عجیب دلم گرفته این روزها

                   دلم هوس یک دوست کرده ، یک رفیق شش دنگ

 

                 یک آرام دل ، یکی که امتحانش را در رفاقت پس داده

 

                                 و دیگر محک زدنی در کار نباشد

 

                                 رفیقی که من نگویم و او بشنود

 

                         بخندم و حجم خستگی را در خنده ام ببیند

 

                           رفیقی که بگویم برو ، بماند و آرامم کند

 

                              همان رفیقی که باید باشد و هست

 

                                                 

 

     

 

                                    عجیب دلم گرفته این روزها

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت15:24---12 مرداد 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری اگر دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن.پاسخ:سلام فائزه مرسیییی ... باشه میام

الی
ساعت15:40---8 مرداد 1393
سلام داداشی .ببخشی نسریدم.نتم خراب بود
پاسخ:سلام ابجی خوبی؟؟؟اشکال نداره ابجی خوش اومدی


سودابه جان
ساعت10:19---5 مرداد 1393
درد میکند بغضم.....

وقتی اشک هم ارامش نمیکند.....!!

خدایا.....!؟

مگربودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت؟؟؟؟
پاسخ:ایول داریــــــ


بیاتابترکی ازخنده
ساعت0:25---4 مرداد 1393
عاقا دیدین تو سریال مدینه بهمنو بردن بیمارستان بد دکتر ی نگا با چراغ قوه تو چشاش کرد بد گفت خدا رو شکر نه خونریزی داره نه شکستگی!!!!!!!
اینا ملتو چی فرض کردن آیا؟؟؟؟؟
پاسخ:آقا من اون قسمتشو ندیدم والا (-:


یلدا
ساعت18:31---27 تير 1393
آدم ها آنقــــدر زود عوض می شوند....

◘ که تو فرصتــــــــ نمیکنی ....

◘ به ساعتتـــ نگاهـــــی بیاندازی....

◘ و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها و دشمنی ها....

◘ فاصله افتاده استــــــــــ ....
پاسخ:آییییی گفتی


sanazijoon
ساعت22:07---25 تير 1393
کاس منو عشقمم همین جوری بودیم یه روزی
پاسخ:عشقـ فقط عشق2طرفه


پشه ها هم میخندند
ساعت1:55---24 تير 1393
نه خیلی دوس داری بیا مبارزه ببینیم کی برنده میشه
نکنه میترسی بچه؟؟؟؟
پاسخ:نه دستت طلا خخخخ از شما دخترا باید ترسید


پشه ها هم میخندند
ساعت12:59---23 تير 1393
مظلوم گیر آوردی این همه نرفتم دفاع شخصی از یه بچه کتک بخورم
مطمئن باش یکی بزنی ده تا میخوری
پاسخ:ههه چی میگی تو دختر؟؟؟فکر کنم بس گرسنه و تسنه ای خون به مغزت نمیرسه خخخخ


چی میخوای
ساعت11:27---19 تير 1393
یکی طلبم یعنی واسم بستنی و پفک میخری//؟؟
پاسخ:واست کتک میخرم خخخ


چی میخوای
ساعت2:38---18 تير 1393
کارت بایه چیز حل میشه
لوله بازکن
خخخ
پاسخ:هه مرسی از راهنماییت (-: یکی طلبت


diana
ساعت21:32---17 تير 1393
man azet khely narahatam.
پاسخ:چرا؟؟؟؟؟؟؟


مائده
ساعت18:54---15 تير 1393
آدمهابرای یگدیگر
نقش سیگار رابازی می کنند
همدیگررا می کشند
لذت می برند
دود می کنند
تمام می کنند
وبعد از اندک زمانی
سیگاری دیگر


اعظم
ساعت17:20---15 تير 1393
به بعضیام باید بگی:
ببـــــــین !!!!!!!!


⇦ اسکــــل ⇨ حتــــــــــے در حـــده " ساعتمم "

نیســــتے که بخـــوام دســـ بندازمتـــــ !!!!


پ خفـــــــــــــــــه ...


اعظم
ساعت17:19---15 تير 1393
بـہ بعضیاҐ بایـב گفت اونجا ڪـہ پرچمت هوا

ڪرבے ما رختاموטּ آویزوטּ مے ڪنیـҐ آرـہ جانم!


غم عشق
ساعت16:16---13 تير 1393
اشتباهم این بود هرجا رنجیدم خندیدم...

فکر کردند درد ندارد ضربه ها را محکمتر زدند...


شبنم
ساعت3:00---13 تير 1393
قربونت برم من مرسی که بفکرمی داداشی خیلی گلی محمد چرا دلت گرفته فدای دلت ابجی شه چیشده نبینم ناراحتی تو رو من

nanaz
ساعت13:21---12 تير 1393
big likee

parisa
ساعت12:41---12 تير 1393
چقدر سرد است!
وقتی...
دلتنگتم و نیستی


parisa
ساعت12:41---12 تير 1393
زندگی نوشتن ندارد وقتی تمام روزهای خدا “من” دارد ولی “تو” ندارد. . .(!)

لیلا
ساعت11:34---12 تير 1393
اخی چ صحنه ی رمانتیکی من عاشق اینجور پوزیشنام

Ronak
ساعت13:39---11 تير 1393
اوخیییییی(

پاسخ:اوووه مرسیییییی روناک


Rooze19
ساعت12:21---11 تير 1393
مرسی داداش که به وبم سرمیزنی
پاسخ:خواهش ابجی


reyhane
ساعت12:17---11 تير 1393
دعامیکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تورا

درانحصارقطره های اشک نبینم

دعامی کنم که لبانت رافقط درغنچه های لبخند ببینم

دعامیکنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه ازحرارت عشق گرم باشد

برای شاپرک های باغچه خانه ات دعامیکنم

که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشیدآسمان زندگیت دعامیکنم که هیچگاه غروب نکند ….
پاسخ:مرسییییی ریحانه جان


reyhane
ساعت12:11---11 تير 1393
دلتنگت شده ام ؟

نمی دانم !

شاید برای تو ….

یا شاید

برای دیروزهایی که با تو سر کردم …..
پاسخ:خیلی قشنگ بود ابجی ریحانه


Rooze19
ساعت0:38---11 تير 1393
داداش حس میکنم مشکلی واست پیش اومده اگه کمکی از دستم ساختست بگو داداش ابجی کوچیکت در حد توانش واست انجام میده

mهی بابا
ساعت19:06---10 تير 1393

وافعا زابلی هم هس
الووووووووووووووووو
سلام همشهری
ی سلام کن دلم شاد شه
اون جکم محض خنده بود
تا این داشمون بخنده
دلش گرفته
پاسخ:نمیخواد کسی بدونه بچه کجاست ، میاد پیام خوبتو میبینه ... مرسی که بفکرمی بوچک جان



سلوه
ساعت18:36---10 تير 1393
روی جعبه دلم نوشتم
دیگر احتیاط لازم نیست
شکستنی شکست
هر جور مایلید حمل کنید
پاسخ:قشنگ بود مرسیییی


mهی بابا
ساعت16:22---10 تير 1393
باید باور کنیم
تنهایی
تلخ‌ترین بلای بودن نیست،
چیزهای بدتری هم هست،
روزهای خسته‌ای که در خلوت خانه پیر می‌شوی...
و سال‌هایی
که ثانیه به ثانیه از سر گذشته است.
تازه
تازه پی می‌بریم
که تنهایی
تلخ‌ترین بلای بودن نیست،
چیزهای بدتری هم هست:
دیر آمدن!

دیر آمدن!



پاسخ:)-:


mهی بابا
ساعت16:07---10 تير 1393
اگه زنها دنیا رو می‌گردوندن هیچ جنگی وجود نداشت !
فقط چندتا کشور لوس بودن که باهم قهر بودن و از هم غیبت میکردن و با هم حرف نمیزدن..
پاسخ:شاید......


mهی بابا
ساعت16:06---10 تير 1393

اگر درد داری… تحمل کن…
روی هم که تلنبار شد…
دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاس…!
کم کم خودش بی حس میشود…!

.
پاسخ:درد من فقط یه چیزه )-:)-:)-:



mهی بابا
ساعت16:04---10 تير 1393
فکر میکنم،قرص ها یم آلزایمر گرفته اند…!!!

لعنتی ها فراموش کرده اند،قرص خواب آورند،

نه یاد آور!!!
پاسخ:هممممم


mهی بابا
ساعت16:03---10 تير 1393
غضنفر خرش می میره ، مردم میگن بریم برای شوخی بهش تسلیت بگیم
وقتی میرن غضنفر میگه : اصلا فکر نمی کردم خر من این همه فامیل داشته باشه !
پاسخ:خخخخخ دمت گرم خوب شد اومدی یه کم خندیدم


mهی بابا
ساعت16:02---10 تير 1393
توی تیمارستان نوار نوحه میزارن،همه پا میشن بجز زابلیه،میگن این حتما سالمه!ازش میپرسن تو چرا نمیرقصی ،میگه:آخه من عروسم
پاسخ:خخخخخخ اینجا زابلی هم داریم بوچک هواست باشه هههه


mهی بابا
ساعت16:01---10 تير 1393
لایک داری
ولی داش ممد بیخیال دلت نگیره این همه رفیق داری نوکرتو دلت نگیره تازشم الا جونم هس عشق کن دیه بیخی بابا


atefeh
ساعت15:22---10 تير 1393
ﻣﺂ ﮐﻪ ﻗﺴﻤﺘﻤﻮﻥ ﻧﺸﺪ ﻭﻟﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺣﺲّ ﻗﺸﻨﮕﯿﻪ
ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺁﺭﯼ ﺑﺮﺳﯽ ...

پاسخ:ما هم قسمتمون نشده ولی ایشالا قسمتت میشه


parisa
ساعت14:53---10 تير 1393
نگران نباش. . .
حال من خوب است. . .
بزرگ شده ام. . .
دیگر انقدر کوچک نیستم که در دلتنگی هایم گم شوم. . .
اموخته ام که این فاصله ی کوتاه. . .
بین لبخند و اشک نامش زندگیست. . .
اموخته ام که دیگر دلم برای نبودن تنگ نشود. . .
راستی دروغ گفتن را نیز خوب یاد گرفته ام. . .
حال من خوب است. . .
خوب خوب. . .(!)

upam
پاسخ:لاااااااایک داری .......


parisa
ساعت14:53---10 تير 1393

یکی از همین روز ها. . .
باید خدا را صدا بزنم. . .
یک میز دو نفره و دو صندلی. . .
یکی من. . .
یکی خدا. . .
حرف نمیزنم. . .
نگاهم کافیست. . .
میدانم برایم اشک میریزد. . .(!)
پاسخ:قشنگ بود مرسی سمیرا )-:


parisa
ساعت14:52---10 تير 1393
خدایا. . .
دلگیر نشو از من ولی. . .
ته نامردیه دنیات. . .(!)
پاسخ:هییی روزگار )-:


parisa
ساعت14:52---10 تير 1393
شاید برایت عجیببست این همه ارامش ام. . .
خودمانی بگویم. . .
به اخر خط که برسی دیگر فقط نگاه میکنی. . .(!)
پاسخ:همم )-:


Rooze19
ساعت14:00---10 تير 1393
خیلی زیبا بود
پاسخ:مرسی ابجی


♫NADIA♫
ساعت13:05---10 تير 1393
مرا همینگونه که بد هستم دوست داشته باش
خوب ها را همه دوست دارند
پاسخ:مرسی نادیا دمت گرم که سر زدی


الا
ساعت12:52---10 تير 1393
میترسم لعنتی
مترسم
پاسخ:نترس خانمم من باهاتم )-:


reyhane
ساعت10:31---10 تير 1393
من دلم می‌خواهد
خانه‌ای داشته باشم پُر دوست،
کنج هر دیوارش
دوست‌هایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو …

هر کسی می‌خواهد
وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند …

شرط وارد گشتن
شست و شوی دل‌هاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست …

بر درش برگ گلی می‌کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می‌نویسم ای یار
خانه‌ی ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر

خانه ی دوست کجاست ..!

پاسخ:عالی بود مرسیی


ترلان
ساعت10:30---10 تير 1393
ببینمت . . .
گونه هایت خیس اســـت . . .
باز با این رفیق نابابت . . .
نامش چ بود؟
هان!
باران . . .
باز با ;باران; قدم زدی ؟
هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .
همدم خوبی نیست برای درد ها . . .
فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکنــــــد . . .
پاسخ:آره دقیقأ )-:


reyhane
ساعت10:27---10 تير 1393
پستت عالی بود الهـــــی
پاسخ:ممنون ریحانه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |