تو که نیستی E

                                          وقتی تو نیستی

 

                                 با سبد سبد دلتنگی چه کنم؟

 

                              انگار با نبودنت نامم رنگ می بازد

 

                                         وقتی تو نیستی

 

                             دیگر نمیخواهم کسی صدایم بزند

 

                                                                              

 

          

 

                        از اینجا که هستم ... تا آنجا که هستی

 

                                    وجب به وجب دلتنگتم

 

                                             



نظرات شما عزیزان:

mobina
ساعت10:51---27 تير 1393
عالی بود
پاسخ:مرسییییی مبینا


لیلا
ساعت12:32---10 اسفند 1392
من بخورم نخورم ایده آل میمونه مادر زادی رو فرمم
پاسخ:اگه مادر زادیه ممکنه خخخ


لیلا
ساعت12:27---10 اسفند 1392
مرسی محمد جاتون خالی بود واقن من ک 20روز خوردمو خوابیدم الان رفته بودم دنبال کارای پاسپورتم همه امضاهارو بابام جای من زده بود ی امضام زده بود اصن در حد بنز نمیدونم از کجا دراورده بودش
پاسخ:خواهش . حالا باید یه چند ماهی سخت ورزش کنی تا وزنت اندازه 20 روز قبل شه خخخ ... ببخش لیلا من باید برم جایی روز خوش (-:


leyli.net7
ساعت12:18---10 اسفند 1392
دایی مامانم سرگذشت زندگیشو نوشته چون با منم خیلی مچه دارم براش ویرایش می کنم سرم بدجور شلوغه این سرگذشتش چقد صحنه داره ولی
پاسخ:خخخ پس بگو کجا سرت گرمه ... راستی رسیدن بخیر لیلا


الا
ساعت22:29---8 اسفند 1392
آهنگت عالیه دست شبنم خانمم درد نکنه
پاسخ:مرسی الاجونم بوووووووس


مرضیه
ساعت10:24---8 اسفند 1392
واسه این متنت ناراحت شدم گلم بازم بیا گلم ممنون از نظرت
پاسخ: )-: ... خواهش


saeedsingle
ساعت1:47---8 اسفند 1392
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﻦ ﺁﻓﺮﯾﺪﻡ ﺑﺮ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺣﺴﻨﺖ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ

ﻣﮕﺮ ﺁﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺧﺪﺍﯾﺶ ﻗﻬﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩﺩ؟

ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺗﻮﺑﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﮔﺮﭼﻪ ﺑﺸﮑﺴﺘﯽ؛ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﻣﻦ

ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺭﮔﻬﻢ ﺭﺍﻧﺪﻡ؟

ﮐﻪ ﻣﯿﺘﺮﺳﺎﻧﺪﺕ ﺍﺯ ﻣﻦ؟ ﺭﻫﺎ ﮐﻦ ﺁﻥ ﺧﺪﺍﯼ

ﺩﻭﺭ؟ !



داداش متنت باحال بود...واااااااااای که دلتنگیه لامصب ادمو میکشه...
پاسخ:همممم پدر ادمو درمیاره )-: متنت قشنگ بود داداش مرسییی


شبنم
ساعت19:14---7 اسفند 1392
پ خدارو شکر همو دیدین ...خواهش داداش
پاسخ:اره خدا رو شکر


شبنم
ساعت18:51---7 اسفند 1392
آخه داداش رمانتیک من الا کجاییییییی داداشم از دوریت الان دق میکنه

بابا آهنگتم
پاسخ:ابجی شبنم الا عصر یه یک ساعتی اومد پیشم هممممممممممم (-: . بازم بابت کد اهنگ ازت ممنونم ابجی شبنم (-:


leyli.net7
ساعت18:25---7 اسفند 1392
ی چیز دیگ فردا بالاخره برمیگردم خونه آخیش امشب خونواده داماد واس پاگشای عروسشون شام میدن منم گفتم گودبای پارتیمو همونجا میگیرمالبته خونه برم دیگ ی مدت نت تعطیله باس فقط درس بخونم
پاسخ:به سلامتی ... ایشالا بهت خوش بگذره لیلا . خخخخ بابا بچه درس خون ، حالا در کنار درس خوندن یه سر کوچولو به نت بزنی بد نیست


leyli.net7
ساعت18:17---7 اسفند 1392
ب همه میگم
پاسخ:لووووس دفه دیگه چیزی بهت نمیگم


leyli.net7
ساعت18:14---7 اسفند 1392
راستی محمد این آبجی فرزانه من خیلی دختره ماهیه ها من ک عاشقشم
پاسخ:اره صد البته . منم خخخخ به کسی نگی هااا خخخ


leyli.net7
ساعت18:10---7 اسفند 1392
عالی محمد ی موزیک پیدا کرده بودم واس وبم لامصب کد نداشتمیگم ی چیز دیگ غصه نخور من میام واس پسرم خاستگاری واس دختر تو الا فک کن ی درصد
پاسخ:مرسییییییی ... خب کدشو بساز . اهنگ منم کد نداشت صبح شبنم واسم درست کرد ، چه شـــــــــــــــووود (-:


leyli.net7
ساعت18:00---7 اسفند 1392
محمد از دست این پستای تو خخخخخ مراعات سنو سال مارم ک هیچی
پاسخ:این دل لامصبو چیکار کنم خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخ لیلا اهنگ چطوره؟


راضیه
ساعت16:03---7 اسفند 1392
لایک ویژه


پاسخ:مرسییییی (-:


nanaz
ساعت12:28---7 اسفند 1392
dadash mohammad ziba bud mc
پاسخ:مرسی ابجی ناناز (-:


reyhane
ساعت11:46---7 اسفند 1392
باورت میشه ب خودش قسم امیدی ندارم دیگه ب هیشکی هیچ امیدی ندارم
پاسخ:نگو این حرفو ابجی ، تو هنوز اول راهی


reyhane
ساعت11:42---7 اسفند 1392
دیگه هیچی و نمیدونم
پاسخ:امیدت به خدا باشه ریحانه )-:


reyhane
ساعت11:29---7 اسفند 1392
دلـــــــــم ميگــيره



وقـــتـي مـــيدونم



در دنـــيای بــــه اين بــــزرگي



هيچ دلـي نيســت کــه بـــرای مـن تنـــگ بشه.
پاسخ: از کجا میدونی هیچ دلی نیست؟؟؟؟


reyhane
ساعت11:28---7 اسفند 1392
چ عکس خوشگلی عالی...

خدايا اين “قسمت” رو کجا فرستادي که



هر وقت نوبت من ميشه ميگن “نيست”
پاسخ:مرسییی ، چشمات قشنگ میبینه ... نگران نباش ریحانه (-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |