تبسم تو

                                                تبسم تو

 

                                   تجسم تمام خوبی هاست

 

                                         به تبسمت سوگند

 

                          شاد بودن تو آرزوی همیشگی من است

 

                                                

 

          

 

                          من فقط ساز تو ام ، تنها تو نوازشم کن

 

                                            تنها تو مرا بنواز

 

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت10:33---19 تير 1393
سلامي دوباره
محمد وبلاگت خيلي قشنگه ،
موفق باشي
پاسخ:سلام مریم جان مرسی بابت تعریفت ، ممنون که اومدی بازم بیا


چی میخوای
ساعت16:48---31 خرداد 1393
سوپر مارکت ما میفروشه
خخخخخخخخخخخ
پاسخ:خخخخخ خوش بحالش....


چی میخوای
ساعت12:55---31 خرداد 1393
لایکککککککککککککککک
پاسخ:لاک تموم کردیم (-:


نفس
ساعت11:03---31 خرداد 1393
بــ بعضــــــﺎ ﺑﺎس ﮔﻔﺖ: ﻧﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻧــــــــــــــــﻪ...!
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯿﻪ ﻣﻨﻪ...ﺗﻮﺍﻟتــــ ﺍﻭﻥ ﻃﺮﻓــــــــــــﻪ.....
یادت باشه
+
وقتی که داری گنده تر از دهنت حرف می زنی
حواست به چاک دهنتم باشه ک جر نخوره
پاسخ:خخخخخخخخخ


شیرین عسل
ساعت20:23---29 خرداد 1393
خـבایـ ـا اَعـ ـصابٍ من
فاحـ ــشـﮧ نـ ــیست
کـﮧ روز وَ شَـ ـب
مورב تَجـ ـاوز قـَ ـرارَش میـבهند!!!!
پاسخ:زیبا بود


parisa
ساعت9:54---29 خرداد 1393
بی کلام. . .

میدانی. . .

دلم یک من میخواهد برای تو. . .

و یک تو تا ابد برای من. . . (!)

فرستنده : النا
پاسخ:(-:


ترلان
ساعت14:57---26 خرداد 1393
یکی بود یکی نبود..
هرکی بود غریبه بود...
از دلم خبر نداشت..
که تورو از دلم ربود..
هرکی بود هرچی که داشت..
قد من عاشق نبود..
واسه چشمای سیات..
بخدا لایق نبود..
گول نگاشو خوردم و..
دلم رو بستم به چشاش..
دیوونه بودم مثله شمع..
یه عمری آب شدم به پاش..
بعد یه عمر آزگار..
عشق منو گذاشت کنار..
رفت پی یه عشق دیگه..
اونم سپرد به روزگار..ا
ز اولش هیچکی نبود..
هیچکی به دادم نرسید..
قصه من به سر رسید..

دلم به عشقش نرسید
پاسخ:لاااااااایک داری ترلان


atefeh
ساعت11:44---26 خرداد 1393

و خُــدآونـב منـــو آفریـב ؛
تــآ وسیلهـ ای بآشمـ برآ ی
آسفآلت کرבטּِ בهـ ـטּ "بعضیـآ " .../(!)
بـآرِ سنگینـــی رو בوشمهـ...

پاسخ:خخخخخ خسته نباشی ابجی


شیرین عسل
ساعت18:41---25 خرداد 1393
"کنار دنیایم بمان "
تو نباشی ، دلم که هیچ
دنیا هم تنگ می شود...
پاسخ:لاااایک


گیتی
ساعت21:50---24 خرداد 1393
زیبابود
ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ
ﺑﺎﺷﻪ !!
ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،
ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .
ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ
ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛
ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ

ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !

پاسخ:عالـــــی بود گیتی ... مرسی که سر زدی


Roya
ساعت16:58---24 خرداد 1393
با کسی که دوستش نداری

ونبودن با کسی که دوستش داری هر دو رنج است

پس اگر همچون خود نیافتی

همچون خدا تنها باش . . .



پاسخ:لااااااااااااایک


اعظم
ساعت16:46---24 خرداد 1393
قرار نيست منم دل يکي ديگه رو بسوزونم ،

برعکس اونو اونقدرخوشبخت ميکنم که

به هر روزي که جاي اون نيستي لعنت بفرستي عزيزم !
پاسخ:قشنگ بود مرسییی بابت متنای قشنگت


اعظم
ساعت16:46---24 خرداد 1393
دلم يک خواب مي خواهد...

يک خواب عميق...

هم وزن مرگ
پاسخ:)-:


اعظم
ساعت16:45---24 خرداد 1393

بـلافـاصـله پـس از مـرگـم …

مـرا بـه خــاکــ نسپـاريــد؛


دوسـتـانــم عادتـــ دارنــد کـه…


ديــــر بيــاينـــــد…
پاسخ:اخییی....


اعظم
ساعت16:45---24 خرداد 1393
سرد است اما

سرما نمي خورم

تو نگران نباش

کلاهي که سرم گذاشتي

تا گردنم را پوشانده است


عشـــــق يــعني حـتي اگـه بدونـــي نـميخوادتــــــ


بدونــــي نميشـــــه,


امــا نتـــوني ترکــشي کنـــي . . .


نه خــــودشو , نه فکـــــرشو . . .
پاسخ:هممم...


اعظم
ساعت16:44---24 خرداد 1393


به تو که فکر مي کنم

بي اختيار

به حماقت خود لبخند مي زنم

سياه لشکري بودم

در عشق تو

و فکر مي کردم بازيگر نقش اولم …

افسوس…
پاسخ:عااالی بود.....


parisa
ساعت15:39---24 خرداد 1393
گـل یا پــوچ؟

دستتــــــ را باز نکن، حســم را تباه مکــن

بگذار فقط تصــــــور کنم ..

که در دستانتــــ

برایـــم کمی عشق پنهـــان است ...
پاسخ:لاااایک داری پریسا ... مرسی که اومدی بازم بیا خوشحال میشم


reyhane
ساعت9:53---24 خرداد 1393
ببینم اون 40 تای دیگه شو چی کردی
پاسخ:خخخخ کلأ همون 60% بود


reyhane
ساعت9:28---24 خرداد 1393
میسی ی دونه ام دیگه
پاسخ:خواهش خخخخ 60%


reyhane
ساعت9:21---24 خرداد 1393
گاه يک نگاه آنقدرمهربان است که چشم رهايش نميکند*گاه يک عشق آنقدرماندگاراست که زمان حريفش نميشود*وگاه يک نفرآنقدرعزيز؛که قلب رهايش نميکند.
محمد عـــزیــــز
وای ک چقد خودم از نظرم خوشم اومد و دوسش میدارم
پاسخ:خیــــــــلی قشنگ بود مرسی ابجی ریحانه ... نظر نمیدی وقتی هم میدی نظر توپ میدی خخخخ دمت گرم


reyhane
ساعت8:53---24 خرداد 1393
این شد
پاسخ:ههههههه


reyhane
ساعت8:43---24 خرداد 1393
تلخ ترین قسمت زندگی
اونجاست ک آدم
ب خودش میگه :
چی فکر میکردیم و چی شد
پاسخ:خخخخ واقعأ چییی شد (-:


reyhane
ساعت5:45---24 خرداد 1393

وَقتـــ ـــی نه دستـــی برای گـِـرفتن هست
نـه آغوشـــ ــی برای گریــ‌ه كردَن
و نــ‌ه شانــ‌ه ای بـَـــرای تكیـــ‌ه دادن ...

خنده اَم واقعـــ ـــی نیست !

پاسخ:هممممم )-:


Rooze19
ساعت0:06---24 خرداد 1393
سلام داداش محمد خوبی؟مرسی که به وبم سر زدی
پاسخ:سلام رز خوبم مرسی ... خواهش میکنم


الا
ساعت23:37---23 خرداد 1393
خیلی میخوااااامت شدید دلتنگم
پاسخ:الهییی من قربون اون دل مهربونت برم اوووم


ترلان
ساعت14:57---23 خرداد 1393
نه تو دروغگو نیستی

من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه

خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه
پاسخ:قشنگ بود مرسی


ترلان
ساعت14:54---23 خرداد 1393
یه روز خـانومـی قبـل از برگشتـن هـمسرش از سـر کار،در نـامه ای نـوشت:
"مـن خونـه رو تا ابـد تـرک کردم و دیگـه حاضـر نیستـم با تـو زندگـی کـنم!!"
نامـه رو گـذاشت روی مـیزو خـودش رفت زیـر تخـت خـواب قـایم شد که عکـس العـمل شـوهرش رو بـعد از خـوندن نامـه ببینـه!!!
شوهـرش خـسته از سـر کار میـاد و وارد اتـاق شـد و چشمـش به کـاغذ روی میـز افتـاد و نامـه ی همسـرش رو خـوند،،،
پس از خـوندن نامـه با خونسـردی روی کاغـذ چیـزی نوشـت،
در همیـن هنگـام زنـگ موبایـل شوهـر به شـدا در میـاد و شوهـر جـواب میـده:
"سـلام عزیـزم،من فـقط لبـاسامو عـوض کنم میـام،،،منتـظرم باش فـدات شم،،،خداروشـکر ایـن زنم از خـونه رفتـه و برا هـمیشه گورشـو گم کـرده،ایـشالا دیگـه ریختـشو نبینـم،من تـا نیـم ساعت دیگـه پـیشتـم"
بـعد در حالـی که داشـت زیر لـب آواز مـی خوند از خـونه خارج شد،،،
زن که از شـدت عصـبانیت و ناراحـتی داشت مـی مرد بـعد از خروج شـوهرش،از زیـر تخـت بیـرون اومـد ورفت ببیـنه شوهـرش چی رو کاغـذ نوشـته،،،
دیـد شوهـرش نوشـته:
"خـنـگــول دیـوونــه،کـف پــای چـپـت مـعــلوم بــود!!
مــن مـیـرم نـون بـخــرم و بـیــام=))))"
پاسخ:قشنگ بود مرسی ترلان


الا
ساعت13:03---23 خرداد 1393
میخواااااااام بیام بخورمت
پاسخ:کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط زود بیا الا ، خدایی الان خوردنیم خخخخخ


ati joon21
ساعت1:14---23 خرداد 1393
داداش عالی بودددددددددددددددددددددددددددد دد
پاسخ:مرسییییی اتی هنوزم که بدون ادرس میای؟؟؟وبت درست نشد؟


الا
ساعت22:46---22 خرداد 1393
با این عکست دهنم آب افتاد لامصب
پاسخ:آخ قربون اون دهنت کثاااافت بووووووووووووووس رو لپت


اعظم
ساعت20:48---22 خرداد 1393
گاهی نیاز داری ..
انقدر زیر باران راه بروی و گریه کنی تا خالی شوی ...
بدون اینکه نگران سرماخوردگی فردایت باشی ...
تا ..
بتوانی زنده بمانی...
پاسخ:لاااااااااااااااایک داری اعظم


مائده
ساعت20:17---22 خرداد 1393
هر چه میخواهد دل تنگت ،
ســــــــــــــاکت
کسی درک نخواهد کـــرد…
پاسخ:هممم ... مرسییی قشنگ بود مائده جان


atefeh
ساعت19:41---22 خرداد 1393

خـــــدایـــــــا . . .
صورت حساب لطفا !
باقیشم مال خودت . . .
منو خلاص کن،سیر شدم از زندگی . . . !

پاسخ:قشنگ بود عاطفه )-: )-:


atefeh
ساعت19:39---22 خرداد 1393

دنیا ارزانی آدم هایش!!

فقط من باشم و تو ..

"دو فنجان چای"....به ضمیمه ی "لبخند"...

پاسخ:لااااااایک ................


نگار
ساعت16:24---22 خرداد 1393
اهنگت خیلی قشنگه
پاسخ:مرسی نگارجان


saeedsingle
ساعت14:53---22 خرداد 1393
لایـــــــــــــــک داداشی جان
ایــــــــــــول
پاسخ:ممنون داداش سعید ... ایـــــــــــول به خودت


الا
ساعت11:21---22 خرداد 1393
نکن قلقلکم میاد
پاسخ:ای جوووووونم ... فدای خنده هات بشم من که اینقد خوشگل میخندی اوووووووووووووووووووووووووووم روی لبت ، کبود شه الهی خخخخخ


الا
ساعت11:16---22 خرداد 1393
فهههههههههههههههش
پاسخ:خخخخ فهشاتم به دلم میشینه جیـــــــــــــــــــگر بوس بوس بوس بوس بوس بوس " رو همه جات "


راضیه
ساعت10:51---22 خرداد 1393

خوگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خوگله چیه باز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


راضیه
ساعت10:48---22 خرداد 1393

پاسخ:خخخخ تو هم هی بیا دندوناتو نشون بده برو


راضیه
ساعت10:46---22 خرداد 1393
عشق

واژه ای است بی انتها

شروع و پایان ندارد

هربار که برای توصیف و تعریفش کوشیدم

خود را ناتوان یافتم

تنها میدانم

عشق

تکثیر می شود

و ممکن است

در کنار کلمات دیگر توصیف شود ...
پاسخ:مرسی راضیه


نفس
ساعت10:05---22 خرداد 1393


ایـن روزهــا....
دروغ گفتــــن را خــــــوب یـاد گرفتــــــــــه ام
حــال مـ ــن خــــــــوب است
خــوبِ خــوب
فقـط زیــــاد تا قسمتــی هــــوای دلــ ــم طوفــــانی
همــراه با غبـــارهـای خستگـــــــــــــی ست
و فکـر مـی کنـــم
ایـن روزهـــا...
خــدا هـم از حـــرف هـای تکـــ ــراری مــ ــن خستـــه است
چـه حــس مشتـرکـــی داریــم مــ ــن و خـــدا
او...
از حــرف هـای تکـــ ـــراری مــن خستـــه است
و مـــن...
از تکـــ ــرار غـــــم انگیــز روزهــــایم...


پاسخ:دروغ چیز خوبی نیست دختر......


نفس
ساعت10:05---22 خرداد 1393
سلامتى روزى ک من سفید بپوشم و رفیقام به افتخار من مشکى!
پاسخ:به افتخار نفس خخخ


نفس
ساعت10:04---22 خرداد 1393
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻮﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻧﮑﺮﺩ
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﺩﺍﻍ ﺩﯾﺪ ﺍﻣﺎ ﺩﺍﻍ ﺩﺍﺭ ﻧﮑﺮﺩ
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﺿﺮﺑﻪ ﺩﯾﺪ، ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ﮐﺮﺩ
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﻭﻟﯽ ﺭﺣﻢ ﮐﺮﺩ
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﻣﺮﺩ ﻭﻟﯽ ﮐﻢ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩ
پاسخ:به سلامتیش


نفس
ساعت2:45---22 خرداد 1393
گاهی میخندم ولی ته خنده ام غم است...

گاهی قهقهه هم میزنم ولی غصه درونش نهفته است...

گاهی خود را شاد نشان میدهم ولی از همه غمگین ترم...

گاهی میدوم وخود را شاد نشان میدهم ولی در دلم خسته ام وتوان راه رفتن هم ندارم...

گاهی نیز میگویم خوبم ولی از همیشه داغون ترم...

گاهی هم حرف میزنم ولی نمیتونم حرف هایی را که در دلم هست بگویم...

گاهی همه میگویند چقد مغرور بود ولی نمیدانند

غرورم آن چنان شکست که هیچکست نمیتواند بندش بزند....

به خاطر همین گاهی ها شکستم...آری شکستم...ظاهرم خوشحال است

میخندد..قهقهه میزند...میدود...حرف میزند...اما....

درونم غوغاست...درونم تنهاست...منتظر...منتظر یک صداست..آری منتظرست دلم
پاسخ:مرسی نفس قشنگ بود


الی
ساعت0:37---22 خرداد 1393
گوش تلفن کر

دوستت دارم را امشب در گوشت می گویم
پاسخ:آفرین دختر خوب ...


مائده
ساعت20:12---21 خرداد 1393
دوستت دارم هایت را
باور می کنم
درست مثل امضای آخر نامه هایت که می گویی خون است…
اما طعم آب
پاسخ:مرسی بابت متنای قشنگت


مائده
ساعت20:11---21 خرداد 1393
ای دل بی ارزش
!
لامـــصب……………..یاد بگیر !
اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم
لزوما به
این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره…!

پاسخ:دقیقأ ............


مائده
ساعت20:11---21 خرداد 1393
این روزهــا ، …
هر جایی را که نگاه می کنم
پـــــــــ ـر است از وجود آدم های” بی وجـــ ـود ” …

پاسخ:لاااایک داری مائده جان


شبنم
ساعت19:46---21 خرداد 1393
عکستم خخخخخ لایک داداش خیلی قشنگ بود هم عکسش هم متنش
پاسخ:ممنون ابجی شبنم حالا واسه چی خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |