خدایا بیخیالـ !!!

                                             خدایا بیخیالـ

 

                     میدانمـ گناهـ استـ ، اما منـ عاشقـ اینـ گناهمـ

 

                                       گناهـ همـ آغوشیـ با او

 

                                             خدایا بیخیالـ !

 

                                    منـ بویـ تنـ او را میـ خواهمـ

 

                زلـ زدنـ بهـ چشمایـ قشنگشـ برایمـ تمامـ لذتـ هاستـ

 

               شیرینـ ترینـ گناهـ زندگیـ امـ چشیدنـ لبانـ سرخـ اوستـ

 

                        ما میـ خواهیمـ با همـ بهـ جهنمـ تو بیاییمـ

 

                                قسمـ بهـ خودتـ کهـ با عشقـ

 

                             جهنمـ تو بهشتـ میـ شود برایمانـ

 

               

 

                                     ما بهـ همـ نمیرسیمـ

 

                                                 اما

 

                                  بهترینـ غریبهـ اتـ میـ مانمـ

 

                                             کهـ تو را

 

                             همیشهـ دوستـ خواهمـ داشتـ

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پری
ساعت11:07---7 آبان 1393
میخاستم یکیشو کپی کنم نشد
پاسخ:الههی........


بیاتابترکی ازخنده
ساعت10:36---25 مهر 1393
بعد از یه مدت اومدم پروفایلمو چک کنم که با کیا چت کرده بودم . . .
دیدم المیرا شده حسن !
سحر شده جمشید !
شقایق شده مهدی!
.
.
.
.
حالا عمق فاجعه اینجاست که من باجمشید اسم بچمونم انتخاب کرده بودم
پاسخ:خخخخخ عجبــــ


پشه ها هم میخندند
ساعت19:56---17 مهر 1393

پاسخ:نــــه معلومه دندونات هنوز سالمن


بیاتابترکی ازخنده
ساعت19:27---14 مهر 1393
من ماندم و ۱۶ جلد لغت نامه،

که هیچ کدام از واژه هایش مترادف این “دلتنگی”های لعنتی نمیشود

کاش دهخدا میدانست دلتنگی معنا ندارد !

درد دارد.......
پاسخ:یعنی تو هم دلتنگ میشی؟؟!!!(-:


الا جوووووووووووون
ساعت14:39---12 مهر 1393
آخ قربون ممدی برم من
پاسخ:فداتـ شمـ عشـــــــقمـ بووووووووووووووووووس


دنیا
ساعت13:47---12 مهر 1393
گاهی باید دستاشو بگیری تو دستت و ....

فقط یه جمله بهش بگی:
"من واسه یه لحظه بیشتر با تو بودن حاضرم همه دنیا رو بدم"

پاسخ:لاااااااایکــــــــــ ــــ داری


دنیا
ساعت13:44---12 مهر 1393
خدایا.....




این روزها......




دلتنگم......




باورکن این یکی دیگرشعرنیست.....
پاسخ:زیبا بود دنیا..........


reyhane
ساعت11:20---12 مهر 1393
به سلامتی تویی که الان کامنت قبلی و خوندی و یاد عشقت افتادی
وبه سلامتی عشقی که طالعش به اسم من نبود ولی هنوز دوسش دارم
پاسخ:مرسیییییی ریحانه (-:


reyhane
ساعت11:12---12 مهر 1393
اینجا عشق یعنی اینکه به خاطر چشمهای دور و برت . . .معشوقت را فقط از پشت گوشی بوسیده باشی...!
پاسخ:همممم


reyhane
ساعت10:38---12 مهر 1393
مانده ام میان رفتن یا ماندن
خاطره ساختن یاخاطره شدن
مانده ام میان دلواپسی هایم واشک های تو
میبینی چه ساده قصه میشویم!

پاسخ:الهههی


بیاتابترکی ازخنده
ساعت19:29---9 مهر 1393
کم پیدایی داداشی اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟؟؟

saeedsingle
ساعت19:26---9 مهر 1393
++ هر روز بی "تـــــــــــــــــــــو" خط عمر کف دستم کوتاه تر میشود

atefeh
ساعت18:04---9 مهر 1393
בُنبالـ کِسے نیستـمـ کہ وَقتے میگمـ میرҐ



بگہ : “ نَرو ”....



کِسے رو میخواҐ کہ وَقتے گفتمـ میرҐ



بگہ : صبـ کُـלּ مَنَمـ باهاتـ بیاҐ ،" تَنها نَرو...


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت17:33---8 مهر 1393
سلامتی پسری که وقتی دلت گرفته داغونی و پشت تلفن سرش دادو بیداد میکنی

و تلفنو روش قطع میکنی، اما میدونی چقدر اون لحظه محتاجشی ، پشت سر هم زنگ

میزنه تا آرومت کنه.....

پسری که وقتی باهاشی تمام مدت دستش تودستته....

پسری که چشاش مغروره ، راه ب راه شعرای عاشقونه ی الکی برات نمیخونه ،اما هردفه

که میگه تا تهش هستم چشاش از عشق برق میزنه..

پسری که وقتی صبح بهش زنگ میزنی تازه از خواب بیدار شده و آروم میگه جوووونم،صدای

خواب آلودش دیووونت میکنه.....

پسری که خاطرخواه کم نداره اما وقتی باهات عهد رفاقت میبنده نفر سومی تو برنامش نیست..

پسری که براش مهم نیست دوست دختر دوستش ازتو خوشگلتره، هربار تو چشات زُل میزنه و

میگه تکی تو دختر....

پسری که دستاتو که تو دستاش میگیره حس امنیت وجودتو پر میکنه......

پسری که وقتی میره مهمونی خونه ی فامیل زنگ میزنه و نیم ساعت تو حیاط باهات حرف میزنه

که بهت نشون بده تو نخ هیچ کدوم از دخترای تو مهمونی نیست....

پسری که گل مورد علاقتو میدونه و هرازگاهی با یه شاخه از اون گل خوشحالت میکنه....

پسری که عاشقی بلده....

پسری ک حرف نمیزنه ک نتونه بهش عمل کنه ، هر حرفی زد پاش وایمیسته

پسری که تو خیابون تا یکی بهت کج نگاه کنه دکور صورتشو عوض میکنه...

پسری ک بعد یه دعوای مفصل ک باهم آشتی کردین ، ازش میپرسی هنوز دوسم داری؟؟؟

لبخند میزنه دستشو دور گردنت حلقه میکنه و میگه عاشقتم به مولا...

پسری که وقتی تو پاییز تک سرفه میزنی با حرص میگه:مریض نشیاااا...

پسری که وقتی میبینه به دخترای دورورش حساسی و حسادت میکنی دستتو میگیره و میگه:

دلت قرص باشه ، بقرآن من فقط مال خودتم...

با این پسر چیکار میشه کرد؟؟؟

مگه میشه دوسش نداشت؟؟؟

مگه میشه عاشقش نبود؟؟؟

به سلامتی اینجور پسرا کمــن ولی وجود دارن.....بهم سر بزن


مائده
ساعت11:34---7 مهر 1393

لازم نيست بين دونفر حرفي گفته بشه ...

همين كه دستتو اروم بگيره

و يه فشار كوچيك بده...

همين تموم گفتني هاست...


مائده
ساعت11:33---7 مهر 1393
گاهي ميتوان تمام دنيا را در اغوش كشيد. . .!

فقط كافيست تمام دنيايت يك نفر باشد . . .


minaf
ساعت19:07---6 مهر 1393
سلااااااااااااااااااااااام دوست عزیزم , من لینکت کردم , از این به بعد بر پستات نظر میزارم خوشحال میشم توام همین کارو بکنی , امیدوارم لحظه های خوبی تو وب هم داشته باشیم minaf

بیاتابترکی ازخنده
ساعت18:31---6 مهر 1393
به بعضیا باید گفت:
تــو کــه انــقــدر بــارِتـــه ،
دیــســک ِ کــمــر نــگــیــری یــهــو ...:|



بیاتابترکی ازخنده
ساعت18:30---6 مهر 1393
فانتزی دخترا :

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ۶ ﺗﺎ ﮐﻠﻤﻪ ﺧﻼﺻﻪ ﺷَﻢ:

عروس

ﭼﻘﺪ

قشنگه

ﺍﯾﺸﺎﻻ

ﻣﺒﺎﺭﮐﺶ

ﺑﺎﺩ


بیاتابترکی ازخنده
ساعت18:29---6 مهر 1393
كاش نوه هام یه روزى بفهمن

پدربزرگشون از هیچكس هیچى یاد نگرفت بس كه خودش درس عبرت بود :|


بیاتابترکی ازخنده
ساعت18:29---6 مهر 1393
مــورد داشتیم دختره بخاطر خیـانت دوس پـسـرش میخـواسته خــودکشـــی کــنه !
بقــیه دوســت پــســراش نــذاشـــتن ... !


بیاتابترکی ازخنده
ساعت18:28---6 مهر 1393
سلام داداش ممدببخشید دیر سرزدم همش بخاطر مدرسه هاس معذرت

شبنم
ساعت18:17---5 مهر 1393
سر زدم بهش میشه من به الا سر نزنم حرفی میزنی هااا
پاسخ:دمتــــــــــــــــ جیززززززز


شبنم
ساعت18:08---5 مهر 1393
خواهش میکنم داداش محمد
پاسخ:میگم سر از الام نمیزنی چرا؟؟؟؟ )-:


شبنم
ساعت17:23---5 مهر 1393
در مــن

آدم بــرفــی ای ســت

کــه عــاشــق آفتــاب شــده!

و ایــن،

خــلاصــه همــه داستــان هــای عــاشقــانــه جــهان اســت . . .
پاسخ:مرسیییی ابجی شبنم


شبنم
ساعت15:31---5 مهر 1393

سكوت.....

رســا تــرین فــریــاد یک ” زن ” است …

وقتی سکوت میکند …

وقتی بحث نمیکند …

وقتی برای به کرسی نشاندن عقایدش تلاش نمیکند …

بــفــهــم ..!

که واقعــاً آسیب دیده است ….


پاسخ:باهاتـ موافقمـ شدیـــــــد


mar♥jan
ساعت14:55---5 مهر 1393
چشمانم را به ابرها قرض می دهم

کافیست عکست را نشانم دهند

خشکسالی چند سال اخیر را جبران خواهم کرد . . .
پاسخ:قشنگ بود مرسییی مرجان


شبنم
ساعت19:17---4 مهر 1393


وقتی دو♥برای یکدیگر بــتــپد

هیـــچ " فـ ـا صـ لــ ـه ای " دور نــیست ،

هیچ زمانی زیــــــاد نیست

و هیچ عشق دیگری نـــــــمی تواند آن دو را ،از هــــــم دور کند !
محکم ترین برهانِ عشق ، اعتماد است …
پاسخ:اره قبول دارم البته هر دو واسه هم بتپن میفهمی چی میگم ابجی؟


الهام
ساعت14:20---3 مهر 1393
هنوز هم ، حوالی خواب های

شبانه ام پرسه میزنی

لعنتی !!!

دیر وقت است ، آرام بگـــــــیر

بُگذار یک امشب را آسوده بخواب…

پاسخ:کی؟؟؟من؟؟؟؟ خخخ


الهام
ساعت14:18---3 مهر 1393
هر چند وقت یکبار بودنت را بیادم بیاور
من از نبودنت میترسم

پاسخ:وااا الهام چرا گریه؟؟؟


الا جوووووووووووون
ساعت12:03---3 مهر 1393
فدااااااتون
پاسخ:اووووووووووووووووممممم ممممممم ممممم مم بچسبــــــــون لباتووو


دنیا
ساعت14:18---2 مهر 1393


آرامشی میخواهم



خلوتی میخواهم



تو باشی و من



در کنار هم



تو سکوت کنی و من گوش کنم



و من آرام بگویم *دوستت دارم*و تو گوش کنی



و آرام بگویی: من بیشتر



بودنت را دوست دارم



وقتی دست دور کمرم حلقه میکنی



و مرا به آغوشت سفت میفشاری و وادارم میکنی



که به هیچکس فکر نکنم



جز تو
پاسخ:لاااااااااایکــــــــــــ داری دنیا


الا جوووووووووووون
ساعت9:17---2 مهر 1393
اول و آخرش متعلق به خودمی
پاسخ:اووووووووووووووووف بگردمـــــــــــــ


الا جوووووووووووون
ساعت10:01---1 مهر 1393

بووووووووووووووووووووووووووووو وووووووس رو چشما
بووووووووووووووووووووووووووو وووووووووس رو لپت
الان دیگه کامل اصلاح کردی ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اره دیگه ، ولی خودمونیم توو این چهل روز ریشو سبیلم بدجور بلند شده بودن خخخخخ



مینا
ساعت7:48---1 مهر 1393
در این دنیا بی شک یک نفر

بی تاب خنده های توست

بی قرار آغوش توست

در این دنیا بی شک یک نفر

طعم بوسه های تو را می فهمد

خط به خط آغوش تو را میخواند

در این دنیا بی شک

یک نفر...

تو را آنقدر میخواهد

که گویی

قبل از او.....

هیچکس در قلب تو...

خانه ای نداشت ....
پاسخ:قشنگ بود مرسی که بهم سر زدی ، بازم بیا مینا


الهام
ساعت12:00---31 شهريور 1393
آپمممممممممم محمد
پاسخ:حتمأ میام.........


الهام
ساعت12:00---31 شهريور 1393
لایک داری محمد
پاسخ:مرسیییی الهام


الهام
ساعت11:58---31 شهريور 1393
محمد یکم مارو درک کن ما مجرد هستیمااااا خخخخخخخخ
پاسخ:خخخخخ الهام ما همه مجردیم


ye zakhar
ساعت7:55---31 شهريور 1393
وای با این جمله عاخریت خعلی حال کردم
پاسخ:بقول یه دوست عزیز هیییییی روزگااار هممم


دنیا
ساعت23:52---30 شهريور 1393
دروغ میــگویـــی...!!!

که دلـــت به بـــودنم خـــوش است...

بـــود یا نبـــودم در رونـــد زنـــدگـــیت هیچ تـــاثیــــری ندارد...

تـــو قلــــبت بــــرای هـــمــه زد جــــز مـــــن

پاسخ:قشنگ بود )-:


دنیا
ساعت9:04---30 شهريور 1393
دلم با تو بود



تو ولی سرد شدی



آنقدر سرد که به ناچار گرمایم را به تو بخشیدم



و تو به من تهمت سرد شدن زدی


دنیا
ساعت9:01---30 شهريور 1393
ه سلامتیِ اونی که وقتی بودیم باهامون حال کرد ، اگه نبودیم ازمون یاد کرد

اونی که اگه بودیم دعامون کرد ، اگه نبودیم آرزومون کرد

اونی که وقتی بودیم خندید ، اونی که وقتی نبودیم نالید

سلامتیِ اونی که هرچند دلخور بود ولی واس دلخوشیِ ما خندید
پاسخ:به سلامتیشــــــــ


دنیا
ساعت8:08---30 شهريور 1393

"سخت" است ببازی

تمام احساس پاکت را

و هنوز نفهمیده باشی

اصلا "دوستت"داشت...
پاسخ:لاااااایکــــــــ ـــ


دنیا
ساعت8:05---30 شهريور 1393
هر از گاهی,



سراغی بگیر,

پیامی بده,

احوالی بپرس!!!

خیلی نگذشته است از روزهایی که ,

.

.

.

عزیز دلت بودم !
پاسخ:قشنگ بود..........


....
ساعت21:28---29 شهريور 1393
ﻃﺮف ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﯾﺎﺭﻩ…
ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺁﺭﻩ…
ﺍﺩﻋﺎﯼ ﭘﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ ..!
تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی
الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر…
شخصیت من چیزیه که من هستم…
اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو چی باشی…


atefeh
ساعت18:56---29 شهريور 1393
همانند گرگی هستم خسته از نبردهای پی در پی برای زندگی...



در گوشه غار تنها نشستم و زخم هایم را می لیسم ..
وای به روز انتقام....
" همه را غار نشین خواهم کرد...."
پاسخ:عالیـــــــــــ بـــــــود


atefeh
ساعت18:49---29 شهريور 1393
دلم تنگ شده برا روزایی که:


شبا اس میدادی" مال خودمی "


روزا بیست بار اس میدادی" دوست دارم "


ولی قهر میکردم،قبل از اینکه بخوابی اس میدادی" آشتی نکردیمااااااا "


" هنوز قهری "


دلم تنگ شده


atefeh
ساعت18:44---29 شهريور 1393
گاهــی چه اصــرار بــــيهوده ايســـــت...
اثــــبات دوســــــت داشـــتنمان به آدم ها ، مــــــعرفت های بی جايمان...
مـــــهربانی كردن های الـكيمان ... بها دادن های بــــيش از حدمان ...
تــــلاش های بی مورد برای حفظ رابـــطه هايمان ! ...
و قتی برای آدم های امروزی خوبی و بدی يكی اســـت !


سهیلا
ساعت18:08---29 شهريور 1393

دلتنگی خیابان شلوغی است

که تو در میانه اش ایستاده باشی

ببینی می آیند ببینی می روند

و تو

همچنان ایستاده باشی



اهنگ وبت خیلی قشنگه محمــــد
لایکـــــــــــــ داری شدیــــــــــــــــــدا

پاسخ:مرسییی سهیلاجان (-:


atefeh
ساعت12:26---29 شهريور 1393
یه وقتایی باید رفت…!
اونم با پای خودت…!
باید جاتُ تو زندگی بعضی ها خالی کنی…!
درسته تو شلوغیاشون متوجه نمیشن چی میشه…!
ولی بدون…
یه روزی…
یه جایی…
بد جوری یادت می افتن که دیگه خیلی دیر شده خیلی…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |