دوستت دارم های تو E

                                     کل دنیا هم هر روز بگویند

 

                                           " دوستم دارند "

 

                                             فایده ای ندارد

 

                                                    اما

 

                                          دوستت دارم های

 

                                                  " تو "

 

                                         چه غوغایی میکند

 

                                    روحم را تازه میکند لامصب

 

                                                

 

              

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mهی بابا
ساعت17:03---7 تير 1393
زن به شوهر: اگه من ازت جدا شم چی میشه؟

مرد: دیوونه میشم.

زن: نمیری دوباره زن بگیری؟

مرد: والا به دیوونه اعتباری نیست !
پاسخ:خخخخخ دم مرده گررم


نازنین شاعر
ساعت18:51---6 اسفند 1392
عکسش خیلی هنریه،خوشم اومد:-)
پاسخ:خوشحالم خوشت اومد نازنین (-:


فرزانه
ساعت8:57---6 اسفند 1392
آخرای فصل پاییز یه درخت پیر و تنها



تنها برگی روی شاخه ش مونده بود میون برگا



یه شبی درخت به برگ گفت:کاش بمونی در کنارم



آخه من میون برگا فقط تنها تو رو دارم



وقتی برگ درختو می دید داره از غصه میمیره



با خدا راز و نیاز کرد اونو از درخت نگیره



با دلی خُرد و شکسته گفت، نذار از اون جداشم



ای خدا کاری بکن که تا بهار همین جا باشم



برگ، تو خلوتِ شبونه از دلش با خدا می گفت



غافل از این که یه گوشه باد همه حرفاشو میشنفت



باد اومد با خنده ای گفت:آخه این حرفا کدومه؟



با هجوم من رو شاخه عمر هر دو تون تمومه



یه دفه باد خیلی خشمگین با یه قدرتی فراوون



سیلی زد به برگ و شاخه تا بگیره از درخت جون



ولی برگ مثل یه کوهی به درخت چسبید و چسبید



تا که باد رفت پیش بارون بارونم قصه رو فهمید



بارون گفت با رعد و برقم می سوزونمش تا ریشه



تا که آثاری نمونه دیگه از درخت و بیشه



ولی بارونم مثل باد توی این بازی شکست خورد



به جایی رسید که بارون آرزو می کرد که می مرد



برگ نیفتاد و نیفتاد آخه این خواست خدا بود



هر کی زندگیشو باخته دلش از خدا جدا بود










پاسخ:مثل همیشه زیبا ... ممنون بابت متنای قشنگت (-:


الا
ساعت22:44---5 اسفند 1392
الا فدات بشه

ببخش نشد امروز باهات حرف بزنم

دوروبرم شلوغ بود نمیشد گلم

ممماچ مااچ ماچ


پاسخ:میدونم عزیزدلم بووووووووووس


reyhane
ساعت20:18---5 اسفند 1392
خواهش میکنم
پاسخ:(-: (-:


reyhane
ساعت16:56---5 اسفند 1392
الهی هیچی همینجوری گفتم, فکر کردم چون ترکی نوشته بوده ترک باشی اره من باهاش راحتم خیلی وقته میشناسمش تو مسنجر حرف میزنیم معمولا زیاد وبم نمیاد اونموقع هم ک اومد خودم بهش گفتم بره پستی ک گذاشتم و بخونه ب هر حال میسی داداشم
پاسخ:اهااا ... مرسی که اومدی گفتی (-:


reyhane
ساعت14:21---5 اسفند 1392
سلام محمد جان ببخش الان پیامتو دیدم چ طور !مگه مهدی و میشناسی چ جور بگم بهت مهدی دوستم ک خیلی هم دوسش میدارم و واسش احترام قائلم حالا بگو واسه چی پرسیدی محمد منتظرتما دارم از کنجکاوی خفه میشم
پاسخ:سلام ابجی ریحانه باور کن همینجوری پرسیدم چون تا حالا ندیده بودم بیاد وبت


nanaz
ساعت13:15---5 اسفند 1392
qashang bud dadashi

mc
پاسخ:ممنون ابجی ناناز (-:


reyhane
ساعت10:48---5 اسفند 1392
ممنون بازم عزیزی فعلا با اجازه روز خوش
پاسخ:روز خوش ابجی ریحانه


reyhane
ساعت10:42---5 اسفند 1392
راستی بیا وبم ی پستی گذاشتم دوروز مانده ب پایان جهان قیشنگه بخون http://nona.r.loxblog.com/
پاسخ:میام ابجی


reyhane
ساعت10:29---5 اسفند 1392
هر کی با منه با خودشه دست خودت طلا مرسی داداشم
پاسخ:بازم مرسییییییییییییییییی امروز بهم حال دادی (-:


reyhane
ساعت10:23---5 اسفند 1392
خواهش میکنم عزیز
پاسخ:دســــــــــــتت طلا حال دادی ریحانه (-:


reyhane
ساعت10:19---5 اسفند 1392
سكوت سرشار از ناگفته‌هاست .. از حركات ناكرده؛

اعتراف به عشقهاي نهان؛ و شگفتيهاي بر زبان نيامده.

در اين سكوت ...

این حقيقت نهفته است؛

حقيقت تومحمد و حقيقت الا

براي تو و الا جان چشماني آرزو مي‌كنم

كه چراغها و نشانه‌ها را در ظلمات ببينند ...

و گوشي كه صداها و شناسه‌ها را

در بيهوشي‌ هم بشنود .


پاسخ:خیلی قشنگ بود ابجی ریحانه (-: مرسیییییییییییییییی (-:


leyli.net7
ساعت10:18---5 اسفند 1392
منو بگو واست از خاطرات روزمرم میگم.خوش گذشت...
پاسخ:مرسیی که واسم میگی اتفاقأ خاطراتت خیلی قشنگن ... حالا چرا لبت آویزونه خخخ


leyli.net7
ساعت10:16---5 اسفند 1392
تیکه میندازی عشقم از داییمم خوشکلتره بنظرم حالا حالاها کسی مث اون پیدا نمیشه داییم مدتیه شکست عشقی خورده واس همین بهش محبت میکنم که بدونه خیلیا کشته مردشن والا
پاسخ:نه بخدا تیکه چیه . بازم دمت گرم که هوای داییتو داری ... راستی تعجب کردم نگفتی مصطفی زمانی شبیه داییمه خخخخ


leyli.net7
ساعت9:52---5 اسفند 1392
با خالمو داییم رفته بودیم خرید من چسبیده بودم به دایی خوشکلم خخخخ نمیدونی ک لامصب شبیه مصطفی زمانیه خیلی جیگره خالم میگف لیلی دستشو نگیر رئیسش ببینه واسش پرونده سازی میکنه خخخخخ داییمم دستمو سفتر گرفت أصن میخوام ببینه خخخخ بالاخره مام واس خودمون کم الکی نیستیم
پاسخ:خخخخخ تو دیگه کی هستی . طفلی عشقت خخخخ


leyli.net7
ساعت9:46---5 اسفند 1392
همین ورزشو اینا منظورم بود خخخ من اینجا با داییم صبا نرمش میکنم چی فک کردی خخخخ
پاسخ:ایــــول به تو خخخ درست مثل من صبح 5:45 میزنم بیرون ، هوای اینجا هم دم عید واقعأ عالیه ... خیلی حال میده


leyli.net7
ساعت9:44---5 اسفند 1392
مامانم بدجور شاکی شده ک نرفتم خونه خخخخ میگم مامان راستشو بگو چقد از دوریم وزن کم کردی خخخخ میگ از دوریت از بس حرص خوردم چاق شدم خخخ
پاسخ:طفلی مامانت خخخخ از دست تو چی میکشه الان خخخ


leyli.net7
ساعت9:40---5 اسفند 1392
بابا مد نظر
پاسخ:خخخخخ خجالتم نده ، ببین دارم از خجالت آب میشم خخخخ


leyli.net7
ساعت9:38---5 اسفند 1392
باز من ی چیزی گفتم تو سو استفاده کردی خخخخخخ محمد میگم این چن روز چن تا رمان خوندم همش فک میکنم یکی ولم کرده رفته خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:وااا چه سو استفاده ای!!!؟ خخخخخخ شاید داری درست فکر میکنی


leyli.net7
ساعت9:33---5 اسفند 1392
خخخخخخ الا جون احسنت منم بات موافقم شدییییییییییییییییییدراسی محمد آهنگت توستون فقراتم بین مهره شیشو بشمترکیم میخونه توش حالا قرش بده امروزم میرم عروسی میگم اینو بزارن
پاسخ:خخخخ این اهنگو الا دوست داره تو ماشینم باهاش میرقصه . الان میخواستم اهنگو عوض کنم ولی کد اهنگی که مد نظرم بودو پیدا نکردم ، ایشالا امروز بهت خوش میگذره لیلا خخخخ


الا
ساعت22:59---4 اسفند 1392
بیا بغلم کن بدجور به آغوشت نیاز دارم
پاسخ:همممم کاش پیشت بودم )-:


الا
ساعت22:56---4 اسفند 1392
امروز بدجور دلم هواتو کرده بود

خیلی دلتنگت بودم عزیزم کاش میشد یه لحظه از دورم شده میدیدمت
پاسخ:منم واسه دیدنت میخواستم بیا ولی شما زودتر رفتین خونه )-:


الا
ساعت22:55---4 اسفند 1392
آی بگردم کمرو

بگردم باسن رو
پاسخ:خخخ منم


الا
ساعت22:27---4 اسفند 1392
سلام لیلا جون

کی گفته محمد خوبه؟؟؟

من خودم خوب ترم

میگی نه از خودش بپرس

مردا ازشون تعریف کنی پررو میشن باور کن




پاسخ:جیگرتو خام خام بخورم خخخ


leyli.net7
ساعت18:44---4 اسفند 1392
دسم بدجور درد میکنه محمد این دخترخاله تپلمو بغل کرده بودم ازکتوکول افتادم
پاسخ:خخخخخ خب یه کم ورزش کن تا بدنت زود خسته نشه . ورزش واست خوبه لیلا خخخ


leyli.net7
ساعت18:40---4 اسفند 1392
میگم الا جون بگو چیه این محمد اسیرت کرده؟؟؟؟؟

شبنم
ساعت17:43---4 اسفند 1392
100% دوست دارم الا یه چیز دیگه هست
پاسخ:100% ... همون که گفتم : لامصب روحم رو تازه میکنه (-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |