اسیر سرنوشت...

                        کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت

 

                      نوبت من که رسید قلم افتاد ، دگر هیچ ننوشت

 

                                       خط تیره گذاشت و گفت

 

                                                   تو باش

 

                                             اسیر سرنوشت

 

 

                     

 

 



نظرات شما عزیزان:

سودابه جان
ساعت10:26---5 مرداد 1393
به تاوان دل شکسته ام هزاران دل خواهم شکست

گناهش گردن کسی که هزاربار دلم راشکست...!!
پاسخ:نگووووووو


mهی بابا
ساعت19:40---5 تير 1393
تو این دوره زمونه باید به بعضی از پسرا گفت خدایی دمت گرم که هنوز دست به ابروهات نزدی ! والااااااااا . . .
پاسخ:خخخخ مثل من خخ


ساناز
ساعت16:43---21 بهمن 1392
سلام.خوبی!؟

وب خوبی داری و جای خیلی پیشرفت....ب منم سر بزن و نظر خودتو بگو ممنون میشم!
پاسخ:سلام خوبم مرسی ، ممنون ساناز خانم ، باشه حتمأ میام


فرزانه
ساعت8:32---19 بهمن 1392
سلام کجا بودی برادر؟
پاسخ:سلام ابجی فرزانه خوبی؟؟ جاتون خالی ظهر پنجشنبه تا جمعه شب واسه تفریح رفتیم کوه


شبنم
ساعت20:43---17 بهمن 1392

پاسخ: )-: )-:


الا
ساعت18:32---17 بهمن 1392
دووووووووووووووووووووست دارم
پاسخ:فدااااات دلبر نازم


فرزانه
ساعت17:49---17 بهمن 1392
سلام سلام من اومدم....چیطوری داش؟
پاسخ:سلاممممم ابجی فرزانه خوش اومدی (-: خوبم مرسیییی . من نبودم الان صبح شنبه ست دارم کامنتا رو جواب میدم


reyhane
ساعت15:29---17 بهمن 1392
تو مهتابي تو بي تابي

تو روشن تر ز هر آبي

تو خوبي پرز احساسي

ولي من خسته و تنها

شايد سرنوشت اينست

و شايد سهم من اينست

و شايد ها و بايد ها .......

عه اولین نظر و من دادم خیلی قشنگ بود

لاییییییک

اینم من تقدیم میکنم ب داداشم...
پاسخ:قشنگ بود ممنون ابجی ریحانه ... کارت درسته ، گلاتم قشنگن مرسییییییی (-:


مژده
ساعت14:15---17 بهمن 1392
خیلی قشنگ بود واقعیت رو گفته

خدایی لایککککککککککک داره مث همیشه عزیزم

ارزوی موفقیت بیشتر داشی بابای فعلا تا دیدار بعدی
پاسخ: ابجی مژده ممنون که بهم سر میزنی ، خوشحالم میکنی (-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |