آغوش تو E

                               دریای بی کران است آغوش تو

 

                                و من همچون رودی بی قرار

 

                                      به هر دری می زنم

 

                                تا به سوی تو سرازیر شوم

 

                                                                              

 

                                                      

 

                                          الاجونم

 

                         دور از تو نفس کشیدن ممکن نیست

 

 



نظرات شما عزیزان:

الا
ساعت19:38---17 مهر 1394

رمز بدین تا رمز بدم
پاسخ:؟؟؟؟؟؟؟



شینا
ساعت19:30---17 مهر 1394
تازه میگی منتظر چی هستی..... منتظر رمز عکست
پاسخ:قبلأ دیدی ... رمزش شماره خودته


شینا
ساعت13:11---16 مهر 1394
حالا كي خر مهره؟؟؟
پاسخ:تو ... خر مهر بودن که خوبه ، خر مهر یعنی مهرت خیلی زیاده ... واقعنم همینطوره


شینا
ساعت11:19---16 مهر 1394

?????????????????
پاسخ:



شینا
ساعت10:36---16 مهر 1394
خوب ؟؟؟!!! منتظرم ....
پاسخ:من ازت رمز خواستم ، تو منتظر چی هستی؟؟؟!!!


شینا
ساعت10:19---16 مهر 1394
مگه شما رمز رو نذاشتی واسه صاحبش ؟؟؟
پاسخ:منظورم تو بودی توله سگ ، اولش که شک داشتم تویی


شینا
ساعت19:11---15 مهر 1394

پاسخ:چرا ادرس وبتو نمیدی؟


شینا
ساعت17:33---15 مهر 1394
ﻓـــــﺮﺍﻣـــﻮﺷــﺶ  ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ ... ﻓــﻘـــﻂ  ﮔـــﺎﻫــــﯽ  ﺍﺳـــﻤـــﺶ  ﺭﺍ  ﮐــﻪ  ﻣــﯿــﺸـــﻨـــﻮﻡ... ﺑـــﯽ ﺍﺧـــﺘـــﯿـــﺎﺭ  ﻣـــﯿـــﺸـــﮑـــﻨﻢ . . . ﮔـــــــــﺎﻫﯽ   ﺑـــــــــــــﻪ   ﻗــــﺪﺭﯼ   ﺩﻟـــــــــــــﻤــ  ... ﺑﺮﺍﯾـــــــش   ﺗﻨـــــــﮓ   ﻣﯿﺸﻮﺩ   ﮐــــــﻪ  ... ﺣــــــــــﺎﺿﺮﻡ   ﺣــــــــﺘﯽ   ﺑﺎ   ﺩﯾﮕــــــﺮﯼ  " ﺑــﺒــﯿــﻨــﻤــش " ! ! !
پاسخ:خر مهری دیگه خخ


Mهی بابا
ساعت18:57---11 خرداد 1393


به او که فکر میکنم، بی اختیار به حماقت خود لبخند میزنم! سیاه لشگری بودم در عشق او، و فکر میکردم که بازیگر نقش اولم...


پاسخ:لاااایک


atefeh
ساعت18:38---21 فروردين 1393
همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی



وقتـــی بغــــض میکـــُنی



وقتـــی دآغونــــی



وقــــتی دلــِت شکــــستـه



دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ



انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :



“بیخـــیآل“…


پاسخ:مرسی


سارا
ساعت16:19---21 فروردين 1393
سلام بهم سرنمیزنی چراااااااا؟؟!!

اگه بیای خوشحال میشم.
پاسخ:سلام حتمأ میام ساراجان


ترلان
ساعت13:55---28 اسفند 1392
چه کسی گُفته که من تنهایم؟!...

من،

سُکوت،

خاطِرات،

بغض،

و اشک، همیشه با همیم...!!

بگذار تنهایی از حسودی بمیرد.
پاسخ:خیلی قشنگ بود )-:


nanaz
ساعت11:47---28 اسفند 1392
slm dadashi

farda shab eyde

eydo b u va ela jun tabrik migam ishala tu sale jadid 93 b ham bresid
پاسخ:سلام ابجی گلم مرسییی منم پیشاپیش عیدو بهت تبریک میگم ، ایشالا سال خوبی داشته باشی (-:


سیمین
ساعت10:59---28 اسفند 1392
"ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست دارى ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس








http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست دارى ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
پاسخ:خخخ واقعأ مسخرست شما هم جدی نگیر سیمین خانم


مریم
ساعت20:12---27 اسفند 1392
بعله بعله

عشقتون پایدار

ایشاالله ب هم برسین
پاسخ:ممنون مریم جان (-:


مبینا
ساعت20:04---27 اسفند 1392
لینکم کردید بگید لینک کنمMobinamakani.loxblog.com
پاسخ:سلام خوش اومدی مبینا ، لینک شدی


الا
ساعت19:51---27 اسفند 1392
يه ژست جديد گذاشتم بد نشون ميده اگه درست شد بهم بگو من ميرم باي

دوست دارم عشقم
پاسخ:باشه چشم . شبخوش عزیزم


الا
ساعت19:49---27 اسفند 1392
دارم ميرم باي

اووووووووووووومممممممممممممم اچ
پاسخ:مواظب خودت باش خوشگلم ... خیـــــــــــــــــــــــلی دوستدارم اووووووووومممممممممممممممماچ


الا
ساعت19:46---27 اسفند 1392


اين درسته
پاسخ:نفسیی اوووووومممممممممم ببخش با تلفن صحبت میکردم


الا
ساعت19:41---27 اسفند 1392
قربون قلبت .

دلم گرفت نميدونم چرا؟؟؟ تو ميدوني چرا؟؟؟؟
پاسخ:منم دلم گرفته چون یه مدت نمیبینمت دلبرم )-: عکسم عوض کردم


الا
ساعت19:33---27 اسفند 1392
فدااااااااااات باز چقدر دلم تنگ شد
پاسخ:ای جوووونم ، هنوز قلبم داره تند تند میزنه الا


الا
ساعت19:29---27 اسفند 1392
سلاممممممممممممم ممدي جووووونم خيلي ميخوامت

ولي اين عكسش رو دوست ندارم يه جوريه
پاسخ:سلااااام عشقم فدات شم الهی ، میخوای یه عکس بهتر بزارم؟


aNaHID
ساعت17:03---27 اسفند 1392
سلام داداش وبت عالیه خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
پاسخ:سلام مرسیییی ، ممنون که اومدی (-: بهت سر میزنم


لیلا
ساعت10:39---27 اسفند 1392
عیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشین و درس هایی رو که تو این مدت بهتون آموزش دادم سرلوحه زندگیتون بکنیدکیم کمالتو میم مرامتو جیم جمالتو عشق است در بست زت زیاد
پاسخ:ممنون لیلا ، منم که قبلأ بهت تبریک گفتم خخخخ چاکرتم ، خوش بگذره خانم معلم


نازنین شاعر
ساعت19:46---26 اسفند 1392
سلام ایشالا تو سال جدید بهم برسید:-)
پاسخ:سلام نازنین ایشالا (-: ممنون که اومدی


سایه
ساعت14:35---26 اسفند 1392
سلوم داداشی جونم چطوری؟خوش میگذره؟ به ما سر نمیزنی شیطون سرت شلوغه نه؟ عاغا وبت خیلی خوب شده ولی به دلیل گذاشتن عکس ومطلب +18 وبدآموزی دیگه وبت نمیام منحرف میشم خخخخشوخیدم ولی عکسای باحال میذاری شادباشی
پاسخ:سلااام سایه جان خوبم مرسی ، تو خوبی؟ میام ابجی ، ممنون از تعریفت خخخخخ


شبنم
ساعت11:13---26 اسفند 1392
پ ن پ تو رو بوس کنم...معلومه الا جونم رو بوس میکنم الا عزیز تره خخخ
پاسخ:خخخ باشه بابا نخواستیم (-:


شبنم
ساعت10:41---26 اسفند 1392
لایک داری داداش....اووووم بووووس واسه آبجی الام...
پاسخ:مرسییی ابجی گلم ، وای وای وای بازم تبعیض خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |