18+

                                         بله ؟؟؟ هااان؟؟

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

mهی بابا
ساعت17:02---7 تير 1393
بعله
مگه من همسنتم بچه ک سرکارم میزاری

بزنم لهت کنم؟
هههه
شوخیدم
قشنگ بود
پاسخ:خخخخ سرکاری نبود که ... فداات


nanaz
ساعت17:55---7 اسفند 1392
ag pulie khodam miam vasat khaterat miugam
پاسخ:خخخخ جدی میگی خخخخ


راضیه
ساعت16:01---7 اسفند 1392
چه باحال بود

لایک من عاشق سرکاریم
پاسخ:قابل نداشت راضیه خخخ میدونم خخخ


nanaz
ساعت12:31---7 اسفند 1392
mahiyane mikhad jikar leila majani miad khaterat mig
پاسخ:نه بابا فکر نکنم ، من هنوز با خودم گفتم اگه ماهیانه قبول نکنه حاضرم روزانه یه مبلغ بریزم به حسابش خخخخخ


شبنم
ساعت22:05---6 اسفند 1392

پاسخ:خخخخ (-:


nanaz
ساعت17:31---6 اسفند 1392
dadsah nazaraye leila az in bahal tare
پاسخ:اره خداییش باهات موافقم خخخ باید ماهیانه یه مبلغی به حسابش بریزم تا بیاد خاطراتشو اینجا بنویسه خخخ


reyhane
ساعت16:43---6 اسفند 1392

پاسخ:مرسییییی ابجی ریحانه


reyhane
ساعت13:52---6 اسفند 1392
من اینو دیده بودم
پاسخ:مرسی که نظر گذاشتی ریحانه


leyli.net7
ساعت12:52---6 اسفند 1392
کلن اینا خونوادتن گندن دخترای اینجوریم ب پستشون میخوره خخخخخخ 10سال اختلاف سنی دارن دختره ازمن کوچیکتره سنن ولی سن بالا میزنه شدید من ازون کوچیکتر نشون میدم
پاسخ:خب خوبه پس حریف هم هستن خخخ پس بعدش نوبت تویه لیلا به فکر باش


leyli.net7
ساعت12:47---6 اسفند 1392
آره بابا کلاس کارشونو برده بودم بالا مفتکی
پاسخ:احتمالأ واسه همون کلاس کارشون واست کارت دعوت ویژه فرستادن خخخخ


leyli.net7
ساعت12:39---6 اسفند 1392
بد خاله هام ب من میگفتن ما تو عروسیت سنگ تموم میزاریم غافل از اینک نمیدونن من تصمیم ندارم جشن بگیرم شاید باورت نشه من نوه ی بزرگ کل خاندانمونم
پاسخ:جدی میگی؟ پس همونه حسابی تحویلت میگیرن خخخ


leyli.net7
ساعت12:34---6 اسفند 1392
میگفتن عروس کلاس رقص رفته لامصب بدجور فابریکم میرقصیداز اول تا آخر رقصید دیگ منم بودم زمین نمیشستم اول زندگی دوتا خونه تو بالا شهر هدیه دادن بهشون
پاسخ:خخخ جالب بوده . دامادم مثل عروس گنده بود؟ جدنی با این دوتا کادو تا شش ماه باید بدنش رو ویبره باشه خخخخ واسشم خوبه لاغر میکنه خخخ


leyli.net7
ساعت12:27---6 اسفند 1392
محمد نمیدونی دیشب چ داستانی داشتیم تو عروسییهو دیدم هولم دادن سمت عروس داماد ی چی گرفتیم بالا سرشون خاهر دومادم قند میسابید آیا وکیلم آیا وکیلم تا عاقد اون متن طولانی عربیشو بخونه از پا افتادم ی کفش 15سانتی پام بودبا کت شلوارم بودم دقیقن پشت ب عاقد فک کن ی درصد مامانم بود کلمو میکند اون پسرخالمونم حسابی با اون چشاش آنالیزمون کرد پسره ی هیچی نفهم ولی عروس خیلی گنده بود خودمو ریز میدیدمولی انصافا سفید برفی بودو خوشکل چن وقت دیگ دوماد زورش بش عمرن برسه بنظر من دختر باید ظریف باشه پسر راحت بتونه بغلش کنه ن دیگ اینجوری
پاسخ:با این جمله ی اخرت کاملأ موافقم . خخخ من الان تو وب تو بودم . پس ازت کارم کشین خخخ ... پس دیروز حسابی خوش گذروندی


leyli.net7
ساعت12:13---6 اسفند 1392
من ک گول نخوردم:):)آهنگتم غم عالمو ریخت تو سرمون
پاسخ:خخخ اگه تو گول میخوردی تعجب میکردم . راستی لیلا دیروز بهت خوش گذشت؟؟؟؟


فرزانه
ساعت10:27---6 اسفند 1392
دیـــــــــــــــــووووووووووو نهههههه
پاسخ:خووووووووودتی خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |