آه الاجونم

                                                آه الاجونم

 

                                           دلم تنگ میشود

 

                                       برای خطوط صورت تو

 

                                           دلم تنگ میشود

 

                                         برای گرمی نگاهت

 

                        دلم تنگ میشود برای لبخندهای شیرینت

 

                                                  دلم ...

 

                           آه لعنتی دلم از تو دست بردار نیست

 

                                               

 

               

 

                    حتی غرورم هم تو را جور دیگری دوست دارد

 

              به تو که میرسد ! به تو که میرسد ! بی صدا میشکند

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت19:01---21 فروردين 1393
و اشک...

و خاطراتی مبهم از گذشته

و احساسی که ماند در کوچه های خیس سادگی ام

فرصت با تو بودن توهمی شیرین بود

خواب کودکانه ی من

و تو ماندی در خاطرم

بی آنکه تو را ..!!!

چه قدر سخت است که با آشنا ترینت بیگانه باشی...

بعد از این همه عبورِ کبود،

قول میدهم دیگر قدر خلوتهایم را بدانم...



atefeh
ساعت15:16---20 فروردين 1393
פֿـیلے مواظب باش!!!



اگـہ باشنیבלּ صבاش בلت لرزیב…



اگـہ از بבے هاش فرار نڪرבے و مونבی…



בیگـہ تمومه…!



اوלּ شבـہ همـہ ے בنیـــــــــــــــــــات!!


پاسخ:خیلی قشنگ بود عاطفه جان مرسی که اومدی


atefeh
ساعت15:16---20 فروردين 1393
بعضے وقتا هست ڪـہ בوس בارے ڪنارت باشه…



محڪم بغلت ڪنه…



بذارـہ اشڪ بریزے راحت شی….



بعב آروم تو گوشت بگه:



” בیوونـہ مלּ ڪـہ باهاتم “


پاسخ:مرسی عاطفه (-:


ترلان
ساعت13:57---28 اسفند 1392
آهنگ ها، بی رحم ترین صداهای جهان اند

بی آنکه بخواهی تو را به قعر خاطراتی میبرند که برای فراموشی آنها بارها خود را شکسته ای..
پاسخ:شدیدأ باهات موافقم )-:


ساناز
ساعت12:36---26 اسفند 1392
سلام،خوبی؟؟؟خوبم!

ممنون ک ب من سریدی...وبت هم خوشگله...موفق باشی
پاسخ:سلام ساناز از تو هم ممنون که اومدی ... مرسی از تعریفت (-:


شبنم
ساعت19:33---25 اسفند 1392
مگه من با تو شوخی دارم جدی گفتم آره گفتم 20 روز چون کارام حساب کتاب نداره یکهو میمونم بیشتر ولی خودم به عروسی رسوندم دیجه منم امروز سیستم ماشین خودم رو روی ماشین داداشم بستم دور از جونش عین خر ذوق کرده
پاسخ:خخخخ خوشحالم که الان حالت خوبه ایشالا بهت خوش بگذره (-:


شبنم
ساعت19:14---25 اسفند 1392
نه مگه دکتر رفتن خوش میگذره
پاسخ:جون داداش شوخی نکن تو گفتی یه بیست روزی نیستم منم گفتم دم عیده حتمأ میری سفر . الان خوبی؟؟؟


شبنم
ساعت18:58---25 اسفند 1392
سلام من برگشتم
پاسخ:به به ابجی شبنم خوش اومدی (-: رسیدن بخیر خوش گذشت؟


الا
ساعت23:03---24 اسفند 1392
ای جونم نفسم عشقم تویی همه کسم
پاسخ:محمدت فدات شه اووووممممماچ


نگار
ساعت20:14---24 اسفند 1392
وب خیلی خوب داری اینم لایککککککککککککککککککک ولی زیاد دلتنگ نشو واست بده
پاسخ:مرسیییی نگار ... خوب یا بد این دلتنگی همیشه باهامه )-:


nanaz
ساعت13:02---24 اسفند 1392
dg deltange chish mishi?
پاسخ:دلتنگ خودش ، تا اونجایی که میشه گفت تو پست گفتم (-:


leyli.net7
ساعت11:17---24 اسفند 1392
چشمامون ببندیم بیایم از این به بعد
پاسخ:خخخخ بپا نخوری زمین


مریم
ساعت10:55---24 اسفند 1392
چقد عکست قشنگ بود

الهی ک ب عشقت برسی
پاسخ:ممنون مریم خانم ... مرسی که سر زدی (-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |