خدایا...

                                                 خدایــــا

 

                                     هفت میلیارد نفر مال تو

 

                                        این یک نفر مال من

 

                                                 

 

        

 

                                              الاجونم

 

                                  خیلی دوست دارم ، ده تا !

 

                                   مثل روزهای کودکی مان !

 

                                       عمیق ، پاک و بسیار

 

 



نظرات شما عزیزان:

چی میخوای
ساعت16:45---31 خرداد 1393
خدا در انجماد سرد نگاه های مردم دلم برای جهنم تنگ شده
پاسخ:میخوای بری جهنم؟!


سپیدگل
ساعت20:55---30 خرداد 1393
همه نوشته هاتون خیلی زیبازست ومن ازاهنگتون خیلی خوشم امد
پاسخ:لطف داری سپیدگل ... مرسی که اومدی بازم بیا ولی با ادرس


اعظم
ساعت20:52---22 خرداد 1393
پـــــــ نــــــــــــــ در مورد من چی فک کردی هان؟ هان؟؟
پاسخ:خخخخخ با منی؟؟؟؟


اعظم
ساعت10:06---20 خرداد 1393
به بعضیا باس گفت...
تو که خیلی فکر میکنی بالایی..
بالا رو نیگا!ای جوووون سلام کن به عمویی
پاسخ:خخخخخخخ اعظم مگه تو هم از این کارا بلدی؟


Mهی بابا
ساعت17:23---11 خرداد 1393


شب که میشود…

نبودن هایت را زیر بالشتم میگذارم و شجاعتم را زیر سوال میبرم…

دوام می آورم تا فردا


پاسخ:ممنون قشنگ بود


ترلان
ساعت6:25---9 خرداد 1393
به بعضیا بایدگفت:



عزیزم دلم اونی که با دیدنت “کف” میکنه دلستره، نه من)
پاسخ:هههه ایـــول


atefeh
ساعت18:05---8 خرداد 1393
زندگی "باغی" است كه با "عشق" باقیست.

مشغول "دل" باش نه "دل" مشغول

بیشتر "غصه های ما" از قصه های خیالی ماست.

اگر "فــــــــــــــــــــــــــره ـــــــــــــــــاد "باشی همه چیز "شـیــــــــــــــــیریـــــــ ـــــن" است.


پاسخ:دقیقأ.......


Roya
ساعت11:06---8 خرداد 1393
ایشششششششششششششششششالا خوشبخت بشین
پاسخ:مرسییییی رویا


ترلان
ساعت9:49---7 خرداد 1393
هنوز برایت مینویسم . . .





درست شــــــبیه کودکی نابینا . . .





که هر روز برای ماهیِ قرمز ِ مُرده اش غذا میریزد . .
پاسخ:)-: )-:


ترلان
ساعت8:13---3 خرداد 1393
به سلامتی چشمی که چشم ما رو روی همه چشما بست !
پاسخ:اوهوم


ترلان
ساعت21:41---31 ارديبهشت 1393
به سلامتی دلم. . .



که برای کسی تنگ شده . . .



که حتی ...



روحش هم از این دلتنگیم ...



خبر نداره......
پاسخ:به سلامتیت )-:


nanaz
ساعت20:18---31 ارديبهشت 1393
slm dada me k miram edame matlab has

bayad ozv bashi dg
پاسخ:اهاا پس باید عضو شی من فکر کردم عشو شدنشم سرکاریه


lover*qh*
ساعت14:03---31 ارديبهشت 1393
وبه قشنگی دارید امیدوارم بهم برسین به ما هم سر بزن خوشحال میشم
پاسخ:ممنونم ، ایشالا ... حتمأ سر میزنم مرسیی که سر زدی


مائده
ساعت12:26---31 ارديبهشت 1393
هیچ گـاه فکــر نمی کـردم فاصـله بینمــان آنقــدر زیـاد شـود کـه …





تـو بی خـــیـال زنـدگی کنــی …





و مــن با خیــالـت ،





بـی خیــال زندگــی شــوم !!!


پاسخ:مرسی قشنگ بود


atefeh
ساعت20:22---30 ارديبهشت 1393
کلبه کوچک قلبم تاابدخانه ی توست



اشک من هرشب درخلوت خویش بهانه ی توست



دل من کنارجمع گرچه که بی احساس است



ولی تاتودردل هستی خوارودیوانه ی توست



مانمی دانیم که فرداچیست درتقدیرمان



ولی امروزپناهگاه سرم شانه ی توست



فکرمن شایدهزاران خانه پرواز کند



کلبه ی قلبم ولی خانه وکاشانه ی توست.....


پاسخ:خیلی قشنگ بود


شیرین عسل
ساعت20:12---30 ارديبهشت 1393
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر



عشق یعنی سجده ها با چشم تر



عشق یعنی سر به دار آویختن



عشق یعنی اشک حسرت ریختن



عشق یعنی در جهان رسوا شدن


پاسخ:دمت گررم


الی
ساعت12:54---30 ارديبهشت 1393
سلام آقای عشق دونفره من که به تو سر بزنم آپ نمیکنی واسه چی نظر بدم.منم کمتر سعی میکنم بیام فصل امتحاناته.وای 13 سال از سال 80.از طریق وبلاگ.خو چرا باهم ازدواج نمیکنین البته فضولی نباشه
پاسخ:سلام الی ممنون تو لطف داری ... اره از تیر ماه 80 ، نه بابا به نظر من دلبستن از طریق وبلاگ یا چت دیوونگیه . ایشالا ازدواج هم میکنیم (-:


atefeh
ساعت12:09---30 ارديبهشت 1393
لــــــــحظـه هآی ســــکوتم

پـــــر هیآهــــــــــو ترین دقــــایق زنـدگی ام هســتن

مــــــملو از آنــــــچـــه مــــیخوآهم بـــــــــــــــگویم

و نــــــــــــمـی گـــــویم


پاسخ:خیلی قشنگ بود


نگار
ساعت15:34---29 ارديبهشت 1393

پاسخ:مرسیییی نگار


atefeh
ساعت12:21---29 ارديبهشت 1393
سرکاری بود ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:دیدی مگه ؟؟؟؟ معذرت دلخور نشو شوخیه دیگه خخخخ


atefeh
ساعت12:20---29 ارديبهشت 1393
گوگل کرومه اما باز نمیکنه
پاسخ:واستا برم امتحان کنم


شبنم
ساعت12:16---29 ارديبهشت 1393
واااااای داداش گلم چه آهنگ نازی خیلی قشنگ بود الا جونم چطوره؟؟؟
پاسخ:مرسییی ابجی ... الا خوبه سلام میرسونه (-:


atefeh
ساعت11:59---29 ارديبهشت 1393
نه صدایش را نازک می کرد

و نه دستانش را ” آردی ” . . .

از کجا باید به ” گرگ ” بودنش شک میکردم ؟!


پاسخ:گرگ؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخ خدا به دادت برسه


مائده
ساعت10:31---29 ارديبهشت 1393
بزرگترین گندی که به زندگیم زد اینه که دیگه نه میتونم کسی رو دوست داشته باشم نه به کسی اعتماد کنم...
پاسخ:همممممم )-:


pegah
ساعت9:24---29 ارديبهشت 1393

الا جون میخواستم بهت تبریک بگم همچین عشق زیبایی دارین ابجی


پاسخ:مرسییی پگاه



ترلان
ساعت23:28---28 ارديبهشت 1393
مدتیست دلم شکسته از همان جای قبلی

کاش میشداخر اسمت نقطه گذاشت تا دیگر شروع نشوی

کاش میشد فریاد بزنم پایان

دلم خیلی گرفته است

اینجا نمیتوان به کسی نزدیک شد

آدمها از دور دوست داشتنی ترند...


پاسخ:مرسی ترلان خیلی قشنگ بود


ترلان
ساعت23:27---28 ارديبهشت 1393
فـ ـاصـلــه مـــی اُفــتــد



√ هـــمــیــشــه نــــه...



ولـــ ـی گـــاهـــی



مــیــان بـــودن و خـــواســتـن



فـ ـاصـلــه مـــی اُفــتــد...
پاسخ:شاید ....


atefeh
ساعت19:51---28 ارديبهشت 1393
بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز

هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز

در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین!

با این همه امید محال عاشقم هنوز . . .


پاسخ:مرسیییی خیلی قشنگ بود


شیرین عسل
ساعت18:36---28 ارديبهشت 1393
بعضی از دردها گوشنیمخواهد

گوشه آغوش میخواهد
پاسخ:باهات موافقم شدیــــــد


شیرین عسل
ساعت18:27---28 ارديبهشت 1393

همینهستش دیگه به هیچ پسری نمیشه روداد وگرنه پررو میشین
هههههههههه
بیخیال عشق و عاشقی


پاسخ:حالا همه که مثل هم نیستن یکیش خودم خخخخخ


شیرین عسل
ساعت18:05---28 ارديبهشت 1393
مخاطب خاصم کجا بود بابا!!

ههههههههههه

من تک و تنها نشستم سر جام

هههههههههههههه
پاسخ:ایشالا یکی پیدا میشه ... یه عشق واقعی . خخخخ اینکه دلیل نمیشه منم الان تک و تنها نشستم سرجام خخخخ


شیرین عسل
ساعت18:02---28 ارديبهشت 1393
سلام چطوری خوبی؟

مرسی که هر روز بهم سر میزنی
پاسخ:سلام شیرین عسل خوبم مرسی تو خوبی؟؟ خواهش


saeedsingle
ساعت1:04---28 ارديبهشت 1393
وای راس میگه خدا این یه دونه هامون رو بده ما بریم دیگه خدایی!

واقعا ها
پاسخ:داداش اون یه دونه ی تو هم جزء هفت میلیارده هاا زود برو بگیرش تا با خدا معامله مون نشده خخخخ


شیرین عسل
ساعت19:32---27 ارديبهشت 1393
عطرها، بی رحم‌ترین عناصر زمین‌اند،



بی آنکه بخواهی،



می‌بَرندت تا قعر خاطراتی که ب



رای فراموشیشان تا پای غرور، جنگیدی...!
پاسخ:ولی بعضی وقتا خیلی بدرد میخوره مثلأ دو سه هفته پیش شب واسه شام رفته بودیم بیرون الا و خانوادش نزدیک ما نشسته بودن ، الا از بوی عطرم متوجه شده بود منم اونجام بهم اس داد منم دیدمش خخخخخخ


شبنم
ساعت19:07---27 ارديبهشت 1393
خخخخ اوووم به به عجب پستی ...آفرین داداش لایک داری عالی بود سلام به الای من برسون وببوسش....سعنی خدایی این صحنه ها جای من خالی که نزارم باهم باشین خخخ
پاسخ:مرسییی ابجی شبنم ، باشه هم میرسونم هم میبوسمش شاید فردا خخخخ الا که گفت تو بیا کاریت نباشه خخخخخ


ati joon21
ساعت18:25---27 ارديبهشت 1393
دیگه چه کنیم بدیاخوب نمیشه درستم کرد.داداشی من میرم درس بخونمباییییییییییییییییی.ر
پاسخ:نه خیلی هم خوبی خخخ برو به درسات برس موفق باشی ابجی


ati joon21
ساعت18:11---27 ارديبهشت 1393
شیطون یه کوچولو.اخه میدونی عاشق اینم کساییوکه دوسشون دارم اذیت کنم.خیلیییییییییییی فازمیده امتحانش کن یه بار.کلاااااااااااایه دخترشلوغ و......مامیم بهم میگه 18سالت شدالان میخواستی بچه داشته باشی ولی ادم نشدی.خخخخخخ
پاسخ:عجـــــب خخخخخخ


ati joon21
ساعت18:05---27 ارديبهشت 1393
خخخخدوستام؟؟؟؟اوناکه دمشون گرم ازبس تعریف میکنن من ازخجالت اب میشم.خخخخ.ازبس اذیتشون میکنم ازم تعریف نمیکنن
پاسخ:پس دیدی کسی هست ازت تعریف کنه خخخ پس شیطونم هستی؟


ati joon21
ساعت18:00---27 ارديبهشت 1393
فدات داداش بازم شرمنده.خودم ازخودم تعریف نکنم کی تعریف کنه
پاسخ:خب اعتماد به نفس که خوبه ابجی خخخ دوستای صمیمیت حتمأ ازت تعریف میکنن (-:


لیلا
ساعت18:00---27 ارديبهشت 1393
عااااااااااااااره بصورت مجازی البته
پاسخ:شنیدن کی بود مانند دیدن خخخخخ


لیلا
ساعت17:56---27 ارديبهشت 1393
بله دیگه مام دوس داریم اینجوری کولی بگیریم از عشقمون خخخخخ لامصب از پشت بغل کردن خیلی فاز میده
پاسخ: نه بابا؟؟؟!!! نکنه تجربه کردی لیلا خخخخ


ati joon21
ساعت17:55---27 ارديبهشت 1393
بعله خوخداروشکرکه اذم خوارنیستی البته منکه ادم نیستم فرشته ام ولی بازم خداروشکراعتمادب نفسوحال کن
پاسخ:نه ابجی واسه چی ناراحت بشم راست میگی خخخخ ... اره خداروشکر اعتماد به نفست عالیه خخخ


ati joon21
ساعت17:52---27 ارديبهشت 1393
اهان خوبه.اخه من ازادمای خیلیییییییییییییییی بلندمیترسمخودم بلندماولی نمیدونم چرامیترسم
پاسخ:خخخخخ نترس نمیخورمت


ati joon21
ساعت17:47---27 ارديبهشت 1393
اااااااااا.مگه قدت چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی خیلی بلندی
پاسخ:خخخخخ نه دیگه اونقدا


ati joon21
ساعت17:46---27 ارديبهشت 1393
ایشالا.داداش فک کنم ایوب بایدپیش شمالنگ بندازه.باباایولللللللللللللللل. بعدیه سوال دیگه شماوالاخانوم الان چن سالتونه؟؟؟؟؟؟؟؟

ati joon21
ساعت17:38---27 ارديبهشت 1393
خخخخخخ.نع داداش دیگه گفتی بلندی فهمیدم.ماشالا.ایشالابیشترقدبکشی
پاسخ:خخخخ بیشترش که دیگه خوب نیست


ati joon21
ساعت17:37---27 ارديبهشت 1393
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟داداش13سال باهم دوستین اماازدواج نکردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببخشیدول ی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اره بسلامتی 13 ساله (-: یه سری مشکلات هست که انشالا حل میشه ، ما که صبرمون زیاده خخخ


ati joon21
ساعت17:35---27 ارديبهشت 1393
قربونت داداشی دعات کردم زیاددددددددددددد.بذارمطلب بذارم بعدبت ادرس بدم.خخخخخ.قدت بلنده داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:مرسییییی ابجی باشه منتظر میمونم ... اره اگه لازمت میاد بگم چقدره خخخخخخخخ


atefeh
ساعت15:21---27 ارديبهشت 1393
بچــــه که بودم



فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد



بـــــــزرگ شدم



دیـــدم

شنیـــدم

رفتــــم

آمـــدم

و یــــاد گرفتــــم



نــــه



آدمها هم نیــــش میزننـــد



هر چقـدر صمیــــــمی تر و عزیزتر



نیششـــان ســـــمی تــــر


پاسخ:عجــــــب !!!!!!!


atefeh
ساعت15:18---27 ارديبهشت 1393
حالـــــــا حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد …



دلخوری هـــــــایمـــــــان …



دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان …



و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن …



تنها به من بگو …



با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد …



کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟


پاسخ:خیلی عاالی )-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |