خندوندن لبای یه زن...

                            خندوندن لبای یه زن مهارت نمی خواد

 

                                 مهم خندوندن چشمای یه زنه

 

                              لباشو هر کسی می تونه بخندونه

 

                      ولی چشماشو فقط کسی که دوسش داره

 

 

                        

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت20:46---11 اسفند 1392
مرسی که لینکم کردی بازم بیا خوشحال میشم
پاسخ:خواهش میکنم عاطفه ... چشم


شبنم
ساعت16:03---4 اسفند 1392
ولی داداش یه چیز رو مطمئنم ازش اگه برگرده دیگه نمیره خصوصیاتش رو میدونم واسه همین ترس ندارم

ترس کسی داره که اعتماد نداره به طرفش

من اینقدر اعتماد دارم که میدونم الان بخاطرم بدجور ناراحت هست و واقعا نگرانم هست ولی نمیدونم واقعا چرا میگه نه
پاسخ:نمیدونم والا . امیدوارم که برگرده و واسه رفتنش دلیل قانع کننده ای داشته باشه )-:


saeedsingle
ساعت14:19---4 اسفند 1392
سلام داداش خوبی؟

امیدوارم به عشقت برسی برامنم دعا کن که واقعا بلاتکلیفم چون نمیدونم سرانجامم با عشقم چی میشه....

موفق باشی داداشی


پاسخ:سلام خوبم مرسی ، ممنون داداش ، امیدت به خدا باشه ایشالا به که خواسته ت میرسی


reyhane
ساعت11:59---4 اسفند 1392
میدونی ناراحتی من چیه؟! این ک هر کاری میکنم نمیتونم کسی دیگه رو تو زندگیم راه بدم شانس من دیگه

نه از خودم فرار کرده ام

نه از شما

به جستجوی کسی رفته ام که

“مثل هیچ کس نیست”

نگران نباشیدیا با او

باز میگردم

یا او

بازم میگرداند

تا مثل شما زندگی کنم ..

خیال باطل میبینی باز


پاسخ:خب طبیعیه ابجی ، زمان همه چیزو درست میکنه )-:


reyhane
ساعت11:44---4 اسفند 1392
خواهش میکنم داداشم...اونی ک من میخواستم ازدواج کرد هیچوقت دیگه بهش نمیرسم هر چند مهم نیست من فراموشش کردم یعنی سعی کردم هفت سال باهاش جنگیدیم نشد ک نشد لابد خدا نخواست دلم خیلی شکست بدجور همین الانشم اشکم در اومد ولی مهم نیست باید بپذیرم /اونی ک رفته دیگه بر نمیگرده/

دلم همیشه غصه داره محمد...زندگی من داستانی داره واسه خودش
پاسخ:ناراحت نباش ابجی حتمأ خواست خدا بوده . ایشالا یکی بهتر از اون گیرت میاد ، شک نکن (-:


reyhane
ساعت11:25---4 اسفند 1392
خیلی قشنگ بود لاااااایک داره ما ک نرسیدیم :-( ولی الهی ب حق دل محمد هر کی هر عشقی ک داره بهش برسه* آمین*
پاسخ:آمیـــــــــــــــــن ... دمت گرم عجب دعای خوبی کردی ابجی ، ایشالا تو هم میرسی ، امیدت به خدا باشه ریحانه


فرزانه
ساعت9:49---4 اسفند 1392
مدتهاستــــ



چتـــــر منطق را بر ســـــر گرفتــــــه ام!





تا باران "عشـــــق" را





تجربــــه نکنم!





دیگر توان مقابلـــه با





تبـــ و لرز برایـــــم باقیـــ نمانــــده استـــ!!!


پاسخ:قشنگ بود ابجی فرزانه مرسییی


نگار
ساعت0:35---4 اسفند 1392
وبت باحاله عزیزم
پاسخ:ممنون نگار خانم . مرسی که بهم سر زدی


الا
ساعت21:51---3 اسفند 1392
یک رابطه . . .

به معنای تلفن صحبت کردن . . .قرار گذاشتن . . .بوسیدن و یا . . . . نیست .

به معنای اینه که به طرفت آرامش بدی . . . آرامش . . .

و تو نهایت آرامشی
پاسخ:ممنون الاجوونم . فقط کنار تو به آرامش میرسم


الا
ساعت20:44---3 اسفند 1392
سلاااااااااااااام ممدی جونم

مررررررسی

چقدر دلم واست تنگ شده بود ای جوووووووون ممدی
پاسخ:سلاااام عشقم . فدات شم الهی ، منم دلتنگتم الاجونم


شبنم
ساعت20:35---3 اسفند 1392
دیگه اون روزای شاد تکرار نمیشه هیچ وقت هیچی وقت چند ماه دیگه نمیخندم خندمو ازم گرفت

شادی من وقتی بر میگرده که ع دوباره برگرده که اونم محال هس
پاسخ:ممکنه از حرفم ناراحت بشی ولی من میگم اگه برگرده ممکنه خوشحال باشی ولی همیشه ترس اینکه دوباره بزاره بره تو دلت هست . من میدونم که میگم ابجی شبنم


شبنم
ساعت20:14---3 اسفند 1392
خوندی واقعا خودمم نمیدونم ولی دلم روشن هس دوست داشتنش رو واقعا باور دارم ولی نمیدم چراااااا؟؟؟؟؟ ممنون پستای توام قشنگ هست دلم بدجور تنگش هس فقط واسه این که اسمم رو صدا بزنه همین
پاسخ:واقعأ شاد بودی ابجی )-: امیدوارم اون روزای خوب دوباره واست تکرار شه )-:


شبنم
ساعت18:55---3 اسفند 1392
فک نمیکردم پیام هاش رو داشته باشم گگگگآخه بعضی ها رو پاک کردم فقط خصوصیاش رو دارم...بعدم شرمنده آرشیو فروردین بود منظورم گگگ
پاسخ:دلم گرفت )-: باشه میرم میبینم ابجی


شبنم
ساعت18:43---3 اسفند 1392
داداش گریم گرفته پیام های عرفان تو وبم دارم الان دیدم خوندم اشکم در آمد چقدر خوش بودم من تو آرشیو من بری اسفند 90
پاسخ:حتمأ میرم میبینم ابجی )-:


leyli.net7
ساعت17:47---3 اسفند 1392
راستی لبای این دختره خیلی شبیه لبای منه ولی واس من ی نمه گوشتی تره کلن بهتر ازینه
پاسخ:خخخخخ دیوونه


leyli.net7
ساعت17:45---3 اسفند 1392
وااااااااای محمد امروز خونه عمم ناهار دعوت بودم آورد آلبوم عکسای قدیمیرو ببینم ی عکس از من داره ی سالمه نیشم اینجوری وازه منتهی دندون ندارمالهی الهی ذوق کردم چقد تپلو بودم کاش بچمم مث خودم انقد نانازبشه خخخخخ
پاسخ:خخخخخ ایشالا


شبنم
ساعت17:40---3 اسفند 1392
خیلی زیبا و قشنگ بود مرسی
پاسخ:ممنون شبنم جان (-:


فرزانه
ساعت14:27---3 اسفند 1392
زیبا بود.خسته نباشی...
پاسخ:ممنون فرزانه خوش اومدی (-:


nanaz
ساعت12:38---3 اسفند 1392
kheli ziba bud daqiqan hamintore

axesham naze


پاسخ:مرسییییی ابجی ناناز ... چشمات ناز میبینه (-:


leyli.net7
ساعت11:22---3 اسفند 1392
حتمن....
پاسخ:شک نکن (-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |