کاش الان پیشم بودی

                      باران که میبارد دلم بیشتر برایت تنگ می شود

 

                                        راه می افتم بدون چتر

 

                                  من بغض میکنم ، آسمان گریه

 

                                                                                   

 

                                                  

 

                                             الاجونم

 

              کاش الان بودی و دست میکشدی توی موهای خیسم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Mهی بابا
ساعت18:53---11 خرداد 1393
حرف هایم... دلخوری هایم... دلتنگی هایم... و تمام اشک های من بماند برای بعد، تنها به بگو با او چگونه میگذرد؟؟ که با من نمی گذشت؟؟
پاسخ:)-:


atefeh
ساعت11:25---28 ارديبهشت 1393
" بــآ تـــــــُو بــُودَن "



کــآش واقــِعیــَت داشـــــــت ..



مــِثــِل تــــَمـــآمِ " بــــی تـــُو بــُودَن هـــآ " /...


پاسخ:هییییییییی


leyli.net7
ساعت15:33---13 ارديبهشت 1393
خلاصه که مام داستان داریم با همه
پاسخ:خخخخ خیلی جالبه


leyli.net7
ساعت15:28---13 ارديبهشت 1393
بقیش این بود عنقد تو تعارفاتی بودی !!!!!!!!!!!!اصن بهت نمیومدباشه میگردم دنبال همین چی چی کولی که گفتی حالا بای.عین ایمیلشو گفتمایکی نیست بگه احترام گذاشتن چه ربطی به تعارف داره حتمن باید میگفتم یا کمک میکنی یا طلاق خالمو ازت میگیرم والا
پاسخ:خخخخخ از دست تو دختر خدا نکشتت خخخخخ


leyli.net7
ساعت15:20---13 ارديبهشت 1393

محمد بقیش چی شد جدی پرسیدم آخرش جالب بود دیگه
پاسخ:همین بود بخدا... یاهووووو این چی بود؟ الان این چجوری ....؟؟؟؟



leyli.net7
ساعت15:13---13 ارديبهشت 1393
عه بقیه کامنتم کو پس هاپو خوردش
پاسخ:خخخخ اینجا هاپو نداریم


leyli.net7
ساعت15:06---13 ارديبهشت 1393
محمد انقده خندیدم که نگوی هفته پیش ی ایمیل واس شوهرخالم فرستادم با کلی احترام و پاچه خاری و ماچ وبوس که آقا تو که خیلی حالیته تو که خدای کامپیوتری بیا تو این پروژه تصویر برداری مولکولی که دادنش ب من ی کمکی ب اینجاب بکن با تشکر فراااااااااااااااااواااااااان:- ))خلاصه من هر روز ایمیلمو چک می کردم خبری نبود که نبود تا این که دیشب ایمیلمو با ناامیدی چ میکردم دیدم بعله جواب داده لیلا خودتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعاااااااااا اااااااااااااااااااااااااا!عن
پاسخ:خخخخخ پس توو کفش موندی . اصن حرفات تابلویه الان اگه بدون اسم یا به اسم دیگه ای واسم کامنت بزاری میفهمم تویی والاا خخخخ


reyhane
ساعت12:56---13 ارديبهشت 1393
مرسی
پاسخ:چاکرتیم ابجی حالا برو بکارت برس خخخخخخخ


reyhane
ساعت12:38---13 ارديبهشت 1393
ممنونم داداشم چشم حتما اگه میشد مطمئن باش دریغ نمیکردم
پاسخ:مرسیی ... شوخی میکنم ابجی ریحانه همینکه تو مدرکتو بگیری و خوشحال ببینمت واسم شیرینه (-:


reyhane
ساعت12:25---13 ارديبهشت 1393
اره یکی اینکه شارژم تموم شده بود یکیم اینکه شهرستان بودم یک هقته ایی اگه لب تابم و میبردم میومدم ولی دیگه حوصلش و نداشتم الانم زیاد نمیمونم فقط ب احتمال زیاد امروز و هستم باید دوباره برگردم هنوز مدرک دانشگام نیومده برم ببینم چی شده
پاسخ:اوکی ، به هر حال هرجا میری زود برگردی هاا (-: ایشالا که مدرک دانشگاهتم زود میاد . به ما هم شیرینی میدی دیگه اره؟خخخ


reyhane
ساعت12:18---13 ارديبهشت 1393
باشه پس نمیگیرم
پاسخ:خخخخ آفرین ابجی گلم (-: نبودی چند روز؟


reyhane
ساعت12:10---13 ارديبهشت 1393
همینجوری داداش من محض الکی

ی جوری گفتی ترسیدم حرفم و پس میگیرم شما فقط نزن خخخخ
پاسخ:نه ابجی پس نگیر من با خنده گفتم خخخخ کی جرأت داره بزنه (-:


reyhane
ساعت11:52---13 ارديبهشت 1393
لوس
پاسخ:خخخ چرا لوس؟؟؟


reyhane
ساعت10:33---12 ارديبهشت 1393
مـــی شود کمی بخـــندی به حوض آبـــــ



میخوآهم عکس بگیـــــرم



یــــآدگآری از روی مـــآه ...


پاسخ:خخخ باشه بگیر


behzad
ساعت0:10---11 ارديبهشت 1393




گــــاهـی , آنـــــــــقدر دلـتنگـــــت میشـــــــم...







کــــه اگــــــر بــفهمــــــــی







از نبــــودت خــجالــــــــــت مـــی کــــــشی ...


پاسخ:مرسی اقا بهزاد


ترلان
ساعت18:01---9 ارديبهشت 1393
درروزگاری که تنهایی تنها به خاطر تنهایی نیست فقط میتوان گفت خداحافظ
پاسخ:قشنگ بود


شبنم
ساعت20:08---6 ارديبهشت 1393
پست جدید گذاشتم بیا ببینپاسخ:اومدم

شبنم
ساعت18:06---6 ارديبهشت 1393
سلامتی...اگه نیستم پ این کیه داره پیام میده وای خدا من روحمبسم الله
پاسخ:خخخخخخ


شبنم
ساعت18:00---6 ارديبهشت 1393
بسلامتی داداش خوش خبر باشی برو حالشو ببر خخخ
پاسخ:خخخخ مرسی ابجی ... چه خبر ابجی نیستی؟؟؟


شبنم
ساعت17:40---6 ارديبهشت 1393
خواهش مرسی...ممنونم خوبم تو خوبی داداش؟؟
پاسخ:خداروشکر ... منم خوبم مرسی مگه میشه خوب نباشم الام تو راهه بسلامتی امشب میرسه ، خیلی خوشحالم شبنم


شبنم
ساعت17:29---6 ارديبهشت 1393
ببینمت . . .

گونه هایت خیس اســـت . . .

باز با این رفیق نابابت . . .

نامش چ بود؟

هان!

باران . . .

باز با ;باران; قدم زدی ؟

هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .

همدم خوبی نیست برای درد ها . . .

فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکنــــــد . . .
پاسخ:لاااااایک داری شبنم جان خیلی زیبا بود ... حالت خوبه ابجی؟


شبنم
ساعت17:28---6 ارديبهشت 1393
ساز دلت که کوک نباشد …

فرقی نمی کند کجا باشی !

سرزمین مادری ؛ یا خانه پدری

هر دو یک رنگ دارد،

رنگ دلتنگی


پاسخ:آفرین ابجی شبنم خیلی قشنگ بود مرسیی(-:


ترلان
ساعت16:22---6 ارديبهشت 1393
هوا خیلی غبار آلود است...!!!

گرگ را از سگ نمیتوان تشخیص داد....!!!

هنگامی گرگ را میشناسی که دریده شده ای....!!!
پاسخ:مرسی قشنگ بود ترلان جان


الا
ساعت20:40---4 ارديبهشت 1393
آهای بچه خوشکل بیام پیشت واست یه سوپرایز دارم

نمیتونی حدس بزنی
پاسخ:جاااااان؟؟؟ عزیزم اومدن خودت یه دنیا سوپرایزه واسم (-: (-:


مائده
ساعت18:36---4 ارديبهشت 1393
تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست و عاشقانه می خوانم











عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست ...
پاسخ:قشنگ بود مائده جان مرسییی


ترلان
ساعت15:16---4 ارديبهشت 1393
آنقدر دلم از رفتنت بد شکست که نمیدانم وقتی

بیایی،

کدام تکه اش خوشحال خواهد شد!
پاسخ:قشنگ بود ترلان جان


leyli.net7
ساعت14:32---4 ارديبهشت 1393
وای وای بابا من بی جنبم انقد از این حرفای آبکی نزنید تهش من ی بلایی سر خودم میارماااا
پاسخ:کدوم حرفا؟؟!! ای بی جنبه خخخخخ


شبنم
ساعت8:04---4 ارديبهشت 1393
خواهش میکنم....نه مشخصه هوایی شدی
پاسخ:همممم اصن دیروز با روزای دیگه فرق میکرد


شبنم
ساعت7:58---4 ارديبهشت 1393
پشت حرف‌های یه مرد

پشت نوازش‌ ها.. سرزنش‌ ها

پشت تمام نگاه‌ های معنی‌ دار

پشت سکوتش

پشت لبخند‌ های پر از رازش

عشقیست

پنهان تر از محبت زنانه



پ بارون داداش والای منو هوای کرده به به عجب جفت عاشق باحالی
پاسخ:سلاام ابجی شبنم خوبی مرسی بابت متن قشنگت ... اره بدجور هوایی کرده (-:


الا
ساعت21:02---3 ارديبهشت 1393
قربون بابات که هنوز نیومده دنبالت
پاسخ:خخخخ الان اینجان


الا
ساعت21:01---3 ارديبهشت 1393
آن چیزی که تنگ شده دل است برای تو و جهان است



برای من جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد



مثلا آغوش تو جان می دهد برای جان دادن …


پاسخ:اوووففف شنیدن عاشقانه از زبون تو چقدر به دلم میشینه هممممم


الا
ساعت20:57---3 ارديبهشت 1393
من از تمام آسمان یک باران را میخواهم



از تمام زمین یک خیابان را



و از تمام تو



یک دست که قفل شود در دست من . . .


پاسخ:ای جاانم خیلی قشنگ بود ... فدای دستای قشنگت بشم عشقم


الا
ساعت20:53---3 ارديبهشت 1393
اصلا یادت باشه یه حموم بریم با هم
پاسخ:خخخخخ وقتی نمیتونیم با هم زیر بارون باشیم ....................


الا
ساعت20:49---3 ارديبهشت 1393
میچسبیدم بهت یه ماچم از پیشونیت برمیداشتم
پاسخ:هممممم کااش بودی )-:


شبنم
ساعت20:38---3 ارديبهشت 1393
واییییی داداش خیلی قشنگ بود آبجی جونم کجایی بیا این داداش ما دلتنگی میکنه برات لایک داری داداش من که واقعا از خدا میخوام بهم برسین سریع تر
پاسخ:مرسییی ابجی شبنم ... اینجا یه بارون شدید اومد هنوزم خیسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |