اومممممممم

                                              اوممممممم

 

     

 

                                  واسه نفسی خودمممممم

 

 



نظرات شما عزیزان:

دنیا
ساعت7:47---21 بهمن 1394
سلام محمد خوبی وبلاگت عالیه حرف نداره

مائده
ساعت18:50---29 آذر 1394
آنگاه که تولد دختری بی گناه مایه ی ننگ عرب ها بود!
آنگاه که زندگی برای دخترکان ساعتی به طول نمی انجامید

نیاکان پاکمان باندترین شب سال را شب تولد مینو (الهه خورشید) را به نام یلدا نام نهدند و گرامی داشتند...

یلدایت فرخنده باد. . .


مائده
ساعت19:47---16 آذر 1394
دل می بندم…

به قابـــ عکستـــ که روی دیوار جا مانده است…

باوفاتر از خود توست…

به من لبخند می زند…

و هنوز هم در جایش باقیست…


مائده
ساعت19:46---16 آذر 1394
هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..!
میــــدانی چــــــــــــرا؟؟
مـــــردانـــگی میــخواهـــــد
مــــــــانـدَن، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد


Soheila
ساعت17:02---7 آبان 1394
هر فصل برایم معنای خاصی دارد. نگاه کن، برگ ها رقصان به زمین می افتند با این حال درخت ها استوارند.
صدای خش خش و ریزش برگ ها ی خشکیده حاکی از رهایی درخت هاست از هر آنچه بر آنها پیش آمده است.
پاییز فصلی از سال است که طبیعت با رها کردن آنچه نیاز ندارد خودش را آماده زمستان می کند.
طبیعت از رها کردن نمی ترسد، چون می داند بهار می آید و با آن زندگی جدید و سرشار از فراوانی، دوباره شکل می گیرد.
از طبیعت درس بگیر و در باورهای شخصی غلط و دلخوری هایت تجدید نظر و آنها را رها کن…
پاسخ:..................................


mohammad ╭∩╮
ساعت11:14---4 آبان 1394
سلام . وب عالی دارین افزین . به من هم سری بزن خوشحال میشم
پاسخ:سلام محمد ... نظر لطفته


مائده
ساعت22:42---3 آبان 1394
سلامممممممم داداشی چطوری؟؟ ممنون که سر زدی

این عکست واقعا قشنگه
پاسخ:سلامممم ابجی مائده خوبم مرسی ... خواهش ، خودم چی؟؟خخخ


BaRaN
ساعت10:00---30 مهر 1394
عجب عكس خوشگليه
وبلاگت عاليه
پاسخ:قابل نداشت (-: مررسی


˙·•●♥ℬαℛαη♥●•·˙
ساعت9:45---21 مهر 1394
به سلامتیه فهم و شعور بچه ای که………

وقتی بارون میومد…….

سرشو کرد رو بالا و گفت………

خدایا ، دنیاییه که خودت ساختی ………

دیگه گریه چرا ؟؟؟

پاسخ:لایک ....


شینا
ساعت17:37---18 مهر 1394
بازم خدا

شینا
ساعت10:41---18 مهر 1394
چرا نصف متنم نیست؟؟؟
پاسخ:همین بود فقط ... من فکر کردم بقیش فهشه واسه همین کامل ننوشتی...


ش
ساعت19:26---17 مهر 1394
چرا سانسور کردی؟؟؟

شینا
ساعت11:41---17 مهر 1394
هیچ ﻭﻗﺖ ﺗﻮ ﺭﺍ آﺭﺯﻭ ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ ....

ﺗـــــــــــــــــــــ


mohammad.
ساعت12:06---15 مهر 1394


آدمها مثل پاییزند

به سادگی یك سلام تا سلامی دیگر

رنگ عوض می كنند....!

اما من زمستان می مانم...!

شاید كسی دوستم نداشته باشد...

اما یك رنگم و بی ریا....


شینا
ساعت16:37---14 مهر 1394

کاش می توانستم
دلتنگی‌های نبودنت را شماره کنم
مانند عیدی‌های کودکی هایم،
و صدای مادر را بشنوم؛
" آنقدر نشمار ... کم می شود "
و من باور کنم
و باز دلتنگی هایم را شماره کنم تا کم شود،
کاش باور کنم.
پاسخ:روزهایی که بی تو می گذرد.. گرچه با یاد توست ثانیه هایش.. ارزو باز میکشد فریاد: در کنار تو می گذشت ای کاش !



شینا
ساعت23:54---9 مهر 1394
من حسادت می کنم حتی به تنها بودنت
من به فرد رو به رویی، لحظه ی خندیدنت

من به بارانی که با لذت نگاهش می کنی
یا نسیمی که رها می چرخد اطراف تنت ...

من حسادت می کنم حتی به دست گرم آن،
شال خوشرنگی که می پیچد به دور گردنت

وقتی انگشتان تو در گیسوانت می دود
من به رد مانده از اینجور سامان دادنت ...

اینکه چیزی نیست ، گاهی دل حسادت کرده به
عطر پاشیده از آغوش تو بر پیراهنت
پاسخ:هممم )-:


شینا
ساعت10:21---9 مهر 1394
عقل و دل روزی ز هم دلخور شدند
هردو از احساس نفرت پر شدند....
دل به چشمان کسی , وابسته بود
عقل از این بچه بازی خسته بود....
حرف حق با عقل بود اما چه سود!!
پیش دل حقانیت مطرح نبود....
دل به فکر چشم مشکی فام بود
عقل آگاه از این خیال خام بود....
عقل با او منطقی رفتار کرد
هرچه دل اصرار , عقل انکار کرد....
کشمکش ها بینشان شد بیشتر
اختلافی بیشتر از پیشتر....
عاقبت عقل از سر ``عاشق ``پرید
بعد از آن چشمان مشکی را ندید....
تا به خود آمد بیابانگرد بود
خنده بر لب از غم این درد بود......
پاسخ:..)-:


عشق دو طرفه
ساعت21:19---2 مهر 1394
عــــــــــــــــــــالــیــــ ـــــــــــــــــــــــــــه<b r /> لایـــــــــکــ
پاسخ:مرسییییی ... لایــــــــکــ به وجودت...


سهیلا
ساعت13:02---21 شهريور 1394
روی ویترین یک کتابفروشی در شهر رم نوشته شده:
همیشه دلخوری ها را..
نگرانی ها را…
به موقع بگویید…
حرفهای خود را به یکدیگر با "کلام" مطرح کنید
نه با رفتار
که از کلام همان برداشت میشود که شما میگویید
ولی
از رفتارتان هزاران برداشت …
قدر بدانید "داشتنها" را
مهربان بودن مهمترین قسمت انسان بودن است.


m
ساعت15:29---15 شهريور 1394
یادت هست گفته بودم تنهایت نمیگذارم
تو در تنهایی هایت هم تنها نیستی
جایم را تغییر داده ام
از کنارت به پشت سرت رفته ام
گفته بودم به من تکیه کن
پاسخ:شما؟


m
ساعت13:57---14 شهريور 1394
عاشقی .باید قسمته ادم بشه
وقتی شد یهو بخودت میایی
میبینی یکی هست با همه فرق میکنه
صدای پاشو میشناسی
عطر تنشو میشناسی
وقتی میبینیش انقدره قلبت تند تند میزنه
فکر میکنی الان صداشو همه میشنون
بهت محل نذاره کلافه ای
وقتی هست خوبی وقتی نیست ...
مهم نیست که با هم قهرین یا اشتی
مهم اینکه باشه پیشت
وقتی هم نیست جاشو هیچکس دیگه ای
پر نمیکنه ...
و این ییییییییعنی بهترین و ناب ترین حس دنیا
اصلا یعنی خوده خود زندگی...


نسیم
ساعت12:38---6 شهريور 1394
گاهی درزندگی فاصله هیچ مفهومی ندارد...زمانی که دلت محکوم عشق میشود...حتی فاصله هاراهم دورمیزنی...عاشق که شوی...همین برایت کافی است زیراسمانی نفس میکشی که اونفس میکشد...حتی انتهای جاده عاشقی هم بی معنامیشودبرایت...توبه هیچ چیز جزاوفکرنمیکنی...اویعنی عشق‌...و...عشق یعنی تمام زندگیت...عالیه محمد جان
پاسخ:لااااااااااااااااااایک داری نسیم جان.....


کاترین.حس مبهم
ساعت6:02---21 مرداد 1394

سلام رفیق بی وفا
پاسخ:سلام....



سهیلا
ساعت22:38---16 مرداد 1394
از خیاطی پرسیدند:
زندگی یعنی چه ؟گفت :
دوختن پارگی های
روح با نخ توبه !!!!
از باغبانی پرسیدند :
زندگی یعنی چه ؟گفت :
کاشت بذر عشق در زمین
دلها زیر نور ایمان !!!!!
از باستان شناسی پرسیدند :
زندگی یعنی چه ؟گفت :
کاویدن جانها برای
استخراج گوهر درون !!!!!
از آیینه فروشی پرسیدند :
زندگی یعنی چه ؟گفت :
زدودن غبار آیینه دل
با شیشه پاک کن توکل !!!!!
از میوه فروشی پرسیدند :
زندگی یعنی چه ؟گفت :
دست چین خوبی ها
در صندوقچه دل !
بهترین تعبیر زندگی به کامتان
پاسخ:لاااااایک ....


شادی
ساعت11:34---4 مرداد 1394
وتو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی اخرین شمع را و من در سکوت چه عاشقانه گفتم تولدت مبارک@} ;-
پاسخ:شادی خانوم مرسی بابت تبریکت (-:


سهیلا
ساعت21:38---31 تير 1394
سلام محمد خوبی؟! الا خانم چطوره ؟
نمیدونم درست یادم مونده یا نه فکر کنم فردا تولد شما و الا خانم هستش ...
اومدم تبریک بگم ، امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید و لبخند رو لباتون باشه
X:تولدتــــــــــــــــــــون مبارک محمد و الا جان
پاسخ:سلاام سهیلاجان خوبی؟؟؟؟اره درسته 1 مرداد تولدمونه مرسیییی که یادت مونده ... تو دوست خوبی هستی هاااا . ایشالا هرجا هستی خوب و خوشو سلامت باشی ..................


شادی
ساعت11:54---14 تير 1394


نامــم را پـاک کــردے ، یادم را چــه مـے کنــے ؟!

یادم را پاک کـنـے ، عشقــم را چـه مـے کنـے ؟!...

اصـلا هـمه را پـاک کــن ...

هـر آنـچـه از مـن دارے ...

از مــن که چیـزی کـم نمـے شود...

فقـط بگو با وجـدانـت چه مـے کنـے ؟!

شـاید...؟!

نکنـد آن را هـم پاک کــرده ای ؟!!!

نــــــــه!! شدنــے نیســت...

نمـے توانـے آنچـه رانداشتــے پاک کـنـے !


شادی
ساعت12:31---13 تير 1394
دلــــم تنگ شده....



برای وقتی که میگفتی: دلــــم واســــتـ تنــــــــگ شـــــدهــ



دلم تنگه:



برای بودنـــــــــت



شایدم برای لبخنــــــد خودم


reyhane
ساعت16:57---11 تير 1394
گاهــــــی...
دلـــت برای کســـــی تنگ میشه که هم
عکســـــشو داری هم شمارشـــــو .
ولی حتـــی اگه بهش زنگ هم بزنی،
حــــرفی برای گفتن نداری...بله


reyhane
ساعت10:20---10 تير 1394
دیدی آخرشم
رفت اون که میگفت تنهات نمیذارم
رفت از پیشم
با اینکه میدونست خیلی دوسش دارم
غم چشمامو
ندیدو رفتو حالا منتظرش من هرشبو بیدارم

تنها موندم
آخه هیچکسی رو به جز اون که نداشتم
نمیدونستم
واسش فرقی نداشت که باشم یا نباشم


reyhane
ساعت14:46---9 تير 1394
عجب!!!
خوشتووووون هست؟؟!!!


شادی
ساعت12:01---7 تير 1394
تو ای حس ناب همیشه بهار

بیا ! لحظه ای بر وجودم ببار

من از بی تو بودن ... خمارم خمار

دلم را در این کوچه تنها نذار !


شادی
ساعت12:00---7 تير 1394
دلتنــگم

بــــرای کســـی کـــه مـــدتهـــاست

بــــی آن کـــه بــــــــاشد

هـــر لــحظه

زنــــــدگی اش کـــــرده ام .....!


شادی
ساعت11:58---7 تير 1394
گاهی انقدر دلتنگ کسی میشوی...
که اگر خودش بفهمد...

از نبودنش خجالت میکشد


شادی
ساعت11:04---2 تير 1394
نزدیکترین ادم به تو اون کسی است که
از دورترین فاصله همیشه بیادته....


reyhane
ساعت13:48---20 خرداد 1394
گاهی تنها ماندن، بهای آدم ماندن است!

سهیلا
ساعت15:10---11 خرداد 1394
سلام
سلام که تکرار شود ، "آرامش" ، قطره قطره ی کدورت های جان راشستشو می دهد…
باز هم سلام ،
که نام خداست…
مفهوم زندگی است ، بهانه ی شروع ارتباط ،زیبایی حضور آدمی و نمایش احساس است
سلامی رهاتر از رها ، برای جان هایی که به انگیزه ی مهربانی زندگی می کنند و زیبایي را می بینند
پاسخ:مرسی سهیلا ... قشنگ بود


nadiii
ساعت13:44---4 خرداد 1394
zeshte in kara baradare mn
bache neshaste inja


nadiii
ساعت13:43---4 خرداد 1394
salaaam dash mamad
chetori???che khabar???
bi marefat shodia


سهیلا
ساعت21:04---22 ارديبهشت 1394
برای دقیقه های سرد چای دم کن
در فنجان ثانیه های تلخ،شکر بریز
شاید لحظه های دلخوشی آنقدر نباشد
که فرصت حتی یک تبسم را به نگاهمان وصله بزنند…..
پاسخ:لاااااااایک...


نسیم
ساعت14:59---21 ارديبهشت 1394
گاه کسی پیدا میشود....وارد زندگیمان میشود....و...بخواهد یا نخواهد دوستش داریم....بخواهیم یا نخواهیم درگیرش میشویم...دل است دیگر ....انتظاری جز عاشقی نباید داشت از دل...
راسی شبنم خانم خیلی کامنتات خوشگله...
پاسخ:خیلییییییی قشنگ بود مرسییی نسیم جان (-:(-:


نسیم
ساعت12:51---18 ارديبهشت 1394
عشق یعنی...
عشق یعنی دختر از شدت ناراحتی با مشتای ظریفش روی سینه پسر میکوبه...پسر اروم بغلش میکنه دستاشو میبوسه میگه نزن توله سگ...دستای خودت درد میگیره
پاسخ:مرسی نسیم جان ... توله سگو خوب اومدی خخخخخ


فـرزانـه:)
ساعت12:34---16 ارديبهشت 1394
سلاااااااااااااااام خوبی داداش محمد؟مرسی ک میای به وب من بی معرفت سر میزنی!ایشالا ک تابستون بیشتر درخدمت باشیم . سلام ب الاجونم برسون!مطلباتم که عالیییییییییی فقط نظر منو کم داشت خخخخ
پاسخ:سلااااام آبجی فرزانه خوبی؟؟؟خوش اومدی بی معرفت ... با درسات چطوری؟ ایشالا هرجا هستی همیشه تندرست باشی . ایشاا... ، چشم بزرگیتو .


نعیمه
ساعت21:37---11 ارديبهشت 1394
سلامتی همه بی معرفتااااااااااااااااااااااااا اااا.........

Samira
ساعت11:55---4 ارديبهشت 1394

چرا حرف میزاری دهنم مگه من گفتم پسر بدی هستی؟؟شما خیلیم آقاییبشرطی ...!چون من دارم؟!آخه چیش به من تو خودت دوس داری نصبش کنی!خییلی مرسی،انشاا...توام به همه ی آرزوهای قشنگت برسی
پاسخ:خب من احساس کردم منظورت ...... ، تو لطف داری... بشرطی که چی؟؟؟)-:



سهیلا
ساعت22:01---3 ارديبهشت 1394
شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار
www.SMSOJOK.com
پاسخ:شب آرزوهاست و من برایت آرزو میکنم عاشق شوى... و اگر هستى کسى هم به تو عشق بورزد... و اگر اینگونه نیست، تنهاییت کوتاه باشد... و پس از تنهاییت نفرت از کسى نیابى...سهیلاجان مرسی بابت متن قشنگت


Samira
ساعت13:01---3 ارديبهشت 1394

خدایی هر کی بگه ندارم باورم میشه جز تو!همه هم که نداشته باشن بی شک تو داری
پاسخ:وااا چرا همچین فکری میکنی سمیرا؟؟؟پسر به این خوبی والااا خخخ ... راستش هم وات داشتم هم لاین ، گوشیمو فلش زدم همه حذف شدن لاینو دوباره نصب کردم ولی هنوز وات ساپو نصب نکردم ... حالا چون تو وات داری حتما نصب میکنم (-: ... راستی سمیرا امشب شب آرزوهاست واست بهترین ها رو آرزو میکنم ........



Samira
ساعت12:50---31 فروردين 1394
آقای همه چی دون آخه دیگه کیه که واتساپ نداره؟؟!بلی گشتم می زنیم
پاسخ:اووووه یعنی همه دارن؟؟پس منم همین امروز نصب میکنم ... دم شما گرررم


Samira
ساعت12:24---30 فروردين 1394
نه واتساپم کم سر میزنم!یا کلاسم یا درس می خونم...وقت بشه هم بیرون یه گشتی می زنم
پاسخ:باریک الله دختر خانوم درس خون ... میخواستم بگم میدونم واتساپ داری خخخ . اوه اوه اهل گشت زدنم که هستی (-:


Samira
ساعت22:52---29 فروردين 1394

منم خوبم مرسیکم میام نت،هر موقع که بیام بهت سر می زنم!چه خبرا؟خوش می گذره؟!
پاسخ:خب خداروشکر که خوبی (-: خبر دارم کم میای نت ... وقتی آدم واتس آپ داشته باشه که دیگه وقت نمیکنه بیاد نت خخخخ . مث خودم که کم میام (-:



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |