....

                          این دل که مسیرش به تو مسدود شده

 

                               دیریست که از حادثه نابود شده

 

                                 از پاکی و ناپاکی ما خرده نگیر

 

                                این رود به پای تو گل آلود شده

 

 

         

 

                              واسه داشتن آدمای خوب پز ندین

 

                        بعدأ یه روز پیش خودتون شرمنده میشین

 

 



نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت13:14---22 مرداد 1394
من دیگرخودم نیستم...مدت هاست...باورنمیکنی...دستانم که فقط برای تومینویسند...چشمانم که فقط برای تو اشک میریزند...دلم که فقط برای تو تنگ میشود...و...قلبم فقط بایادتو میتپد...من درتو و خوبی هایت گم شده ام...اسمم را هم که ازمن بگیری....دیگرچیزی ازمن باقی نمی ماند...و...باتمام شدنم...فدایت میشم تاابد...
پاسخ:نسیم جان لایک داری ... مرسی بابت کامنتای قشنگت (-: (-:


بیاتابترکی ازخنده
ساعت14:11---15 مهر 1393
اون مُــــــــوقـــــِع که ما ناب بودیم شما سَـــواره تاب بودی
پاسخ:دمـ شوما گررمـ


ღƝ£gƛƦღ
ساعت13:31---14 مهر 1393
ﺑِــﻪ ﻟُﻄـــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:ههه چی؟؟؟؟


rosha
ساعت10:18---14 مهر 1393
سلام وبت عالیه موفق باشی
پاسخ:سلام مرسیییییییی


atefeh
ساعت18:47---29 شهريور 1393
حــــــســـ خـــوـبــــیـہ بـــہ خـــوבتــــ مــیـآے

و مے بینے بـــہ کـــسے



کـــہ رهَـــآ تـــ کـــرבهـــ

بـــב جـــوریے بهتـــ ظـلمـــکـــرבهــ ،



בیگـِــہ نـَــہ

نـــیازے בآرے و نـَــہ احســـاســـے ...

وَلـَــــے اوـטּ از بـــے تو بـــوבטּ مـــیمیـــره ..





نرگس
ساعت20:46---25 شهريور 1393
وبت عالیه وخیلی قشنگ موفق باشی
پاسخ:ممنونم نرگس چشمات قشنگ میبینه . بازم بیا خوشحال میشم


Áäžáм
ساعت15:27---21 شهريور 1393

یـــکی از همیـــــــن روزهــــــــــا
بایـــد خدا را صدا بــــــــــزنم
یک میــــــــز دو نفــــــــره
دو صنـــــــــدلــی
یــــــــکی مـــــــن
یـــــــــکی خــــــدا
حــــــرف نمـــــــیزنم
نـــــــگاهم کافیــــــست
میـــــــــدانم
برایـــــــــم اشــــــــک می ریــــــــزد!!

پاسخ:هییییییی )-:


الهام
ساعت23:58---20 شهريور 1393
دلم را کسی شکست که دلم

هرگز

به شکستن دلش راضی نمیشد


پاسخ:هییییییییی روزگار )-:


ترلان
ساعت22:28---19 شهريور 1393
ﭘﺴﺮﻩ ﺧﺸﺘﮑﺶ ﺗــــﺎ ﺁﺳﻔﺎﻟﺖ 2 ﺳﺎﻧﺖ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﻩ ...
.
.
.
.
.
.
.
ﺷﻮﺭﺗﺶ ﺗﺎ ﻣﺎﺗﺤﺘﺶ ﺑﯿﺮﻭﻧﻪ....
اﺑﺮﻭﻫﺎ ﺷﯿﻄﻮﻧﯽ...
ﻣﻮﻫﺎﺷﻢ فاطی ﺧﺎﻧﻢ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ...
ﺑﻌﺪ ﺭﺍﻩ ﺑﻪ ﺭﺍﻩ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﻭﻧﺠﻮﺭﯼ....
ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺷﻤﺎ ﺑﮕﻮ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺯﺍﯾﻤﺎﻧﺖ ﻣﻮﻧﺪﻩ !
پاسخ:خخخخخخخخخخ خخخخ باحااال بود


shadi
ساعت3:58---17 شهريور 1393
سلام خوبی

پاسخ:خخخخ کشتی مارو با اون عینکت سلام خوبم مرسی تو خوبی؟؟


Rooze19
ساعت14:39---15 شهريور 1393
سلام داداشی خوبی؟
پاسخ:سلام ابجی رز خوبم مرسیییی تو خوبی؟؟


الا جوووووووووووون
ساعت13:22---15 شهريور 1393
حیف زود رفتی کلی داشتم حال میکردم
پاسخ:ای جووووووونم الهی دورت بگردم گریه نکن خودمم داشت بهم خوش میگذشت ولی تو که ساعتو دیدی خیلی دیرم شده بود اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم بخورم لباتو در حد کبودیــــــــــــــــــ


الا جوووووووووووون
ساعت11:47---15 شهريور 1393
این پستم مربوط به پریروزه ممدی؟؟؟؟
پاسخ:خب اینا پنجشنبه رسیدن منم که اینجا نبودم همممممم


maryam
ساعت10:43---15 شهريور 1393
هه چه جالب!
پاسخ:چه کنیم دیگه هه


مائده
ساعت22:33---14 شهريور 1393
سلوم داداشی آپمممممم بهم سر بزن
پاسخ:سلامممم ابجی مائده حتمأ میاممممم


مائده
ساعت22:33---14 شهريور 1393
اهسته به يادت هستم...
نمى شودديگر فرياد زد...
مردم اين زمانه بدحسودند...!!!



پاسخ:اره والاااا ههه


الا جوووووووووووون
ساعت22:25---14 شهريور 1393

الان پست جدیدم نظر نمیخواد عااایااا؟؟؟
پاسخ:خب دلبرکم خودت که میدونی من دیروز عصر کجا بودم خودتم روبروم نشته بودی جووووووووووون یادم میاد دلم میریزه خخخخ الان میرم پستمو ببینمممممم جوووووووووووووووووووووونمی



فرزانه
ساعت22:19---14 شهريور 1393
سلام عزیزم من حال وب گردی ندارم...خوبی؟الا خوبه؟
دوستت داااااااااااااااااارم بوخودا!
پاسخ:سلام ابجی فرزانه خوبم مرسی تو خوبی؟الامم خوبه ... بابا لازم نیست وب گردی کنی بیا نت یه سر به داداشت و ابجیت بزن بعد برو والا خخخخ


الا جوووووووووووون
ساعت10:47---14 شهريور 1393
ممدی خیلی کثافتی خودم میدونم چرا
پاسخ:خخخ چراا؟؟؟ نگی هم خودم میدووونم خخخ


الا جوووووووووووون
ساعت13:02---13 شهريور 1393
میبینم خودکار آبیت رو گذاشتی واسه الااااات اووووووووووووم. خودتم خاصی کاراتم خاصه
پاسخ:نفسمیـــــــــ الاجوووووووووووونم فدایی داری اوووووووووووووووووووووووووم رو تنت


atefeh
ساعت11:32---13 شهريور 1393
בلـ‗__‗ـم ميخواב باروטּ بباره

برم زير باروטּ بـבوטּ چتـ‗__‗ـر .....تنـ‗__‗ـها ....

زير باروטּ گريه کنم.....بغضـ‗__‗ـامو بشڪنم ....

בاב بزنـ‗__‗ـم خوבمو خالـ‗__‗ـے کنم ...

خيس آب بشم ..خيـ‗__‗ـس خيـ‗__‗ـس آسموטּ رو نگـ‗__‗ـاه کنم

يڪـ‗__‗ـم آروم شم ..


atefeh
ساعت11:32---13 شهريور 1393
در زندگی برای بعضیا
از یک روز ، از یکجا ، از یک نفر به بعد دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !
نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها …
همه چیز میشوند دلتنگی !


shadi
ساعت5:47---13 شهريور 1393
دوست دارم یه اطلاعیه به پشتم بچسپونم
.
.
.
تا اطلاع ثانویه خستم
واقعا خستم تازه از خواب بیدار شدم
پاسخ:خخخخ حالا چرا پشتت؟ اره خسته ای دارم ساعتو میبینم سحر خیزز


الا جوووووووووووون
ساعت0:32---13 شهريور 1393
هیییییی لعنتی..... اینو بدون خیلی خیلی دوست دارم اووووووووووووووووووووووم
قسم میخورم هر نفسم به یاد محمدمه
پاسخ:الهی من قربون نفسات بشم عشششقمممممم ... دل به دل راه داره نانازم اووووووووووووووووووووووووووم


مائده
ساعت0:04---13 شهريور 1393

می گویند ساده ام....!

می گویند انگار از پشت کوه آمده !





انگار نمی دانند ؛

هر روز صبح از پشت کوه

خورشید طلوع می کند...
پاسخ:(-:


مائده
ساعت0:03---13 شهريور 1393
بخاطر بسپار:


وقتی ردپای احساس سبز انسانیت خویش را در قلب کسی باقی بگذاری

بیشتر از حاضرین حاضر خواهی بود.



حتی اگر غایب باشی !!
پاسخ:قشنگ بود ابجی


atefeh
ساعت17:46---12 شهريور 1393
ســــــــــــــــــــــــلامتی ه اونی که دلم واسش خیلی تنگه.
اما بهش قول دادم مزاحمش نشم...
ســـــــــــــــــــــــــــ لامتیه اونی که آرزوی داشتنش واسه منه و وصالش واسه رقیب من....
ســـــــــــــــــــــــــلا متیه اونیکه فقط خوبیشو خواستم ولی همه جا نشست بدیمو گفت....
ســــــــــــــــــــــــلام تیه اونی که میدونم بهم خیانت میکنه.
اما خودمو گول میزنم و میگم دروغه.....
ســـــــــــــــــــــــــلا متیه اونی که حتی با هزار تا بدی که در حقم کرده اگه بازم بیاد طرفم دلم نمیاد برنجونمش....
ســـــــــــــــــــــــــــ ــلامتیه اونیکه تا فهمید چقد دوسش دارم شروع کرد به اذیت کردن....
و ســــــــــــــــــــــلامتیه اوناییکه دلشون مثل من از یه بیمعرفت خــــــــــــونه.... —
upam


الا جوووووووووووون
ساعت13:20---12 شهريور 1393
شیطونه میگه بزنم لهش کنم
پاسخ:ای جوووووووووووونم اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم رو با... خخخخخ


الا جوووووووووووون
ساعت12:59---12 شهريور 1393
ولی من واسه داشتن تو خیلی هم پز میدم
دووووست دارم دلم میخواد
پاسخ:اوووووو خب من نفستم خوشگل خخخخ


الا جوووووووووووون
ساعت12:51---12 شهريور 1393
ممدی تا حالا کسی بهت گفته خیلی جیگری
دقیقا میدونم جوابت چیه
خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:خخخخخخخخخ ای شیطون


saeedsingle
ساعت12:21---12 شهريور 1393

قلفون داداشم برم من

پاسخ:قلفون؟؟؟؟خخخ سعید تو هم؟؟؟؟؟بس که با دخترای دهه هفتادی و هشتادی میحرفی خخخخ



shadi
ساعت11:01---12 شهريور 1393
مگه شما بچه ی دیروزی ؟؟؟؟
پاسخ:نسبت به تو اره خخخ


shadi
ساعت10:28---12 شهريور 1393
والــــــــــــــــــــــــــ@} ;-ااااااااااااااااااااااااا

پاسخ:از بچه های امروزی هرکاری برمیاد والا خخخ


shadi
ساعت10:24---12 شهريور 1393
دوست عزیز لهجه ی جدیده
پاسخ:عجبـــــ!!!!


shadi
ساعت9:52---12 شهريور 1393
دوست عزیز یادت باشد فارسی را همیشه پاس بدار
با تچکر
پاسخ:دوست عزیز باید بگی تشکر نه تچکر...........


shadi
ساعت9:22---12 شهريور 1393
افرین عالیههههههههههههه
پاسخ:ممنون ، مرسی که سر زدی شادی


rahi
ساعت9:12---12 شهريور 1393
واقعا خوش به حال الا جونت این روزها پسر عاشق زیاد پیدانمیشه خداشانس بده.....
پاسخ:زبونتو باید بوسید والا خخخخخ


مائده
ساعت20:01---11 شهريور 1393
قشنگ بود لایک
پاسخ:مرسیییی ابجی مائده


مائده
ساعت19:55---11 شهريور 1393
خوب که فکر می کنم …





می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار …





بیشتر میچسبد …





تـــــا …





عاشقانه های این عاشق های تو خالی !
پاسخ:خخخ دقیقأ


مائده
ساعت19:54---11 شهريور 1393
برای کشف اقیانوس های جدید
باید جرات ترک ساحل را داشت
این دنیا دنیای تغییر است، نه تقدیر !
پاسخ:لااایک ابجی مائده


سلوه
ساعت14:53---11 شهريور 1393
بیادت هستم
تا روزی که تابوتم
همچون قایقی روان
بر دوش مردم باشد
پاسخ:همممم چقد غمناک )-: )-: )-:


سلوه
ساعت14:51---11 شهريور 1393
وقتی دیدی یکی مث نوک پرگار پات ثابت ایستاده
هر جور بچرخی تکون نمیخوره
توام دورش بگرد
دورش نزن
پاسخ:بروی چشششششم (-:


سلوه
ساعت14:50---11 شهريور 1393
قول بده در تمام سالهای باقی مواظب خودت باشی
شاید من نباشم که یادآوری ات کنم
پاسخ:سلام سلوه خانم مرسییییی .... خوش اومدی راه گم کردی؟؟ (-:


nanaz
ساعت13:15---11 شهريور 1393
یه دفعه سر کلاس تنظیم بودم : یه آقای سن بالا که معلوم بود کارمنده ردیف دوم داشت چرت میزد، از قضا دوستی داشتیم خیلی شوخ که کنار این آقا نشسته بود . وسطای کلاس بود که استاد برگشت به
دوستمون گفت بغلیتو بیدار کن، دوست ما هم سریع گفت، نه تورو خدا استاد گناه داره بذارید بخوابه من خودم قول میدم خانوادشو تنظیم کنم .
انفجار کلاس )
پاسخ:هههههههه


nanaz
ساعت13:14---11 شهريور 1393
ایمیل اومده جهت خرید کتاب اموزش مسائل زناشویی به ما ایمیل بزنید،
منم ایمیل فرستادم که اگر جهت تکمیل کتابتون به اطلاعات نیاز داشتین میتونم کمکتون کنم!!!

یه همچین ادمین اطلاعات تکمیلی دارید )))
پاسخ:خخخخ نه والا


atefeh
ساعت12:11---10 شهريور 1393
حرفی نیست...

فقط می نویسم...

ان روزها نیاز بیشتری دارم

به دوست داشتن,

به دیده شدن,

به این که من باشم و محبت تو...

من باشم و حمایت تو...

من باشم و شانه ای برای اشکهایم...

نیستی و هیچ کس جای این نبودن هایت را

پُر نکرد و نخواهد کرد!!!

نیستی و

دلم برایت تنگ شده...

اینها حرفی نیست که...

تو به رفتنت ادامه بده


الا جوووووووووووون
ساعت12:08---10 شهريور 1393
عاشقتمممممممممممممممممممممم
ممدی جونم
نباشی میمیرم نفس
پاسخ:فداااااااااااااات گلم خدانکنه نباشم خخخ


rahi
ساعت9:28---10 شهريور 1393
قلبم این روزها بدجور درد میکند ای کاش یک لحظه می ایستاد و می دیدم
که دردش چیست......
پاسخ:مرسییی قشنگ بود


reyhane
ساعت0:43---10 شهريور 1393
گفتی برو ز کویم
تا پای رفتنت هست
زین جا کجا توان رفت
زیرا که پای بندم…
پاسخ:مرسیی ریحانه جان


پشه ها هم میخندند
ساعت23:17---9 شهريور 1393
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() نفـس✓(▓▓ (_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ....
♕☀↢↩✲یـِــــــــــکّ نــــَــــــــב֗ـّّ....
♕☀↢↩✲یــِـــــکّـ پــــــــــــاکـَّــــــــتـ...< br /> ♕☀↢↩✲یـــِــــکّـ عُمــــــــر هــَـــــم
♕☀↢↩✲کِـہ سیـــگّار بِکشَّــــــم
♕☀↢↩فایــّכهـ نــَــــכآرכ...
♕☀↢↩✲تــــآ ב֗ـُـــــوכم نســـوزم
♕☀↢↩✲כِلـَّـــــم آرام نِمیـــــشَوَכ...
(▓▓ (_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() نفــس✓(▓▓ (_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ...
پاسخ:وای وای وای نفس تو هم سیگاری شدی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 8 شهريور 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |