ساخت کد آهنگ...

    

      آهنگ وب دستپخت شبنم خانمه 

 



نظرات شما عزیزان:

sh
ساعت9:23---26 شهريور 1396
خواهر ما كجا حال ميكنيم اين ممدی شما معلوم نی رفته اهنگ از کجا پیدا کرده منو کچل کرده کد واسه من اجرا میشه واسه این نه اجرا هم که میشه ادم به خنده میاره...

پاسخ:به جدت همون کدی که دادی گذاشتم خخخ


الا
ساعت0:31---26 شهريور 1396
خوب باهم حال میکنید
پاسخ:اوووه صاحبش اومد خخخخ


sh
ساعت9:48---25 شهريور 1396

ای خدا من دردم به کی بگم اینم داداش ما داریم میگه حیف طلا..بخدا نمیدونم چرا کد اینجور واسه من درست میخونه بیخیال برادر برو یه کد دیگه بزار من کچل شدم
پاسخ:هاا دیگه ما یه دونه کد اهنگ خواستیم خخخ



sh
ساعت22:34---23 شهريور 1396
خخخ
واسه من درست بود آهنگ fبین هر دو کد امتحان کردی؟ اخه واسه من میخونه نمیدونم تو چیکار میکنی نمیخونه ولی اینم قشنگه دل آدم شاد میشه خییییلی هم به وبت میاد

پاسخ:نخیرم من مث همیشه کدو گذاشتم ببین با کد چیکار کردی که بدبخت اینجوری میخونه خخخ اره باحال بود واسه همین گذاشتم باشه...شبنم حیفه طلا سفید خخخ


sh
ساعت22:28---23 شهريور 1396

اهنگ که خودت انتخاب کردی من فقط ساختم...چه عجب بالاخره خوند
پاسخ:اهنگ من این بووود؟؟؟خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |