میدانیـ

 

                                  دلم یکـ جرعه شرابـ میخواهد

 

                              و همـ آغوشیـ با تو که مستمـ کند

 

                                                خمار تنتم

 

                                    به زمینـ و زمانـ میکوبمـ تا

 

 

                                 کمیـ از آغوشتـ بهـ تنمـ برسد

 

                                                                                 

 

        

 

                             انگشتانمـ بهـ لمسـ تنـ تو محتاجند

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

راحله
ساعت11:20---12 مهر 1393
ایول جیکر
پاسخ:مرسییی که سر زدی راحله ، خب ادرس میذاشتی دختر؟!!


فائزه
ساعت18:54---30 شهريور 1393
عالییییییییییییی.
پاسخ:مرسیییی فائزه بازم بیا


atefeh
ساعت11:33---13 شهريور 1393
دلم خوش نیست غمگینم . . .

کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند . . .

کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی

تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :

عجب احساس زیبایی … ! تو هم شاید نمیدانی … !


shadi
ساعت5:51---13 شهريور 1393

پاسخ:قربون شماا خخخ


hasan
ساعت22:51---9 شهريور 1393
وبت خیلی جالبه موفق باشی
پاسخ:ممنون که اومدی


پشه ها هم میخندند
ساعت1:03---9 شهريور 1393
امروز با بابام دعوام شد.....
هيچي ديگه الان دارم دنبال اسپانسر واسه اهنگهای غمگینم ميگردم
پاسخ:هههه


parisa
ساعت9:24---1 شهريور 1393
امروز تنه یه پسره یه شلوار دیدم ، با هر فرمولی حساب کردم که ببینم این شلوارو چطوری پاش کرده نفهمیدم …
لامصب فک کنم با پاشنه کش پوشیده بود !


parisa
ساعت9:23---1 شهريور 1393
امروز به طرف میگم : کلاغه برام خبر آورده که سیگار میکشی … برگشته میگه : تو چی میکشی که می تونی با پرنده ها صحبت کنی ؟ مردم حاضرجوابه ما داریم ؟

پشه ها هم میخندند
ساعت17:45---20 مرداد 1393
با چتریابدون چتر مهم نیست
.
.
.
.
بی خدا خیس بارانی


mar♥jan
ساعت20:17---17 مرداد 1393


دوست داشـتن یعنی ؛

اونـی کـه ، اگـه صــد دفـعه هـم نـاراحتـش کـنی ..

هــر بــار مــیگه : این دفـعه ی آخــریه کـه می بخــشمت !

و بـا اخــم مــیاد تـو بغــلت …!

پاسخ:اخیییییی حوس بغل کردم


شیرین عسل
ساعت12:22---16 مرداد 1393
بعضیا تو زندگیت نقش دیوارو بازی میکنن

نه دوست داری خرابشون کنی ؛ نه میتونی بهشون تکیه بدی … !!!
پاسخ:عجب کامنت قشنگی


ترلان
ساعت17:34---14 مرداد 1393
کاش میشد....

سکوت را از باور یک اتفاق دزدید!

ان وقتـــ

من چقد حرف برای گفتن داشتم!
پاسخ:کاش کاش کاش


صبارونالدو
ساعت12:58---13 مرداد 1393
لینک شدین شما!
پاسخ:ممنون تو هم لینکی...


الا جووووووووووووون
ساعت23:35---11 مرداد 1393

الهی قربونت برم
همممممممممممممممم
این چه اهنگه
پاسخ:هممممممممممممم)-: چشه گلم؟



شیرین عسل
ساعت9:13---11 مرداد 1393
اشک ها قطره نیستند


بلکه کلماتی هستند که می افتند


فقط بخاطر اینکه :


پیدا نمیکنند کسی را


که معنی این کلمات را بفهمند...............

پاسخ:همممم


پشه هاهم میخندند
ساعت18:05---10 مرداد 1393

چ باحال
پاسخ:خودمم باحالمـــــ


مائده
ساعت20:41---9 مرداد 1393
گفتی:به نظر تو دوست داشتن بهتره یا عاشق شدن؟

گفتم دوستـــــــــــــــــــــــ داشتن...

گفتی:مگه میشه؟ آدما همه دوست دارن عاشق بشند.

گفتم:اون کسی که عاشقه مثل این میمونه که

داره تو دریا غرق میشه ولی اون که دوستــــتـــــ داره

مثل این میمونه که داره تو همون دریا شنا میکنه و از شنا کردنش لذت میبره.

تو چشمام نگاه کردی و گفتی تو چی عاشق منی یا دوستــــمــــــ داری؟

خیــــلیــــــ آروم گفتم من خیلی وقته غرق شدم!!!

پاسخ:عالی بود ...........


روناک
ساعت8:39---9 مرداد 1393
شراب گیرا نی عرق سگی بخور خخخ
پاسخ:خخخخ احتمالأ تو امتحانش کردی ، ولی من بدم میاد


SPC
ساعت16:34---7 مرداد 1393
الا مگه عشقت نی؟پ چرا نوشتی آبجی؟
پاسخ:این الا ابجیمونه و الاجووووووون عشقم ... ادرسم میذاشتی بد نبود ، مرسی که سر زدی


اعظم
ساعت16:33---7 مرداد 1393
این نقطه ها که همچینی میزاری.............ینی چی؟
پاسخ:خخخخ تو فکر کن اینا واسه وقتیه که آدم جوابی نداره (-:


الا
ساعت22:53---6 مرداد 1393
ازخوب بودن من گذشته.دنیاس دیگه
پاسخ:ابجی ناامید نباش


الا
ساعت22:14---6 مرداد 1393
عیدت مبارک داداش.
حالت خوبه نیستی؟
پاسخ:عید تو هم مبارک باشه ابجی الا ... خوبم مرسی . بهتری ابجی؟؟؟


نازنین
ساعت21:44---6 مرداد 1393
اگه همه ی ادمای دنیا کنارت باشن همیشه دلتنگ کسی میشی که نمیتونی کنارش باشی...
پاسخ:هممم دقیقأ )-:


اعظم
ساعت20:00---6 مرداد 1393
“حوا” که باشی بعضی ها “هوا ” برشان می دارد که “آدمند ” !!!

اعظم
ساعت19:59---6 مرداد 1393
تحقیرت هم کنم کافـــی نیست
تفریقت میکنم از تمام زندگی ام


اعظم
ساعت19:59---6 مرداد 1393
رفته ای ؟؟؟
بعضی ها بهش میگن قسمت
اما من تازگیها بهش میگم به درک . . .
پاسخ:خخخ


اعظم
ساعت19:58---6 مرداد 1393
داور قلبم نه سوت دارد
نه کارت قرمز…
راحت باش…
تا دلت می خواهد خطا کن
سکوت میکنم باز هم سکوت میکنم
پاسخ:عجب قلبی!!! ههه (-:


اعظم
ساعت19:58---6 مرداد 1393
تقصیر خودمونه …
بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به توان رساندیم !
پاسخ:نه بابا!!!


اعظم
ساعت19:57---6 مرداد 1393
این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست
پاسخ:...............


اعظم
ساعت19:57---6 مرداد 1393
چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم . . .
خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم . . !
پاسخ:قشنگ بود دمت گررم


اعظم
ساعت19:56---6 مرداد 1393
اینقدر کــﮧ برای “خـــر” کردن من سـعے کـردے
بـراے خـودتـــــ وقتــــ میگذاشتے حتمــا “آدمــــــ” میشدے
پاسخ:ههههه


اعظم
ساعت19:56---6 مرداد 1393
آنان که “عوض” شدنشان بعید است، “عوضی” شدنشان قطعی است… شک نکن !
پاسخ:فکر نکنم!!! هههه


اعظم
ساعت19:55---6 مرداد 1393
وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛
متوجه میشی که جــــــای بعضیا ،
الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ …
اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!!
پاسخ:مرسی قشنگ بود


اعظم
ساعت19:54---6 مرداد 1393
❤ حَـتـم دارم کـارگـران در تمــــام ِ جاده هــا
مـشـغـول ِ کـارنــد ...!
هـمـه راه‌هـایـی کـه تــو را بـه مـن مـی‌رسـاننــد
در دسـتـــِ تـعـمـیـــرنـد ...!
اگـر نـه، تــو حتمـا مـی‌آمـدي ...!!! ❤
پاسخ:لایک


اعظم
ساعت19:53---6 مرداد 1393
گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن
گـفـت:فــقـط مــن ؟
گـفـتـم : بـقـیـه رفـتـه انـــد . . .
پاسخ:
پاسخ:.....


اعظم
ساعت19:52---6 مرداد 1393
اشکهایم که سرازیر میشوند......
دیری نمی پایدکه قندیل می بندد...
عجیب سرد است هوای نبودنت
پاسخ:ایول.......


اعظم
ساعت19:51---6 مرداد 1393
بـه فکر نــوازش دست های منی!
بی آنکــه بدانی این روزها ؛ دلـــم است کــه تنهــا مانــده ..
دست هایــم ، دو تاینــد
پاسخ:هممم


اعظم
ساعت19:50---6 مرداد 1393
تنهایى با ارزشه.....
چون خالی از انسانهاى بى ارزشه
توی جاده ای که انتهاش معلوم نیست پیاده یا سواره بودنت فرقی نمی کنه، اما اگه همراهی داشته باشی که تنهات نذاره ،بی انتها بودن جاده برات آرزو میشه ......
گاهی حتی جرات نمی کنم پشت سرم رو نگاه کنم که ببینم جام خالیه یا نه !!؟
پاسخ:لاااااااااااااایک داریــــــ


parisa
ساعت14:33---6 مرداد 1393
مریضم . . .

چشمهایم درد می کند . . .

تب دارم . . .

اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد

تو نیستی

دارم می میرم !
پاسخ:خیلی قشنگ بود )-:


parisa
ساعت14:32---6 مرداد 1393
دلم به خدانگهدار آخرش خوش است

اگر قرار بود برنگردد لزومى نداشت خدا مرا نگه دارد…
پاسخ:همممم


parisa
ساعت14:25---6 مرداد 1393
شیشه های شکسته تعویض می شوند

پل های شکسته ، تعمیر

آدم های شکسته ، فراموش …
پاسخ:لاااااااااایکــــ پریساجان


سودابه جان
ساعت12:42---6 مرداد 1393
اهنگ وبته عشقه است ممدی
پاسخ:مرسییی سودابه......


الا جووووووووووووون
ساعت12:20---6 مرداد 1393
آقا یادم بود ولی زیاد پیلمون نشده بود
اتفاقا چند وقت پیش داشتم پیتزا درست میکردم یاد اون پیتزایی افتادم که اونجا توو پارک باهم خوردیم
پاسخ:همممممم یادش بخیر ... شبش چه شبی بود الاااااا اوووووف


leyli.net7
ساعت20:45---5 مرداد 1393
به به بازم صحنه می بینم خخخخ مام اینجا از این فضاها زیاد داریم ولی کیه ک قدر نعمتارو بدونه
پاسخ:اینجا صحنه نباشه باید تعجب کنی خخخخ ... ببینم کجا رو میگی هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


Rooze19
ساعت16:51---5 مرداد 1393
مثل همیشه عالی بود
پاسخ:ممنون ابجی گلم تو لطف داری


Rooze19
ساعت16:50---5 مرداد 1393
مردانگی آنجاست... جایی که. پسر بچه ای هنگام بازی. برای اینکه دوست فقیرش خوراکی هایش را بخورد. نقش فروشنده را بازی کرد
پاسخ:همممم خیلی قشنگ بود ابجی رز


الا جووووووووووووون
ساعت13:49---5 مرداد 1393
نه این یکی یادم نبود هممممممم
پاسخ:اشکال نداره خوشگلم ... بـــــــــــــــــــــــــوس رو بـ ...ت خخخخخ


saeedsingle
ساعت11:53---5 مرداد 1393
واااااااااو

پاسخ:مخلصم داداش


سودابه جان
ساعت10:23---5 مرداد 1393
تنهایی یعنی...

من یه موبایل دارم که صدای رنگش رو یادم نمیاد...!!
پاسخ:اوووووه اصن موبایل داری؟ ههههه


سودابه جان
ساعت9:42---5 مرداد 1393
گشنگه است اهنگه
پاسخ:قابل نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |