دنیا

                                   دنیا ادامه ی لبخند توستـ

 

                             کهـ تا آخرینـ لبخند منـ کشـ میـ آید

 

                                          تو لبـ بر میچینیـ

 

                                                 و منـ

 

                        جاییـ میانـ آسمانـ و زمینـ معلقـ میـ شومـ

 

      

 

                          زندگیـ میکنمـ و برایشـ دلیلـ همـ دارمـ

 

                                         دوستـ داشتنـ تو

 




نظرات شما عزیزان:

mohammad.
ساعت12:14---15 مهر 1394


آدمها مثل پاییزند

به سادگی یك سلام تا سلامی دیگر

رنگ عوض می كنند....!

اما من زمستان می مانم...!

شاید كسی دوستم نداشته باشد...

اما یك رنگم و بی ریا....


الهام
ساعت13:15---6 دی 1393
لااااااااااااایک داداش
پاسخ:مرسیییییییی ابجی الهام


مائده
ساعت12:18---30 آذر 1393

عشق مثل پرواز است،

بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت !
پاسخ:لایک


rooz19
ساعت23:18---27 آذر 1393
سلام داداشی اژم

بگو باد ها نوزند...
تو که کنارم باشی دلیلی ندارد انها
عطر تنت را به من ارمغان بیاورند...
پاسخ:مرسیییییی لایک داری آبجی رز


شقایق فتحیان
ساعت9:01---20 آذر 1393
خیلی قشنگههههههههههههه
پاسخ:مرسیییییی شقایق (-:


تانیا
ساعت21:18---11 آذر 1393
وقتی از درد به خود می پیچیدم
همسایه ها گفتند: چقدر قشنگ قر می دهی…
و سالهاست من هنــــــــوز
رقاص پردرد خیابانهایم…
پاسخ:بابااا رقاص


نرجس بانووو
ساعت10:11---7 آذر 1393
جالب بوود
پاسخ:مرسیییی نرجس ، ممنون که سر زدی


مریم
ساعت17:51---2 آذر 1393
منو بگو با چه ذوق و شوقی رمز خواسم کپک بیام بزنمت خدایی حسابی حالم گرفته شد
پاسخ:خخخخخ شرمندتم مریم ... گفتم که دلخور نشی


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:27---1 آذر 1393
ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻣﺠﺎﺯﯾﺴﺖ؟!
"ماﻫﻤدیگر ﺭﺍﺣـﺲ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ "...
مهربانی وﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ "ﻋﮑﺲ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ"...
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻏﻤﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ "ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯾﺶ "...
شادی و ﺧﻨﺪﻩ اش ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ " ﺟﻮﮎ ﻫﺎﯾﺶ "...
ﺗﻮﺟﻪ ﺍﺵ ﺭﺍﺑﺎ" ﻻﯾﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﻫﺎﯾﺶ "...
حضورش ﺭﺍﺍﺯ ﺭﻭﯼ "علامت آنلاینش "...
ﻟﺠﺒﺎﺯی ودلخوری اش رﺍاﺯ ﺭﻭﯼ" ﺑﻼﮎ ﻫﺎیش"...
نگویید ﻣﺠﺎﺯﯼ!!
ﻣﺎﺩﺍﺭﯾﻢ ﺍﯾﻨﺠﺎﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺭﺍﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ...
یقین داریم...
مااینجاراباور داریم...
ﻣﺎﺍﯾﻨﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ...
ﺷﺐﻫﺎﯾﻤﺎﻥ...
ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﻤﺎﻥ...
ﺩﺭﺩﻫﺎﯾﻤﺎﻥ...
دلتنگیهای گاه وبیگاهمان...
ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳـﺖ...!
پاسخ:همممممم مرسیـ کهـ اومدیـ ترلانــــ


مریم
ساعت13:10---1 آذر 1393
اون قسمت عکس از خودت به منم رمز میدی؟لطفا؟
پاسخ:دلم میخواد بهت بدم ولی می ترسم بشناسی منو خخخخ شاید ابجی واقعیم باشی از کجا معلوم؟؟؟!!!!


مریم
ساعت14:05---29 آبان 1393
ای بابا مگه بچه های طبسم آدرس میذارن فک کردم ادرس مارو بلدی خخخخ
پاسخ:مریم تو بودی بدون ادرس اومدی!!! خب بچه طبس یه دونه داریم ولی مریم تا دلت بخواد خخخخ


Áäžáм
ساعت19:24---28 آبان 1393
خوبم شما خوبی؟
کم پیدایی
پاسخ:خخخخخ هستم خدمتت


Áäžáм
ساعت20:37---27 آبان 1393
سلام آپم
پاسخ:سلام خوبی؟


Áäžáм
ساعت20:35---27 آبان 1393

مهلت بده میروم!


اما پایت را بردار تا غرورم را جمع کنم!



Áäžáм
ساعت20:33---27 آبان 1393
میدونی چرا خدا لای انگشتات فاصله گذاشته؟؟
برای این که این فاصبه ها رو با انگشتای کسی که دوسش داری پر کنی



Áäžáм
ساعت20:33---27 آبان 1393
لبخندت تمام تعادل شهر را به میزند.
تو بخند من شهر را دوباره میسازم.!



Áäžáм
ساعت20:32---27 آبان 1393

نبودت را باور کرده است قلب تنهایم...
اما گونه هایم رد نبودت را حس میکند.. بازگــــــــــــــــرد



Áäžáм
ساعت20:32---27 آبان 1393

زندگی پانتومیم است..حرف دلت را بزنی باختی!!!


Áäžáм
ساعت20:30---27 آبان 1393

چقدر باید بگذرد تا من در مرور خاطراتم..
وقتی از کنار تو رد میشوم
تــــــنـــم نلزرد......
بغضـــم نگیرد....


Áäžáм
ساعت20:30---27 آبان 1393
آنکه میرود نمیفهمد,اما انکه بدرقه میکند..خوب میداند کاسه ی اب معجزه نمیکند

Áäžáм
ساعت20:29---27 آبان 1393

کسی را پیدا کنید که از بوسیدن شما خسته نشود.
وقتی احساس حسادت میکنید شما را در آغوش بگیرد.
وقتی عصیانی هستید شما را درک کند و ساکت بماند
وقتی حالتان خوب نیست دستتان را بگیرد
آینده اش را با شما تصور کند و برایش برنامه ریزی کند.
وقتی چنین کسی را یافتید..هرگز رهایش نکنید


Áäžáм
ساعت20:29---27 آبان 1393
دست از پا خطا کنی تعویض میشوی!
همین حوالی کسی شبیه توست,ا
این است پیام عشق های امروزی!!!!


پاسخ:خخخخخ این است پیام کسایی که توو 14 سالگی عاشق میشن خخخخ


Áäžáм
ساعت20:27---27 آبان 1393

سخته با بغض بنویسی...
با خنده بخونه!


Áäžáм
ساعت20:27---27 آبان 1393

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای!
این منم که حتی به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند,صحبت از فراموشی نیست,
صحبت از لیاقت است!


Áäžáм
ساعت20:26---27 آبان 1393
تا میخواهم از تو دل بکنم صبر می آید,چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را

Áäžáм
ساعت20:25---27 آبان 1393

دیگر صاف راه نمیروم!
مهم نیست بگویند:سالم نیستم
مهم این است که تو میدانی غم نبودت کمرم را خم کرده...


Áäžáм
ساعت20:24---27 آبان 1393

ادعای بی تفاوتی سخته اون هم نسبت به کسی که زیباترین حس دنیا رو با اون شناختی!!


reyhane
ساعت13:22---27 آبان 1393
ﻧﻔﺲ ﻧﻤﯽ ﮐﺸــــــــﺪ ﻫــــــــﻮﺍ
ﻗـــــــــﺪﻡ ﻧﻤﯽ ﺯﻧﺪ ﺯﻣﯿـــــــﻦ
ﺳﮑـــــــــﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨـــــﺪ ﻏﺰﻝ
ﺑــــــــﺪﻭﻥ ﺗـــــﻮ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻤﯿﻦ ..

پاسخ:لااااااااااااایکـــــــــــــــــ ــــ داری ریحانه (-:


شیما
ساعت12:15---27 آبان 1393
در دادگاه عشق ...
قسمم قلبم بود ...
وکیلم دلم ...
و حضار جمعی از عاشقان ...
قاضی نامم را بلند خواند...
گناهم را اعلام کرد،"دوست داشتن تو"
محکوم شدم به تنهایی...
کنار چوبه ی دار از من خواستن ...
تا آخرین خواسته ام را بگویم...
ومن گفتم به تو بگویند:دوستت دارم

پاسخ:لااااااااااااااااایکــــــــــــــــ داریـ شیما


مریم
ساعت12:07---27 آبان 1393
کاش تو این جاده یه تابلو نصب می کردن واسه دلخوشیم ...\"تو\" دو کیلو متر...
پاسخ:مرسیی قشنگ بود ، آدرست کو مریم خانم؟!!


reyhane
ساعت10:22---27 آبان 1393
سلام محمد عزیز ممنون ک تو این مدت تنهام نزاشتی همش تو بودی @} ;-
تو چطوری خوبی خوشی؟
پاسخ:خواهش میکنم آبجی ما رفیق نیمه راه نیستیم والاا خخخخ منم شکر خدا خوبم نفسی میاد و میره(-:


reyhane
ساعت9:27---27 آبان 1393
براي روزهاي خوبت دعا ميكنم
روزهاي خوب تو
ربط عجيبي دارد
به
خوب شدن
حال
سلاااام محمد خوبــــــی
من

پاسخ:سلامممم ریحانه خوبی؟؟؟خوش اومدی ابجی (-:(-:


مری
ساعت9:25---27 آبان 1393


پزشکی با پرستارش رابطه نامشروع داشت. بعد از مدت کوتاهی پرستار گفت که حامله شده. پزشک که تمایل نداشت همسرش از این رابطه بو ببره مقداری پول به پرستار داد و گفت برو ایتالیا و اونجا زایمان کن. پرستار گفت باشه، ولی من چطوری میتونم بهت خبر بدم که بچه به دنیا اومده؟ پزشک گفت: هیچی، کافیه یه کارت پستال برای من بفرستی و پشتش بنویسی \"اسپاگتی\". اون موقع من میام و هزینه ها رو پرداخت می کنم. پرستار پول رو گرفت و به ایتالیا پرواز کرد.

شش ماه بعد همسر دکتر به مطبش زنگ زد و گفت عزیزم امروز یه کارت پستال خیلی عجیب برات از اروپا اومده و من نمیدونم معنیش چیه. دکتر گفت صبر کن میام خونه برات توضیح میدم.

بعد از ظهر وقتی دکتر به خونه برگشت و کارت پستال رو خوند، دچار حمله قلبی شد و رو زمین افتاد. ماموران اورژانس اونو به اتاق عمل بردن و جراح برای آرامش دادن به زن برگشت.

جراح پرسید علت ایست قلبی چیه؟ زن کارت پستال رو در آورد و پشتش رو خوند:

\"اسپاگتی، اسپاگتی، اسپاگتی، اسپاگتی . دوتا با سوسیس و دوتا بدون سوسیس


پاسخ:هههه جالب بود


الا جوووون
ساعت18:38---26 آبان 1393
فکر کردم ثبت نشده عزیزم بوووووووس
پاسخ:فدایـ فکر کردنتـ بره ممدیـــــ ، تکراریشمـ دوسـ دارمـ عشقممممم بوووووووووووووووووسسسسسس


الاااا جوووون
ساعت18:03---26 آبان 1393
ممدي كجايي الاا جونت اومده . اووووووووووم فدات بشه الات . دلم واست تنگیده بود نفسم
پاسخ:خوش اومدیـــــــــــــــــ عمرمـ اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم پیامـ تکراریـ میفرستیـ باز


الا جوووون
ساعت17:51---26 آبان 1393
ممدی کجایی الااا جونت اومده . اوووووووووووم فدات بشم نفس الا. چقدر دلم واست تنگیده بود
پاسخ:هستمـ زندگییییییییییییییییییییی ... قربونـ دلتـــــ برهـ محمدتـ


زری
ساعت11:41---25 آبان 1393
ی وقتی لازمه یکی کنارت باشه...کاری نکنه وحرفی نزنه ها!فقط باشه...
ممنون ک ب وبم سرزدی وب عالی داری خستنباشی
پاسخ:دقیقأ همممممم ، ممنونـــــــــــــــــــ ... مرسییی که اومدی بازم بیا


negar
ساعت21:16---24 آبان 1393
دوستان عزيز تسليت ميگم......
يكي هس تو قلبم....كه هر شب واسه اون مينويسم اون ((خوابه)).....
پاسخ:منمـ بهتـ تسلیتـ میگمـ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 24 آبان 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |