چه کنم؟؟؟؟

                   

 

 

                   چه کنم با این همه وابستگی؟؟؟؟

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سودابه جان
ساعت10:24---5 مرداد 1393
تاکجای زندگی بایدز دلتنگی نوشت؟؟

تابه کی بازیچه ماندن دردو دست سرنوشت؟؟

تابه کی باضربه های درد باید رام شد؟؟

یافقط باگریه های بی شمار ارام شد...

بهردیدارمحبت تابه کی درانتظار؟؟

خسته ام از زندگی باغصه های بی شمار...
پاسخ:مرسی سودابه قشنگـــــ بود


بیا بترکی بیا گو نخور
ساعت18:02---7 تير 1393
به رشتیه میگن: تو 8 سال اسیر بودی، چطور بچه 2 ساله داری؟ میگه: من اسیر بودم، خانوم که اسیر نبوده
پاسخ:خخخخخخخخخخخ عالی بود


فرزانه
ساعت13:53---21 بهمن 1392
صبر کن برادرم صبر....خخخخخخخخخخخ نصیحتو حال کردی؟
پاسخ:ما صبرمون زیاده ابجی ، میدونی چند ساله؟؟؟ همممم ممنون از نصیحت خوبت (-:


الا
ساعت19:56---20 بهمن 1392
داشتم چندتا آهنگ دانلود میکردم. من میرم فعلا بای بووووس
پاسخ:دوست دارم دلبرم بووووس


الا
ساعت19:22---20 بهمن 1392
اوکی مخاطبشم که هستی
پاسخ:نه بابا مخاطب چیه یه دونه پست بود اونم قضیه داره میام بهت میگم


الا
ساعت19:09---20 بهمن 1392
میشه منم صدای لیلا رو داشته باشم ببینم واست چی خونده؟؟
پاسخ:چیزی نبود گلم ، یه پنج دقیقه قران خونده بود با قراعت


nanaz
ساعت16:46---20 بهمن 1392
ka2m ku pas??????????
پاسخ:اهاااا کادو رو میــــــــگی خخخ من بد خوندم خخخ


شبنم
ساعت16:13---20 بهمن 1392
آخ داداش دردتو من میفهمم بدجور بمیرم براتون
پاسخ:خدانکنه ابجی )-: )-: )-:


nanaz
ساعت15:14---20 بهمن 1392
slm dadsh junam khubi?

bebakhsh chanruz nabudam sry

mc k tabrik gofti tavalodamo
پاسخ:سلام ابجی ناناز خوبی؟؟؟با خودم گفتم نکنه خدای نکرده بس کیک خورده مریض شده باشه ... خوشحالم حالت خوبه ، خواهش ابجی وظیفه بود


leyli.net7
ساعت12:18---20 بهمن 1392
نمیدونی قرآن روح آدمو جلا میده،تو مدرسه که بودم همیشه دوستام بهم میگفتن تو قرآن بخون خودمم عاشق این کارم.یکی از عمه هامم حافظ قرآن اون دیگه کارش خیلی درسته
پاسخ:دمت گرم لیلا ... الان دارم گوش میدم ، اقا دانلود کردم ولی نمیدونم کجای سیستم رفته!!!


leyli.net7
ساعت12:12---20 بهمن 1392
دیگه ورش میدارم
پاسخ:باشه ... بازم مرسیییییییییییی


leyli.net7
ساعت12:08---20 بهمن 1392
نترس خطرناک نیست صدای منه
پاسخ: مرسییییییییییییی لیلا جان دانلود کردم انصافأ قشنگ میخونی دختر


leyli.net7
ساعت11:42---20 بهمن 1392
ی بار دوستم اس داده بود ما تو حموممون وان نداریم وگرنه تاحالا چن بار خودکشی کرده بودم خخخخخ خعلی کلاس داره لامصب،گفتم بیا تو وان حموم ماخودتو بکش کلاسشم بیشتره هاهاهاهاحالا دیگه خود دانی
پاسخ:دیوونه اون وقت خونش میوفته گردن تو ، حالا خودت هیچ عشقت بیچاره میشه خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |