عیدت مبارک الاجونم

                        سال نو داره میاد و من...تمام دلتنگی هایم را

 

                                    بجای تو در آغوش میکشم

 

                               چقدر جایت میان بازوانم خالیست

 

                                       عیدت مبارک الاجونم

 

                                               

 

               

 

                    دوستای گلم سال نو رو به همتون تبریک میگم

 

          ایشالا سال خوبی داشته باشین سرشار از عشق و آرامش

 

                                   

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

الا
ساعت23:43---26 فروردين 1393
خدایا چقدر دلتنگش بودم

الان اشک توی چشمام جمع شده

خیلی میخوامممممت لامصب
پاسخ:الهی قربون دل مهربونت برم دلبرم اووووووووومممممممممممم فدای چشمات )-:


atefeh
ساعت19:00---21 فروردين 1393
همین که لابلای کلماتم

نَفَس میکشی

راه میروی

در آغوشم میگیری

همین که پناه ِ واژه هایم شده ای

همین که سایه ات هست

همین که کلماتم از بی "تو"یی

یتیم نشده اند

کافی‌ست برای یک عمر آرامش

باش . . .

حتی همین قدر دور

حتی همین قدر دست نیافتنی


reyhane
ساعت8:09---17 فروردين 1393
سلام بر روي ماه تو ، عزيز دل سلام از ماست
پاسخ:سلام ریحانه جان خوبی؟؟ خوش اومدی ابجی گلم


ترلان
ساعت3:53---17 فروردين 1393
آرزو دارم ناخواسته به دست آوري....











آنچه را که خواسته ات است....











آنگونه که با خود بیاندیشی....











آیا کسی برایم آرزویی کرده بود....


پاسخ:مرسیییی عالی بود


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت18:16---16 فروردين 1393
اوه مرسی داداشی
پاسخ:قابل نداشت ابجی (-:


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت18:16---16 فروردين 1393
پ ن پ میخوای بد باشه خخخخخخ
پاسخ:عالیه ... خوب شد؟؟؟ خخخ


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت18:09---16 فروردين 1393
نه تورو خدا میخوای بگو بده ...
پاسخ:خخخ نه خوبه ابجی خخخخ


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت17:50---16 فروردين 1393
متوجه شدم خودم درست کردم ممنون که گفتی...دندونام به این نازی چشه مگه؟؟نگا چشات بترکه
پاسخ:خواهش ... منکه نگفتم بده خخخخخ باشه نگا میکنم


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت17:40---16 فروردين 1393
مرسی داداش که سر زدی
پاسخ:خواهش ابجی وظیفه بود (-: خخخ دندوناشو نگا


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت2:17---16 فروردين 1393




گـــــــــــــاهــــــــــــ ــ ـی خلــــــــــوتــــــــــــــ و تنهـــــــــاییم را بــــــــه هـــــم بـــــــــــــــــــــــــریــ ــــــــــــــز..





مگــــــــــــــذار بــه نبــــودنتــــــــــــــــــ عــــادتــــــــ کنـــــــــم....!!











"آپـــــــــــم"
پاسخ:قشنگ بود ابجی شبنم ، چشم اومدم


الناز
ساعت12:21---8 فروردين 1393
سلام عزيزم

من و فائزه جون مسابقه ي هفت سين برگزاركرديم...ازت دعوت ميكنم كه بياي به وبمون و اوني رو كه خوشگلتره انتخاب كني....ممنون ميشم اگه بياي
پاسخ:سلام الناز خانم اومدم وبت ولی متأسفانه عکسا واسم باز نشد . مرسی که سر زدی


شبنم
ساعت16:22---6 فروردين 1393
سلام داداش ممنونم بابت تبریک و جواب دادنت امیدوارم بهت خوش بگذره هر جا هستی1 دل آبجی هم برات تنگ شده بود...کد آهنگ رو برات فرستادم امر دیگه اگه هست در خدمتمپاسخ:سلااام ابجی گلم خواهش ، ممنونتم ابجی ایشالا به تو هم خوش گذشته باشه بابت کد اهنگ ممنون خیلی لطف کردی ابجی گلم

reyhane
ساعت11:42---6 فروردين 1393
سلام خواهش میکنم عزیز راحت باش
پاسخ:سلام ریحانه جان ما چاکرتیم (-: (-:


شبنم
ساعت6:21---6 فروردين 1393
سلام داداش و ابجی گلم عیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی کنار هم داشته باشین دوستتون دارم بهترین ها رو از خدا براتون آرزومندم امیدوارم به همه خواسته هاتون برسین...ببخشید یه مدت نبودم
پاسخ:سلاااام ابجی شبنم عید تو هم مبارک باشه ، ممنون ابجی و همچنین . خوشحالم به سلامتی برگشتی امیدوارم بهت خوش گذشته باشه


reyhane
ساعت12:39---5 فروردين 1393
ارادت
پاسخ:سلام ابجی ریحانه خوبی؟ ببخش نشد بهت سر بزنم اخه مغازه نیستم ، ایشالا میام جبران میکنم ابجی گلم


reyhane
ساعت20:55---1 فروردين 1393
سلام داداشم خوبی من دو هفته ای نت نبودم شما هم من و فراموش کرده بودیا

راستی سال نو رو بهت تبریک میگم و امیدوارم سال پر از شادی و پر خیر و برکتی داشته باشی
پاسخ:سلااااام ابجی ریحانه خوبی گلم؟مگه میشه فراموشت کنم؟؟؟منکه هر روز وبت میام ابجی . ممنونم منم عیدو بهت تبریک میگم ایشالا سال خوبی رو پیش رو داشته باشی و بهترینها رو واست آرزو میکنم (-:


aNaHID
ساعت16:46---1 فروردين 1393
عیدت مبارک داداش
پاسخ:ممنون ابجی عید تو هم مبارک (-:


nanaz
ساعت16:17---29 اسفند 1392
حالا ما که هیچ !

اما امیدوارم عکس های شما توی سال جدید ۲ نفره باشه !

عیدت مبارک
پاسخ:خخخ واسه چی میگی حالا ما که هیچ؟؟؟؟ ایشالله تو سال جدید یه عشق واقعی رو تجربه کنی ... ممنون ابجی ناناز تو لطف داری ، عید تو هم مبارک ناناز (-:


ترلان
ساعت13:51---29 اسفند 1392
راستی داداش...

یه کمکی خواسم اگه میشه بهم بکنید البته اگه میشه

من همیشه میرم دیسکو چت یه 4 ماهی هسش درست شده

خیلی باحاله عااشقش میشی ولی متاسفانه کاربر کم داره.....

واگه شلوغ نشه ادمین میخاد ببندتش

خواسم اگه میشه با اونجا اشنات کنم که خاصی با دوستات بچتی بری اونجا

ممنون میشم بتونی بهم کمک کنی
پاسخ:شرمنده ابجی ترلان راستش من از چت زیاد خوشم نمیاد ، بازم شرمنده ابجی


ترلان
ساعت13:48---29 اسفند 1392
سلاااااااااااااام عیدت مبااااااااااارک

ایشالله ساال خوبی با الا جون داشته باشی


پاسخ:سلااااام ترلان جان ممنونم عید تو هم مبارک ، مرسییییییییی که سر زدی (-:


سایه
ساعت11:49---29 اسفند 1392
سهلوم داداشی جونم خوبی؟عاغا عیدت مبارک ایشالله سال خوب وخوشی داشته باشی وبه هر آرزوی قشنگی که داری برسی امیدوارم تعطیلات حسابی بهت خوش بگذره ولی منو فراموش نکنی ها گناه دالمخیلی میخوامت فعلا
پاسخ:سلااام ابجی سایه خوبم مرسی (-: عید تو هم مبارک گلم ، بهترین ها رو تو سال جدید واست آرزو میکنم ابجی فرامووش؟؟؟؟خخخ مگه میشه؟؟؟ مررررسی که اومدی گلم (-:


الا
ساعت9:48---29 اسفند 1392
چقدر با احساس عزیزم

آغوش و بازوی تو منو میبره تو حس اوووم

عیدت مبارک ممدی جونم
پاسخ:الهی فدات شم الاجونم اوووممممماچ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |