قابل توجه دانشجویان عزیز

                                                 

                                  قابل توجه دانشجویان عزیز

 

 

 

دانشجوی عزیز

 

 

وقتی شما سر کلاس اس ام اس مینویسی من کاملأ متوجه میشم

 

چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که

 

لبخند روی لباشه !

 

 

دوستدارتان استاد!

 

 

 

خخخخخ

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

بیا بترکی بیا گو نخور
ساعت9:28---7 تير 1393
گل گفتی ممد
پاسخ:خخخخخ


mهی بابا
ساعت0:53---28 خرداد 1393
آمریکایی ها تو فکر اینن که کی برن مریخ... ما ایرانی ها نهایت فکرمون اینه که کی بریم تایلند !
پاسخ:ههههههه


mهی بابا
ساعت0:52---28 خرداد 1393
کمپوت باز کردیم بخوریم ، به مامانم میگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ...
میگه : آره
میگم : بریزمش دور ؟
میگه : نه بزار تو یخچال بابات میاد میخوره !!!!
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخ خوشم اومد


هانیه
ساعت18:51---20 فروردين 1393
سلام وب جالبی دارین اگه دوست داشتین به وب منم سر بزنین خوشال میشم
پاسخ:سلام هانیه ممنون از تعریفت کاش ادرس میزاشتی تا بتونم بهت سر بزنم


ترلان
ساعت15:10---1 فروردين 1393
בلـــَم گرفتــﮧ…



از همــﮧ ی بــی تفآوتــی هآ…



از همــﮧ فــَرآموشی هآ…



از هَمـﮧ بــی اعتمــآدی هآ…



کــآش معلــمی بود و انشـ ـ ـــآیی مــی خوآســت…



“روزگــآر خوב رآ چگونــه مــی گــُذرآنید ؟”





چگونه؟؟؟؟؟
پاسخ:واا چرا دلت گرفته ترلان جان؟


nanaz
ساعت13:07---24 اسفند 1392

پاسخ:خخخخخ اینو واسه شما دانشجوها گفتم تا حواستونو بیشتر جم کنین خخخ


شبنم
ساعت15:32---21 اسفند 1392
خوب گفتی محمد خخخخخخ
پاسخ:خخخخ مرسی دم استاده گرم (-:


leyli.net7
ساعت11:50---21 اسفند 1392
آره نگو منم نمی گم.ولی اون دختره واقن حقشه حالا خدا کنه پسره تفش نکنه
پاسخ:خخخخ بعدأ یه خبر از دختره بگیر . من دلم به حالشون سوخت والاا خخخ


leyli.net7
ساعت11:41---21 اسفند 1392
دیروز کارم تو آزمایشگاه تموم شد هوا تاریک بود داشتم بر می گشتم خونه که یکی از دخترای خابگاهیمونو دیدم که در آغوش ی پسره غریبه دور از چشم پدر و مادرش چ لاوی باهم می ترکوندن،منم که خوراک ضایه کردن رفتم جلو ب دختره گفتم به به بد نگذره به تته پته افتاد داداشم چن روز اومده پیشممام که بعله منم ی نگاه ازون نگاهای خصمانم که ترسناکم میکنه بش انداختم سرمو تکون دادمو رد شدماین دخترای خابگاهی ما چقد بی جنبه و کم ظرفیتو احمقن خدا به داد جوونا برسه حالا بد بخت تو استرسه من ب کس چیزی نگم منم که لق مادرزاد
پاسخ:خخخخخخ مردم آزار . من از این موردا دیدم ولی بهشون خدا قوت هم ندادم و بیخیال رد شدم تا مزاحمشون نشم خخخ . جدی تو دهن لقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یادم باشه حرف ناجوری بهت نگم چون شک ندارم به الا میگی خخخخ


leyli.net7
ساعت11:34---21 اسفند 1392
من هر روز به صورت آن لاین ی ماجرا حتمن تو دستو بالم دارمدیروزم داشتم که دیگه بماند
پاسخ:واا خب گو خجالت نکش خخخخ


leyli.net7
ساعت11:27---21 اسفند 1392
من اومدم ولی دیگه خاطره نمیگم تو وبم می نویسم که سوء تفاهمم نشه
پاسخ:خوش اومدی لیلا . من تو رو با خاطره هات میخوام خخخخ بگو خب


الا
ساعت23:05---20 اسفند 1392
من که نگفتم کسی نیاد لیلا جون
حتما خوبی که محمدم بهت اعتماد داره باهات حرف میزنه .. منم بهتون اعتماد دارم مطمئن باش


دخملونه
ساعت16:47---20 اسفند 1392
لایییییییک خخخخ
پاسخ:(-:


leyli.net7
ساعت11:47---20 اسفند 1392
سلام چیزه اگه الا ناراحت میشه من دیگه نمیام قول شرف میدم بای دوستان موفق باشین.
پاسخ:


ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت20:42---19 اسفند 1392
خخخخخخخخخ جالب بود
پاسخ:خخخ ممنون که سر زدی ملیکا (-:


الا
ساعت20:03---19 اسفند 1392
خوب صمیمی شدین

دوس ندارم بخونم بعضی مواقع کنجکاو میشم وقتی میبینم تومار مینویسه
پاسخ:خاطراتش جالبه گلم


الا
ساعت20:02---19 اسفند 1392
ماشاا... درد دل دارن لیلا جونتون
پاسخ:لیلاست دیگه .....


الا
ساعت20:00---19 اسفند 1392
عالی بود عزیزم
پاسخ:مرسییی


leyli.net7
ساعت11:14---19 اسفند 1392
جون تو ي لحظه بد فرم سيمام قاطي كرد وسط دوام كيت كيك و شكلات مرسي پخش نمي كنن كه يكي گفت دوتا گفتم
پاسخ:تو باید با مامانت صحبت میکردی . خخخ بعدشم خاستگارم که بیاد نمیخواد بخورتت خخخ میاد و میره همین خخخ


leyli.net7
ساعت11:05---19 اسفند 1392
مامانم گفت خالت ميگه بزار اين خاستگاراي جديدت بيان ببينشون منم به خالم اس دادم لطفا به مامانم فشار نيار من خودم بلدم واس زندگيم تصميم بگيرم ي لحظه بدجور بم فشار اومد ك اس دادم خالمم 3سوت بد اس من زنگ زد ب مامانم گفت ديگه همه چي بين ما تموم شدخب ب نظرت كي اين وسط گناهش بيشتره مامانمم باهام قهر كرده منم صب ي تومار نوشتم واس خالم اين سيده آهش منو مي گيره بخاطر من باهم ديگه قهر نكنيد
پاسخ:این مشکلات واسه همه هست زودم حل میشه . دختر تو نباید به خالت چیزی میگفتی .


leyli.net7
ساعت10:52---19 اسفند 1392
محمد ديروز خودم ب خودم چش زدم بابام ظهر برگشت گفت ديشب خواب ديدم تريلي 18چرخ از رو ماشينم رد شد مچالش كردبابا جون عجب خوابايي ميبيني خلاصه بعد اون قضيه مامانم عصري از دانشگا برگشت خونه و ي عالمه اتفاق بد افتاد ك تهش من باعث شدم خالم با مامانم قهر كنه 18چرخه بدجور لهمون كرد
پاسخ:خب بازم به خیر گذشته لیلا . حالا گریه نکن خودتم آشتیشون میدی )-:


reyhane
ساعت9:37---19 اسفند 1392
آی گفتی محمد
پاسخ:خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |