آنقدر مستم....

 

                            آنقدر تمام زوایای چهره ات را میشناسم

 

                                 که حتی اگر چشمانم را ببندند

 

                                                                         با لمس صورتت

 

                                          تو را می شناسم

 

                                                                                  

 

             

 

 

                          آنقدر مستم که بی قایق به دریا میروم

 

                       یا به عشقم میرسم یا در دریا غرق میشوم

 

 



نظرات شما عزیزان:

Mهی بابا
ساعت18:54---11 خرداد 1393


اسکناس مچاله را به راننده دادم و گفتم: خیلی ممنون آقا، من همین کناره ها پیاده میشوم! راننده پول را گرفت و پرسید: یک نفرید؟؟ با کمی مکث گفتم: بله آقا، خیلی وقته


پاسخ:هممممم


reyhane
ساعت10:40---12 ارديبهشت 1393
دلتــنــگم!!! نہ دلتنگِ تو



دلتنگِ..



دلتنگــِ اینکہ یہ روزی هوامو داشتے



دلتنگِ اینکہ هر لحظہ بہ یادم بودے



دلتنگِ هر دقیقه شنیدنِ صِدات



دلتنگِ تا صبح بیدار موندنت، فقط بخاطرِ اینکہ دلِ من گرفته



دلتنگِ اینکہ اِسمَمو سوالــے صدا کنے



دیدے؟؟؟ من کہ دلتنگِ تو نیستم...!!
پاسخ:خیلی قشنگ بود (-:


ترلان
ساعت18:04---9 ارديبهشت 1393
از سکوتم بترس...! وقتی که ساکت می شوم... لابد همه ی

درد دل هایم رابرده ام پیش خدا
پاسخ:مرسی ترلان


ترلان
ساعت16:25---6 ارديبهشت 1393
گاهی عشق یعنی گذشتن از معشوقی که ستاره اش هیچگاه با تو مطابق نیامد..
پاسخ:عالی بود (-:


ترلان
ساعت15:26---4 ارديبهشت 1393
چشات داره از بی خوابی کورمیشه

اما لذت فکر کردن به او

تا صبح ولت نکنه...
پاسخ:هممممم من تجربشو داشتم


شبنم
ساعت11:58---3 ارديبهشت 1393
خخخ من این آهنگم دوست دارم خخخخ صلیقه ات خوبه هاااااا وقتی این آهنگ گوش میدادم یه رمان عاشقانه میخوندم یاد شخصیت های رمان افتادم
پاسخ:صبح الام بهم اس داد گفت این اهنگو دانلود کنم منم خوشم اومد گذاشتم تو وب ... خخخ پس خوب شد تو هم با شنیدنش یاد رمان افتادی


فرزانه
ساعت8:57---3 ارديبهشت 1393
بسی زیبا
پاسخ:ممنونم ابجی فرزانه (-:


شبنم
ساعت20:54---2 ارديبهشت 1393
چرا ببخشم داداش من ناراحت نشدم ولی خو دوس ندارم داداشیم از این آهنگا گوش بده
پاسخ:خخخ باشه عوضش میکنم


شبنم
ساعت20:36---2 ارديبهشت 1393
هوووووم داداش محمد من این آهنگ امیر علی رو خیلی دوست دارم هر وقت گوش میدم یاد...گریه ام میگیره
پاسخ:منم بعضی وقتا گوش میدم ... ببخش


saeedsingle
ساعت19:49---2 ارديبهشت 1393
قربونت برم عزیز...خب خدارو شکر فک کردم خدایی نکرده چیزی شده عزیز
پاسخ:چاکرتم داداش ... خخخ نه بابا


saeedsingle
ساعت18:59---2 ارديبهشت 1393
سلام داداش چطوری؟؟

خوب کم سرمیزنی بهمون ها

چرا اهنگت اینجوری شده؟؟غمگین ودو.ری ونامردی؟؟؟؟
پاسخ:سلام خوبم داداش تو خوبی؟ والا منکه همیشه تو وبتم ... اهنگو همینجوری گذاشتم ربطی به عشق و عاشقی نداره


مائده
ساعت15:43---2 ارديبهشت 1393
چ کسی میگویدمن هیچ ندارم؟؟؟.. من چیزهای باارزشی دارم..! حنجره ای برای بغض_چشمانی برای گریه_لبهایی برای سکوت_دستهایی برای خالی ماندن_ پاهایی برای نرفتن_شبهایی بی ستاره_ پنجرهای به سوی کوچه بن بست_و وجودی بی پاسخ!!..


پاسخ:مرسیییی که بهم سر میزنی مائده جان (-:


مائده
ساعت15:40---2 ارديبهشت 1393
گفتند اشک بریز خالی میشوی


خالی که نشدم هیچ......


پر شدم از بی کسی که چرا کسی اشکهایم را پاک نمی کند و بگوید اشک نریز تو من را داری......
پاسخ:)-: )-: زیبا و غمگین ....


الا
ساعت15:40---2 ارديبهشت 1393
پست جدید نداری که؟؟ بیام بزنم لهت کنم
پاسخ:خخخخخ دست خودم که نیست همینجوری الکی تند تند پست بزارم ... دست دله خخخ


ترلان
ساعت14:43---2 ارديبهشت 1393
چه فرقی دارد...!!!

ماندن یا رفتن

وقتی که

نه کسی از ماندنت خوشحال می شود

و نه کسی از رفتنت ناراحت
پاسخ:قشنگ بود ترلان جان )-:


فرزانه
ساعت10:35---2 ارديبهشت 1393
دلم براش تنگ شده...

خواهرم بود...سخته محمد
پاسخ:ابجی واسش فاتحه بخون تا اروم شی )-:


فرزانه
ساعت10:31---2 ارديبهشت 1393


هاچرا نشه؟

شوخی کردم...

حالم دست خودم نیست

خوب نیستم...یاد پارسال افتادم اون روزای لعنتی داره برام تداعی میشه...دعام کن
پاسخ:درکت میکنم ابجی فرزانه خیلی سخته ادم بهترین دوستشو از دست بده )-:


فرزانه
ساعت9:50---2 ارديبهشت 1393
سلام محمد خوبی؟دیروز فقط اومدم اون پستو گذاشتمو رفتم...حلم خوب نبود...
پاسخ:سلام فرزانه جان بهتر شدی؟؟


شبنم
ساعت9:28---2 ارديبهشت 1393
داداشی آهنگت قشنگ بود دست الا جونم درد نکنه که گذاشته فداش شم
پاسخ:مرسییی ابجی شبنم ولی الا اهنگ وب خودشو میگفت خخخخ


مائده
ساعت22:19---1 ارديبهشت 1393
راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد





فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار …


پاسخ:مرسییی مائده جان


مائده
ساعت22:18---1 ارديبهشت 1393
می گویند باران که ببارد





بوی ِ خاک بلند می شود..





پس چرا اینجا





باران که می بارد





عطر خاط ره ها می پیچد...!!؟؟؟
پاسخ:قشنگ بود مرسیی که اومدی مائده


الا
ساعت20:35---1 ارديبهشت 1393
ای بابا
پاسخ:خخخخخ چاره چیه


الا
ساعت20:34---1 ارديبهشت 1393
یه اهنگ با هزارتا بدبختی گذاشتم
پاسخ:دمت گرم گلم اذیت شدی


الا
ساعت20:17---1 ارديبهشت 1393
چه اهنگی میخوای
پاسخ:هر اهنگی خودت دوست داری بزار گلم


الا
ساعت20:16---1 ارديبهشت 1393

ای ............... با این سرعتاشون


پاسخ:خخخخخخخخخ


نفس
ساعت17:24---1 ارديبهشت 1393
دلتنگی ها


گاه از جنس اشکند....


و گاه از جنس بغض


گاه سکوت میشوند و خاموش میمانند


گاه هق هق می شوند و می بارند


دلتنگی من برای تو اما


جنس غریبی دارد..


ترلان
ساعت13:00---1 ارديبهشت 1393
سیگار را ترک کرده ام.... دیگر از روزگار میکشم.... روزی روزگار را نیز ترک خواهم کرد...
پاسخ:قشنگ بود مرسی ترلان (-:


شبنم
ساعت12:15---1 ارديبهشت 1393
آخ ببخشید داداشی یادم رفت نظر بزارم خیلی زیبا بود لایک داری من قول میدم به الای خوشکلم میرسی من خودم براتون شب وروز دعا میکنم


پاسخ:دستت طلا ابجی گلم (-:


الا
ساعت10:39---1 ارديبهشت 1393
اس بهتره میرم بیرون
پاسخ:باشه دلبرم بووووووووووووووووووسسسسسسسسسس


الا
ساعت10:37---1 ارديبهشت 1393


پاسخ:)-: )-: )-: گریه نکن



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |