خخخخخ

آقا من از همین الان اعلام میکنم:

 

از امروز به بعد واسه هر کی کامنت بزارم بش نظر دارم

 

وگرنه بیکار نیستم بشینم هی کامنت بزارم خخخخخخخ

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

الا
ساعت17:51---22 مهر 1394
چقدرم بازدیدات زیاده ماشاا...
پاسخ:گور بابای بازدید...


SIMIN
ساعت10:19---22 مهر 1394
منظورتون چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خخ جدی نگیر سیمین یه پست معمولیه


farnaz
ساعت8:03---15 مهر 1394
hhhhhh
پاسخ:الان این همون هههههه خودمونه؟؟(-:


سهیلا
ساعت12:59---21 شهريور 1394
سلام اقا محمد احوالات ؟؟ خوبی ؟ الا جان چطوره ؟؟ نیستی ؟؟
یه زحمت دارم ببخشید دنبال یه سایتم ادرسش یادم رفته هر چی فکر میکنم نمیدونم چی بود توی اون وبی ک بهت دادم مال تولد بود نوشتس میشه ادرسشو بدی ؟
پاسخ:سلام سهیلا خوبم ولی تو بهتری ... سرتم که ماشالا خوب شلوغه ... ادرس اون وبو خودمم یادم رفته ، خوش باشی


هانی
ساعت10:44---19 شهريور 1394
سلام .وبلاگ قشنگی دارین تبریک میگم. ممنون که به وبم سر زدین
پاسخ:سلام هانیه ... ممنون تو لطف داری ، خواهش ... و مرررسی که سر زدی


مائده
ساعت20:21---23 خرداد 1394
این روزهـــــــــا
عجیب دلم بچــــگی میخـــــواهــــــد
خستــــه ام...!
یک قلم لطفـــا....؟!
میـــــخواهم خـــــــودم را خطــــ خطــــی کنــــــم!


بوچک
ساعت15:03---7 خرداد 1394
سلام ممدی چ خبرا؟خوبی؟ چ کارا میکنی خوشی؟
ب ما هم ک اصلا سر نزدی استاد معرفت


سهیلا
ساعت21:00---22 ارديبهشت 1394
سلام محمد خوبی ؟؟؟
خوش میگذره ؟؟ کجایی ؟ خبری ازت نیست ؟؟
یه وقت سر نزنی ها
در کل مراقب خودت باش ...
با آرزوی موفقیت ...

پاسخ:سلام سهیلا خوبم تو خوبی؟؟یه چند روزی سفر بودم...


سهیلا
ساعت20:35---1 ارديبهشت 1394
از چرخش روزگار دگر سیر شدم
از روز و شبم خسته و دلگیر شدم
مرگ هم سراغی نمیگیرد زما
به خیالش که جوانم، به خدا پیر شدم

پاسخ:الهههههی چی شده سهیلاجان؟؟؟)-:


nazanin
ساعت12:38---18 فروردين 1394


دختربد
ساعت8:24---15 فروردين 1394
ﯿﺨــــــــــﻮﺍﻡ ﺩﻋــــــــــــﺎ ﮐﻨــــــــــــﻢ ...
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺧـــــــﻮﺩﻡ
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘـــــــــﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯾﻢ ﮐﻪ
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﮔﺮﻓﺘــــــــــــﺎﺭﻥ ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﺸﮑﺴﺘــــــــــــﻦ ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﻨﻬــــــــــــاﻥ ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎ ﺍﻣﯿـــــــــــدن ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﻋﺎﺷﻘــــــــــــﻦ ...
بعضيا در آرزوى رفتن به کربلا
پاسخ:فدایی داری دختر بد .... ایشالا تو هم به آرزوهات برسی


negar
ساعت17:33---9 اسفند 1393
بابا من هروززززز میام سر میزنم ولی پست نمیزاری که!!!!
دیگه داشتم نامید میشدم ازت!!!!
پاسخ:خخخخ الکی نگو ماهی یه بار میاد نت میگه هر روز میام سر میزنم خخخخ سیامون نکن نگار


negar
ساعت17:09---9 اسفند 1393
چه عجب بالاخره پست گزاشتی

پاسخ:خخخ چیکارت کنم دیگه


سارا یکتا
ساعت8:37---7 اسفند 1393
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر ......و می دانی که کویر بدون باران زنده است پس برو بمیر سلام دعوتی به وبم ففط شیک و ادکلن زده بیا وبم وسواسیما Dکادو یادت نره

دختربد
ساعت16:48---3 اسفند 1393


غم واندوه اگرهم روزی مثل باران بارید

یا دل شیشه ایت ازلب پنجره عشق زمین خورد وشڪست

با نگاهت به خُـ ♥ ـدا چتر شادی واڪن وبگو با دل خود ڪــہ :

خُـ ♥ ـداهست... خُـ ♥ ـدا هست ... خُـ ♥ ـداهست .
پاسخ:لاااااااایکـــــــ


سهیلا
ساعت16:08---26 بهمن 1393
چگونه یک کصافط شویم
قسمت اول :
وقتی میری دسشویی توی دمپایی آب بریزید و دمپایی رو یه جوری از پات دربیار که شخص بعدی به سختی بتونه بپوشتش و وقتی فهمید خیسه نابود بشه...!


قسمت دوم:
وقتی کسی خونه نیست صدای تلویزیون رو تا آخر ببرین بالا و بعد خاموشش کنید.تا وقتی یکی تلویزیون رو روشن کرد از ترس منحدم شه


قسمت سوم:
وقتی موهاتون رو بعد از حمام سشوار میکنید،سشوار رو تو حالت روشن از برق بکشید تا نفر بعدی وقتی بزنه برق سکته ناقص بزنه


قسمت چهارم:
وقتی خواستید از حمام بیاید بیرون شیر اب رو تو حالت دوش ببندین..تا نفربعدی وقتی شیر رو باز کنه آب سرد بریزو رو سر و شونش تاحدودی منهدم میشه


دکتر هم رفتم گفت مرض داری،خوبم نمیشم
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ کصافط


سهیلا
ساعت15:24---25 بهمن 1393
ﻫﺮ ﺭﻭﺯﺕ ﺭﺍ ﺭﻭﺯ ﻋﺸﻖ ﻧﺎﻡ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﮐﻦ ،
ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﮐﻦ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﮐﻼﻡ ﺗﻮ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺷﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺗﻮ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺷﺪ
ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﺳﺖ.
ولنتاینت مبارک محمد
پاسخ:مرسییی سهیلا ولنتاین تو هم مبارک (-:


reyhane
ساعت4:05---22 بهمن 1393
دستم را روی قلبم می گذارم..
خوشحال میشوم که قدمهایت را احساس میکنم.
عجب تفاهمی دارند
صدای قدمهایت با صدای قلبم...!
پاسخ:مرسی داری ریحانه جان (-:


reyhane
ساعت3:55---22 بهمن 1393
دلم خوش نیست
غمگینم
کسی شاید نمیفهمد
کسی شاید نمیداند
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی
عجب احساس زیبایی
تو هم شاید نمیدانی…
پاسخ:آقا من میدونم (-:


mehrzad
ساعت8:53---21 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد.اما او که بدرقه می کند خوب می داند کاسه آب معجزه نمی کند...سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتونمیشه افتخار بدین اون ته ته های وبتون رو بوفه بشینیم و ما رو یه جایی تو وبتون جا بدین و همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای
پاسخ:سلام مرسی که سر زدی (-:


سهیلا
ساعت17:52---20 بهمن 1393
lمیسیـــــــــــــــــــ محمد
پاسخ:خخخ خواهش


سهیلا
ساعت17:51---20 بهمن 1393
تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت
دل تو با همه آینه ها نسبت داشت
تو همان ساده سرسبز نجیبی که خدا
در میان دل پاکت صدف آینه کاشت …

پاسخ:لاااااااااااااااایک داری سهیلا


مریم
ساعت17:40---19 بهمن 1393

واااا
پاسخ:اوهوم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |