تصور کنید دخترا برن جبهه ی جنگ خخخ

( تصور کنید دخترا برن جبهه ی جنگ )

 

 

 

 

تفنگ ها رو بیارید

 

سایه : باشه ، یه لحظه وایسا موهامو ببندم

 

 

خشاب ها رو بیارید

 

ناناز : أه سوسک داره رو خشابا راه میره

 

 

اون دشمنه ، زودباش بکشش

 

ماهرو : نه حیفه خوشگله دلم نمیاد بکشمش ، نمیخوام

 

 

اون پسره رو تیر بارون کن

 

شبنم :نه اون شبیه ع هست نمیتونم بکشمش

 

 

زودباش اون دوتا رو بکش

 

فرزانه : وای من نمیتونم خون ببینم

 

 

زودباش هفتیرتو پرکن

 

مژده : اه دیدین چی شد ناخنم شکست

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت17:39---27 ارديبهشت 1396

پاسخ:بعله بخند خخخ


ღƝ£gƛƦღ
ساعت8:49---2 آبان 1393
سه دزد بزدزد رفتن بزدزدی یه دزد بزدزد دو بز دزدید

دو دزد بزدزد یه بز دزدیدن، یه دزد بزدزدبه دو دزد بزدزد گفت من

که یه دزدبزم دوبز دزدیدم اونوقت دو دزدبزدزد یه بزدزدیدین؟!



ღƝ£gƛƦღ
ساعت16:47---29 مهر 1393
آسمان آبیست...
اما بی تو...
.
.
.
.
.
.
.
.
بازم آبیه، باهوش دنبال چی میگردی؟
فک کردی چ آدم مهمی هستی رنگ آسمون بی تو رنگی رنگی بشه :|
والا چ انتظارایی دارن مردم : :|
پاسخ:خخخخخ نگار با خودت درگیریاااا


اعظم 
ساعت20:06---6 مرداد 1393

salam khobi dadash..
upam
پاسخ:سلام ابجی اعظم خوبم مرسی تو خوبی؟؟؟ لامصب چه ژستی هم گرفته میام خخخخخ



♫NADIA♫
ساعت11:58---6 مرداد 1393

likeee
پاسخ:خخخخخ مرسی نادیا


بیا بترکی بیا گو نخور
ساعت18:07---8 تير 1393
امروز از کناره یه پسره رد شدم داشت با مخاطب خاصش تلفنی حرف میزد
که یهو گفت: قهر نکن دیگه، مگه من میمون زشته احمقِ تو نیستم؟ :|
بعد انتظار دارین طوفان نیاد؟ زلزله نیاد؟
پاسخ:خخخخخخ خدا نکشتت دختر


بیا بترکی بیا گو نخور
ساعت20:33---5 تير 1393
لایک
پاسخ:مرسیییی سعیده


mهی بابا
ساعت20:32---5 تير 1393
جدی اره
پاسخ:یکی از اقوام نزدیک تا پارسال اونجا قاضی بود (-:


mهی بابا
ساعت19:21---5 تير 1393
واقعا ک همینجوریم هس
البته من نه
ما بچه زابلیم مردمانی خاکی
والاااااااااا
پاسخ:جدی بچه زابلی؟؟؟؟ من چند بار اومدم زابل


nanaz
ساعت17:16---14 بهمن 1392
khub gofti az susk mitarsam

dadashi yki talabet
پاسخ:چه جالب !!! پس خوب اومدم خخخخ باشه طلبم


شبنم
ساعت10:08---14 بهمن 1392
خخخخخخخخخ آی گفتی ولی مریم رو یادت رفت بهش میگن فردا باید بریم خط مقدم میگه وای خدای من لباس چی بپوشم خخخخخخ

ای شیطون اسم منو خوب گفتی من دل رحمم همون دشمن هم نمیکشم چه برسه شبیه ع باشه قشنگ بود
پاسخ:قابل نداشت شبنم جان خخخ ... مریم کیه؟؟؟خخخ


نفس
ساعت17:40---13 بهمن 1392
خخخخخخخخخخخخخ

باحال بود ولی دخمرا اینطوری نیستن
پاسخ:پس چجورین؟؟ اگه موردی هست بگو تا اضافه کنم خخ


نفس
ساعت17:36---13 بهمن 1392
سلام

باحال بود

خخخخخخخخخخخخخخ


پاسخ:مرسیییی


سایه
ساعت16:41---13 بهمن 1392
حالا دیگه واسه منم جک درمیاری؟مگه میشه؟مگه داریم؟ خخخخ شوخیدم خیلی باحال بود من که همیشه موهام بستس چون بدم میاد باز بذارم
پاسخ:خخخ میدونستم دوست داری موهاتو ببندی واسه همین گفتم خخخ


فرزانه
ساعت13:24---13 بهمن 1392
خخخخ خندیدیم!من از خون میترسم ولی دوس دارم کارم بیسمارستانی باشه!مثلا پرستاری...


پاسخ:خخخ پس بجا گفتم (-:


مژده
ساعت11:40---13 بهمن 1392
سلامممممممم داشی خوبی خیلی جالب است

ولی در زندگی ناخونها مو بلند نکردم که شکسته باشه

باز دمت گرم خیلی جالب بود ایول داشی خودم فدات موفق باشی
پاسخ:سلام ابجی مژده خوبم مرسی تو خوبی؟؟؟ خخخ ببخش دیگه واسه خنده بود ... احتمالأ اونجا ناخون گیر با خودت نبرده بودی ناخونات بلند شده بودن ، ممنون ابجی مژده (-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |