیســــت


خواب می دیدی….!
پاسخ:مرسی ترلان جان قشنگ بود )-:


negar
ساعت12:12---19 تير 1393
الا کیت میشه؟ دوست دارم بشناسمش!!باید چطور پیداش کرد؟

پاسخ:الا عشقمه ... گفتم که توو لینکام هست از بالا سومین لینک


چی میخوای
ساعت2:37---18 تير 1393
خداروشکر روبراهه
پاسخ:مرسی راضیه جان


laleh
ساعت22:24---17 تير 1393
فوضولـــی نباشــــه ولـــی اتفاقـــی افتـــاده ؟؟

پاسخ:نه لاله جان خداروشکر همه چی روبراهه


parisa
ساعت11:13---17 تير 1393
من تو گوش كسايي زدم ...
كه تو زنگ خونشونو هم نميتوني بزني در ري...
بعععععله...!!!!
پاسخ: هه آفرینـ بهـ تو


parisa
ساعت11:13---17 تير 1393
رفتم توالت دانشگاه
تا نشستم
ديدم رو درش نوشته :
سمت راستو نگاه كن!
برگشتم سمت راستو ديدم نوشته:
سمت چپو نگاه كن!
برگشتم به چپ ديدم نوشته:
پشت سرتو نگاه كن!
پشت سرمو نگاه كردم ديدم نوشته:
كارتو بكن انقدر اينور اونور نگاه نكن
پاسخ:ههههه


parisa
ساعت11:12---17 تير 1393
هنوز دلخوشی ذهن خستم این است که در خیال خودت بیخیال ما نشدی.....
پاسخ:اهوم


فرناز
ساعت19:12---16 تير 1393
وبت عالیه خواستی با هم تبادل لینک کنیم خبرم کن
پاسخ:لطف داری فرناز ... مرسی که اومدی


چی میخوای
ساعت16:57---16 تير 1393
گاه سکوت میکنی چون حوصله هیچ چیز و هیچ کس و جواب دادن به هیچ ادمی رانداری..
گاه باید سکوت کرد
پاسخ:مرسی راضیه


الا
ساعت13:03---16 تير 1393
وقتی الا بد بشه وب ممدی هم تعطیل میشه
پاسخ:دقیقأ


نگار
ساعت19:26---15 تير 1393
سلام محمد.خوبی؟من دیگه نمیپرسم چی شده چون الان درکت میکنم حوصله ی جواب دادن نداریو حالت خوب نی.ولی همیشه مارو داری.روکمکم حساب کن.ماک دوستیم ن؟
پاسخ:سلام ابجی نگار خوبم ، مرسی که اومدی حالمو پرسیدی ... امروز عالیم ابجی ، %100


مائده
ساعت18:55---15 تير 1393
سلام داداشی چطوری؟چی تعطیل میشه؟وبت؟

مائده
ساعت18:54---15 تير 1393
هر روز که از خواب بیدار میشوی یادت نرود لبخند بزنی به طلوع دوباره ی خورشید زندگیت و به خاطر داشته باش که آن روز روز حیات مجدد توست پس لحظه ها را دریاب...


شبنم
ساعت18:19---15 تير 1393
دیدی درست گفتم...من اگه تو رو نشناسم باید بمیرم داداش...واقعا مشکلت حل شده جون ابجی...چیشده اخه بگو کمکت کنم بخدا اصلا دوست ندارم تو و الا رو ناراحت ببینم واقعا ...
پاسخ:آره ابجی گلم همه چی خوبه مرسی که بفکرمونی با مرام ، خیلی خانمی


سلوه
ساعت0:42---15 تير 1393
اگه هیچی نشده پس چرا تعطیلش کردی؟؟

شبنم
ساعت22:50---14 تير 1393
تو و الا یه مشکلی دارین دعواتون شده بگو شاید تونستم کمکتون کنم تو اخه از این اخلاقای لوس نداشتی که خسته باشی ناراحت باشی دلت گرفته باشه حتما یه چیزی شده داداشم رو

شبنم
ساعت21:49---14 تير 1393
هیچی جواب من نشد دیگه جواب تو ندادم نگی چرا هااا داداش من که میدونم یه چی شده باشه نگو اصلا به من چه قهرم هم با تو هم الا

لیلا
ساعت18:32---14 تير 1393
محمد چرا جواب منو نمیدی؟کجایی تو آخه؟هوم؟نگرانتم،چرا تأییدمیکنی جواب نمیدی؟از دیشب ک اومدم این پستتودیدم فضولیم دردمیکنه خخخ زودباش جواب بده.وگنع آب دستمه میزارم زمین میام میچلونمت خخخخ
پاسخ:دلتنگم ، دلتنگ خودم )-: )-:


parisa
ساعت17:57---14 تير 1393
ســـــلامتی اونـــایی کـــه مـــوقـــع خـــرج کـــردن

واســـه رفـــیق و عـــشــقشــون…

پــــول واســـشون حـــکــم جـی اِل ایــکسو داره…

راحــــــت از جـــــیب درمـــیاد…


parisa
ساعت17:56---14 تير 1393
بیا تمامش کنیم….
همه چیز را….
که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….
نگران نباش….
قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…
اما فراموشم کن…..
بخند… تو که مقصر نبودی…
من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم…
میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟
گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است….
بیا به هم نرسیم…!!!!!


parisa
ساعت17:56---14 تير 1393
دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند …
فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود …
رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو !


parisa
ساعت17:55---14 تير 1393
ایـــــטּ مـَنـــَم ..دُختــَــرے تـَـنــــها
با قلـــــــــبے شِڪَــستـﮧ دَر دَسـت
کـﮧ نیـــمـﮧ اَش را دَســتِ او گــُـــــم ڪَـرده اَســت
به او بگویــید برگــردد با او ڪــارے ندارم ...
فــَــقط میــخواهــَــم نیــمـﮧ یِ دیـگرِ قــَلبــَم را گـِــداۓ ڪـُـنــَـ م !


parisa
ساعت17:54---14 تير 1393
محمد کجاااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی چی تعطیل شد؟؟؟؟

________________
می دانــست از تنــــهایی می ترســـــم …. ; تنهـــایم گذاشــــــــت !
از پـــیــچِِ کـ ــ ــوچه که گـــذشــتـــــــ ….
چِشــــــمهایم مــُـــ ـ ـرد ! ..
آرزوهــــــــایـــمـــ ـ ـــ رَنـــگ بــاخـــ ــ ـت …..
گاهیــــــــ ـــ ـــــ
صــدایِ نَـــفـــَس هایــــش را حـــــــِس می کنــــــم …
بـا ایـــنکـــهــ ـ ــِ او دیگــ ـ ـر مــَرا نـــَخــواهد شــِناخـــــتــــ ….!


laleh
ساعت17:30---14 تير 1393
akheeeee chera tatil shod

چی میخوای
ساعت13:09---14 تير 1393
من تعجب کردم سر نزدی
اخـــــــــــــــــــه واسه چـــــــــــــی
چیزی شده؟؟؟
الا حالش خوبه؟/؟؟
وای من که مردم
خوب یه چیزی بگو
خوب


لیلا
ساعت11:09---14 تير 1393
محمد چیشده؟نگرانتم چی ناراحتت کرده؟إتفاقی افتاده بم بگو،واس چی وبوتعطیل کردی؟ها؟إلاطوریش شده؟تو ک بی ملاحظه نبودی!چی باعث شده تا این حد بهم بریزی حتی جواب منم ندادی!ینی ازم ناراحتی؟ازسرشب اعصابم خورده!بیخبرم نزار ازخودت عزیزم.ی وخ غصه نخوری.بوس

.............
ساعت23:30---13 تير 1393

بزن بارون ببار آروم بروی پلکای خستم


سلوه
ساعت22:47---13 تير 1393
سلام.خوبی.چرا اهنگت اینقدر غمگینه؟

ronak
ساعت21:21---13 تير 1393
Salaaaaam azizam bebakhshid,5shanbe o jomee
nabudam ke biam sharmande shanbe sobh hatman miam


بیاتابترکی ازخنده
ساعت19:28---13 تير 1393
منم بابقیه موافقم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟بگوممد؟؟

Rooze19
ساعت18:10---13 تير 1393
چی شده داداش مشکلی واستون پیش اومده هه همیشه اینطوریه عاشقایه واقعی بهم نمیرسن نگو مشکلی واستون پیش اومده

شبنم
ساعت16:29---13 تير 1393
برای تو و الا اتفاقی افتاد بدجور نگرانتم حسم میگه حالت اصلا خوب نی جون ابجی بیا بهم بگو اگه از دستم کاری ساخته هس نوکرتونم هستم قول دادم هواتو و الا رو داشته باشم بیای دیگه
پاسخ:هیچی نشده ابجی هیچی ، ما خیلی هم خوبیم )-:)-:


غم عشق
ساعت16:12---13 تير 1393
خب راس میگن چی تعطیل شد

شبنم
ساعت16:02---13 تير 1393
محمد برای چی؟؟؟؟چیشده داداش الا خوبه خودت خوبی اخه چرا زود بیا برام بگو واسه چی؟؟

mهی بابا
ساعت20:37---12 تير 1393
چی تعطیل شد؟

مهتاب
ساعت17:56---12 تير 1393
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

nanaz
ساعت13:19---12 تير 1393
chi tatil shod dadash??
پاسخ:وبــــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |