آغوشت...

                                وقتی دلم بهونه ی بودنتو میگیره

 

                               با شنیدن هر صدایی اشکم درمیاد

 

                                      چه برسه تو صدام کنی

 

                            دلم بهونه میگیره توو آغوشت گم شم

 

                    و من با چشمای خیس ، خودخواهانه آرزو میکنم

 

                                       همیشه داشتن تو رو

 

                                                

 

 

                                   دلم یه دنیا تنهایی میخواهد

 

                                            با یه عالمه تو

 

                                و تمام گوشه کنارهای آغوشت

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

غم عشق
ساعت18:58---12 خرداد 1393
وب قشنگی داری ایشالا همیشه کنار هم خوش باشین
پاسخ:مرسی از تعریفت ... ایشالاااا . مرسی که اومدی بازم بیا


Mهی بابا
ساعت17:27---11 خرداد 1393


نانوشته هایم بسیارند

مثل بی قراری هایـم…

من سکــوتم را فریـاد می کِشــم

آخر این آشوب درونم مــرا می کُشد


پاسخ:هیییییی )-:


♫NADIA♫
ساعت10:17---3 خرداد 1393
سلام ...

خوبم ... خوبی؟؟؟

به وبم سر زدی منم اومدم وبت...

بازم بم سر بزنی خوشحال میشم ...
پاسخ:سلام نادیا خوبم مرسی ... ممنون که اومدی خوشحال شدم


atefeh
ساعت10:53---31 ارديبهشت 1393
اگر مثل آدم خداحافظی كنی، غصّه می*خوری، اما خیالت راحت است.



امّا، جدایی بدون خداحافظی بد است،



خیلی بد،



یك دیدار ناتمام است،



ذهن ناچار می*شود هِی به عقب برگردد و درست یك ذره مانده به آخر متوقف بشود...



انگار بِروی به سینما و آخر فیلم را ندیده باشی ...!


پاسخ:ممنون


atefeh
ساعت11:24---28 ارديبهشت 1393
رسم زندگی این است

یک روز کسی را دوست می داری

و روز بعد تنهایی

به همین سادگی

او رفته است

و همه چیز تمام شده است

مثل یک مهمانی که به آخر می رسد

و تو به حال خود رها می شوی


پاسخ:)-: )-:


مائده
ساعت15:02---25 ارديبهشت 1393
همیشه حرف هایی هست پراز درد..











پراز بغض..











پراز سکوت..











همان هایی که هرکارمیکنی نمیتوانی باکسی دردو دلشان کنی..











می آیند تا نوک زبانت واما...











دهانت باز نمیشود...











با بغض قورتشان میدهی وسیر میشوی..











سیرسیر..











از همه چی....
پاسخ:قشنگ بود )-:


ترلان
ساعت14:05---25 ارديبهشت 1393
ب سلامتی اون مردی ک گوشه اتاق نشسته و

با کامپیوترش بازی میکنه و زیرلب میگه:

بهتر از بازی کردن با دل دختر مردمه...!!

.

.

.

مجموعه داستان های بارو نکردنی (^__^)
پاسخ:خخخخخ دیگه اونجور هم که تو میگی باور نکردنی نیست


الی
ساعت9:10---25 ارديبهشت 1393
خیلی قشتگ بود
پاسخ:مرسییی


شیرین عسل
ساعت12:01---24 ارديبهشت 1393
کاش آسمان حرف کویر را میفهمید و اشک خود را نثار گونه های خشک کویر می کرد.....



کاش دل ها آنقدر خالص بودند که دعاها قبل پایین آمدن دست ها مستجابت می شدند.....



کاش مهتاب با کوچه های تاریک شب آشناتر بود.....



کاش بهار آنقدر مهربان بود که باغ را به دست خزان نمی سپرد.....



کاش در قاموس غصه ها،شکوه لبخند در معنی داغ اشک گم نمی شد.....



کاش مرگ معنای عاطفه را می فهمید کاش کاش کاش.....


پاسخ:خیلی عالی بود مرسییی


ترلان
ساعت18:23---22 ارديبهشت 1393
درونش


پاسخ:خخخخخ


ترلان
ساعت18:12---22 ارديبهشت 1393
الان تو توقعه داری بگم کجاش میسوزه؟؟؟؟
پاسخ:خخخ بگو


شیرین عسل
ساعت11:02---22 ارديبهشت 1393


حــآلـَم گــرفتـِﮧ

ازاین شــﻬ ـر

کـﮧ آدمهـآیـشـ

هــَمچـُون هـَوآیــشـ نــآپـآیـבآرند

گـآهـ آنـقــَבر پآکـ کـﮧ بآورتـ نمـے شـَوב

گآهـ چـنـآלن بــے مــَعرفــَتـ

کـﮧ نــَفـَسـت میگیــرב
پاسخ:مرسیی


atefeh
ساعت17:30---21 ارديبهشت 1393
وقتی باختم مسیر را "یافتم"...



در بزرگراه زندگی همواره "راهت" "راحت"



نخواهد بود...



هر "چاله ای" "چاره ای به من آموخت...



"دوباره" فکر کن فرصت ها "دوبار"



تکرار نمی شوند...



برای جلوگیری از "پس رفت"



"پس باید رفت"...!!!


پاسخ:)-:


atefeh
ساعت17:19---21 ارديبهشت 1393
وقـتـے حـس میڪنم …







جایــے در ایــטּ ڪره ے خاڪے . .







تــو نفـس میڪشـے و مـטּ …







از هــماטּ نفـس هایتـــ ،،، نفـس میڪشم آرام مــی شوم !







تـو بــاش !!!







هـوایـتـــ ! بـویـت ! بـراے زنده مانـدنـم ڪافـــے ستـــ






پاسخ:خیلی قشنگه


ترلان
ساعت3:37---21 ارديبهشت 1393
به سلامتی هر کس که درونش داره میسوزه

اما ترجیح میده لبهاشو بدوزه…
پاسخ:کجااش میسوزه؟؟؟


شبنم
ساعت17:55---17 ارديبهشت 1393

سلام داداش امیداورام بدون من بهتون خوش بگذره اومدم یه حالی ازت بپرسم مرسی که بهم سر زدی
پاسخ:سلام ابجی شبنم این دیگه از اون حرفا بود ... مرسی که سر زدی امیدوارم خوب خوب باشی (-:



atefeh
ساعت15:47---17 ارديبهشت 1393
یکــــــــــــــ دقیقه سکوتــــــــــــ!

بخــاطـــــــــــرِ تمــامِ آرزوهایــــی کــه

در حـــدِ یکـــــ فکـــر مانـــدنــد

بخاطـــــرِ شبـــــــ هایـــی که با

انـــدوه سپری كـــردیـــم

بخاطـــرِ قلبـــی که زیر پای

کسانی که دوستشان داشتیم

لِه شــــد

به خاطــــرِ چشمانـــی که

همیشه بارانی ماندنــــد

مــارے


پاسخ:مرسی عاطفه قشنگ بود


فرزانه
ساعت9:16---17 ارديبهشت 1393
سـلـام مـحـمـد...بـسـیـارزیـبـا...بـسـیـ ــ هـم مـمـنـون..
پاسخ:سلام ابجی فرزانه مرسییی


نگار
ساعت19:03---16 ارديبهشت 1393
سلام داداشی خوبی اسم اهنگ رو واست گذاشتم حتما برو
پاسخ:سلام نگارجان خوبم مرسی تو خوبی؟ دستت درد نکنه حتمأ میرم میبینم


ترلان
ساعت17:35---16 ارديبهشت 1393
این روز ها انسان ها تنهایی ات را پر نمی کنند

فقط خلوتت را می شکنند
پاسخ:بعضی روزا اره (-:


الا
ساعت11:09---16 ارديبهشت 1393
خنگ شدی هااا

س....ن حواله نخود
پاسخ:نه عزیزم تو دو هزاریت کجه ، منظورم ع هم بود خخخ


الا
ساعت11:05---16 ارديبهشت 1393
بعضیا فقط یه نفره.......
پاسخ:بیا بشین ...!!! فقط دو نفر خخخخ


شیرین عسل
ساعت11:04---16 ارديبهشت 1393
عشقتـــ رآ پنهآטּ میڪنـے ڪـہ مرכآنگیتـــ פֿـכشـہ כـار نَشـوכ !







اَפֿـمـ میڪنـے ڪــــہ مهربآنیَتـــ رآ پنهـــــآטּ ڪنے !







مَـرآ " شُمــآ " פֿـَطآبـــ میڪُنے ڪِـہ هَوآیے نشَومـ !







اَمـآ نمــیـכانـے !







نمـیــכانے ڪـــہ چقَـכر ایــטּ هـآ بـہ تـو مـے آینـכ !



و مـَـטּ כیــوانـہ تـَر میشوَمـ


پاسخ:مرسیییی عالی بود (-:


الا
ساعت11:02---16 ارديبهشت 1393
دیونه اول خودت بعدم خودت آخرشم خودت

س... ن حواله بعضیاااااا
پاسخ:خخخخخخخخ خودم گناه دارم همون بعضیا بهتره


الا
ساعت10:59---16 ارديبهشت 1393
ردیف کردی خبر کنم دوغم باشه هاااااااا
پاسخ:باشه هرکی نیاد همون س......ن خخخخخخخخ


الا
ساعت10:49---16 ارديبهشت 1393
دلم یه دنیا هوای ابری میخواهد

با یه دونه خونه خالی

یه دیس دلمه هم باشه بد نیست
پاسخ:هوای ابری که الان موجوده ، خونه خالیم که اوکیه ولی دلمه رو شرمنده اگه از صبح میگفتی ردیفش میکردم خخخخ


الا
ساعت19:18---15 ارديبهشت 1393
بووووووووووووووووووووووس باید برم

اومده بودم یه پست بذارم اونی که میخواستم هنوز پیداش نکردم صبح هم اومدم پیدا نشد اینا نشستن باید برم
پاسخ:اوووووووووووووووووووووووم منتظرت بودم گلم ولی میدونستم سرت شلوغه نمیتونی بیای ... عاشقتم خره بوووووووسسسسسسسس


مائده
ساعت17:27---15 ارديبهشت 1393
اهای کافه چی....





قهوه ام را شیرین کن ....





ان موقع ک تلخ میخوردم روزگارم شیرین بود
پاسخ:ممنون


مائده
ساعت17:27---15 ارديبهشت 1393
شب است... کلنجار میروم باخودم، بادلتنگی هایم، باقلب له شده ام، باغرور شکسته ام...





سراغش رابگیرم؟!!! نگیرم؟!! بگیرم؟؟!!! نگیرم؟!!!





دیرموقع است دل رابه دریا میزنم





"مشترک مورد نظر در حال مکالمه میباشد"
پاسخ:خیلی قشنگ بود مائده جان


leila
ساعت13:25---15 ارديبهشت 1393
شوخی کردما باهات محمد ی وخ جدی نگیر عشق من خیلی غیرتی و حساسه وبلاگرم میترسم بهش نشون بدم همین وبلاگ خودمو میگه ببند دیگه چ برسه ب اون یکیمیگه من باید فقط به فکر درسام باشم و این کارا وقت آدمو میگیره در هر حال من یک دندم و لجباز
پاسخ:خخخخ باشه جدی نمیگیرم ... به نظر منم وبو بهش نشون ندی ممکنه سرتو به باد بدی از من گفتن خخخخ


reyhane
ساعت13:23---15 ارديبهشت 1393
تمام گوشه کنارهای اغوشت چ مطلب قشنگی چ عکس خوشگلی
پاسخ:آره تمام گوشه کناراش ... مرسی ریحانه جان (-:


leila
ساعت13:18---15 ارديبهشت 1393
جاش به صورت فوق حرفه ای امنه
پاسخ:آفرین


leila
ساعت13:13---15 ارديبهشت 1393
نه دیگه الانازی خودش بلده اگه صلاح دید درست میکنهمنم الگو ور میدارم از روش البته منو عشقم همینجوری بدون درست کردن چن تا خفنشو داریم خودش ی کلاس آموزشیه در حد تیم ملیستاره های هالیوود کم میارن پیشمونبالاخره کم الکی نیست که
پاسخ:دمتون گرم ... مواظب عکساتون باشین کسی نبینه خخخ


leila
ساعت13:00---15 ارديبهشت 1393
عه سلام الانازی جون خوفی محمد بیشتر میمیره براااااااااااات میگم خاستین بدین عکس شما دو تارو عین پستاتون درست کنم هر کدوم یکی بزاره تو وبلاگش
پاسخ:دستت درد نکنه الام خودش بلده خخخخ میگم لیلا عکس خودتو عشقت رو درست کن بزار توو وبت اگه دیدیم خوب شده ما هم عکسامونو میدیم (-:


leila
ساعت12:58---15 ارديبهشت 1393
فیزیکی حالا بدنم گرم حالیم نیس بدش قراره کوفته بشه درد کنه که باس برم استخر سونای خشک
پاسخ:خخخ خودت یه فکری به حالش میکنی دکی


الا
ساعت12:56---15 ارديبهشت 1393
میمیرم براااااااااااااااااااااااااااا اات
پاسخ:ای جانم اومدی دلبرم اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم در حد کبودی


leila
ساعت12:54---15 ارديبهشت 1393
منظورم روحی بود ن فیزیکی
پاسخ:خخخ خب منم حال فیزیکیتو پرسیدم


leila
ساعت12:47---15 ارديبهشت 1393
اوهوم من همیشه خوبم
پاسخ:خخخخ اینو باید به زنه میگفتی


leila
ساعت12:33---15 ارديبهشت 1393
صب رفتم باشگا ب اصرار مامان اصن حالم خوب نبود بعد اون جا به زنه میگم ب من فشار نیار من امروز اوضام قمر تو مارمولکه میگه عب نداره عزیزم همه شرایطشون مثل شماستخاسم بگم ببخشید یعنی چی اونوخ :دی یعنی اد همین امروز که من مریض بودم ی حرکتایی گفت یعنی افقیم کرد رسمن
پاسخ:دمش گرم زنه خخخخخخ الان خوبی؟؟؟ خخخخخخ حال اون وقتت دیدنی بوده


leila
ساعت12:15---15 ارديبهشت 1393
میگما دم خودم گرم خود درمانی بدجور جواب داد الان چشم راستم بهتر از چپم میبینهدیروز داشتم عکسامو درس میکردم تو یکیش لیون مسی پیرنشو زده بالا داره جیغ میزنه به عکس من اشاره میکنه خیلی باحال شدهتو یکی دیگش آنجلینا جولی منو گرفته بغلش داره بوسم میکنهدیشب کلی خندیدم
پاسخ:سلام خوبی لیلا؟ افرین دکی جون خخخخخ والا اینایی که تو گفتی خنده هم داره (-:


saeed
ساعت2:35---15 ارديبهشت 1393
زیبا بود داداش...

تو

تنهایی

آغوشت

عالییییییییییییییییی
پاسخ:ممنون داداش سعید (-:


الا
ساعت23:17---14 ارديبهشت 1393
عکست خیلی محشره
پاسخ:مرسی گلم


شبنم
ساعت17:20---14 ارديبهشت 1393
خواهش.....باز چه غلطی کردی خخخخخخخخ ازتو دیگه خوشم نمیاد فقط الا...خخخ
پاسخ:ای نامرد خخخخ


الهه ... نمکدون
ساعت16:54---14 ارديبهشت 1393

پاسخ:سلاام الهه خانم خوش اومدی (-:


الا
ساعت16:51---14 ارديبهشت 1393
تلافی کردی جواب ندادی



حالا برم ببینم کدومو جواب ندادم
پاسخ:نه بابا تلافی چیه عزیزم ... راستش دیدم از خودت ننوشتی گفتم حتمأ از پست خوشت نیومده )-:


شبنم
ساعت16:36---14 ارديبهشت 1393
جووون چه پست نازی!!!دلم غش رفت لایک داری داداش محمد...خب دیگه از تو زیاد تعریف کردم خوشم نمیاد ازت برم پیش الام خخخ
پاسخ:مرسیی ابجی شبنم . خخخ ای بابا این چه غلط ما بود خخخخخخخخخ


leyli.net7
ساعت15:24---14 ارديبهشت 1393
با کدوم پولب دلیل این که خودم دکترماااا خود درمانی کردم حالا ببینم چطو میشه ی کم بادش خابیده از بس که خوشکلم چشم میزنن
پاسخ:خخخ پس خوبه دیگه پول دکترم نمیدی .


leyli.net7
ساعت15:12---14 ارديبهشت 1393
چقد خوشمله این پست خوشمان آمدمحمد چشمت روز بد نبینه چشم راستم از دیروز چرک کرده دیشب تا صبح یک ساعت مفید نخابیدم امروز صبم با ی قیافه داغون رفتم کلاس اصن حالم خوب نیست
پاسخ:ممنون لیلاجان چشمات قشنگ میبینه (-: جدی میگی؟ خوب چرا نمیری دکتر؟


الا
ساعت14:49---14 ارديبهشت 1393
“عشــــــق” یک حــــــس مه” آلـــــــود “است

انتهـــــــــــایش را کســـــــــی “هرگـــــــز” نمی دانـــــــد …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |