می نویسم فقط برای تنها عشقم " الاجونم "

                    برای تو می نویسم ، برای مهربانی چشمانت

 

 برای تو می نویسم ، برای لبخند شیرینی که روی لبانت نقش می بندد

 

    فقط برای تو می نویسم که صدایت زیباترین ترانه ی هستی است

 

                      و برای نامت که پر از راز و رمز زیبایی است

 

                           می نویسم فقط برای تنها عشقم

 

                                         الاجونم

 

 

                      



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت17:38---27 ارديبهشت 1396
خــُـدایــا ..

هـَـمـِـہ از تــُـو میخواهـَـند بـِـدَهـے

مــَـלּ از تـــُـ ـو میخـ ـواهــَــҐ بــِـگیرے

ایـن هــَـمـِـہ حــِـس دلتــَــنگـے

را از مــَـלּ !
پاسخ:لایک داری...


ღƝ£gƛƦღ
ساعت8:46---2 آبان 1393


غضنفر میره رستوران میگه : جوجه دارین ؟

گارسون : آره

میگه : دونش بدین نمیره !


پاسخ:خخخخخخ


ღƝ£gƛƦღ
ساعت16:43---29 مهر 1393
دوستت دارم. تو چی؟
خیلی میخوامت. تو چی؟
دوریت اذیتم میکنه. تو چی؟
بی تو میمیرم. تو چی ؟
.
.
.
.
.
من الکی گفتم. تو چی؟
پاسخ:چرا با احساسات ملت بازی میکنی دختر؟؟؟تورو خدا نکنــــــــــــ ههههه


اعظم
ساعت7:21---31 تير 1393
upam
پاسخ:میام اعظم جان


بیا بترکی بیا گو نخور
ساعت10:32---9 تير 1393
لعنت به اون کســــی که ….

وقتـــــی بهــــش محبـــت می کنــــی …
خیــــال می کنــــه بهـــش احتیـــاج داری


پاسخ:هممم )-:


بیا بترکی بیا گو نخور
ساعت18:09---8 تير 1393
فرهنگ لغت مامانم : این آشغالا که میزاری تو گوشت = هدست . این آشغاله که شب و روز دستته = موبایلم . این آشغالا که همش سرت توشه = لپ تاپم . این آشغالا که میخوری = قره قروت . این آشغال دونی = اتاقم !!! این آشغال = خودم
www.SMSOJOK.com
پاسخ:خخخخخخ خخخخ


اعظم
ساعت22:30---23 خرداد 1393
apaaaaaaaaam
پاسخ:میام....


نفس
ساعت17:42---13 بهمن 1392
زیبا بود
پاسخ:مرسیی نفس


الا
ساعت19:40---12 بهمن 1392
فعلا من میرم بووس
پاسخ:باشه گلم ، خیلی دوست دارم اووووووووم


الا
ساعت19:35---12 بهمن 1392
فکر کنم مشکل تاریخ ثبتش باشه

اون که تاریخش قدیمی تره اول اومده
پاسخ:اره احتمالأ ... به قول تو یکی باشه بهتره


الا
ساعت19:26---12 بهمن 1392
خوب اینم بزن پست ثابت هردوش اول صفحه است مثل الان

ولی به نظر من یکیش باشه بهتره اونجوری خواننده اذیت میشه دوتا پست تکراری هر روز

به سلیقه خودت یکی رو بذار
پاسخ:همین کارو کردم جابجا شدن...من میخواستم به همین ترتیب باشه ولی نشد


الا
ساعت19:23---12 بهمن 1392
بابا پول داااااار
پاسخ:خخخ دیوونه


الا
ساعت19:19---12 بهمن 1392
پست جدید میخوام
پاسخ:امروز از صبح تا نزدیکای ظهر تو دو سه تا بانک بودم گلم


سایه
ساعت16:26---12 بهمن 1392
سلام داداشی جونم خوبی؟ملسی که پیشم اومدی واسم کلی کامنت گذاشتی خیلی خوشحال شدم آهنگ وبت خیلی قشنگه خوشم اومد شادباشی
پاسخ:سلام سایه جان خوبم مرسی ، خواهش ... ممنون ابجی لطف داری (-:


فرزانه
ساعت12:22---12 بهمن 1392
دلم تنگ شده براے روز هاے کودکے...





که بهانه ے گريه ام داشتن يک عروسک بود...





نه يک آدم...

بهم سربزن!
پاسخ:قشنگ بود ابجی فرزانه


فرزانه
ساعت11:53---12 بهمن 1392
حالا خوبه که یه وب دیگه درس کردی!
پاسخ:راستش خودم که حالم گرفته بود قصد نداشتم نداشتم وب داشته باشم ولی الا گفت فدای سرت یکی دیگه واست درست میکنم خخ


nanaz
ساعت11:46---12 بهمن 1392
akhei chqad u 2ta ba ham khubin

iashala hamishe haminjuri bbinametooon
پاسخ:ماشالله (-: ... ممنون ناناز ایشالله (-:


مژده
ساعت11:10---12 بهمن 1392
هووووووووووف داشی پست هایت کوش

به هر حال موفق باشی عشق الا جون داش خودم فدات
پاسخ:حالا تو هم نمک رو زخمم بپاش ... چاکرتیم مژده جان (-:


مژده
ساعت11:09---12 بهمن 1392
خیلی قشنگه داشی برایت ارزوی موفقیت میکنم خداکنه همیشه در کنار الا جونم خوش و خوشحال باشی عزیزم



دوستون دارم عزیزانم
پاسخ:مرسییییی ابجی مژده ... تو لطف داری ، خوشحال شدم بهم سر زدی (-:


فرزانه
ساعت8:42---12 بهمن 1392
اومدم وبت دیدم فیلتری خیلی ناراحت شدم...گفتم حالا چجوری بفهمم آدرس وب جدیدش چیه؟وقتی دیدم آدرس گذاشتی خیلی خوشحال شدم....حیف وبت بود ولی...!
پاسخ:تو دوست خوبی هستی فرزانه جان ممنونم ... اره حیف ، با اون وب خیلی خاطره داشتم )-:


فرزانه
ساعت8:39---12 بهمن 1392
ااااا ینی به حرف من فیلتر شدی؟
پاسخ:اره دیگه خخخ


شبنم
ساعت0:13---12 بهمن 1392
افرین بنویس زیبا بود داداشی
پاسخ:ممنون ابجی شبنم (-:


فرزانه
ساعت19:11---11 بهمن 1392
سلام چرا فیلتر شدی؟دیدی گفتم عکست غیراخلاقیه؟خخخخخ
پاسخ:سلام اگه تو نمیگفتی فیلتر نمیشدم (-:


الا
ساعت17:05---11 بهمن 1392
عاشقتم
پاسخ:دلبر خودمی الاجوونم


الا
ساعت17:01---11 بهمن 1392
اووووووووووووووووف جووووون
پاسخ:فداااات ... زندگیمی بووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 11 بهمن 1387برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |