خخخخ کدوم گوری هستین

 

             خخخخ خب راست میگه طفلی الان کدوم گوری هستین 

               

                                                                                    

 

        

 

 



نظرات شما عزیزان:

mهی بابا
ساعت16:41---7 تير 1393
دیگه حرص بچه رو در اوردن
پاسخ:ههه میبینی توروخدا


ترلان
ساعت3:56---17 فروردين 1393
آدمــــــا گاهی لازمه چند وقــت





کرکره شونو بکشن پاییـــن





یه پارچـــه سیـاه بزنن درش و بنـویسن: کسی نمـــــــرده فقط دلـــــــــم گرفتــــــه…!
پاسخ:قشنگ بود و همچنین غمگین )-:


ترلان
ساعت10:56---27 اسفند 1392
تو هم لینکی داداشی محمد
پاسخ:مرسییی (-:


هیشکی
ساعت10:07---21 اسفند 1392
سلام دوست عزیزم خسته نباشی به بلاگ من هم سر بزنی ممنون میشم از حضورتون
پاسخ:سلام مرسی باشه حتمأ . ممنون که سر زدی


ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت20:44---19 اسفند 1392
این منم در چند سال اینده
پاسخ:خخخخ نه بابا این چه حرفه ... شما که از الان یه دونه خوبشو داری روشم خیلی غیرتی هستی خخخخخ


nanaz
ساعت15:31---18 اسفند 1392


kojain pa
پاسخ:خخخخ منتظر باش


ليلا
ساعت16:43---17 اسفند 1392
نظر گذاشتن برا اين پست واس من يكي كه خخخخخ خيلي خنده داره
پاسخ:خخخخخ اره درکت میکنم خخخ


شبنم
ساعت20:36---16 اسفند 1392
امروز جمعه هس چطور تونت هستی
پاسخ:ساعتای 10 قرار بود با الا حرف بزنم واسه همین اومدم مغازه تا راحت باشم (-:


شبنم
ساعت20:35---16 اسفند 1392
خخخخ نه داداش غلط میکنه کسی بیاد تا وقتی که ع هس...بزنم تو دهنش بچه پررو ها...بابا نتم قطع شد الانم قطع و وصل میشه
پاسخ:خخخ خدا بهشون رحم کنه ، پس مشکل نتت بوده ، تعجب کردم بی خبر رفتی


شبنم
ساعت16:34---16 اسفند 1392
خخخخخخ داداش
پاسخ:خخخخخ چیه ابجی؟


saeedsingle
ساعت1:03---16 اسفند 1392
خخخخخخخخخ

طفلی واستا به بچه خودم میگم به بچش بگه که به نوش بگه بیاد بگیرتت


پاسخ:خخخ دستت درد نکنه داداش واقعأ خسته نباشی ، کلی بهش امید دادی خخخخ


الا
ساعت22:40---15 اسفند 1392
ممدی شرمنده امروز خونه تکونیمون رو شروع کردیم نشد بیام الانم فقط اومدم ببینم پست جدید چی واسم گذاشتی انرژی بگیرم برم لالا
پاسخ:به مامان بابات بگو کمک خواستن من هستم خخخخ . ای جووونم عزیــــــــزم


الا
ساعت22:39---15 اسفند 1392
اصلا مجرد باش آزاد باش کی به کیه
پاسخ:اینو خوب اومدی شیطون اوووووم


atefeh
ساعت20:39---15 اسفند 1392
عالی بود
پاسخ:مرسییی عاطفه (-:


مهتاب
ساعت18:18---15 اسفند 1392
اگه اون اشخاص الان بودن که من به عجقم نمیرسیدم
پاسخ:خخخخخ پس چشمشونو دور دیدی


مهتاب
ساعت18:10---15 اسفند 1392
اتفاقا یکی و خیلی خیلی دوس میدارم )))
پاسخ:به به ، چشم اونایی روشن که بهت یاد دادن از این جور عکسا نبینی خخخخخ


مهتاب
ساعت17:55---15 اسفند 1392
فدای سرشون هر گوری باشن برام مهم نیست

من میخوام ادامه تحصیل بدم
پاسخ:خخخخ بقول خودت هنوز سنت کمه وقتی عاشق شدی دیگه از این حرفا نمیزنی ، من میدونم که میگم خخخخ ... الان تا میتونی ادامه تحصیل بده مهتاب خانم خخخ (-:


atefeh
ساعت17:32---15 اسفند 1392


____*##########*

__*##############

__################

_##################_________*####*

__##################_____*##########

__##################___*#############

___#################*_###############*

____#################################*

______###############################

_______#############################

________=##########################

__________########################

___________*#####################

____________*##################

_____________*###############

_______________#############

________________##########

________________=#######*

_________________######

__________________####

__________________###

___________________#
پاسخ:مرسی عاطفه


شبنم
ساعت11:56---15 اسفند 1392
خخخخخخ مگه من خرم پسر نازنین و خوشکلم رو به این بدم خدا مادر فداش بشه مثل باباش اقاست
پاسخ:خخخخخخ واستا من و الا یه دختر ناز میاریم اونوقت اگه پسرتو پسندید با هم فامیل میشیم خخخخ


شبنم
ساعت11:46---15 اسفند 1392
الهی داداش میگم حالا که کمبود شوهره میگم بد فکری نی پسرم که بزرگ شد بگم بیاد این رو بگیره خخخخخخ بیشتر از این نترشه
پاسخ:خخخخخ تا اون موقع این بنده خدا موهاش مثل دندوناش سفید میشه خخخ


شبنم
ساعت11:37---15 اسفند 1392
من جفتمو پیدا کردم خیالم راحته خخخخ بعد بازم خودم بزارم جاش اصلا انجور نمیشم مگه عقده شوهر دارم......
پاسخ:خدا نکنه جای اون باشی ابجی منظورم این بود تصور کنید . خخخخ تو این بازار که قحطی شوهره ممکنه واسه خیلیا عقده شده باشه خخخخ


شبنم
ساعت11:21---15 اسفند 1392
آره بیچاره داره آتش میگیره یه آب خنک روش چپه کن داداش خخخخخخ
پاسخ:خخخخ منکه پسرم ولی شما دخترا بهش نخندین خخخخخخ حالا اب سرد میارم ولی یه لحظه خودتونو بزارین جای این بنده خدا خخخخ


شبنم
ساعت11:09---15 اسفند 1392
خخخخ راست میگه خب کدوم گوری هستین بیچاره ترشید از بس منتظرتون موند
پاسخ:خخخخ تورو خدا چهره شو نگا واقعأ کفری شده خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |