یک دنیا حرف...

                             زن ها گاهی اوقات چیزی نمی گویند

 

                   چون به نظرشان لازم نیست که چیزی گفته شود

 

                        با نگاهشان به اندازه ی یک دنیا حرف میزنند

 

                       هرگز نباید از چشمان هیچ زنی ساده گذشت

 

 

                    

 

 



نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت11:55---7 مرداد 1393
Likeeeeeeeeeeeeeeeeeee

سلام داداش محمد امیدوارم حالت خوب باشه

عید رو تبریک میگم


برای لحظه‌ای دیدار به عمق خاطره‌ها می‌خزم،
تا شاید عبور عاطفه‌ای از شاخه احساست را به تماشا بنشینم،
تنها لاله پستوی دل را برای آمدنت سرخ نگه خواهم داشت،
آنگاه آنرا از ایوان نامرئی احساس میاویزم،
تا لحظه، لحظه انتظارم را برایت باز گوید،
برای آمدنت شمارش ثانیه‌ها را با خود همراه خواهم نمود ...




پاسخ:سلام سهیلاجان خوبم مرسی تو خوبی؟منم عید فطر رو بهت تبربک میگم...ممنون واسه متن قشنگت


سودابه جان
ساعت10:25---5 مرداد 1393
رفیق است دیگر....

خنجرش را ازپشت می زند و می گوید نشناختم....!!
پاسخ:عجبـ رفققـ نا رفیقیــــ


بیاتابترکی ازخنده
ساعت0:26---4 مرداد 1393
انقد از این ادمایی که کور رنگی دارن بدم میاد اصلا نمیشه باهاشون حرف زد اگه موافقید رو اون قلب خاکستریه کلیک کنید
پاسخ:خخخخ خدا به داد دوست پسرت برسه


mهی بابا
ساعت19:36---5 تير 1393
لایک
پاسخ:مرسیی


SHaGHaYeGH
ساعت10:43---2 اسفند 1392
veeeeeeery nice
پاسخ:مرسی شقایق ، خوش اومدی


leyli.net7
ساعت0:46---2 اسفند 1392
محمد موندگار شدم خخخخخخخخخخخخچقد طرفدار دارم من میگما سوژه هام ردیف شد آی بخندم این چند روز
پاسخ:خخخخ میدونستم حالا حالاهاا اونجا تلپی خخخ امیدوارم این چند روزم حسابی بهت خوش بگذره (-:


leyli.net7
ساعت12:36---1 اسفند 1392
بابا اون که ی افتخاره به پسرا دادم والا
پاسخ:خخخخ دستت طلا


leyli.net7
ساعت12:27---1 اسفند 1392
استغفرالله توهین؟؟؟؟؟؟من؟؟؟؟
پاسخ:خب گفتی ایکس ایگرگ های ناخالص


leyli.net7
ساعت12:20---1 اسفند 1392
خداییش خودمم بعضی وقتا در عجبم از کجا میاد
پاسخ:خخخخ عجباا


leyli.net7
ساعت12:18---1 اسفند 1392
میگما محمد از هر ده تا وبلاگ عاشقانه 9تاش واس پسراس چقد این ایکس ایگرگ های ناخالص احساساتین واقن اشک تو چشام جم شد خخخخخخخخخ
پاسخ:خب چرا به ملت توهین میکنی ... جدنی اشک تو چشات جم شد خخخخ


leyli.net7
ساعت11:59---1 اسفند 1392
پسر فردا قراره برگردم بدجور دلم گرفته نماز آیات باس بخونی
پاسخ:خخخ این حرفارو از کجا میاری تووو؟؟؟


leyli.net7
ساعت11:06---1 اسفند 1392
نه خیلی دلم میخواد بش بگما ولی خب غرورش لگد مال میشه،همچین آدم انسانیم من خخخخ
پاسخ:اره گناه داره ندونه بهتره ، خخخ خیلی


leyli.net7
ساعت10:41---1 اسفند 1392
بی مزه واس تو چه فرقی میکنه من کجا باشم خخخخخخخخ دیروز پسرخاله کوچیکه همون که بت میگفتم حالشو گرفتم خخخخ اومده زنگ خونه آقاجونم اینارو زده میگم بفرمایید میگه سلام من هستم،خخخخ منم گفتم چه جالب اتفاقن منم هستم،بد از پشت ایفون بش میگم برادرتون قبول باشه زن گرفته خخخخ نه ببخشید مبارک باشه شما کی مرتکب میشین خخخخخ البته منظورم آدم بودا خخخخ بد گفتم شانس آوردی کارت دعوت آوردی وگنه تا رمز عبورو اسم شبو نمیگفتی محال بود درو باز کنم بد داد زده لیلااااااااا میگم جونم میکشمت،عمرن خخخ اگه مادر جونم گیر نمیداد کاشته بودمش حالا حالاها خخخخخ مجبور بود از رو در کارتارو بندازه تو حیاط
پاسخ:سلام ، بی مزه هم خودتی لیلا خخخ واسه من فرق میکنه اخه از درسات عقب میمونی والاا ... هنوز نفهمیده تو اون بلا رو سرش اوردی؟؟؟؟ بیچاره گیر چه ادمی افتاده خخخخ


㋡•°נختړے بــا اِسـ❤ـاכּسِـ♔ـ تۅتــ فرنگے㋡•°
ساعت22:46---25 بهمن 1392
آپمممممممم داداشی
پاسخ:اومدم وبت ولی وبت یه جوری بود نمیشد کامنت گذاشت ، اصن نمیشد نوشته هاتو خوند!!!!


نفس
ساعت18:42---21 بهمن 1392
چه خوشمل بود

ولی چرا اون نظرمو تایید نکردی؟
پاسخ:مرسی نفس ... کدوم نظر؟؟؟ الان نظرا رو چک کردم مال تو همه تأیید شدن


reyhane
ساعت9:39---21 بهمن 1392
سلااااام من اومدم

عاره واقعن اینو راس گفتی مث من معمولا سکوت میکنم ولی چشام خیلی حرف میزنه عالی بود
پاسخ:سلاااااام ابجی ریحانه خوبی؟؟؟ خوش اومدی ... خخخ زن که بشی چشات یه دنیا حرف داره خخخ


فرزانه
ساعت8:56---21 بهمن 1392


من همون دختر ديوونه ايم که هيچوقت عوض نميشه...!

هموني که همه باهاش خوشحالن، اما کسي باهاش نمي مونه...!

هموني که مواظبه کسي ناراحت نشه، اما همه ناراحتش مي کنن...!

هموني که تکيه گاه خوبيه، اما واسش تکيه گاهي نيست...!

هموني که همه بهش دروغ ميگن، اما اون باورش ميشه...!

هموني که هميشه تظاهر به خوشحالي مي کنه، اما

شبا بالشش از هق هقاي شبونه اش خيسه...!

هموني که هميشه به همه ميگه بي خيال، اما

خودش کلي فکر و خيال داره...!

هموني که بهترينا رو واسه همه مي خواد،

اما همه بدترينا رو واسش...!

آره همون...!

من همون دخترم...!








پاسخ:زیبا ولی غمگین )-: )-: خوبی ابجی فرزانه؟؟؟


الا
ساعت19:17---20 بهمن 1392
وقتی زن میگوید : دلم برایت تنگ شده ، یعنی دوستت دارد . . .

جمله ”دلم برات تنگ شده ” برای زن عمیق تر از تمام اقیانوس ها ست .

فهمیدن زن سخت نیست ، فقط باید صدای ضربان قلبش را شنید . . . !

که عاشقانه می تپد ، نه بی دلیل . . . !
پاسخ:لااااااااایک عشقم ... خیلی قشنگ بود بوس


nanaz
ساعت17:58---20 بهمن 1392
dada bfarma keiiiiiiiiiik
پاسخ:نوش جوووون ابجی ، زیاد نخور تپل میشی هااا خخخ


شبنم
ساعت16:11---20 بهمن 1392
احسنت گل گفتی داداشی
پاسخ:چاکرتیم ابجی


nanaz
ساعت15:15---20 بهمن 1392
kamelan sahih
پاسخ:خخخخ تو که زن نیستی از کجا میدونی؟؟؟؟؟


leyli.net7
ساعت12:40---20 بهمن 1392
از فردا میرم مسافرت ملوم نیس دیگه چن روز طول بکشه حالا اگه به نت دسترسی داشتم آپ میکنم اگه نه که دوری و دوستیمراقب خودتو الا باش دیگه سفارش نکنم بابای الانم بیا پستای جدیدو ببینو بخونو فیض ببر
پاسخ:بسلامتی ، ایشالله بهت خوش بگذره ... اره راست میگی دوری و دوستی خخخخ . باشه مراقب هستم لیلا ، میام ببینم ، ببین زود برگردی هااا . مواظب خودتم باش دختر خخ


leyli.net7
ساعت11:52---20 بهمن 1392
ی ویس گذاشتم تو وبم اونو دانلود کن مخاطبمم تویی
پاسخ:نه بابااا !!! میرم ببینم ... لیلا رفتم دیدم این چی هست؟؟؟ دانلود کنم؟؟؟؟ خطر نداشته باشه خخخ


leyli.net7
ساعت11:39---20 بهمن 1392
احسنتمخصوصن چشمای من که سگ که هیچ گرگ داره
پاسخ:خخخخ چه عجب یه بار گفتی احسنت ... خخخ ببینم چشاتو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |