کلیپ آموزش رقص

                           

 

                       جون هر کی دوست داری فهش نده


نظرات شما عزیزان:

گلناز
ساعت13:27---18 ارديبهشت 1393
اگه خواستی به وب منم سربزن خوشحال می شم باتبادل لینک موافقی خبربده
پاسخ:دلم میخواد بهت سر بزنم ولی با کدوم ادرس؟؟


leyli.net7
ساعت12:26---27 فروردين 1393
ظاهرا بد من نوشابه وا کردن مد شده روزگاره دیگ
پاسخ:خخخخخخ اره ظاهرأ


leyli.net7
ساعت12:21---27 فروردين 1393
انقده بدم میاد از این رفیقای دو زاری ب خدا دلم میخواد سرمو بکوبم ب دیوار از دستشون محمد من هیچ وقت از کسی تو کارام کمک نمیگیرم از بچگی رو پای خودم وایستادم،همه ی کارامو خودم کردم هر کیم بم کمک کنه صد برابرش بهش کمک میکنمو تنهاش نمیزارم ولی اگه اینو نگم میمونه تو گلوم بغض میشه،دیروز یکی از بچه ها گزارش کار نوشته بود یکی از دوستام واس اونو گرفت از روش داش از روش می نوشت حالا من گزارشمو آماده کرده بودما همینجوری بش گفتم بده ی نگا بش بندازم برگشته میگه نمیدم عین هم میشه گفتم خب بابا خودت ک ننوشتی امروزم تمرینای معماری کامپیوترو باید تحویل بدیم از دیروز زنگ بارونم کرده لیلا منو یادت نره ها اینم دوست ما داریم منم عمرنا دیگ جواب تمرینارو بش بدم مفت خور.خاک بر سر من ک انقد به این بی مایه ها حال می دم.میدونم امروز چی کا کنم
پاسخ:دمت گرم با مرام ..... خخخخخخخخخخخ نکشیش لیلا ببخش من باید برم روزخوش


leyli.net7
ساعت11:58---27 فروردين 1393


___████__████_███

__███____████__███

__███_███___██__██

__███__███████___███

___███_████████_████

███_██_███████__████

_███_____████__████

__██████_____█████

___███████__█████

______████ _██

______________██

_______________█

_████_________█

__█████_______█

___████________█

____█████______█

_________█______█

_____███_█_█__█

____█████__█_█

___██████___█_____█████

____████____█___███_█████

_____██____█__██____██████

______█___█_██_______████

_________███__________██

_________██____________█

_________█

________█

________█سلام به تو دوست عزیز
پاسخ:سلام بامرام (-:


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت17:39---26 فروردين 1393
مرسی داداش برو حال کن
پاسخ:خواهش ... هم اهنگ هم پستا عالی بودن خخخخ


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت17:07---26 فروردين 1393
فدات داداش مرسی که سر زدی...
پاسخ:وظیفه بود ابجی (-:


ترلان
ساعت13:53---26 فروردين 1393
شب است

و دربدر کوچه های پر دردم!

فقیر و خسته بدنبال دوست میگردم

اسیر. ظلمتم... رفیق کجا ماندی!!??

من به اعتبار تو فانوس نیاوردم!
پاسخ:ایــــول عاااالی بود


مریم
ساعت13:23---26 فروردين 1393
خخخ دست شما درد نکنه من ک یاد گرفتم چ جوری برقصم خعیلی مفید بود خخخخخخخخ
پاسخ:مرمری به این باهوشی معلومه زود یاد میگیری خخخخ پس هر موقع خواستی برقصی بیاد ما هم باش خخخخخ


مریم
ساعت13:22---26 فروردين 1393
خخخخ موخای بهمون آموزش رقص بدی؟

هان هان هان هان؟

خخخخخخخ


پاسخ:خخخخخ اره اونم فقط به اونایی که بهم سر میزنن


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت12:36---26 فروردين 1393
دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ...



نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا...



دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد و پشیمان نشد...



آپــــــــــم
پاسخ:مرسییی خیـــــلی قشنگ بود ابجی شبنم ... میام


parya
ساعت21:21---24 فروردين 1393

پاسخ:ممنون که سر زدی


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت20:48---24 فروردين 1393
آره پسره دل بابام رو برده کشته اقا بودنش منو...من که میدونم این پسرا سیاست مدارن ... من آخر نقطه ضعف ازش در میارم خخخ...میگی نه نگا کن...خخالبته بیشتر تقصیر این دوست منه هااااا چون طرف پسر عمه اونه آی قلم پام میشکست عروسی نمیرفتم
پاسخ:خخخخخ خدا نکنه ، حالا حرص نخور ابجی هر چی قسمت باشه


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت20:43---24 فروردين 1393
البته که اینبارانشاا... اشتباه نکرده باشم...البته که هنو راضی نیستم ولی بخاطر دل بابامم که شده مجبورم...خودشو کشت که نوه دختری میخوام ور دل من نشستی که چی شه....پصره خوبه ای نتونم روش الکی ایراد بزارم البته تو دعا کن نشه من هنو آماده نیستم
پاسخ:یعنی چی اماده نیستم ... خخخ اتفاقأ یه اطلاعیه میزنم به همه بچه های وب میگم دعا کنن تا ابجیمون به سلامتی بره خونه بخت (-:


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت20:37---24 فروردين 1393
داره میافته
پاسخ:با همین خاستگار جدید که بهش ف میدادی خخخخ


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت20:33---24 فروردين 1393
خخخخ میام برات خبر میارم اونم خبر شاد کننده اونم چی عروسی آبجیت خخخ
پاسخ:ایشاا... هر چه زودتر این اتفاق خوب واست بیوفته


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت20:25---24 فروردين 1393
البته شاید وبلاگ نزنم...چون حس قبل رو ندارم...انگیزه هم ندارم ولی به همگی تون سر میزنم


پاسخ:مهم اینه از حالت خبر داشته باشم ابجی


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت20:22---24 فروردين 1393
ماهی یه بار گفتم این وبلاگ آپ میکنم....قرار نی که برم انشا...با وب جدیدم میام سراغت دیگه واسه ع نمینویسم
پاسخ:اهااا اگه اینجوریه حرفمو پس میگیرم خخخ


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت20:14---24 فروردين 1393
چرا بد؟؟ من به این خوبی از خدات باشه آبجی به این گلی داری
پاسخ:اخه میخوای ماهی یه بار بیای نت


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت20:06---24 فروردين 1393
تو رو که میدونم از ته دل گفتی فداتشم داداش ولی من کجا عشقم کجا اصلا تو عشقی میبینی قرار وب رو ببندم یعنی دیگه آپ نشه و هر یه ماه یک مطلب بندازم
پاسخ:خیلی بدی


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت19:53---24 فروردين 1393

ازاون ایشاا.... های هرگزی بود خخخخ
پاسخ: خخخخخ نه بخدا از ته دل گفتم



♡رویای محال♡ شبنم
ساعت19:45---24 فروردين 1393
خخخ پ ن پ جوش تورو بزنم....پسره معصوم منتظره دختر شماست...خخخ(شوخی کردم انشاا...بهم برسین)
پاسخ:خخخخ مرسییییی ابجی ایشالا تو هم به عشقت برسی


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت19:31---24 فروردين 1393
خدا جون دس وپا اینا رو باز کن دق شدن بدون هم حسرت به دلشون نزار بزار بهم برسن دیگه آخه بمیرم براتون چقدر براتون سخته آبجی فدای جفتتون بشه خدا جون من میخوام پسرمو بندازم به دختر داداش محمد با من این کارو نکن
پاسخ:خخخخخ از دست تو ... پس تو جوش خودتو میزنی خخخخخ


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت19:18---24 فروردين 1393
میدونم چقدر دلت هواشو کرده...خخخ خوبه اسلام ومحیط بیرون دس وپاتو بسته خخخخ یا ولا...
پاسخ:واقعأ دستو پامونو بسته خخخخ


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت19:03---24 فروردين 1393
از درون قلب خودت بگو خخخ...منم وقتی متنی به دلم نی ازقلبم حرف میزنم مینویسم خخخ
پاسخ:آه ه ه ه ه ه ابجی نمیدونی چقد دلم هواشو کرده ... قربونش برم یه ربع پیش با ماشین اومد روبروی مغازم رفتم پیشش دلم میخواست همونجا بغلش کنم ولی ..... هممممممممممممممممم


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت18:53---24 فروردين 1393
قربونت داداشی مرسی نگا اومدم قهر نکن دیگه عوضی که من ناراحت بشم تو میشی چرا واسه آبجی الام متن نمیزاری...
پاسخ:مرسی که اومدی ابجی راستش هر چی میگردم نوشته ای که باب دلم باشه پیدا نمیکنم ... نوشته زیاده ولی به دل من نمیچسبه


leyli.net7
ساعت16:34---24 فروردين 1393
سلام محمد خوبی؟ عاغا بیا ببین ج کردم حالشو ببر ی وضعی
پاسخ:سلام خوبم مرسی تو خوبی؟ میام الان (-:


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت14:54---24 فروردين 1393
الهی داداشی اگه میدونستم منتظری حتما بهت سر میزدم فداتشم ببخشید داداش...
پاسخ:حالا ایندفه میبخشمت ولی دوباره منو منتظر نزاری اوکی؟؟؟(-:


reyhane
ساعت12:50---23 فروردين 1393
باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥

هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥

حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥

تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥

تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥

تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥

کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥

موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥



همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥

حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥

پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥

امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥

ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...

واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥

اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥

روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥

یادت باشه خیلیا دوست دارن...

دوست...♥♥♥♥

اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥

اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...

اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥.

سلاااام خوبی محمدجان ممنون منم خوبم
پاسخ:سلااام ابجی ریحانه خوبم مرسی ، ممنون بابت کامنتت (-:


فرزانه
ساعت9:04---23 فروردين 1393

قربونت کمتر میام نت. خوبی؟
چه خبرا؟الا چطوره؟


پاسخ:ممنونم ... سلامتی الا هم خوبه مرسییییی



فرزانه
ساعت8:54---23 فروردين 1393
سلام محمد خوبی؟

ببیخش دیر به دیر میام سر گرم درس خوندنم.
پاسخ:سلام ابجی خوبم مرسی تو خوبی؟؟ خواهش میکنم ... امیدوارم تو درسات موفق باشی (-:


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت1:20---23 فروردين 1393




باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥











هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥











حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥











تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥











تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥











تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥











کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥











موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥











همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥











حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥











پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥











امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥











ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...











واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥











اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥











روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥











یادت باشه خیلیا دوست دارن...











دوست...♥♥♥♥











اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥











اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...











اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥.
پاسخ:مرسییییی ابجی (-:


ترلان
ساعت0:23---23 فروردين 1393
باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥





هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥





حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥





تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥





تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥





تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥





کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥





موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥





همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥





حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥





پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥





امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥





ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...





واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥





اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥





روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥





یادت باشه خیلیا دوست دارن...





دوست...♥♥♥♥





اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥





اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...





اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥.
پاسخ:جالبه (-:


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت20:13---21 فروردين 1393
فدات آره میبینم گلی خیلی آقایی خخخخ
پاسخ:خخخ ممنون ابجی شبنم


atefeh
ساعت20:00---21 فروردين 1393
همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست گاهی به خاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست ...


پاسخ:دقیقأ )-:


atefeh
ساعت19:36---21 فروردين 1393
פֿבآیـــــــــآ ....



مے פֿواهمـــــــــ اعتــــــــراف ڪُــــــنَـҐ !



בیگـــر نمے توآنــــَمـــ؛



פֿωتـــہ اَمـــــــــ ....



مــَטּ اَمآنتـــــــــ בآر خوبے نیـωـتـҐ ،



"مًـــــرآ" از مـטּ بگیر ....



مآلہ פֿوבتـــــــ !



مــَטּ نمے تــًوانــَم نگهشــ בار


پاسخ:مرسی بابت متنای قشنگت (-:


atefeh
ساعت19:32---21 فروردين 1393
انـבوه ڪــہ از حــב بــگــذرב



جــایــش را مـے‌בهــد بــہ یــڪـ بــے‌‌اعتنــایــے مــزمــלּ



دیــگــر مـهــم نـیــωـــت



بــوבלּ یــا نـبــوבלּ ...



בوωـــت בاشـتــלּ یـــا نـداشتـלּ ...



בیـگــر حـωـــے تـو را بـــہ احـωــــاس ڪـرבלּ نمــے ڪـشــانــد ...



בر آن لحظـــــہ فـقــط בر ωــڪـــوت غــرق می شــوے



و فـقـط نـگــاه مـیـڪـنــے



نـگــــــــــاه !


پاسخ:ممنون ابجی عاطفه


atefeh
ساعت19:13---21 فروردين 1393
درسش کردم مرسی عزیزم گفتی
پاسخ:خواهش میکنم وظیفه بود (-:


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت19:07---21 فروردين 1393
این کجا من کجا خیلی مهارت داره هاااا
پاسخ:خخخخخ کارش درسته


atefeh
ساعت19:06---21 فروردين 1393
درسته کجا رو میگی ؟؟؟
پاسخ:میام بهت میگم


atefeh
ساعت18:59---21 فروردين 1393
روزی خواهد رســــــــید....

که دیگـــــــــر....

نه صدایم را بشنــــــــوی...

نه نگــــــــاهم را ببنی...

نه وجودم را حس کنـــــــــی....

و میشویی...با اشکت....

سنگ قبر خاک گرفته ی مرا.....

و ان لحظه است...که معنی تمام حرف های گفته و نگفته ام را میفهمی

ولی....

من ...دیگر ...نیستم....


atefeh
ساعت18:42---21 فروردين 1393
یِــ ـ ـک کـ ـ ـآغَـذِ سِـ ـ ـفـیـد...





یِـ ـ ـک قَـ ـ ـلَمـِــ مِـشـ ـ ـکـےِِِ...





یِـ ـ ـک دُنـیـ ـ ـآ حَـ ـ ـرفِــ نـآگُـ ـ ـفـ ـ ـتِـه ...





یِـ ـ ـک دَسـ ـ ـتِــ مُـ ـ ـنـتـَظِـ ـ ـر...





یِـ ـ ـک عـ ـ ـآ لَـ ـم اَشـ ـکِــ خُـشـ ـکــ شُـدِه...





اَمـ ـآ مُـ ـشـکِـ ـ ـل جـآےِِِِِِ دیـ ـگَـریـسـ ـ ـتــ !





کـ ـ ـآشـ "بـ ـ ـودےِِِ"...





هَـ ـ ـمه چـ ـیـز هَـ ـ ـستــ !



جُـ ـ ـز... "تـ ـ ـ ــــو"


پاسخ:مرسی عاطفه جان خیلی قشنگ بود


ترلان
ساعت3:59---21 فروردين 1393

پاسخ:مرسی که اومدی(-:


nanaz
ساعت19:17---20 فروردين 1393
heyf k gofti fosh nade dada vagarna
پاسخ:مرسی که به حرفم گوش دادی ابجی ناناز خخخ


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت18:40---20 فروردين 1393
داداش من خودم رقاصم اصلا انگشت کوچیکه اینم نمیشم خخخ خیلی سخته نمیتونم
پاسخ:درسته خیلی سخته ، بهت قول میدم با چند هفته تمرین از این بهتر میشی خخخخخخ


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت18:32---20 فروردين 1393
خخخخخخ عجب کلیپی بود آخر رقص بود عالی بود
پاسخ:قابل نداشت ابجی باهاش تمرین کن بوقتش بتونی ازش استفاده کنی خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |