الاجونم از اینا میخواام

                                     الاجونم از اینا میخواام 

 

 

                                                

 

 

    

 

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت9:05---7 تير 1393
مممنننننونننننننن که به وبم نظر داده بودین وب شمام حرفی نداره واسه تعریف عالیه کامنتتتتتتتتتت
پاسخ:خواهش...مرسی از تعریفت ، بازم بیا خوشحال میشم


چی میخوای
ساعت11:05---31 خرداد 1393

پاسخ:اومدی دندوناتو معاینه کنم خخخخ


ati joon21
ساعت1:17---23 خرداد 1393
تموم شد بالاخره ولی پدرم دراومدرسمااااااااااااااااااااا ا.امتحاناتموم شدگیرکنکورلعنتی افتادم بدبختی پشت بدبختی
پاسخ:خخخخ خسته نباشی واقعأ .... ایشالا تموم میشه شیرینی فقط یادت نره خخخخ


اعظم
ساعت10:03---20 خرداد 1393

بد شده ایم !
از وقتی شروع کردیم به قربانت بروم های تایپی
به دوستت دارم های اس ام اسی
به عاشقتم های فیس بوکی ، وایبری ، ویچتی ،لاینی...!
پاسخ:خب نباید بد بشین .....


ترلان
ساعت15:43---19 خرداد 1393
مهم اینه که با یکی باشی که دوسش داشته باشی ،
وگرنه جای خالی رو هر کسی میتونه پر کنه
پاسخ:اره باید با کسی بود که از ته دل دوسش داشته باشی


♫NADIA♫
ساعت11:35---19 خرداد 1393
سلاممممم...
وبت عااالیه...
به منم سر بزن...
پاسخ:سلااام نادیا ممنونم باشه سر میزنم


nanaz
ساعت13:48---17 خرداد 1393
khhh kho boro baqalesh kon
پاسخ:بزار برسه (-:


شیرین عسل
ساعت11:03---17 خرداد 1393
یه وقتایی باید رفت. . .!اونم با پای خودت. . .!

باید جاتو تو زندگی بعضی ها خالی کنی. . .!

درسته تو شلوغیاشون متوجه نمیشن چی میشه. . .!

ولی بدون. .!

یه روزی. . .!

یه جایی. . .!

بد جوری یادت میفتن که دیگه دیــــــ ــــــ ـــــــــــــــــر شده. . .!
پاسخ: )-: )-:


atefeh
ساعت10:17---17 خرداد 1393
تو را نه عاشقانه



و نه عاقلانه و نه حتی عاجزانه



که تو را عادلانه در آغوش می کشم



عدل مگر نه آن است که هر چیزی سر جای خودش باشد؟
پاسخ:عدل آن است ولی افسوس ....... )-: )-:


ati joon21
ساعت16:59---16 خرداد 1393

به به خیلی خوشمل بود.سلاااااااااااااااااااااااا
پاسخ:به به سلاام اتی خانم خوش اومدی خوبی؟؟؟ با درسا چطوری؟؟؟



ترلان
ساعت9:22---16 خرداد 1393
بہ سلامتے اونے کہ



بعد از سال ھا عشقشو پیدا کرد



ولے وقتے دید دستاش توے دست یہ غریبست



سادہ گفت: خدایـــــــــــا شکرت کہ میخندید‎‎
پاسخ:به سلامتیش ........


mahtab
ساعت14:40---15 خرداد 1393
محشــــــــــــــــــــــری هم خودت همم وبت+عشقت

چاکریم
پاسخ:ممنون خودت محشری مهتاب خانم ... مرسی که سر زدی دمت گرم . بازم بیا خوشحال میشم


Mهی بابا
ساعت13:42---15 خرداد 1393
به سلامتیه لبخندی که کمکت میکنه

برا همه توضیح ندی حالت داغونه
پاسخ:به سلامتی...


atefeh
ساعت12:31---15 خرداد 1393
وقتی که خوابی نیمه شب تو را نگاه می کنم

زیبائی ات را با خدا،گاه اشتباه می کنم

از شرم سرانگشت من،پیشانی ات تر می شود

بوی تنت می پیچد و،دنیا معطر می شود

حالا که خوابی نازنین ،تو را نگاه می کنم

در عشق تو می میرم و با تو گناه می کنم.
پاسخ:منکه خواب نیستم (-:


مائده
ساعت12:18---14 خرداد 1393


"عشــــــق"























قشنگ ترين اتفاق دنـــــياست











آرزو دارم اين احـــــساس قشنگ رو











در کنار شخصی که آرزوش رو داری تجربه كنی


پاسخ:منکه دارم تجربه میکنم ایشالا به هم تجربش کنی ابجی


مائده
ساعت12:15---14 خرداد 1393
سلامتیـــــــــــه همه خوبـــا





که بــــــدشون مائیـــــ





سلامتیه همه بزرگـــــــا





که کوچیکــــشون مائیـــــــ





سلامتیه همه رفیقـــــا





که اگه قابل بدونن رفیقشـــــون ماییـــــــ


پاسخ:به سلامتیشون


مائده
ساعت12:14---14 خرداد 1393


آدم حق داره گاهی کم بیاره اما حق نداره











برای کسی که دوسش داره کم بزاره !


پاسخ:دقیقأ.....


atefeh
ساعت11:37---13 خرداد 1393
باید به بعضیا بفهمونیم…

ما اونی که نباید کنار میذاشتیمو؛ گذاشتیم کنار…

دیگه شما که جای خود داری….:|


پاسخ:قابل توجه بعضی هاا


atefeh
ساعت11:37---13 خرداد 1393
اگر دلت گرفت...



سکوت کن...



این روزها هیچکس معنی دلتنگی را نمیفهمد!!!


پاسخ:هممم )-:


ترلان
ساعت10:30---13 خرداد 1393
گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .

دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .

اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!

وَ حآل هــَم کِه . . .

گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .

زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .

وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .

گریـــه کنی . . .
پاسخ:هممم قشنگ بود )-:


Mهی بابا
ساعت18:52---11 خرداد 1393
دلم میخواست زمان را به عقب باز میگرداندم... نه برای اینکه آنهایی که رفتند را بازگردانم، نه... برای اینکه نگذارم آنها بیایند..
پاسخ:ایـــول به تو


شیرین عسل
ساعت18:15---11 خرداد 1393
هــوآ خوب بــآشد یــآ نـه

فرقی نمی کنـد

بـه هــوآی ﺗــــــﻮ نفس می کشم
پاسخ:(-:


atefeh
ساعت11:21---11 خرداد 1393
خواستے دیگـــه نباشے ،

آفرین … چــــه با اراده !

لعنَت به دبستانـے که تو از درسهاش ،

فقط تصمیــم کبــر ے رو آموختـــے …
پاسخ:خخخ قشنگ بود


ترلان
ساعت22:40---10 خرداد 1393
وقتی کسیو که دوستش داری ...

تونست چند روز

ازتون بی خبر بمونه

و دلش براتون تنگ نشه...

یه فندک بگیرین زیر اون رابطه ...

بزنین زیر گوش احساستون ... !!!
پاسخ:خخخخ سیگاری


راضیه
ساعت11:02---10 خرداد 1393

گاهی آدم می ماند بین



بودن یا نبودن !



به رفتن که فکر می کنی ،



اتفاقی میفتد که منصرف می شوی !



می خواهی بمانی ،



رفتاری می بینی که انگار باید بروی !



این بلاتکلیفی خودش کلی جهنم است !
پاسخ:مرسییی راضیه جان



راضیه
ساعت11:01---10 خرداد 1393
من دلم تورامیخواهد

تویی که با ابرهای سیاه آسمان دلم

با باران چشمانم

می آیی

می آیی ابرهارا با دستان نوازشگرت کنارمیزنی

اشک چشمانم را پاک می کنی

وچون شعله ی خورشید درقلبم نور و روشنی را می افروزی‎

من دلم تورامیخواهد

تویی که ندارمت اما آرزویم شده ای
پاسخ:لاااایک داری


شبنم
ساعت11:00---10 خرداد 1393
سلام داداشمحمدم سلام آبجی الا جوووونم من از جفتتون عذر میخواممن یه مدت نبودم دسترسی به نت نداشتم شرمنده تونم که نتونستم بهتون سر بزنم همین الانم به زور اومدم الا جونم نمیتونم الان بهت سر بزنم بتونم تا بعد ظهر بهت سر میزنم....داداشی خوبم از دست توام ناراحت نیستم فداتون دلم براتون تنگ شده مراقب خودتون باشید
پاسخ:سلاااام ابجی شبنم خوبی؟؟؟ اشکال نداره دوباره تکرار نشه خخخخ زود بیا منتظرتیم (-:


ZAHRA
ساعت11:23---9 خرداد 1393
سلام هرچی وب من قشنگ باشه به وب تو که دیگه نمیرسه
پاسخ:سلام ممنون از تعریفت ، انصافأ وبت قشنگ بود ... مرسی که سر زدی بازم بیا


nanaz
ساعت10:46---9 خرداد 1393
slm chtori?

tike endakhti?????

bebakhshid man khodamam kam miam
پاسخ:سلام ابجی ناناز خوبم مرسی تو خوبی؟ کم پیدا؟؟شوخی کردم میدونم کم میای نت (-:


ترلان
ساعت6:23---9 خرداد 1393
به بعضیا باید گفت:



اگه حس میکنی خیلی بارته واست”گاری” بگیرم
پاسخ:خخخ (-:


الا
ساعت20:43---8 خرداد 1393
ممدی خودت جواب لیلا رو بده

الا
ساعت20:04---8 خرداد 1393
هلولاااااا
پاسخ:خخخخ دیووونه


لیلا
ساعت19:53---8 خرداد 1393

الا جون تو با من مشکلی داری رک بگو گلم؟من رو دس نموندم ک بخام عشق تورو ازت بدزدم والا
پاسخ:لیلا الا با کسی مشکلی نداره کلی میگه ... تو هم هواست باشه دیگه فش نده البته میدونم شوخی بود ... بعدشم خودت رو بزار جای الای من 



نگار
ساعت18:30---8 خرداد 1393
بسلامتی رسیدی؟

خوش گذشت؟

عاغا ما سرزدیما!

خخخخخ.

سربزن حتما.منتظرم
پاسخ:سلام نگار خوبی؟اره فقط جای الام خالی بود ... خخخ میدونم ممنون که سر زدی ، حتمأ میام


atefeh
ساعت18:04---8 خرداد 1393
عـَـکـس هــایـ قَــشَـــنـگــ دلـیـلـ بَــر زــیــبـــآیــیــ تُــو نــیــســتــ....



ســاخـــتــ دَســـتـِ عَــکــ اســ هَســـتــ..



دَرونَــتــ را زیــبــا کُــن کـــه مُــحــتآجــ هــیــچــ عَــکــآســیـــ نَــبـــآشـــیـــ....


پاسخ:عــــــــــــالی بود (-:


atefeh
ساعت18:04---8 خرداد 1393
خلاصه بهاری دیگر

بی حضور طـــــــــــــو از راه می رسد

و آنچه زیبا نیست

زندگی نیست

روزگار است.


پاسخ:)-:


atefeh
ساعت17:46---8 خرداد 1393
کــسایـی کــه اول رابـطــه

بــهـت مـیگـن بـی احــسـاس…

هــمـون لــعنـتیـایی هـستـن کــه وقــتـی عـاشـقت کــردن

آخــرش بـهت مــیـگن یــکـم مـنطــقی بــاش…


پاسخ:لااااااایک داری عاطفه


atefeh
ساعت17:45---8 خرداد 1393
گــــــــــاهی باید نبــــــــاشی...

تـــــــابفهمی نبودنت واسه کی مهمـــــــــه!!

اونوقـــــــــته که میفهمی باید همیشه باکی باشی...!!!!


پاسخ:دمت گرررم باهات موافقم شدید


فرزانه
ساعت12:32---8 خرداد 1393
سلام کد عکسو بم ندادی قهرم
پاسخ:اهااا یادم اومد راستش میخواستم بیام وبت رمزو بهت بدم که قضیه سفر پیش اومد منم فراموش کردم الان میام وبت بهت میدم


الا
ساعت12:23---8 خرداد 1393
مواظب باش مخت رو نزنن
پاسخ:خخخخ دیووونه ای بخدا ... خوشبختانه کسایی که بهم سر میزنن همه بچه ها خوب و مورد اعتمادن (-:


الا
ساعت11:26---8 خرداد 1393
دارم میرم خ م

مواظب باش هاااااااا




پاسخ:خوش بگذره بهت گلم مواظب چی؟؟؟؟؟


شیرین عسل
ساعت10:05---8 خرداد 1393
سلام خوبی؟

ببخشید ی مدت مسافرت بودم نیومدم سر بزنم بهت
پاسخ:سلاام شیرین عسل خوبم مرسی ... پس رسیدن بخیر خوش گذشت؟ نگران نباش منم مسافرت بودم واسه همین نتونستم بهت سر بزنم (-:


ترلان
ساعت4:15---8 خرداد 1393
ای واااااااااااااااای ههههههههه
پاسخ:خخخخخ مگه چیه؟؟؟!!


saeedsingle
ساعت23:58---7 خرداد 1393

سلام داداش
خوبی؟خوش اومدی
خوش گذشت؟؟؟
 دلم برات تنگولیده بود
عجب پستی و
عجب اشتهایی داداش
ماشالا...
ححححح


پاسخ:سلاام داداش خوبم مرسی جات خالی عاالی بود ... مرسی از تعریفت قابل الا رو نداره (-: خخخخخ از اشتها نگو که لامصب خودمم تووش موندم خخخخخخخ


الا
ساعت23:46---7 خرداد 1393

میترسم آخرش کمر درد بشی تو
پاسخ:نه نترس اگه میخواستم کمر درد بشم تا حالا شده بودم خخخخخ تو که سنگین نیستی گلم بعدشم ادم ورزشکار که کمر درد نمیشه خخخخ اینجا خیلی ها رد میشن واستا بزنم به تخته خخخخخ



راضیه
ساعت23:12---7 خرداد 1393
ما تو ایران از این شانسا نداریم
پاسخ:کدوم شانسا؟؟؟؟


راضیه
ساعت23:11---7 خرداد 1393
اشکال نداره داداشم هروقت تونستی بسر هروقت تونستم این یکی وبمو اپ میکنم
پاسخ:چاکرتیم ابجی ...


الا
ساعت21:56---7 خرداد 1393
الان این فهشا چیه رد وبدل میشه

پست قبلیتم بود هاااااا
پاسخ:کدوم فهشا؟؟!! پست قبلم چک کردم فهشی نبود ....من یکی که فقط به تو فهش میدم خخخخخ


لیلا
ساعت17:49---7 خرداد 1393
کصافت نایاب عجب پستی خخخخخمنم دلم میخاد
پاسخ:خخخخخ خودتی ...........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |