چه در تو هست؟

                                            چه در تو هست؟

 

                                     که وقتی به یادت می افتم

 

                                      خنده بر لبانم یخ می بندد

 

                                 اشک در چشمانم حلقه می زند

 

                                             و تمام وجودم

 

                                    لمس تنت را آرزو می کند

 

                                               به راستی

 

                                          چه در تو هست؟

 

                                                                                

 

                   

 

                                            الاجونم

 

                          وقتی نیستی انگار که دزدیده باشند

 

                            تمام سرخوشی چشمانم را یکجا

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Mهی بابا
ساعت18:55---11 خرداد 1393
دلم از کار افتاده است، خودم بافتمش! تارش را از سکوت، پودش را از تنهایی! همین است که خریدار ندارد...
پاسخ:)-:


ترلان
ساعت13:54---26 فروردين 1393
به "او" بگویید نگران شبهایم نباشد! سکوتم، قرصهایم، لرزش دستانم و "پاکت سیگارم" همه هستند! " تنها نیستم "...!!!
پاسخ:چقدر غمگین )-:


مریم
ساعت13:24---26 فروردين 1393
عشقتون پایدار
پاسخ:مرسیییییی مریم جان


الا
ساعت11:33---25 فروردين 1393
سلاااااااااااااااام ممدی جوووووونم خوبی

طاقتم نیومد دووووووووست دارم


پاسخ:سلاااااااام فدات شم ، درست شد؟؟؟؟


سایه
ساعت19:17---24 فروردين 1393
باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥























هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥























حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥























تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥























تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥























تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥























کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥























موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥























همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥























حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥























پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥























امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥























ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...























واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥























اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥























روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥























یادت باشه خیلیا دوست دارن...























دوست...♥♥♥♥























اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥























اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...























اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥.
پاسخ:مرسیییییی سایه جان


leyli.net7
ساعت11:57---23 فروردين 1393
ممنونممحمد من میرم خوش بگذره بهتون بابای
پاسخ:چاکریم ... و همچنین ، روز خوش (-:


leyli.net7
ساعت11:53---23 فروردين 1393
آره ولی دیگه روابط تیره و تار موند
پاسخ:نگران نباش درست میشه ایشالا ... تا تو باشی دیگه زود از کوره در نری خخخ


leyli.net7
ساعت11:45---23 فروردين 1393
باور کن مالی نیستن فلن چیزه خوبی ندیدم بزارمش اینارو ولش کن محمد شوهر خالم دیگ فهمیده وبلاگ دارم هر روز واس من ی عالمه پست باحال می فرسته با عنوان فور وبلاگچون تو وورد میده نمی تونم بزارمش حیف
پاسخ:خب خوبه دست کمک داری ... راستی مشکلتون با خاله ت حل شد؟؟؟


leyli.net7
ساعت11:40---23 فروردين 1393

oh yes
پاسخ:خخخخ آفرین باهوش ...الان چرا تو پست جدید نمیزاری؟



leyli.net7
ساعت11:35---23 فروردين 1393
بابا اینا که چیزی نیست از طبقه بالا دوستش تف می کنه رو سر اینو اون یکی داشته خمیازه میکشده ی بیسکوییت انداختن صاف افتاده تو دهنش میگه لیلی فک کن ی درصد اون لحظه فاطمه تف می کرد
پاسخ:خخخخ با تف؟؟؟پس طرف عجب نشونی داره اگه همینجوری بتونه خودشو رو فرم نگه داره اینده خوبی داره میفهمی که چی میگم؟؟؟خخخخخخ


leyli.net7
ساعت11:20---23 فروردين 1393
عب نداره ما که بخیل نیسیم مبارکتون باشهاینارو ولش کن خواهر کوچیکم اومده بم میگه آجی گوشی یکی از دوستامو گرفتن بیچاره خیلی می ترسه میگه محتویات درونیش سیاسی عاغا ی اسمایی داشت می گف من اینجوری شدمما 15 سالمون بود فرق رئیس مجلسو با جمهور نمیدونسیم اونوخ اینادیگ این دست مارم از پش بسته ی دوست دارن فامیلیش مدبره دختره عاشق انریکس زهزا میگه3000تا عکس 200تا کلیپ ازش تو گوشیش داره معلم اجتماعیشون گفته رهبر باید مدیر و مدبر باشد زهرا برگشته گفته خانم مدبر که باشه کشور از بیخ ب فساد کشیده میشه هر شب از شیرین کاریاش تو مدرسه میگه کلی کیفور میشیم.آجی منه دیگه
پاسخ:خخخخخ ابجیتم به خودت رفته اصن خانوادگی باحالین ، عجب دوست توپی داره ابجیت خخخ از بچه های این زمونه همه چی برمیاد . من هم سن اینا بودم دنبال خروسا میکردم تا مرغا رو اذیت نکنن خخخخخ حالا اینا...


leyli.net7
ساعت11:12---23 فروردين 1393
خیلی خب حالا جو نده قهرمان که نشدید
پاسخ:سهمیه که گرفتیم طلا (-:


leyli.net7
ساعت11:06---23 فروردين 1393
تو احیانا نمیخای پست جدید بزاریمن از همین جا به همه ی هوادارانم درود می فرستم خخخخخ فرزانه عشقم فدایی داری اصن دوست دارم ی وضی میام کرمان دیدنت دوتم کنمحمد واقن شما چطوری نایب قهرمان شدیدو ما حذف شدیم خدا می دونه شانس استقلال امسال قهوه ای بود واقناون ی امتیازو ازمون کم نمی کردن باز ی شانسی داشتیم کلن شیرازمون بهم ریخت من که عرصه هواداری رو بوسیدم گذاشتم کنار
پاسخ:خخخخخخ بقول الاجونم پرسپولیسی ها سووووت اسا بووووووووووق ، خداییش میدونستم استقلال امسال سهمیه نمیگیره


atefeh
ساعت20:01---21 فروردين 1393
از خدا پرسیدم اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ،آرزو کردن چه فایده ای دارد؟! خدا گفت :شاید در سرنوشتت نوشته باشم : هرچه آرزو کردی....!


پاسخ:مرسی عاطفه جان زیبا بود


atefeh
ساعت19:35---21 فروردين 1393
خَــــــωــــتِـــــﮧ اَم





دِلَــــــم کَــــمــــے פֿُــــ♥ـــدا مــیــــפֿــــوآهَـــد





کَــــمــــے ωـُـــکــــوُتـــــ





کَــــمــــے دِل کَـــنـــدَטּ..





کَــمــــے اَشــــکـ





بْــآرآטּ مــیــبــارَد وَ مَــــטּ פֿَـــωـــتــﮧِ اَم





פֿُــــ♥ـــدا را مــیــפֿــوآهَــــم..



پاسخ:)-:


atefeh
ساعت18:35---21 فروردين 1393
چـرا مــرا خــاک نمی کنید ؟!



تـنــــم سـرد است !



ســــــــــرد ...



احـساســــاتـم یـخ زده ...



قلبــم نمیـزنـد ...



مـغزم فـاسـد شده است ...



فقط نـفـس میکشم ...



فقط اکسیـژن هوا را حــرام میکنم !



در خـاک به سـر بردن میان کــرم ها برایم ارزشش بیشتر است !



دیگر از زنـدگــی کردن در کنار چیز هایی که اسمشان را گذاشته اند



آدم متـنـفــــرم !!



مــتــنــفــــــــــــــــــ ر ...


پاسخ:مرسی عاطفه


ماهرو
ساعت20:40---20 فروردين 1393

سلام قشنگ بود
پاسخ:سلام ممنون ماهروجان خوش اومدی



♡رویای محال♡ شبنم
ساعت18:10---20 فروردين 1393
خداروشکر که خوبی...ممنونم داداش نظر لطفته...آره خیالت جمع هم تو هم الا ...اصلا دوست ندارم کسی شما رو ناراحت کنه
پاسخ:خخخ خیلی هم آقاایی (-:


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت17:58---20 فروردين 1393
ممنونم داداش خوبم تو خوبی؟ میبینم اوضا رو ...خدا به دادت برسه البته که من کنار داداش وآبجی الا خوشکلم هستم
پاسخ:خوبم مرسی ، تو خیلی خانمی خخخ پس خاطرم جمع باشه ؟؟؟؟


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت17:26---20 فروردين 1393

غزل جون بپا سرتو از دس ندی جیگر آبجی الا جونم رو عصبی کردی دور بر داداش من کسی نیاد یاولا برخورد جدی باهاش میشه ....آبجی الا جونم فدای داری گل نازم
پاسخ:عجب اوضایی شده ابجی شبنم خخ لیلا کجاست بیاد محبوبیتو ببینه خخخخخ



فرزانه
ساعت15:03---20 فروردين 1393
سلام محمد خوبی؟عیدت مبارک.آبجی الا جونم عید وبه شمام تبریک میگم.یه مدت نیومدم نت میبینم که غزلی پیدا کردی برا خودت .کی هس که به آبجی لیلای من بی ادبی کرده؟هاان؟بگو بیام دخلشو بیارم
پاسخ:سلام ابجی فرزانه خوبم مرسی تو خوبی؟خوش اومدی عید تو هم مبارک باشه امیدوارم بهت خوش گذشته باشه ... خخخ من غزلی پیدا کردم؟؟


saeedsingle
ساعت13:06---20 فروردين 1393
سلام داداش.خوبی؟

معلوم هست کجایی؟؟؟




پاسخ:سلام داداش خوبم مرسی ، هستم داداش عصر میام بهت سر میزنم


leyli.net7
ساعت11:26---20 فروردين 1393
نه سوزش اونو
پاسخ:اهااا کاش میدونستم کیه


leyli.net7
ساعت11:22---20 فروردين 1393
أصن بزار بدونه إلا عشق داداشمه منم عاشق زنداداشمو داداشمم والا سوزشتم از همین جا حس می کنم
پاسخ:خخخ سوزش منو؟؟؟؟


leyli.net7
ساعت11:17---20 فروردين 1393
غزل جون حرص نخور خونت چرکی میشه
پاسخ:بیخیال


leyli.net7
ساعت11:06---20 فروردين 1393
محمد این غزل منظورش به منه؟شیطونه میگه سیستمشو بیارم پایینا الا جون رخصت
پاسخ:خخخ اره دیگه ما که غیر تو لیلای دیگه ای نداریم


الا
ساعت9:14---20 فروردين 1393
غزل جون هرکی هستی دفعه اخرت باشه اینجوری کامنت میزاری






پاسخ:ناراحت نشو گلم


الا
ساعت9:05---20 فروردين 1393
ممدی این غزل کیه؟؟؟؟




پاسخ:خودمم کنجکاوم بفهمم کیه ، فکر کنم از بچه های وب باشه که با یه اسم دیگه اومده


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت20:04---19 فروردين 1393
خخخخ داداش جونم به به چه ابجی های حسودی داری بپا سرتو از دست ندی خخخخخ
پاسخ:خخخخ خوبی ابجی؟؟ چه خبر؟


غزل جون
ساعت19:19---19 فروردين 1393
محـــــــــــــــــــــمد اه این لیلا کیه بدم میادباهاش میحرفی اه اه




پاسخ:خخخخ حســـودجون


ترلان
ساعت14:41---19 فروردين 1393
گاه دلتنگ میشوم ....



دلتنگ تر از همه دلتنگی ها...



گوشه ای می نشینم......



و حسرت ها را می شمارم...



باختن ها را ، صدای شکستن ها را...



نمیدانم من کدام امید را نا امید کردم...



کدام خواهش را نشنیدم...



وبه کدام دلتنگی خندیدم ...



که این چنین دلتنگم...
پاسخ:خیلی قشنگ بود مرسییی ترلان جان


ترلان
ساعت14:39---19 فروردين 1393


اصن شدییییییییییییید کیف میکنم دوتا عااشق رو میبینم

ایشالله همیییییییییشه باهم بااشید
پاسخ:ممنون خوش اسم ... ایشالا تو هم به عشقت برسی (-:


reyhane
ساعت14:27---19 فروردين 1393
اره خوب ک فکر کردم منم دیدم خودمم تعجب کردم چرا دوتا شدم دیگه با ادرس میام میسی تو هم ی دونه ای داداش
پاسخ:فدات ابجی ریحانه (-:


leyli.net7
ساعت11:49---19 فروردين 1393
خدافظ بابا خوش گذشت
پاسخ:خخخ عینکشو نگا ، روز خوش (-:


leyli.net7
ساعت11:43---19 فروردين 1393

محممممممممممممممممممممد
پاسخ قشنگ گفتی خخخ



leyli.net7
ساعت11:42---19 فروردين 1393
محمد ميگم اينارو ولش كن هفته آخره ليگ برترو بچسب چه شير تو شيري شده
پاسخ:خخخ اره خداییش منکه تو نظر سنجی دیشب نود نوشتم فولاد


leyli.net7
ساعت11:40---19 فروردين 1393

اعصاب آدمو تعطيل مي كني ديگه وگرنه من به اين خوبي
پاسخ:حالا نمیخواد بندازی گردن من ، واست دعا میکنم اروم شی خخخ



leyli.net7
ساعت11:37---19 فروردين 1393
باشه اصن همون خراسان جنوبي با من كل كل نكن
پاسخ:خخخخ چرا جدیدأ زود قاط میزنی تو که اینجوری نبودی دختر!!!!


leyli.net7
ساعت11:34---19 فروردين 1393
خب ميگف تو بيرجنده ديگه
پاسخ:خخخ خب بیرجند چه ربطی به شهر ما داره


leyli.net7
ساعت11:27---19 فروردين 1393
تو چرا كم مياري از عشق من مايه ميزاري والا ديروزم داشت باغ شوكت آباد و نشون ميداد شيطونيم گل كرده بودياد تو افتادم
پاسخ:وا من کی کم اوردم و کجا از عشق تو مایه گذاشتم؟؟؟؟ خخخ واسه چی یاد من؟؟؟


reyhane
ساعت21:50---18 فروردين 1393
عه لوس مگه ریحانه ی دیگه ایی هم هست (شکلک عصبانیت)

من یکی ی دونه ی عالمم داداش
پاسخ:خخخ اخه یکی دو بار به اسم ریحانه واسم ک گذاشته بودن ولی بدون ادرس ... در اینکه تو یه دونه ای شکی نیست ابجی گلم والا (-:


leyli.net7
ساعت14:59---18 فروردين 1393
جون هر کی دوس داری بیا ی نیگا به بازدید امروزم بنداز ینی این محبوبیتم تو حلقم درسته
پاسخ:واا چرا قسم میدی خب میام ، من موندم تو با این همه محبوبیت چطور میتونی راحت از خونه بیای بیرون خخخخ محبوبیتت تو حلق عشقت


reyhane
ساعت13:39---18 فروردين 1393
ن از خودت پرسیدم چشم اینم ادرس سلامون الیکم خوب هستین عایا
پاسخ:سلام ابجی ریحانه خوبم مرسی تو خوبی؟ اهاا باشه خخ ... تو که ریحانه خودمونی (-: (-:


saeedsingle
ساعت12:08---18 فروردين 1393
سلام داداش خوبی؟

سال نو مبارک

گل گفتی داداش مطلبت واقعا عالی بود




پاسخ:سلام سعیدجان تو خوبی؟سال نو تو هم مبارک . یه مدت نبودی امیدوارم حالت خوب باشه ... ممنون از تعریفت


الا
ساعت10:12---18 فروردين 1393
محمدم



بدان که دوستت دارم



حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ



در حسرت یافتنت تمام دنیا را قدم بزنم
پاسخ:نفسی


الا
ساعت10:09---18 فروردين 1393
خیلی وقت بود متنای عاشقانه نخونده بودم



ممدی جونم الان یه حس خوب بهم دست داد هممم
پاسخ:ای جاانم ... الهی فدات شم مهربونم بووووس


reyhane
ساعت7:48---18 فروردين 1393
ب راستی چ در توست؟
پاسخ:الان اینو از الا پرسیدی؟؟ خخخ... با ادرس بیا ریحانه


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت17:37---17 فروردين 1393
خواهش
پاسخ:چاکرتیم ابجی ، میرم فوتبال ببینم بعدش میام وبت فعلأ


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت17:27---17 فروردين 1393
خداروشکر داداش همیشه خوب باشی هم تو هم آبجی الا جونم
پاسخ:مرسیییییییییییی ابجی گلم


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت17:18---17 فروردين 1393
آمین....ممنونم خوبم تو خوبی داداشی؟
پاسخ:خوبم مرسی ... شماها خوب باشین منم خوبم (-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |