دل را قرار نیست ، مگر...!

 

ولی اگه دیگه هیچوقت دلتنگت نشم چی؟

 


نظرات شما عزیزان:

تنهاترین
ساعت12:28---2 خرداد 1396
حتی تکرار اشتباهاتم بعضی وقتا قشنگه

میدونی اشتباهه ولی بازم دوس داری


دل
ساعت12:27---2 خرداد 1396
دل آدمی که گرفته باشد

با صدای دستفروش دوره‌گرد هم گریه می‌کند !!

چه رسد به مرور خاطرات …


elnaz
ساعت12:23---2 خرداد 1396
من بیدی نیستم

که با این بادها بلرزم !..

تمام لرز و ترس من آن زمان است

که به نسیمی خو کنم

و دیگر نوازشش تکرار نشود ...
پاسخ:لایک داری...


elnaz
ساعت12:21---2 خرداد 1396
غریب شده‌ام ناگهان

غریبگی می‌کنم حتی با خودم ...

دلــــــــــــم

سرگردان در ماز زندگی ،

جهت‌هایم ناپدبد شده‌اند

گم شده‌ام در غبار ،

غباری عالم‌گیر ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 2 خرداد 1396برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |