اهنگ قرص اعصاب از احمد صفایی

                            آهنگ در حال پخش

 

                    ( قرص اعصاب از احمد صفایی )

                         

 

                             تقدیم به تنها عشقم

 

                                الاجونم

 

 

 

                                      

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ღƝ£gƛƦღ
ساعت16:53---29 مهر 1393
یه کثافتاییم هستن که خیلی بیشعورن...
.
.
.
.
اینا همون احمقایین که خیلی عوضین :|


بیا بترکی بیا گو نخور
ساعت17:37---10 تير 1393
بچه که بودم از تاریکی میترسیدم ، الان وقتی قبض برق میاد از روشنایی میترسم))))
پاسخ:هههههههههه


nanaz
ساعت17:14---14 بهمن 1392
qashnge dadsh mohammad

khoj b halesh
پاسخ:مرسی ابجی ناناز ... خداییش خوشبحالش که من اینقدر خاطرشو میخوام (-:


شبنم
ساعت10:17---14 بهمن 1392
زیبا بود داداشی
پاسخ:ممنون ابجی گلم


س
ساعت8:46---14 بهمن 1392
پس چرا نظرشو نگفته؟
پاسخ:میخواد ببینه چندتا فضول پیدا میشن این سوألو بپرسن ... حالا چرا ادرس نمیزاری؟


سارا
ساعت8:42---14 بهمن 1392
اهنگ قشنگیهالان اینو به عشقت الا تقدیم کردی؟
پاسخ:مرسی ... اره


نفس
ساعت17:48---13 بهمن 1392
من که اسپیکرمون وصل نیست

ولی حس میکنم قشنگهه
پاسخ:حست بهت درست میگه (-:


سایه
ساعت16:46---13 بهمن 1392
خیلی آهنگش قشنگه خیلی خوشم اومد ی لایک پیش من داری عزیزم
پاسخ:ممنون ابجی سایه (-:


مژده
ساعت11:44---13 بهمن 1392
پس من چی

خیلی ناملدی خب وقتی تقدیم به عشقت کرد بودی یکی هم برای ما تقدیم کن

خداکنه همیشه در کنار هم خوشحال و خوب باشین عزیزم
پاسخ: یکی طلبت ابجی خخخ ... بازم مرسییییی (-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |