نگرانتم الاجونم

                                      الام دیشب رفت سفر

 

                  

 

                                              نگرانشم

 

                                                                   

 

 

 

 

                                      



نظرات شما عزیزان:

چی میخوای
ساعت12:56---31 خرداد 1393
هی خدا از دست این روزگار
پاسخ:هییییییی )-:


ترلان
ساعت14:59---26 خرداد 1393
نفس مى کشم تا به جاى مرده ها خاکم نکنند!



اینگونه است حال من
پاسخ:یعنی اینقد حالت بده؟؟؟ هههه


شیرین عسل
ساعت18:43---25 خرداد 1393
آری سهراب تو راست میگویی! آسمان مال من است.... پنجره،عشق،زمین،دوست،هوا،مال من است! اما سهراب تو قضاوت کن....بر دل سنگ زمین جای من است؟! من نمیدانم چرا این مردم،دانه های دلشان پیدا نیست!تو کجایی سهراب....آب را گل کردند!چشمها را بستند و چه با دل کردند! صبرکن ای سهراب....گفته بودی قایقی خواهم ساخت....خواهم انداخت به آب....دور خواهم شد از این خاک غریب....قایقت جا دارد؟! من از همهمه ی اهل زمین دلگیرم!به سراغ من اگر می آیید،تند و آهسته چه فرقی دارد؟! تو به هر جور دلت خواست بیا....مثل سهراب،جنس تنهایی من چینی نیست،که ترک بردارد....مثل مرمر شده است....چینی نازک تنهایی من!!!.......
با تو هستم سهراب !!!
تو که گفتی "گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد؟" راست میگویی تو.... چه تفاوت دارد ، قفس تنگ دلم خالی از کس باشد، یا به قول تو پر از ناکس و کرکس باشد؟!!! من نه تنها چشمم،واژه ها را هم شستم....فکر را....خاطره را....خواب یک پنجره را....زیر باران بردم....چترها را بستم....من به این مردم شهر پیوستم.من نوشتم همه ی حرف دلم....آرزو کردم و گفتم که هوا،عشق،زمین مال من است....ولی افسوس "نشد"....! زیر باران من نه عاشق دیدم....نه که حتی یک "دوست"! ! ! ! "زیر باران من فقط خیس شدم"!!! بازهم میگویی"چشم ها را باید شست؟! جور دیگر باید دید"؟!!
پاسخ:قشنگ بود.....


اعظم
ساعت16:50---24 خرداد 1393

تنها بودن ، قدرت ميخواهد...


و اين قدرت را کسي به من داد که روزي ميگفت تنهايت نمي گذارم...
پاسخ:لااااایک..


اعظم
ساعت16:49---24 خرداد 1393

بگذار بگويند مغرورم

اما

من دوستت دارم هايم را

ديگر خرج کسي که لياقتش را ندارد نمي کنم…!
پاسخ:مغروووور....


ترلان
ساعت14:56---23 خرداد 1393
بوسه‌ ، بهترین سرقتِ دنیاست

چون هم دزیدیش زیباست

هم پس دادنش . . .
پاسخ:دقیقأ....


الی
ساعت0:34---22 خرداد 1393
بابا محمد زشته پیشی که نمیخورتش
پاسخ:تو جای من نیستی ببینی چه میکشم ... ازم که دور میشه دیگه آرامش ندارم


atefeh
ساعت19:40---21 خرداد 1393

بعضــــــی وقتا یه لبخنـــ字ــد ؛

از انگشت وسطــــی هم موثــ゜*ـــر ترهـ

پاسخ:ههههههه


اعظم
ساعت10:00---20 خرداد 1393
تـــ♥ـــو ڪـہ غـــریبــــہ نیستـــے !

כیگـــر نمیتـــــوانـــم פֿـــوכم را بـہ

آטּ راهـے بـــزنـــم ڪـہ نمیــכانـــم ڪــجــاستـــــــ !

כلــــم همــــاטּ راهـے را مے פֿــــواهـــכ

ڪـہ تــــ♥ـــو כر امتـــכاכش ایستــــاכه بــاشـے! ...

+ بیـقــرار פـضــورت هستــم همیشـگے تـرینـــم ♥♥
پاسخ:مرسییی اعظم جان


atefeh
ساعت19:16---19 خرداد 1393

بدی آدم نمک نشناس اینه که

وقتی یاد کارایی که براش کردی میوفتی به خودت بیشتر فحش میدی تا اون ...

پاسخ:گل گفتی عاطفه باهات موافقم


atefeh
ساعت19:14---19 خرداد 1393

نبودنت...
وقـتـی دلـت بـا مـن نـیـسـت ؛

بـودنـت مـشـکـلـی را حـل نـمـی کـنـد ،

تـنـهـا دلـتـنـگـتـرم مـیـکـنـد ...!!!

پاسخ:همممممم


atefeh
ساعت19:13---19 خرداد 1393

این شهر پر از صداے پاے مردمیستـ

کهـ همچنانـ کهـ تو را میبـوسند. . .

طنابــِ دارتـ را میبافند...

مردمانے کهـ صادقانهـ دروغ میگویند

و عاشقانهـ خیانتـ میکنند. . .


کاش. . .

دلها آنقدر پاکـ بـود

کهـ براے گفتنـِ " دوستتــ دارمـ "

نیازے بهـ قسمـ خوردنـ نبـود !

پاسخ:لاااااایک داری


atefeh
ساعت18:59---19 خرداد 1393

گنجـــــشکـ ها...لافـ مـے زننــב!

جــــــیــکـ جـــــیـکــ جــــبـکـــ....

"تـــــــو" کــﮧ رفتـــــے ـ ....

جــــیـکشان همـ בر نیامـב!

پاسخ:خخخ عجب!!!


ترلان
ساعت15:41---19 خرداد 1393
بـــﻌـﻀـــﯽ ﻭﻗــﺘــﺎ ﺁﺩﻡ ﺩﻟـﺶ ﻣـــﻴﺨـــﻮﺍﺩ ﻭﺍﺳـﻪ ﻳـﮑــﯽ ﻣـﻬـــﻢ ﺑـــﺎﺷـــﻪ .
.
ﻫـ ﻤ ﻴــــ ﻦ . . .
پاسخ:دقیقأ...


شیرین عسل
ساعت11:53---19 خرداد 1393
دنیای من همه جایش بارانی ست ؛

هر چه کمتر بدانی کمتر خیس خواهی شد…
پاسخ:مرسییی


nanaz
ساعت17:57---18 خرداد 1393
pas deltangitam bartaraf joid
پاسخ:از اینکه صحیح و سالم برگشته پیشم خیلی خوشحالم


شبنم
ساعت18:11---17 خرداد 1393
خدایییییییییی آهنگت محشره داداش محمد به به بسلامتی میگم چقدر هوا خوب شده بگو الا داره میاد با خودش نسیم بهاری وبو عشق داره میاره خخخ
پاسخ:مرسیییی ابجی شبنم بازم بابت ساختن کدش ازت ممنونم ... اره دقیقأ همینطوره ، هنوز تا اخر شب هوا بهترم میشه خخخخ


nanaz
ساعت13:47---17 خرداد 1393
akhei koja b salamati?
پاسخ: الان توو راهه ابجی ناناز ، به سلامتی تا اخرای شب میرسه


شیرین عسل
ساعت11:02---17 خرداد 1393
آهـــ ــ ـــــای کافـه چی …

در این روزهاي پر رفت و بی آمد ندیدی عزیزی را کـه تمام ِ تلاشش در رفتـن بود و نماندن ؟

این آخري ها خبر دیدنش را در کافـه اي بـه مـن دادند؛

اگر رفتـه کـه هیچ اگر باز هم آمد تو قهوه ای تلخ تر از تمامی تلخ ها بـه حساب مـن برایش بریز ,

اگر از تلخی اش گلـه و شکایتی کرد بگو :فلانی گفت :این تلخی در برابر رفتنت هیچ است .

بگو : کـه فلانی در بـه در این کافه بـه آن کافه در پی تو بود بی انصاف !


پاسخ:دمت گرم شیرین عسل قشنگ بود


atefeh
ساعت10:17---17 خرداد 1393


{دختــر} کــه بـاشــی

{هـــزار بــار} هــم کــه بگـویــد :

دوستـــــــت دارد !

بـازهــم خواهــی پـرســـید :

{دوستــم} داری ؟

و {تـه دلـت} همیشــه خواهــد لــرزیـد !

دختــر کــه بـاشــی هــرچقــدرهــم کـه {زیبــــا} بـاشــی

نگــران زیبـــاترهایــی میشــوی کـه {شایــد} عاشــقش شوند !

هــر وقت کــه صدایت میکنــد :

{خوشــ♥ـگلم}

خــدا را شکــر میکنــی کــه در{چشمــان} او زیبایــی !

دســـــــت خـودت نیسـت

{دختـــر} کــه بـاشــی

همـــه {دیوانـــگی} های عالم را بــلدی . .


پاسخ:میفهمم چی میگی ....


ati joon21
ساعت17:11---16 خرداد 1393
ایشالازودوسالم برمیگرده پیشت داداش نگران نباش
پاسخ:ایشالا ... مرسیییی اتی دمت گررم


atefeh
ساعت12:51---16 خرداد 1393


ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ...

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ...

"ﺍﻭ " ﻫﺴﺖ

" ﻣﻦ " ﻫﺴﺘﻢ

ﺍﻣﺎ "ﻗﺴﻤﺖ " ﻧﯿﺴﺖ


پاسخ:هممممم )-:


reyhane
ساعت11:04---16 خرداد 1393
سلام محمد جان ببخش اونسری داشتیم حرف میزدیم یهو رفتم نتم قطع شد دیگه وصل نشد خوبی عزیز ممنون ک فراموشم نکردی
پاسخ:سلام ابجی ریحانه خوبم مرسی تو خوبی؟ خواهش ابجی ، مگه کسی ابجیشو فراموش میکنه (-:


ترلان
ساعت9:18---16 خرداد 1393
وقتی دلت بگیرد، دیگر فرقی نمی کند کجا باشی! دلت می خواهد که فقط بباری...

اما

گاهی به بهانه غرور به دنبال جایی هستی که هیچکس نباشد !

زیر باران، قدم زدن در یک خیابان بی انتها و یا تنها راندن در یک مسیر مشخص با گوش دادن به یک ترانه پر از غم و یا حکایت بالش خیس در پی جاری شدن اشک های شبانه...

و حتی گاهی هم هر چقدر که غرور داشته باشی، میان هجمه نگاه ها که بغضت بگیرد، سر بر می گردانی، سکوت می کنی و لمس اشک هایی که نمی خواهی آشکار گردد..
پاسخ:مرسی ترلان قشنگ بود


مائده
ساعت22:09---15 خرداد 1393
گاهی لب های خندان بیشتر از چشم های گریان درد می کشند!!
پاسخ:دقیقأ......


مائده
ساعت22:08---15 خرداد 1393
به سلامتی دختری که پای سفره عقد نگفت با اجازه ی پدر و مادرم گفت با اجازه کسی که دوستش داشتم اما نذاشتن بهش برسم.....
پاسخ:هممممم بسلامتیش )-:


مائده
ساعت22:06---15 خرداد 1393
انشالله هر چه زودتر برمیگرده
پاسخ:ایشالا ... مرسی مائده جان


لیلا
ساعت21:54---15 خرداد 1393


$$$$$$_______________________________$$$$$

__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*

___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*

____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$,_
پاسخ:مرسی لیلا


saeedsingle
ساعت20:43---15 خرداد 1393
دااااداااااااااااش

سلاااااااااااام

الهی!

ایشالا خوش بگذره بهش

توهم گریه نکن

گریه پشت سر مسافر

خوب نیس جیـــــــــــــگــــــر


پاسخ:سلااام داداش سعید خوبی؟ ایشالا ...مرسی که سر زدی دمت گرم


راضیه
ساعت19:25---15 خرداد 1393

پاسخ:(-:


شبنم
ساعت18:18---15 خرداد 1393

پاسخ:خخخخخخ


شبنم
ساعت18:17---15 خرداد 1393
خخخخ شوخی کردم قابل تورو نداره
پاسخ:نه تورو خدا تعارف نکن ابجی خخخخخخ


شبنم
ساعت18:13---15 خرداد 1393
خخخخ خواهش میکنم میشه 200 تومن خخخخ
پاسخ:خخخخ چقدر گرون حساب میکنی؟؟؟با داداشتم؟؟؟؟؟؟ خخخخ از این 200 تومنا خیلی بدهکاری حالا حالاها کار داره یر به یر شیم خخخخ


شبنم
ساعت18:10---15 خرداد 1393
خخخخخ داداش باید قبول کنی من الا رو بیشتر دوست دارم توروم یه کوچلو اونم بخاطر الا خخخ
پاسخ:خخخخ مرسی که بهم امید میدی ابجی شبنم


شبنم
ساعت17:03---15 خرداد 1393
پ ن پ فک کردی با توام خخخخ معلومه با الای خوشکلم بودم الا جونم ایشاالله بسلامتی وخوشحالی برگردی
پاسخ:خخخخ منکه میدونم ... هرچی بهت میگم ابجی تبعیض قائل نشو فایده نداره که نداره هههههه


ماندانا
ساعت14:28---15 خرداد 1393
عشق یک مرد را

زمانی به دلت راه بده

که "دوستت دارم" را...

در اوج آرامش به تو بگوید و ببوسدت

که در آن لحظه برقی از شهوت در نگاهش نباشد

وگرنه برای یک ساعت نامت را معشوقه نمی گذارد ...
پاسخ:عـــــالی بود ماندانا... مرسی که سر زدی بازم بیا


Mهی بابا
ساعت13:40---15 خرداد 1393

اورین همیجوری نگران باش
پاسخ : هه تو لطف داری ... مرسی که اومدی 



atefeh
ساعت12:30---15 خرداد 1393


شكـــــــــــــــ نكـــن...



آدمهـــــــــــــا زمـــانی از همــــــــــــ دور می شــوند



كــه بــه كــــــــــــــــس دیگـــــــــــــری نزدیكـــــــــــــــ می شــوند


پاسخ:شک ندارم ......


گیتی
ساعت11:39---15 خرداد 1393
انشاا.... برمی گرده نگران نباش
پاسخ:برمیگرده میدونم فقط خوشحال برگرده


شبنم
ساعت9:52---15 خرداد 1393
ایشاالله فداش شم
پاسخ:الاخانم با شماست خخخ


شبنم
ساعت23:42---14 خرداد 1393
الهی داداش نگران نباش برمیگرده تورو خدا گریه نکن الا جونم بسلامت برگردی
پاسخ:امیدوارم خوشحال برگرده


نگار
ساعت19:56---14 خرداد 1393
اخی گریه نکن.ایشالا ب سلامت میره و میاد.
پاسخ:مرسی نگار ... ممنون که سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |