الاجونم فقط تو رو کم دارم...

                                       آنها که از دور نگاه میکنند!

 

                                 بهم میگن : تو چه کم داری ؟ هیچ!

 

                    و من باران اشکهایم را در ابر چشمانم پنهان میکنم

 

                  و با لبخند پوچی به نشانه ی تأیید سر تکان می دهم

 

                        اما خود میدانم که هر گاه درون خود را میکاوم

 

                      به یک غم بزرگ میرسم ، و آن غم نبودن توست

 

                               من در کنار همه فقط تو را کم دارم

 

                                             الاجونم

 

                                                                                   

 

 

  

 

     خیلی سخته یکی رو دوست داشته باشی و بدونی اونم دوست داره

 

                                         اما نتونی بهش برسی

 

            خیلی سخته بخاطر اطرافیان مجبور باشی ازش دور باشی

 

                      خیلی سخته پنهونی دوسش داشته باشی

 

                                        خیلی سخته ... خیلی

 

                                  " خیلی دوست دارم عشقم "

 

                                                                                     

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سودابه جان
ساعت10:25---5 مرداد 1393
یه وقتایی

وقتی میگن “شب خوش”
یعنی نذار بااین حالم بخوابم…!اینو بفهمین….
پاسخ:هههه باشه فهمیدم


reyhane
ساعت9:42---21 بهمن 1392
منم گفتم اگه دوس داشتی داداشی اشکالی نداره
پاسخ:مرسییییی ابجی گلم (-:


مرتضی
ساعت8:32---21 بهمن 1392
اوه اوهد داداش ما هم که عاشقه داداشی منم یه عشق دارم بابا یه روز اس ندم منو میکوشه هنو همو ندیدیم از نزدیک من میترسم ههه ایشلله به هم برسین الا خانم بود

به پای هم پیر بشین غصه عشقتو واسم بفرست تو وب من 70 درصد قصه ها واقعیه حتما بفرستیا مر30 به خانمتم سلام برسون
پاسخ:ایشالا تو هم به عشقت برسی داداش ...


nanaz
ساعت15:18---20 بهمن 1392
kheiliiiiiiiii qashng bud
پاسخ:مرسییییییییییی ابجی ناناز (-:


leyli.net7
ساعت12:00---20 بهمن 1392
نع ما فقط خونوادهامون در جریانن ولی اقواممون هنوز نمیدونن.اونم بزودی ایشالا
پاسخ:خب خوبه ... ایشالله


leyli.net7
ساعت11:34---20 بهمن 1392
خخخخخخخخ جای بدی نبودم برارپسر امتحانامو ترکوندم دمم گرم ایول حال کردم بابام بهم جایزه داد ی توپ قلقلی ندادا اونو قبلن داده بود خخخخخ چیز داد بوس عشقمم ی ماه دیگه زیارت میکنم اونموقع میده
پاسخ:خخخخخ خوشحالم که امتحاناتو خوب دادی ، خوشبحالت بابات جایزه ی خوبی بهت داده ... عشق شما که پنهانی نیست یه وقت ؟؟؟


فرزانه
ساعت9:10---20 بهمن 1392
مرسی داداش
پاسخ:خواهش ابجی ، تو هم واسه ما دعا کن


فرزانه
ساعت9:04---20 بهمن 1392


دلم هوای تو کرده شه خراسانی ..

چه می شود که بیایم حرم به مهمانی؟



دلم زکثرت زشتی بریده آقاجان

عنایتی که بیایم، تویی که درمانی



مرا و گریه شبی در حریم تو کافی است

رفیق گریه ی من،گریه های طوفانی ..



دعا کن امسال بتونم برم مشهد...چند روزه عجیب دلم هوایی شده
پاسخ:شعر قشنگی بود ابجی ... واست دعا میکنم )-:


الا
ساعت22:09---19 بهمن 1392
انگار این روزها حس تازه ای در مــن متولد می شود

هر لحظه یک جور

فقط این را میدانم که از ازل مــن فقط برای" تــو" حـــوا افریده شده ام

عاشقانه هایم را تنها برای "تـــو" خواهم خواند

مانند حـــوا

که دستانش سیب را کم داشت

مــــن،"تــــو" را کم دارم

روزی، "تــــــو" را خواهم چید
پاسخ:همممم چه متن قشنگی خیلی به دلم نشست خوشگلم مرسیییییییییییییییییییییی عشقم بوس بوس بوس بوس بوس


الا
ساعت18:51---19 بهمن 1392
من میرم بای
پاسخ:فدااات بوس )-: )-: )-:


الا
ساعت18:46---19 بهمن 1392
چقدر سخته وقتی فکرشو میکنم
پاسخ:)-:


الا
ساعت18:36---19 بهمن 1392
فدای تو بشم با این پستای قشنگت

اوووومممممااااچ
پاسخ:میخوامت دلبر نازم اوووووووم


شبنم
ساعت18:04---19 بهمن 1392
بمیرم براتون خو مانع ها رو بردارین من جا تو بودم نمیذاشتم کسی مانع رسیدنم به عشقم بشه حتی بابام البته که قربونش برم میگه حق اتخاب با تو هست من تایید میکنم یا گوش میدی خوشبخت میشی یا نمیدی بدبخت میشی شایدم خوشبخت از من فقط تایید کردن هس بابام که خداروشکر واقعا خوبه داداشامم که به دلم هستن فداشون شمام سعی کنید کهکسی مانع شما نشه
پاسخ:کاش کاش کاش )-:


شبنم
ساعت17:50---19 بهمن 1392
الهیییییییییی داداش واقعا سخته
پاسخ:اره خیلی سخته )-: سختیشو منو الام داریم حس میکنیم )-: )-:


فرزانه
ساعت12:35---19 بهمن 1392
خیلی قشنگ بود داداش محمد.دمت گرم!
پاسخ:ممنون ابجی فرزانه (-:


leyli.net7
ساعت12:26---19 بهمن 1392
اگه منکراتی نبود فارسیشم میگفتم خخخخخخخ
پاسخ:خخخخخ ... حالا بگو ببینم چند روزه کجایی؟؟واسه چی بهم سر نمیزدی؟؟


leyli.net7
ساعت12:14---19 بهمن 1392
مسخره کن ولی خودتم میدونی که حق با منه منی دنن کیمه عقیل گوییام خخخخخ
پاسخ:دختر فارسی حرف بزن بفهمیم چی میگی خخخ


leyli.net7
ساعت12:00---19 بهمن 1392
donya yalan donyadi heydar baba...eshgheo makhfi nakon gona dare mamad khan boro elaro khastegari kon bego khob
پاسخ:منتظر کسب اجازه از شما بودم فقط خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |