من و تو خخخ

                                            مــن و تــو                           

 

                                         

 

                                                 خخخخ

 

 



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت22:43---3 آبان 1394
بــه ایــن فـکــر مـیـکـنم

لالایـــی هــای مـــادرم

زیــر کــدام بـالشتکــ کـودکــی هــایـم جــا مانــده؟

شـایـد هــنـوز بـشـود آســوده خــوابـیـد
پاسخ:خیلی قشنگ بود مرسیــــــــــــــــ


marjan
ساعت8:46---11 مهر 1394
خیلی باحال مطالبت کلی خندیدم
پاسخ:خخخ خداروشکر


شینا
ساعت19:00---7 مهر 1394
پرسه زدن در خیالت
زیباترین نیاز من است
هوایم باش
تا نفسم نگیرد


nadiii
ساعت13:44---4 خرداد 1394
بـــوی تـــــند ســیــــگــــــار ...
گــــوشــــی قــــطـــــــع...
پــــــشــــــتـــــــش ســیــــــگـــــــار...
لــــــــــــش روی تخــــت ...
پــــــشــــــتـــــــش ســیــــــگـــــــار...
خـــــیره به عــکس مـشــتـــرکــــ...
پــــــشــــــتـــــــش ســیــــــگـــــــار...
دیگـــر ســُراغم را نگـــیر....
خـــودَم را جـــایــــــی در این زندگــــــی گـــم کــــردم...
نفـــس بکش....به جـــای من...
نــبـــــضم ضـــــعــیــــف اســـتــــــ ...
خــــــــــو بـــــــــــــم ...
ســـاده بـــــگــــــــویـــم دلـــــم مــــــــــــرگــــــ مـــــیـــــخـــــواهـــــد...
خــــوبــــم خوبــــــِ خوبــــ ...!!!


سهیلا
ساعت12:25---17 بهمن 1393
قرار نیس پست جدید بذاری محمد ؟؟؟
بذار دیگه
پاسخ:چشم سهیلاجان میذارم (-:


negar
ساعت14:25---16 بهمن 1393
سلام محمد جون
خواستم آدرس وبلاگ جدیدم رو بهت بدم با یک موضوع جدید البته بگم که قبلیه رو هم دارمش و سر میزنم....ادرس رو برات میزارم لینک کن

http://aksfantezi.loxblog.com/
عکس فانتزی
پاسخ:سلام نگارجان خوبی؟لینک شدی (-:


reyhane
ساعت3:52---16 بهمن 1393
فقط اومدم س ل ا م کنم برم نگی بی معرفتم خوبی
پاسخ:سلام ریحانه جان براچی بگم؟تو آخر معرفتی دختر (-:


negar
ساعت16:19---13 بهمن 1393
همممممم
گگگگگگگگگ
پاسخ:همممم


negar
ساعت16:05---12 بهمن 1393
هاااان؟؟؟؟!!!!
من این چیزا حالیم نیس باید پست برام بزاری!!!
پاسخ:خخخ نگار واسه کی پست بزارم؟ الام نت نمیاد توو لاین واسش میزارم


saeedsingle
ساعت21:00---11 بهمن 1393
سلام
اخرین پستمه

خداحافظی
پاسخ:نگوو


negar
ساعت15:50---11 بهمن 1393
ما پست جدید میخوااااااااااایم !!!!

پاسخ:تموم کردیم (-:


سهیلا
ساعت20:09---10 بهمن 1393
در خــاطــرے ڪــه ” تــــــویـــے ” دیگــــــران فــــرامـوشنــد ،

بگـــــــذار در گوشتـــــــــ بگــویـــم:

” میـــخــواهــمــــــــتـــــــ ـــــ ” …

ایـــن خــلاصـــــه ے ،

تمـــــام حـــــرفـــــــ هـــاے عاشقــــانـــــہ دنـــیاستــــــــــ …!!!
پاسخ:مرسیییییی سهیلاجان (-:


مریم
ساعت18:34---9 بهمن 1393
الان مثلا چرا کم پیدایی همشهر جان؟؟؟؟
پاسخ:مریم الان فقط لاین خخ همشم تقصیر الاست


نيوشا
ساعت9:53---9 بهمن 1393
خداوكيلي دختر كرم دارها
پاسخ:اره دخترا کرم دارن


reyhane
ساعت7:12---9 بهمن 1393
مثل باران خاطراتت ماندنیست

لحن پر مهر صدایت خواندنیست

گر چه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم

تا ابد مهر و وفایت ماندنیست
پاسخ:الههی چقد قشنگ ... هممم


reyhane
ساعت7:09---9 بهمن 1393
مثل باران های بی اجازه ، وقت و بی وقت

در هوایم پراکنده ای و من بی هوا ناگهان خیسم از تو
پاسخ:مرسی داری ......


reyhane
ساعت6:58---9 بهمن 1393
چ اهنگ قشنگی دوسش میدارم...

دلتنگی من کمتر نمیشه...
کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه...
پاسخ:مرسیییییی ریحانه جان قابل تورو نداره ... ممنون که بهم سر میزنی


reyhane
ساعت6:40---9 بهمن 1393
از وقت سحر تا دل شب یاد توام
در سوختن از آتش تب یاد توام
با عشق تو زندگی همی خواهم کرد
آن لحظه که جان رسد به لب یاد توام
پاسخ:لااااااااااااااااایـــــ ــکـ داری


لیلا
ساعت7:54---5 بهمن 1393
مگه در جریان نیسی وبمو حذف کردم
پاسخ:آره میدونم ولی گفتم شاید وب دیگه ایی ساختی


لیلا
ساعت18:46---1 بهمن 1393
الا کچاس که انقد دل تنگی
پاسخ:توو قلبم......


لیلا
ساعت17:13---1 بهمن 1393
نبینم غمتو محمد جان بوس بوس
پاسخ:اوه اوه لیلای خودمونی؟؟؟آدرس نذاشتی چرا؟


reyhane
ساعت16:22---1 بهمن 1393
وقتی تو نیستی …
شادی کلام نامفهومی ست !
و ” دوستت می‌ دارم ” رازی‌ ست ،
که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند !
و مـــَـن چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟
اینجا که ساعت وآیینه و هوا ،
به تو معتادند …
پاسخ:همممممم


reyhane
ساعت16:08---1 بهمن 1393
در غـــزل وقتــی کـه از آیینه صحبت می شود
بی گمان انگیزه ی پنهان من چشمان توست

باز می پرسی که دردت چیست؟ بنشین گوش کن!
درد من ، این درد بــی درمــان من: چشمــــان توست


reyhane
ساعت16:06---1 بهمن 1393
هیچ کس از عشق سوغاتی به جز دوری ندید
هر قدر یعقوب تنها شد زلیخا بیشتر

بر بخارِ پنجره یک شب نوشتی: “عاشقم”
خون انگشتم بر آجر حک کنم: ما بیشتر…
پاسخ:قشنگ بود آبجی ریحانه


reyhane
ساعت16:04---1 بهمن 1393
در غـــزل وقتــی کـه از آیینه صحبت می شود
بی گمان انگیزه ی پنهان من چشمان توست

باز می پرسی که دردت چیست؟ بنشین گوش کن!
درد من ، این درد بــی درمــان من: چشمــــان توست
پاسخ:هعییییییی روزگار


reyhane
ساعت17:02---30 دی 1393

*** مــن و تــو ***



پاسخ:اوه اوه (-:


negar
ساعت16:55---29 دی 1393
آخي چي شده داداشي !!!
پكري چرا؟؟؟ بعد از چند وقت اومدم همه خستن....داغونن....دپرسن.....!!!!
چرا؟؟؟؟
چي شده ناراحتي؟؟؟
الا هم ناراحته فكر كنم چون جواب كامنتم رو نداد!!!!

پاسخ:چیزی نیست ابجی نگار مرسی که بفکرمی ، الامم خوبه نگران نباش اون کم میاد نت وقتی هم میاد کامنتا رو تأیید میکنه میره


سهیلا
ساعت21:50---27 دی 1393
مـرا بـبـر بـہ شـمـالــے تـريـن نـقـطــہ ے آغـوشــت

بـہ دنـبـال ســتـاره اي

کـہ در چـشـمـانــت مـيـدرخــشـد

مـرا بـبـر بـہ ســرزمـيـنـے کـہ

دسـتـانــت دروازه ے ورود مــن اســت . . .

يـخ کـرده شـانـہ هـايـم در سـردے ايـن تـنـهـايـے

مـرا در آغـوش بـگـيـر
پاسخ:همممممممم )-:


negar
ساعت15:39---27 دی 1393
بعله در جريان هستم چه كار ها كه ميكنيد
پاسخ:وااااا چه کارا؟؟بگو اینجا همه خودین خخخ


reyhane
ساعت14:51---27 دی 1393
من ازغبارغربت این شهر بیزارم

نمی شود که بمانم عزیز ناچارم

همیشه یادتودر لحظه ها جاریست

تورابه جان ودلم دوست می دارم

غروب ها که دلم عاشقانه می گیرد

خراب می شود انگار حال واحوالم

هواییم که بیایم برای دیدارت

وزیر نم نم باران قرار بگذارم

سکوت کرده ام ودست بردعا دارم

تمام سال منتظر روز دیدارم
پاسخ:اوه اوه عااااااااااااالی بود ریحانه (-:


minaf
ساعت12:11---27 دی 1393
من اشتباه ڪرכم ببخشیـכ !

باگفتن این جمله ڪسے ڪوچیڪ نشـכه تاحالا !

وڪسے هم باگفتن این جمله نمرכه !

سر سوزنے شهامت میخاـכ !

اوج כوست כاشتن عزیزان

به اینه ڪه هرموقع כلشو آزرכه ڪرכیم

بهش بگیم من اشتباه ڪرכم ببخشیـכ !

اوج غرور آـכم כراینه ڪه כل ڪسے رو به כست بیاره

نه اینڪه با بزכلے اشتباهشو پنهان ڪنه !
پاسخ:مرسی مینا قشنگ بود


mar♥jan
ساعت19:16---26 دی 1393
خخخخخخخ اخه اینا چیه محمد
راستی داداشی تولد آریامه یادت نره بیای براش یه جشن تولد کوچیک گرفتم
پاسخ:اینا جای رد دندونای الاست ... کوفتش شه الهههههههههی خخخخ ... بسلامتی حتمأ میام ابجی مرجان


reyhane
ساعت1:10---26 دی 1393
اینجا نه تنها آدم ها بلکه کلمات هم یکدیگر را نمی فهمند

اینجا نه تنها آدم ها بلکه کلمات هم یکدیگر را کامل نمی کنند

اینجا نه تنها آدم ها بلکه پرستو ها هم گاهی زخم میخورند

اینجا نه تنها آدم ها بلکه دیوار هم گاهی فرو میریزد

اینجا نه تنها آدم ها بلکه آدم برفی هم آب میشود

اینجا نه تنها آدم ها بلکه جوانه درخت هم میخشکد

اینجا نه تنها آدم ها بلکه شیر ها هم گاهی تنها میشوند

اینجا نه تنها آدم ها بلکه پلنگ هم گاهی میترسد

اینجا سرزمین من است. گاهی به هر دلیلی شباهتی بین ما و هر چیز دیگر که فکرش را کنی بیداد

می کند.

و باز با تمام سختی برمیخیزیم

این است خواصیت انسان بودن
پاسخ:مرسیییییییی ریحانه خیلی قشنگ بود(-:


negar
ساعت20:51---25 دی 1393
سلااااااااام دوباره به همگي!!!!!
ورود مجدد خودم رو به جمع علافان و بيكاران معتاد اينترنت تبريك ميگم!!!
هوراااااا
پاسخ:سلامممم نگار خوبی؟خخخخخ خوش اومدی بهت تبریک میگم ... نگار ما واسه سرگرمی اینجاییم هااا ، خودت که میدونی هههه


سهیلا
ساعت22:57---24 دی 1393
با اینکه بعضى کار ها را نباید انجام داد

اما به لذت اش مى ارزد

مثل سر کشیدنِ پارچِ آب

آن هم در چله ى تابستان و یا

فکر کردن به تو

وقتى مى دانم معشوقه ى من نیستى!

خدا شفا "ندهد" ، خدا شفا ندهد

وقتى این روزها

دوست داشتن ات نوعى مرض شده است!
پاسخ:اوووووووه چه کامنت قشنگی ... مرسی داری سهیلا (-:


زری
ساعت18:21---23 دی 1393
واااااااااااااااااا نکن زشته پسرمردمو ناکارکردی ناقص شد الان خخخخخخخخخخخخ
مردناقص هم بدردنمیخوره.
لاییییییییییییییک ممدی
پاسخ:اووووووووووه حالا چرا شماها غصه منو میخورین خخخ


سهیلا
ساعت18:17---23 دی 1393
+18
.
.
.
.
.
..
.
.
.+17
.
.
.
..
.
.
+16
.

.
.
+15
.
.
.
.
.
.+14
.
.
.
.
.
.+13
.
.
.
.
.
+12
.
.
.
.
.+11
.
.
.
.
.
.+10
.
..
.+9
.
.
.
.+8
.
.
..
+7
.
.
.
.+6
.
.
.
.+5
.
.
..
.+4
.

.
+3
.
.
.
+2
.
.
.+1
..
.
..
.
-1
.
.
.
-2
.
.
.
.
-3
.
.
.
.
-4
.
.
.
-5
.
.
.
.
-6
اینجا دیگه هوا سرد میشه باس کاپشن بپوشی
...
به نام خدا
ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺩﻳﺪﻯ....
ﺩﺍﺭﻩ ﺩﻧﺒﺎﻝ مطلب ﺧﺎک ﺑﺮﺳﺮﻯ ﻣﻴﮕﺮﺩﻩ ...
ﻣﻦ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﻧﻤﻴﺸﻢ، ﻭﻟﻰ ﻳﻪ ﮔﻨﺎه ﺑﻪ ﺟﻤﻊ ﮔﻨﺎﻫﺎﻧﺶ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻛﻦ
ﺩﻫﻨﺸﻢ ﺳﺮﻭﻳﺲ ﻛﻦ...
ﻳﻪ ﺛﻮﺍﺑﻴﻢ برای من بنویس که کمکت ﮐﺮﺩﻡ ﻣﭽﺸﻮ ﺑﮕﻴﺮی
پاسخ:خخخخخ روانی


سهیلا
ساعت18:04---23 دی 1393
چرا همچین می کنی الا؟؟؟؟؟؟
جاش می مونه راست میگه محمد خب

محمد ادبت تو حلقم


پاسخ:ههههههه بزار بکنه مال خودشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |