الا میخوام برم زن بگیرم خخخخ

 

                " الا " میخوام برم زن بگیرم خخخخخ

 

 

                    

 

 



نظرات شما عزیزان:

میترا
ساعت9:55---25 تير 1393
ایول وبلاگ خوشگلی داریدموفق باشی
پاسخ:ممنون میترا ... مرسی که سر زدی بازم بیا


هستی
ساعت8:23---17 تير 1393
این چیزی که من تو پستات دیدم تنها کاری که نمیکنی زن گرفتنه...الا جون خیالت راحت این اقا محمد همیشه مردت میمونه
پاسخ:مرسی هستی لطف داری ، خیالمون از همدیگه راحته ایشالا میگیرمش (-:


سوزان
ساعت10:00---16 تير 1393
نازززززززززی
پاسخ:خخخخخ مجبورم میفهمی؟ مجبورم


مائده
ساعت22:51---7 تير 1393
گاهی از گلچین امیدهایت چتری برایم بفرست تا خیس دلتنگی هایت نشوم....
پاسخ:لاااایک......


مائده
ساعت18:48---5 تير 1393
یادمان باشد از امروز جفایی نکنیم، یا که در خویش شکستیم صدایی نکنیم
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند، طلب عشق به هر بی سروپایی نکنیم
مهربانی صفت بارز عشاق خداست، یادمان باشد از این کار ابایی نکنیم.
پاسخ:لااااااایک داری ابجی


نفس
ساعت1:06---3 تير 1393
خدایا به من ارامشی عطا فرما که نزنم دهن خیلیا رو سرویس کنم
پاسخ:آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن


ترلان
ساعت21:01---2 تير 1393
روزی یکی دو پُک .. روزی یکی دو پِیک .. روزی یکی دو پُست .. این است روزهاى من.. سیگار دارید؟؟؟؟
پاسخ:وای وای وای چه روزگار بدی ... منکه سیگاری نیستم خخخ


نگار
ساعت17:57---2 تير 1393
نکنی این کارو ها
خخخخخخخخ
پاسخ:نه بابا نمیکنم (-:


فرزانه
ساعت18:54---1 تير 1393
دیوونه:|
پاسخ:ههههه


نگار
ساعت15:57---1 تير 1393



غروب نیمه ابری

ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمی شنوند چه سخت است قصه عادت ...

url

گرمای تنت ارزانیه همان لاشخور ها ...



من سرمای" تنهایی ام "را ب گرمای هوست ترجیح میدهم !!!
نوشته شده در شنبه 13 / 3 / 1393برچسب:,

ساعت 17:2 توسط نگار| نظر بدهيد |







man 2khtaram (H.s 92-10)
من یک دخترم….!!!


هی پسر….!!!


من یک دخترم….!!!


یک انسانم….


همانند تو….!!!


اما….


عقاید پدربزرگانمان، نگاه هیز مردمانمان…..


مرا متفاوت از تو میخواند…..!!!


تفاوتی که هیچوقت لمسشان نکردم……


اصلا کدام تفاوت….؟؟؟


من ابرو برمیدارم…. توام برمیداری….!!!


آرایش میکنم….توام اینکا رو میکنی….!!!


گوشواره میندازم….توام میندازی….!!!!


لوس حرف میزنم…توام میزنی….!!!


من و تو تنها یک تفاوت داریم…!!!


دوستی من با یک پسر، دوست داشتنش، هم اغوشیش، بوسیدنش….
یعنی…. فاحشگی….!!!


اما… برای تو… یعنی… آزادی…. جوونی کردن….!!!



من یک دخترم…!!


کارهایم زنانه است…!!!


افکارم زنانه است…!!!


دوست داشتنم زنانه است…!!


تکیه کردنم به یک مرد زنانه است….!!


من با تمام تفاوت ها پای جنسیتم، زنانگی ام ایستاده ام…..!!




اما تو چی…؟؟؟


مردانگی ات را به چه میفروشی….؟؟


من یک دخترم….!!!


من ب جنسیتم افتخار میکنم…..!!
نوشته شده در شنبه 13 / 3 / 1393برچسب:,

ساعت 16:59 توسط نگار| نظر بدهيد |

پسر:رنگ روژت خیلی قشنگه.



دختر:مرسی



پسر:میتونم مزش رو امتحان کنم؟؟؟



دختر:تو کیفم هست وردار بخور !!!!
پاسخ:اووه مرسییییی نگار


parisa
ساعت15:49---1 تير 1393
رُخ به رُخ که شدیم

من مات شدم... !

و تو چون پادشاهی که

از اینگونه فتح ها را زیاد دیده است
پاسخ:مرسیییی


parisa
ساعت15:46---1 تير 1393
میگن هیچ عشقی عشق اول نمیشه!!!

چرت میگن بابا اتفاقا هر چی میگذره موردای بهتری پیدا میشه!!!
پاسخ:خخخخخ گل گفتی پریسا (-:


parisa
ساعت15:45---1 تير 1393
فیسبوک تو آمریکا:جدید ترین فضا پیما ی جهان را ساختیم

تعداد لایک:5632

فیسبوک تو ژاپن:با استفاده از کاغذ پیشرفته ترین کامپیوتر را ساختیم

تعداد لایک:7815

فیسبک تو ایران:

دختره:لباس عید امسالم خیلی قشنگه!

تعداد لایک:8957842351!!!!!!!!
پاسخ:خخخخخخ اینم یه لااایک دیگه واسه دختره ......


❤ فاطمه ❤
ساعت9:16---1 تير 1393
مرسی که سر زدی وب تو هم قشنگه یه عالمه مرسییییییییییی
پاسخ:ممنون فاطمه جان خوش اومدی (-:


ترلان
ساعت23:48---31 خرداد 1393
بچه رو به مادرش : مامان چرا بابا کچله ؟

مادر : بخاطر اینکه بابات خیلی فکر میکنه!

بچه : پس چرا موهای تو اینقدر بلنده ؟

مادر : خفه شو !
پاسخ:خخخخ مرسیی


چی میخوای
ساعت16:45---31 خرداد 1393
در جواب عجب باید یک کلمه فقط جواب داد
مــــــــــــــــــــــــش رجــــــــــــــــــــــــب
پاسخ:نه بابا راه افتادی خخخخ


parisa
ساعت16:39---31 خرداد 1393
من پیوسته از تو گریخته ام

و به اتاقم ، کتابهایم ، دوستانِ دیوانه ام

و افکارِ مالیخولیائی ام پناه برده ام

قبول دارم که کلّه شق بودم

اما تو هم همواره فقط در پی اثبات سه چیز بودی :

اول آنکه در این ارتباط بی تقصیری

دوم آنکه من مقصرم

و سوم ، با بزرگواری تمام حاضری مرا ببخشی
پاسخ:مرسی پریسا قشنگ بود...


parisa
ساعت16:39---31 خرداد 1393
حالا که رفته ام

هر روز، پشت پنجره می ایستی به ” شاید دوباره برگردد ” فکـر میکنی!

چه فایده؟

هیچکس، حتی به اشتباه دو بار به کوچه ی بن بست نمیرود
پاسخ:دقیقأ... هممم


nanaz
ساعت14:37---31 خرداد 1393
سقف خواسته های ما از اینترنت اکسپلورر اینه که وقتی اشتباهی بازش می کنیم وقتی رو ضربدر کلیک می کنیم بسته بشه و کل سیستم پنج دقیقه هنگ نکنه !
D:
پاسخ:خخخخخ خخ


چی میخوای
ساعت12:52---31 خرداد 1393

پاسخ:عجـــــب خخخخخ


نفس
ساعت11:01---31 خرداد 1393
به بعضیا باید گفت : سعى کن وقتی نون و نمک کسى رو ميخورى
، پشت سرش گوه نخوری !
+
به بعضیام باس گفت:ببین دوست دارم سلام واحوالپرسی نیست به
هرکی میرسی میگیا..
+
آدمیزاد خوشمزه ترین غذا را دو پرس بخوره سیر میشه
نمـیدونم ایـن گوه خوردنش چـه لذتی داره کـه بعضی ها
هـرچی میخورن سیر نمیشن !
+
به بعضیا باید گفت : اینقدر خودتو نگیر … ماست میشی !
+
بعضی ها فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون ؛
عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله !
+
تقصیر از ما نیست …
بعضیا خودشون دلشون میخواد
“یادگاری” باشن پشت در مستراح عمومی !
+
ب بعضیا باید گف انگیزت چیه از اینکه خییییلی ع
پاسخ:قشنگ بود نفس


نفس
ساعت11:01---31 خرداد 1393
بضیارو باید تشنه ی محبت نگه داشت...
سیر که میشن هار میشن!
+
بعضیا فک میکنن خیلی بارشونه
ما هم ب عنوان یه خر زحمتکش قبولشون داریم
+
ب بعضیا باید گف فرق سرت میدونی کجاس ک؟؟
دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا
+
ب بعضیا باس گفت
پارسال ناشی
امسال لاشی
سال بعد برنامت چیه؟ کدوماشی؟
+
یه سریا هم هستن ک نباید باشن
ممنون میشیم اگه خودشون همکاری کنن
پاسخ:عـــالی....


الا
ساعت0:48---31 خرداد 1393

پاسخ:فداتووون


مائده
ساعت18:02---30 خرداد 1393

برای تویی که قلبم را شکستی می نویسم : تویی که خاطراتت تنها امید زیستن برای من است « همچنان دوستت دارم » می دانم که تو هیچگاه این جمله را درک نخواهی کرد اما نمی دانم چرا شاید تو هنوز وسعت عشق مرا در نیافته ای شاید تو هنوز نمیدانی که من چگونه دوستت دارم یادم می آید که می گفتی ساده باش حال ساده می گویم : « دوستت دارم »
پاسخ:لااااااااااااااایک داری.......


مائده
ساعت11:40---30 خرداد 1393
دلم سبک نشد ازت دلم هنوز می خواد بیای
حتی با این که می دونم شاید دیگه منو نخوای
بزار که راحتت کنم از توی رویات نمیرم
می خوام کنار پنجره به یادت آروم بمیرم
پاسخ:قشنگ بود مرسی ابجی مائده


ترلان
ساعت21:52---29 خرداد 1393

وقتی که دیگر نبود
من به بودنش نیازمند شدم
وقتی که دیگر رفت
من به انتظار آمدنش نشستم
وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد
من او را دوست داشتم
وقتی که او تمام کرد
من شروع کردم
وقتی که او تمام شد
من آغاز کردم
چه سخت است تنها متولد شدن
مثل تنها زندگی کردن است
مثل تنها مردن
پاسخ:خیلی قشنگ بود )-:


گیتی
ساعت21:18---29 خرداد 1393
خیلی وقته به من سرنمی زنی زن بگیرتابدبخت شی همه تویکیش موندن توبازمی خوای دومی روبگیری راستی الا سرورته راستی الا جون پرچمت بالا س ببین من همیشه هواتودارم فدایی داری اگه گرفتی مشقای منم بنویسه البته الان تابستونه سوتی دادی بزار اول مهربگیر
پاسخ:ببخش گیتی حتمأ میام وبت ... مرسی که هوای الامو داری خخخ گیتی جان واسه مهر برنامه ریزی کردیم خخخ


شیرین عسل
ساعت20:22---29 خرداد 1393
هیس... !

ساکت... !

اهسته بروید... !

اهسته بیایید... !

اینجا وجدانها همه خوابند... !
پاسخ:لااایک.....


nanaz
ساعت17:16---29 خرداد 1393
eeeeeeeeeee b ela bgaaaaaaaaaam????
پاسخ:خخخخخ خودش میدونه


نیلوفر
ساعت16:43---29 خرداد 1393
من اگر عاشقانه می نویسم…
نه عاشقـم !، نه شکست خورده …
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بمانـد …!
در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها ،
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم …
سلام خوشحال میشم بازم بیاین وبلاگم..
پاسخ:مرسی نیلوفر خیلی قشنگ بود...مگه قبلأ اومده بودم وبت؟؟؟


الا
ساعت13:17---29 خرداد 1393
نخودی غلط کرده با تو
هر کی باشه غیر اون
پاسخ:خخخخخخخ عزیزمیییییی


mهی بابا
ساعت12:48---29 خرداد 1393
ینی هر موقعی حس میکنم شانس ندارم میام یه چند تا سایت ایرانی باز میکنم

اصن لامصب یه کلیک که میکنم برنده چند تا جایزه مختلف میشم !

اونم چه بسته هایی با چه درصد تخفیفی !

خدا خیرشون بده …


mهی بابا
ساعت12:46---29 خرداد 1393
ینی هر موقعی حس میکنم شانس ندارم میام یه چند تا سایت ایرانی باز میکنم

اصن لامصب یه کلیک که میکنم برنده چند تا جایزه مختلف میشم !

اونم چه بسته هایی با چه درصد تخفیفی !

خدا خیرشون بده …
پاسخ:خخخخخخخ خخخ مرسیییییییی


mهی بابا
ساعت12:46---29 خرداد 1393


من اگه خدای نکرده ، بلا به دور ، گوش شیطون کر یه روز خواستم ازدواج کنم

روز قبلش هارد کامپیوترمو با گوشیامو با فلشامو کلا هرچی که خطری هست

رو اول فرمت میکنم بعد می برم طی یک مراسم کاملا محرمانه آتیش میزنم

خاکسترشم میبرم یک روز بارونی بالای قله ی دماوند میسپرم به دست باد !

کاره دیگه یهو دیدی یه فناوری کشف شد اطلاعاتو برگردوند ، شانس که نداریم !
پاسخ:خخخخخخخ مگه چی توشون داری شیطون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mهی بابا
ساعت12:44---29 خرداد 1393
اگر تو زندگی کمی احساس خوشبختی کردید

مطمئن باشید که جلو دوربین مخفی هستید

یه لبخند بزنید و برید دنبال بدبختی هاتون !
پاسخ:نه بابا اینجوریا هم که میگی نیست (-:


mهی بابا
ساعت12:43---29 خرداد 1393
تنها ایراد تخم مرغ اینه که غذا نیست

بدتر از همه اینه که نمیخواد قبول کنه !
پاسخ:ههههههه


mهی بابا
ساعت12:42---29 خرداد 1393
مهریه جدید خانما :

۱۳۹۳لیتر بنزین !

آیا وکیلم ؟

عروس رفته بشکه بیاره
پاسخ:خخخخخخ افریــــــن


mهی بابا
ساعت12:41---29 خرداد 1393
کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند !



یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست . . .

(مث ممد و الا)
پاسخ:لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک داری بوچک


mهی بابا
ساعت12:40---29 خرداد 1393
گاهی دلگرمی یک دوست آنقدر معجزه میکند

که انگارخدا در زمین کنار توست . .
پاسخ:ای گفتی (-:


mهی بابا
ساعت12:39---29 خرداد 1393
این سواله برام ؟!!

چرا میگیم پشت کامپیوتر نشستیم

در حالی که واقعا جلوی کامپیوتر نشستیم ؟
پاسخ:واسه منم سوال شد اقا یکی بیاد جواب بده هههه


mهی بابا
ساعت12:38---29 خرداد 1393
کـــســـی که ســلــول انــفـــرادی را ســاخــت

مـــی دانــســـت ســـخــت تــــریــن کـــار انـــســـان

تحـــمـــل خــویــشتــن است . . .
پاسخ:همممم


mهی بابا
ساعت12:37---29 خرداد 1393
درگفتن عیب کسی شتاب مکن

شاید خدایش بخشیده باشد و برگناهان کوچک خود ایمن مباش

شاید برای آنها کیفر داده شوی …
پاسخ:لااااااااایک داری....


mهی بابا
ساعت12:36---29 خرداد 1393
نمیدونم این بابای من چجوری فرم یارانه ها رو پر کرده که

دیروز از صلیب سرخ جهانی اومدن واسه کمکمون!

صبح امروزم از فائو اومده بودن واسمون غذا و آب آوردن

نیم ساعت پیش آنجلینا جولی زنگ زده میگه میخواد منو به فرزندی قبول کنه!
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی باحال بود


mهی بابا
ساعت12:33---29 خرداد 1393
جاااااااااااان!!!!!!اینو نیگه دار !!!!!!!!!
الا بزن لهش کن!حقشه
البته ی نکته دیگه دس نیگه دار زن نمیگیره خدمتکار میاره

پاسخ:الا منو بزنه له کنه یا نخودو؟؟؟؟خخخخ ... اره گل گفتی منظور من همون خدمتکار بود خخخخخ


parisa
ساعت9:59---29 خرداد 1393
سمیرا کیه؟؟!!!!! کامنت مال من بود خخخخخخخ
پاسخ:خخخخ شرمنده پریساجان اشتب شد راستش خودمم نمیدونم کیه (-:


parisa
ساعت9:56---29 خرداد 1393
ماشین با من

جاده اش با من

صدای بلند ضبط و آهنگ های ابی و داریوش با من

بردنت به جنگل خیس و بارون خورده با من

جمع کردن هیزم با من

درست کردن آتیش با من

دیوونه بازی ها با من

مستی با من

دریا بردنت با من

دیدن غروب با من

مست کردنت با من

بغل گرفتنت کنار آتیش رو به دریا با من

صبح واسه دیدن طلوع خورشید بیدار کردنت با من

یه دنیا خاطره و حس خوب برات ساختن با من....

فقط بودن با تو...

فقط و فقط بودن از تو...
پاسخ:لاااااایک داری سمیرا ... مرسی بابت کامنتای قشنگت


parisa
ساعت9:51---29 خرداد 1393
یکی نیست به بعضیا بگه تو که فکر میکنی خیلی با حالی

تو که فکر میکنی خیلی خوشگلی یه نگاه به دور و ورت بکن ببین

دوستات واسه چی باهاتن!!!
پاسخ:ایــــول قشنگ بود مرسی که سر زدی پریسا


سارا یکتا
ساعت9:44---29 خرداد 1393
یکی کمه 4تا بگیر؛ خخخ
پاسخ:خخخ عجــــب!!! مرسی که بهم سر زدی سارا بازم بیا (-:


الا
ساعت23:57---28 خرداد 1393
باشه ممدی قبول ولی باید قول بده مشقای منم بنویسه . تازه اونم شبا
یعنی اون شبا مشقای ما دوتا رو بنویسه ماهم بریم عشق بازی
تازه فرداشم شام وناهار و صبحانه رو اون درست کنه دیگه همینا...
پاسخ:خخخخخخ یعنی اون کلأ بشه نخودی اره؟؟؟؟؟؟؟؟


saeedsingle
ساعت23:20---28 خرداد 1393
خخخخخخخخ
ایول داداش
لایــــــــــــــــــکــــــ ــ

پاسخ:فداااااات........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |