تو که هستی E

                                           الاجونم

 

                         تو که هستی بهترین ها از آن من است

 

                                بهترین آغوش ، بهترین بوسه

 

                            بهترین عشق بازی ، بهترین شادی

 

 

                

 



نظرات شما عزیزان:

ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت20:45---19 اسفند 1392
ای جانممممممممم

زیبا و عالی
پاسخ:شما لطف داری (-:


فرزانه
ساعت11:42---7 اسفند 1392
این روز ها عجیب تب کرده ام

ودر بستر اندوه

هر دم هذیان می گویم

صدایم چرک کرده است…

و ذهنم در گرمای مرضی مرموز می سوزد…

تبم قد میکشد…

پزشکان مرا جواب کرده اند

این روز ها درمانی نیست

فقط گاه گاهی

درد هایم را پاشویه میکنم…


پاسخ:)-: )-: )-:


فرزانه
ساعت11:09---7 اسفند 1392
خیلی قشنگه اهنگ


پاسخ:مرسی ابجی فرزانه


leyli.net7
ساعت11:08---7 اسفند 1392
محمد ادامه مطلب اون پسترو ک گفتی اذیت نکنو درس کردم
پاسخ:الان میام


saeedsingle
ساعت10:50---7 اسفند 1392
چقدر زیبا بود داداش...

ایول خوشکله..عکستم همچنین..اهنگت خوشکله ها از قبلیه خیییییییییلی بهتره درکل من که حاال کردم
پاسخ:مرسییییییی داداش تو لطف داری . این آهنگو خیلی دوست دارم


reyhane
ساعت9:53---7 اسفند 1392
محمد اینجوری شده قلبت واسه الا عاره از طرف منم موچش کن
پاسخ:اووووففففف اره ابجی . چشـــم (-:


شبنم
ساعت9:00---7 اسفند 1392
داداش برات کدش رو فرستادم اگه مشکل داشتی بگوتا تو وب خودم بزرام از اون جا برداری
پاسخ:دمت گرم ابجی شبنم زحمت کشیدی . نه ابجی پخش میشه . بازم دمت گــــــرم (-:


شبنم
ساعت22:01---6 اسفند 1392
بایدم همین جور باشه خخخخخخ
پاسخ:100% خخخخ


leyli.net7
ساعت18:04---6 اسفند 1392
بعله آپم
پاسخ:خخخ باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |